Kontrolni seznam za storitve za stranke ponuja nasvete za vrhunsko podporo, vključno z jasnimi pričakovanji, uporabo chatbotov, hitrim odzivanjem, reševanjem težav in zbiranjem povratnih informacij, da stranke postavite na prvo mesto.
Vrhunska storitev za stranke je ključna sestavina poslovnega uspeha. Zadovoljna stranka se bo vedno znova vračala, a ena slaba izkušnja bi jo lahko za vedno odvrnila.
Zato je pomembno, da imamo pripravljen načrt za čim učinkovitejše reševanje težav strank. Na tem kontrolnem seznamu bomo razpravljali o vseh potrebnih korakih za zagotavljanje brezhibne izkušnje s storitvami za stranke od začetka do konca.
Kontrolni seznami storitev za stranke se lahko razlikujejo od podjetja do podjetja, običajno pa vključujejo elemente, kot so obravnavanje pritožb, zagotavljanje pomoči in informacij ter zahvala strankam.
Drugi elementi, ki so lahko vključeni, so nadprodaja ali navzkrižna prodaja izdelkov ali storitev, potrjevanje naročil in odpravljanje morebitnih neskladij.
Kontrolni seznam storitev za stranke lahko pomaga zagotoviti, da svojim strankam zagotavljate najboljšo možno izkušnjo. Prav tako lahko pomaga zagotoviti, da pri obravnavanju povpraševanja ali težave stranke ne boste zamudili nobenih korakov.
Pomembno je, da imate vzpostavljen trden protokol storitve za stranke, tako da se vsi zaposleni zavedajo korakov, ki jih morajo sprejeti za zagotavljanje odlične storitve za stranke.
Ne glede na to, s kom stranka komunicira v podjetju, je potrebna dosledna uporabniška izkušnja. Kontrolni seznam storitev za stranke prav tako pomaga identificirati področja izboljšav, tako da se raven storitev ohranja v zadovoljstvo strank.
Kontrolni seznam za pomoč strankam je lahko zelo koristen za agente, ki obravnavajo dohodne poizvedbe ali pritožbe. Pri komunikaciji s stranko morajo biti pozorni na podrobnosti in slediti določenemu postopku.
Vaše podjetje bo ostalo dosledno pri delu z več različnimi zaposlenimi, če imate trden nabor smernic. Prav tako pomaga novim zaposlenim, da postanejo hitri in se izognejo napakam.
Vodje podjetij lahko s kontrolnim seznamom storitev za stranke spremljajo napredek službe za pomoč strankam svojega podjetja. Lahko pregledajo, kako dobro se obravnavajo pritožbe, in opredelijo področja, kjer so potrebne izboljšave.
Uporabljajo ga lahko tudi kot orodje za merjenje ravni zadovoljstva strank in sledenje spremembam. To lahko poslovnim vodjem pomaga pri odločanju o tem, kam dodeliti sredstva za izboljšave storitev za stranke.
Kontrolni seznam storitev za stranke je lahko izjemno koristen za vodje in nadzornike storitev za stranke, ker so odgovorni za nadzor nad dejanji zaposlenih. Poskrbeti morajo, da zaposleni pri delu s strankami upoštevajo protokol podjetja.
Kontrolni seznam jim omogoča, da spremljajo meritve storitev za stranke in prejemajo podrobna poročila o tem, kako uspešna je njihova celotna ekipa.
Je ključno orodje za vsako podjetje, da zagotovi, da so stranke srečne in zadovoljne. Z upoštevanjem teh preprostih korakov lahko rešite težave svojih strank kot profesionalec!
Ena od prvih stvari, ki bi jih morala vaša skupina za podporo narediti, je zagotoviti, da lahko stranke zlahka stopijo v stik z njimi. Strankam ne bi smelo iskati po straneh s pogostimi vprašanji ali pošiljati več e-poštnih sporočil, preden dobijo odgovor.
Če stranke ne morejo stopiti v stik z vašo skupino za podporo, bodo težave težko rešile. Lahko postanejo razočarani in svoje podjetje odpeljejo drugam, če ne prejmejo pomoči, ko jo najbolj potrebujejo.
