Kontrolni seznam za kakovost službe za pomoč uporabnikom vključuje korake za zagotavljanje odlične podpore, od pozdrava in razlage težave do predlaganja rešitev in dodatne podpore, s ciljem izboljšanja izkušnje strank.
Poskrbite, da bodo storitve vaše službe za pomoč uporabnikom visoke kakovosti. Preprosto povedano, toda kako preverite, ali se z vsemi vstopnicami pravilno ravna? Kako zagotovite, da je zadovoljstvo strank vedno na prvem mestu? Sledite tem preprostim korakom, da bo vaša služba za pomoč uporabnikom delovala nemoteno in zagotovili odlične storitve za stranke.
Če označite vse elemente na tem seznamu, lahko preverite, ali vaša služba za pomoč uporabnikom deluje pravilno in ali vaše podjetje zagotavlja dosledno raven storitev. .
Pregledovanje kontrolnega seznama vam bo pomagalo preprečiti pogoste napake, kot so:
Vsakdo, ki želi zagotoviti odlične storitve za stranke in nenehno izboljševati delovanje kontaktnega centra.
Prva stvar, ki jo ljudje želijo slišati, ko pokličejo službo za pomoč uporabnikom, je glas prave osebe. Človeški glas v živo vedno premaga avtomatiziran stroj. Pozdravite klicatelja glede na uro dneva (če ste prepričani, iz katerega časovnega pasu kliče) ali z nevtralnim pozdravom, na primer »Pozdravljeni«.
Prvi vtis je vedno najpomembnejši in če svoje uporabnike pozdravite na prijazen način, se bodo počutili dobrodošle. Če rečete »Dobro jutro« ali »Pozdravljeni«, lahko veliko pripomorete k vzpostavitvi odnosa.
Pozorno poslušajte in se prepričajte, da se stranka počuti udobno. Če vam uspe ujeti njihovo ime, super. Če ne, jih prosite za to, preden nadaljujete z drugimi vprašanji ali komentarji.
Namig: pazite, da ne boste zveneli preveč robotsko, ko boste uporabljali fraze, kot je »Kako vam lahko danes pomagam?«. Preprosta sprememba tona in pregiba lahko naredi razliko.
Večina strank bo poklicala vašo službo za pomoč, ker je šlo nekaj narobe. Zato je pomembno pokazati sočutje in se opravičiti za težavo, ki jo doživljajo.
Močne odnose s strankami lahko vzpostavite tako, da preprosto rečete “Žal mi je, da se vam je to zgodilo”. Če stranka meni, da razumete njeno težavo in vam je mar zanjo kot posameznika, je bolj verjetno, da bo na splošno zadovoljna z vašo storitvijo.
Stranko vedno naslavljajte po imenu, razen če ste bili pozvani, da tega ne počnete. To je dobra praksa za vse interakcije s storitvami za stranke, saj pomaga graditi zaupanje med vašim podjetjem in njegovimi strankami.
Stranke želijo vedeti, da so slišane, zlasti če izražajo svoje nezadovoljstvo. Če jih naslavljate po imenu, jim date vedeti, da ste pozorni.
Ko stranko prvič pozdravite, jo vprašajte za ime in ga uporabite v pogovoru. Če vam povedo svoj e-poštni naslov ali naslov družabnih medijev, uporabite tudi to (če je primerno).
Stranke potrebujejo jasno razlago, kaj se dogaja in kako se to lahko popravi. Podrobno opišite težavo, opišite možne rešitve in navedite oceno, kdaj bo odpravljena.
Več informacij kot daste svojim strankam o tem, kaj se dogaja, večja je verjetnost, da bodo zaupale vašemu podjetju.
Ko se s stranko pogovarjate o njeni težavi, boste morda morali uporabiti tehnične izraze. Kljub temu ne pretiravajte, saj morajo popolnoma razumeti, kaj govorite.
Stranke na splošno ne želijo predavanj o tem, kako izdelek deluje, ampak raje pomagajo pri čim hitrejši odpravi težave. Uporaba tehničnih izrazov le po potrebi jim pomaga, da se osredotočijo na zadevo.
Uporabite samo tehnične izraze, če so nujno potrebni za razlago težave. Poskusite govoriti na način, ki ga vsi razumejo, tako da je postopek pregleden za klicatelja.
Poslušanje je ključna veščina, ko gre za pomoč strankam. Ne le da vam omogoča, da slišite, kaj ima stranka povedati, ampak ji tudi pokažete, da ste pozorni in jemljete njene skrbi resno.
Storitveni delavci so dolžni pozorno poslušati, da se stranke počutijo slišane in razumljene. Poleg tega lahko aktivno poslušanje agentom pomaga pri hitrejšem reševanju težav, saj lahko jasno razumejo, kaj se dogaja.
Aktivno poslušanje vključuje tri A: odnos, prilagoditev in pozornost:
Ko popolnoma razumete težavo, lahko stranki razložite možne rešitve. Pomembno je, da vedno predlagate več kot eno rešitev in pustite stranki, da izbere tisto, ki je zanjo najboljša.
S tem boste stranki pokazali, da ste pripravljeni najti kompromis, kar bo koristilo obema stranema.