To se razlikuje glede na vašo panogo. Nekatera podjetja ponujajo 24-urno telefonsko podporo, druga pa funkcije klepeta.
Nekatera podjetja se odločijo, da ne bodo nudila storitev za stranke po telefonu, temveč uporabljajo različne oblike komunikacije, kot sta e-pošta ali družabni mediji. Najpomembneje je, da lahko stranke hitro in enostavno stopijo v stik z vašo ekipo, kadar koli potrebujejo pomoč.
Ne pozabite, da lahko različne vrste poizvedb zahtevajo več časa kot druge, zato je pomembno, da smo s strankami pregledni glede tega, kako dolgo lahko pričakujejo čakanje na odgovor.
Vaše stranke morajo vedeti, kakšno izkušnjo lahko pričakujejo, ko se obrnejo na pomoč.
Stranke vodijo jasna pričakovanja. Nesporazumom se je mogoče izogniti, preden se interakcija med stranko in vašo ekipo sploh začne.
Storitev za stranke naj bi bila korektna, hitra in prijetna. Obstaja veliko načinov, kako lahko določite pričakovanja, vendar je najpomembnejše, da ste dosledni.
Želite, da imajo vse vaše stranke podobno izkušnjo, ko poiščejo pomoč. Jasno razumevanje, kaj lahko pričakujete od svojega podjetja, vam bo pomagalo preprečiti številne težave na poti.
Pomembno je, da stranke obvestite o svojem delovnem času. Vedeli bodo, kdaj ste na voljo in kateri časovni pas je treba upoštevati, ko se obrnete na pomoč.
Določanje delovnega časa skupine za podporo pojasnjuje omejitve ali zamude.
Če v določenem času ne morete ponuditi storitev za stranke, je najbolje, da stranke o tem obvestite. Morali bi zlahka ugotoviti, kdaj bo podjetje odprto zanje, preden se obrnejo na vprašanje ali težavo.
Izbira, kdaj ste na voljo za podporo, je vaša izbira. Vendar morate razmisliti, kako lahko to vpliva na stranke v različnih časovnih pasovih ali na tiste, ki se ob določenem času zanašajo na druge storitve.
Če je mogoče, poskusite biti čim bolj ustrežljivi, da zagotovite najboljšo izkušnjo storitev za stranke.
Eden od načinov za zagotavljanje kakovosti ekipe za podporo je uporaba klepetalnikov, ki so računalniški programi, ki lahko posnemajo človeške pogovore in strankam pomagajo pri njihovih poizvedbah.
Klepetalni roboti so vedno na voljo in lahko obravnavajo več pogovorov hkrati. Tako lahko kadar koli pomagate več strankam in se izognete dolgim čakalnim časom.
Klepetalni roboti so programirani tako, da odgovarjajo na pogosto zastavljena vprašanja, kar vaši skupini za podporo sprosti čas za bolj zapletena poizvedovanja.
Na voljo je veliko različnih klepetalnikov, med katerimi lahko izbirate, vendar je pomembno, da so usklajeni z vrsto storitve za stranke, ki jo želite zagotoviti, in ustrezati vašim poslovnim ciljem.
Clepetalnega bota lahko uporabite na svojem spletnem mestu, platformah družbenih medijev ali v svojem e-poštne marketinške kampanje. Poskrbite, da vaša ekipa razume, kako uporabljati klepetalnika, tako da bodo vsi na isti strani in bodo vedeli, kako to kar najbolje izkoristiti.
Prepričajte se, da znate uporabljati klepetalnika in vključite svojo ekipo, tako da bodo vsi na isti strani in bodo vedeli, kako najbolje uporabiti to dragoceno sredstvo.
Poznavanje vaših izdelkov in storitev vam pomaga zagotoviti boljše storitve za stranke. Strankam lahko ponudite rešitve, ko razumete njihove zahteve.
Stranke se obrnejo na podporo, ker imajo vprašanje ali težavo, ki jo je treba rešiti. Če poznate svoje izdelke in storitve, boste zlahka odgovorili na vprašanja ali pomagali pri reševanju težav.
Poleg tega boste lahko zagotovili rešitve, ki so prilagojene vašim izdelkom in storitvam, kar ustvarja boljšo uporabniško izkušnjo.
Spoznajte svoje rešitve izdelkov in različne funkcije, ki jih ponujajo. To znanje je mogoče nato posredovati strankam, ki se obrnejo na podporo.
Svoje znanje o izdelkih lahko preprosto izboljšate tako, da preberete dokumentacijo o izdelkih in se naučite, kaj vsaka storitev ponuja. Če kaj ne poznaš, vprašaj soigralca ali starejšega sodelavca.
Pomembno je tudi, da svoje izdelke in storitve preizkusite, da jih poznate. Poleg tega se udeležite spletnih seminarjev in usposabljanj za izdelke, če želite izvedeti več o tem, kaj ponuja vaše podjetje.
Ko gre za storitve za stranke, mora biti stranka vedno na prvem mestu. To pomeni reševanje njihovih težav in odgovarjanje na njihova vprašanja pravočasno in učinkovito.
To je ključno za ustvarjanje pozitivne uporabniške izkušnje. Pomaga ugledu vašega podjetja in izboljša splošno dojemanje vaše blagovne znamke. Poleg tega vam bo pomagal ustvariti zveste stranke.
Zagotovite kakovostne storitve za stranke z natančnim reševanjem težav prek učinkovitega sistema za pomoč strankam.
Poslušajte potrebe svojih strank in dodajte funkcije svojemu izdelku ali storitvi glede na to, kaj želijo vaše stranke. Zagotovite jim zanesljivo storitev.
Uporabite metodo upravljanja ciljev, kot so OKR (cilji in ključni rezultati). To je učinkovita strategija, ki vam lahko pomaga pri doseganju dnevnih ciljev, hkrati pa ostaja na vrhu dolgoročnih ciljev.
Ko gre za storitve za stranke, je hiter odziv bistvenega pomena. To pomeni čimprejšnje reševanje poizvedb in odgovore na vprašanja.
Stranke lahko postanejo razočarane, če se ne odzovete takoj, in svoje podjetje lahko preusmerijo drugam. V nekaterih primerih lahko pustijo negativne ocene, ki lahko škodijo vašemu ugledu.
Če je težava časovno občutljiva, lahko pomanjkanje hitrega odziva poslabša težavo.
Vedno morate imeti pripravljen načrt, kako se boste odzvali na poizvedbe strank. To vključuje nastavitev postopka, kako boste obravnavali različne vrste vprašanj in reševali težave.
Poleg tega se prepričajte, da imate na voljo potrebna sredstva, da boste lahko hitro obravnavali zahteve strank. Določite odzivni čas za svoje agente, da bodo lahko zagotovili raven storitev za stranke, ki jo pričakujete.
Ko gre za storitve za stranke, je ena najpomembnejših veščin (poleg poslušanja) sposobnost usklajevanja potreb strank z rešitvami izdelkov. To pomeni, da razumemo, kaj vsaka stranka želi in potrebuje, in jim nato ponudi najboljšo možno rešitev.
Morda bo težko zagotoviti najboljšo storitev za stranke, če ne morete uskladiti potreb strank z rešitvami izdelkov. To lahko povzroči izgubo prodaje, nezadovoljne stranke in na splošno negativno vpliva na ugled vašega podjetja.
S pravilnim usposabljanjem zaposlenih o tem, kako postavljati vprašanja med pogovori s strankami, lahko pridobite dragocene informacije o tem, katere rešitve izdelkov si stranke želijo. Preverite, ali boste te rešitve lahko ponudili v prihodnosti, če jih še nimate v ponudbi. Bodite odkriti s svojimi strankami glede rešitev za izdelke, ki so vam na voljo.
Obveščanje stranke na vseh stopnjah postopka reševanja je bistveno. To pomeni, da jim sporočite, kaj počnete, koliko časa bo trajalo, da se težava odpravi, in kdaj lahko pričakujejo odgovor.
Če stranko ne obveščate, bo morda menila, da njene težave ne jemljejo resno ali da jo ignorirate.
To lahko povzroči frustracije in slabe ocene, kar bo škodilo prihodnji prodaji. V svetu, kjer imajo izkušnje s strankami ogromno moč, je to zadnja stvar, ki si jo želite.
Prepričajte se, da imate načrt postopka reševanja in kako ga boste posredovali svojim strankam. Pojasnite, kako nameravate rešiti njihove težave, ocenite, kdaj lahko pričakujejo rešitev, in kaj boste storili, če jih ne bo mogoče rešiti takoj.
Zagotoviti morate, da vaši zaposleni razumejo, kako pomembno je, da vaše stranke ostanejo na tekočem.
Eden najboljših načinov za zagotavljanje hitre in enostavne storitve za stranke je, da imate pripravljene odgovore na pogosto zastavljena vprašanja.
Če imate pripravljene odgovore na pogosto zastavljena vprašanja, se zmanjša število e-poštnih sporočil in klepetov s strankami. Zato lahko vaši zaposleni porabijo svoj čas za pomembnejše naloge, kot je reševanje novih težav s strankami ali iskanje načinov za izboljšanje izdelkov in storitev.
Ustvarite seznam najpogosteje zastavljenih vprašanj strank, da jim boste lahko dali prednost glede na pogostost posameznega vprašanja.
Napišite podrobne odgovore, vključno z možnimi rešitvami ali naslednjimi koraki. Nato lahko pripravite svoje že pripravljene odgovore, da zagotovite hitro in učinkovito oskrbo strank.
Če želite zagotoviti hitro in učinkovito storitev za stranke, je pomembno, da določite časovni okvir, v katerem lahko stranke pričakujejo odgovore ali rešitve na svoje poizvedbe.
Omogoča vam, da določite pričakovanja strank in zagotovite, da so izpolnjena. Omogoča tudi spremljanje svoje uspešnosti, tako da lahko vidite, kje je mogoče izboljšati.
Poleg tega minimizira trenutke mirovanja v vaši ekipi in spoštuje čas vaših strank.
Začnite z merjenjem, koliko časa potrebujete, da odgovorite na poizvedbo od začetka do konca.
Upoštevajte, kako dolgo stranka čaka na odgovor in koliko časa potrebuje za odpravo težave.
Eden največjih izzivov, s katerimi se lahko soočite pri zagotavljanju storitev za stranke, je upravljanje čustveno nabitih odzivov strank. Vedeti morate, kaj storiti, ko so razočarani.
Ne dovolite, da razočaranje vaših strank ovira učinkovito reševanje zadevnih težav. Pomembno je zagotoviti, da se z negativnimi čustvi strank spopadate z empatijo, vendar ne dovolite, da jih v celoti prevzamejo. To bo omogočilo boljšo rešitev in izboljšan odnos s stranko.
Prvi korak je priznanje, kako se vaša stranka počuti. Nato poskusite razumeti, zakaj je tako in če lahko kaj storite, da bi to rešili.
Pomembno je, da ne zavrnete njihovih občutkov jeze, ampak namesto tega delate z njimi, da lahko premagajo svoje frustracije. Poleg tega se morate vedno opravičiti za morebitne nevšečnosti in zagotoviti, da je stranka zadovoljna z rešitvijo.
Potem ko si vzamete čas, da razumete frustracije vaše stranke, jim poskusite pomagati, da čim prej rešijo svoje težave.
Ne glede na to, ali gre za reševanje težave z obračunavanjem ali potrditev naročila. Pomembno je, da poskrbite za njihov problem.
Zagotoviti morate, da bodo na vprašanja vaše stranke odgovorili z največjim zadovoljstvom. Dejanje, da greste še naprej, pokaže vaši stranki, da vam je mar zanje. Upajmo, da bo to pripeljalo do tega, da bodo v prihodnosti poslovali z vami.
Obstaja nekaj stvari, ki se jih morate zavedati. Prvi je, da težav vsake stranke ni mogoče rešiti na enak način in včasih boste morda morali biti kreativni.
Drugič, pomembno je, da imate vse potrebne informacije, da lahko pravilno diagnosticirate in odpravite težavo. Nenazadnje se prepričajte, da je vaša stranka zadovoljna z rešitvijo, preden zaprete primer.
Tudi ko je vaša stranka nezadovoljna ali razburjena, je ključnega pomena, da ohranite prijeten in optimističen odnos. Nikoli jih ne krivite za težavo, ampak namesto tega poskusite pogovor preusmeriti v iskanje rešitve, ki je najboljša za vse.
Ko poskušate rešiti težavo z nekom, ki se morda počuti neprijetno ali jezen, je pomembno, da je pogovor čim bolj pozitiven in vljuden.
To lahko pomaga razpršiti situacijo in naredi vaše stranke bolj dovzetne za to, da slišijo, kaj imate povedati. Prav tako kaže, da ste pripravljeni sodelovati z njimi, da bi rešili težavo.
Lahko je izziv, a vedno ostanite spoštljivi. Tudi če stranka sama ni vljudna.
Uporaba negativnega jezika vas ne bo pripeljala nikamor. Poskrbite, da bo vaš ton pozitiven in optimističen – to bo pomagalo ustvariti razpoloženje za pogovor.
Povsem normalno je, da ste razburjeni ali razočarani, ko imate spor z eno od svojih strank, vendar je pomembno, da ta čustva obdržite pod nadzorom.
Pri obravnavanju pritožb strank in drugih vprašanj je veliko točk, kjer se pogovor lahko zagreje. Nujno je, da ostanete zbrani in mirni. Če postanete čustveni, bodo stvari le še slabše.
Obstaja nekaj nasvetov, ki vam bodo pomagali ostati mirni pri obravnavi pritožb strank v službi. Vzemite si na primer nekaj časa zase. Vdihnite, naredite kratek sprehod ali požirek vode.
To vam bo pomagalo, da k situaciji pristopite z bistro glavo in boste bolj dovzetni za to, kar stranka govori. Poskusite lahko tudi aktivno poslušati. Poskusite razumeti njihovo perspektivo.
To pomaga ustvariti dolgoročen odnos s stranko.
Če se vaše stranke počutijo resnično cenjene, jih lahko spodbudite, da svoje prijatelje in družinske člane napotijo k poslovanju z vami. Prav tako je lahko odličen način, da se ločite od konkurence.
Obstaja veliko načinov, kako lahko svoje stranke presežejo. Na primer, pošljite jim na roko napisano pismo, v katerem se jim zahvalite za njihovo poslovanje, ali jim v znak hvaležnosti podarite majhno darilo.
Če so imeli slabo izkušnjo, se lahko potrudite in jim ponudite popust ob naslednjem nakupu. Ponudite jim nekaj, česar ne bodo pričakovali.
Ena stvar, o kateri se lahko strinjamo, je, da ima stranka vedno prav. Ko se boste naslednjič pogovarjali s stranko, se prepričajte, da jih vprašate za povratne informacije in predloge.
Posledično boste bolje razumeli, kaj pričakujejo od vašega podjetja, in počutili se bodo bolj vključeni v vašo organizacijo.
Ko zaprosite za povratne informacije, to pokaže vašim strankam, da vam je mar za njihova mnenja in želite spremeniti glede na to, kar imajo povedati.
To jim daje glas, ki je lahko zelo močan, ko gre za spremembe v vašem podjetju. Samoumevno je, da lahko to pozitivno vpliva na izkušnjo in zvestobo strank.
Obstaja veliko različnih načinov za zbiranje povratnih informacij strank in mnenj, a eden najboljših je, da jih preprosto vprašate neposredno.
Pošljite e-poštno anketo ali uporabite svoje kanale družbenih medijev, da začnete razpravo. Če ste iz oči v oči s stranko, naj vas ne bo strah vprašati za njihovo mnenje o vaših storitvah.
Revizija vaše ekipe za pomoč strankam lahko razkrije prostor za izboljšave. Za oceno uspešnosti lahko uporabite meritve, vključno z možnostmi usposabljanja za predstavnike službe za stranke.
Občasno pregledujte uspešnost svoje storitve za stranke. Naj bo vaše podjetje na vrhuncu tako, da poskrbite, da svojim strankam vedno zagotavljate najboljšo izkušnjo.
Upoštevajte, da je najpomembnejši vidik pregledov uspešnosti zagotoviti, da jih izvajate redno.
Lahko bi opravili letni pregled in videli, kje je vaša ekipa odlična, pa tudi na katerih področjih je treba izboljšati. Druga možnost je, da izvajate četrtletne preglede, kar bi pomenilo, da imate bolj proaktiven pristop k zagotavljanju povratnih informacij.
Ustvarite kontrolni seznam pogostih težav, s katerimi se srečujejo stranke, in poskrbite, da vaša ekipa ve, kako se z njimi spopasti. Kontrolni seznami se lahko uporabljajo tudi za spremljanje napredka pri reševanju zahtevkov podpore strankam, da se zagotovi, da se jih obravnava čim prej. Nazadnje, kontrolni seznami se lahko uporabljajo kot orodje za usposabljanje novega osebja za podporo strankam, da se seznanijo s postopki in postopki.
Potrdite, ali so vključeni vsi potrebni elementi in ali so natančno opisani. Na primer, če kontrolni seznam navaja “pozdravite stranko”, se prepričajte, da je navedeno, kako to storiti (na primer “zdravo”, “dobrodošli” ali “dobro jutro/večer”). Nazadnje, redno izvajajte preglede kontrolnega seznama, da ga ohranite ažuriranega. Kontrolni seznami se lahko hitro zastarajo, zato je pomembno, da jih redno pregledujete in posodabljate. Prilagodite predlogo kontrolnega seznama za storitve za stranke glede na specifične potrebe vaše blagovne znamke.
Opredelili bi jih s temi tremi izrazi: osredotočenost na stranke, empatija in kakovostna storitev. Zakaj ravno ti? Prvi je jedro odlične storitve za stranke in dosežemo ga z oblikovanjem procesov, ki olajšajo poslovanje strankam (tj. omogočijo jim, da vam sporočijo, kaj želijo). Empatija je še en ključen vidik odlične storitve za stranke, saj z njo vaši zaposleni lahko razumejo, kako pomagati vsaki stranki pri reševanju njihovih težav, ne da bi jih odtujili. Zadnji element pa strankam ponuja nekaj, česar se bodo spomnili in o čemer bodo govorili, kar igra veliko vlogo pri verjetnosti, da se bodo stranke odločile za poslovanje z vami in celo priporočile druge.
Za zagotavljanje dobre storitve za stranke morate biti sposobni učinkovito komunicirati, imeti močno delovno etiko ter odlične veščine reševanja problemov. Komunikacija je ključna v storitvi za stranke. Da bi učinkovito komunicirali s strankami, morate biti sposobni jasno in natančno prenašati informacije. Močna delovna etika je pomembna, saj zagotavlja, da se vedno trudite po najboljših močeh, da rešite morebitne težave strank. Sposobnost hitrega prepoznavanja in reševanja morebitnih težav je prav tako ključnega pomena za uspeh.
Omogočajo zaposlenim v storitvi za stranke, da vzpostavijo osebno povezavo s strankami. To pomaga graditi zaupanje in zvestobo strank, kar vodi v povečanje prodaje in boljše stopnje zadrževanja strank. Poleg tega mehke veščine pomagajo omiliti težavne situacije in na pozitiven način rešiti pritožbe.
Kontrolni seznam spretnosti storitve za stranke
Kakšna oseba bi morali biti, da delate v službi za stranke? Katere veščine bi morali imeti? Uporabite ta kontrolni seznam veščin za pomoč strankam, da ugotovite, ali ste primerni za to delo.
Kontrolni seznam za revizijo storitve za stranke
Izpolnite ta kontrolni seznam za revizijo storitev za stranke, da dobite jasen pregled trenutnega stanja storitev za stranke, da boste lahko sprejeli potrebne korake za njihovo izboljšanje.
Služba za pomoč kontrolni seznam
Ta kontrolni seznam službe za pomoč bo zagotovil, da bodo vaše stranke vedno deležne vrhunske obravnave.
Podpora za stranke usposabljanje agentov kontrolni seznam
Najboljša storitev za stranke je tista, ki ne preskoči utripa. Prepričajte se, da je vaše osebje pripravljeno na vse z našim kontrolnim seznamom za usposabljanje agentov za pomoč strankam.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team