Opišite možne rešitve, vključno z njihovimi prednostmi in slabostmi, da strankam pomagate pri sprejemanju informiranih odločitev o tem, katera jim najbolj ustreza glede stroškov in časovnega okvira itd. Vsaka rešitev mora obravnavati posebno potrebo, tako da lahko stranke izberejo najbolj primeren.
To je zelo pomemben korak. Včasih stranka morda ni zadovoljna z nobeno od predlaganih rešitev za svojo težavo, zato morate kot agenti službe za pomoč uporabnikom ponuditi alternativno možnost, če je to mogoče.
Stranki boste pokazali, da ste pozorni na njene potrebe in ji želite zagotoviti najboljšo možno izkušnjo.
Vedno vprašajte nadrejenega za dovoljenje, preden ponudite alternativno rešitev, tudi če to pomeni, da bo delo opravljeno dlje kot običajno.
Ko predlagate rešitev, je pomembno, da odgovorite na vsa vprašanja, ki jih ima stranka o njej. Nato bodo razumeli, kaj se dogaja, in bodo prepričani, da boste lahko našli rešitev.
Pomaga graditi zaupanje in strankam zagotavlja, da ste tam, da jim pomagate. Poleg tega vam omogoča, da razrešite morebitne nesporazume, preden postanejo večji problemi.
Najboljši način za odgovarjanje na vprašanja strank se razlikuje glede na situacijo, zato za to ni enega samega pravega odgovora. Nekaj nasvetov, ki vam bodo pomagali učinkovito odgovoriti na vprašanja strank, pa vključuje:
Učinkovito odgovarjanje na vsa vprašanja je pomemben del zagotavljanja kakovostne podpore.
Če želite predlagati rešitve, ki so prave za vaše stranke, morate dobro razumeti izdelke in storitve, ki jih ponujate. Morate biti seznanjeni tako s funkcijami in funkcionalnostjo vsakega izdelka kot tudi s politikami in postopki podjetja.
Omogoča vam zagotavljanje natančnih in pravočasnih rešitev za težave strank. Prav tako vam pomaga ustvariti profesionalno podobo in zagotoviti najvišjo možno raven storitev za stranke.
Takoj ko razumete strankino težavo, je pomembno oceniti, kako dolgo bo trajalo rešitev. To lahko storite tako, da jim zagotovite določen datum ali časovni okvir, v katerem naj pričakujejo odgovor.
Stranke daje občutek prepričanja, da njihovo težavo jemljejo resno in da delate vse, kar je v vaši moči, da zagotovite pomoč, ki jo potrebujejo. Prav tako vam omogoča pravočasno upravljanje pričakovanj strank.
Jasno opredelite, kaj je treba storiti, da bodo stranke prejele pomoč. To lahko vključuje zagotavljanje dodatnih informacij ali zahtevanje več podrobnosti, preden nadaljujejo z reševanjem svojih težav.
Pomaga vam, da se približate končni rešitvi strankine težave in vam omogoča, da jih obveščate o napredku.
Če imate obsežen vodnik za postopek, bo vsem zainteresiranim stranem jasno, kaj vključuje vsak korak postopka, od začetka do konca. To mora vključevati oris tega, kaj se zgodi po vsakem koraku in koliko časa običajno traja, da se začne naslednji.
Programska oprema za upravljanje vstopnic je tukaj priročna. Pomaga vam lahko slediti vsem odprtim prijavam in njihovim naslednjim korakom, da poenostavite delovni tok, povečate produktivnost ter poskrbite, da bo postopek jasen in razumljiv.
Uporabnike morate poučiti o tem, kaj lahko pričakujejo od vaših izdelkov ali storitev. Pokažite jim, kako se opolnomočiti.
Pomaga jim, da so bolj samozadostni, vam pa omogoča, da se osredotočite na druga področja podpore strankam. Omogoča jim tudi boljše razumevanje vaših izdelkov ali storitev in kako jih kar najbolje izkoristiti.
Posredujte jim ustrezne članke in videoposnetke o zadevni temi ali jim celo pokažite, kako lahko uporabijo določene funkcije vašega spletnega mesta, da hitreje dobijo pomoč. Ustvarite prilagojeno izobraževalno gradivo, ki bo vašim strankam pomagalo v celoti razumeti vaše izdelke.
Ton glasu je izredno pomemben, ko gre za podporo strankam, saj lahko izboljša ali pokvari uporabniško izkušnjo. Med interakcijo s strankami morate vedno uporabljati pozitiven ton, ne glede na kako frustrirajoče so lahko njihove težave.
To vam bo pomagalo ostati mirni in dolgoročno ohraniti dober odnos s svojimi strankami ter jih spodbuditi, da vaše storitve še naprej priporočajo drugim.
Na koncu vsake interakcije morate vedno vprašati, ali imajo vaše stranke še kakšna vprašanja ali pomisleke. Z zapiranjem komunikacijskih vrzeli med zastopnikom in stranko lahko zagotovite, da je bila njihova težava zadovoljivo rešena, in preprečite, da bi se ponovila.
Ker potrebujejo priložnost, da ponovno razmislijo o tem, kar so slišali do zdaj. Lahko so preobremenjeni z informacijami ali pa niso zbrani, zato bodo morda potrebovali nekaj sekund, da se prepričajo, da so vprašali vse.
Dobro bi jih vprašali, ali vedo, kako lahko sami rešijo svojo težavo, kaj bi se lahko zgodilo, če se težava ponovi, in ali potrebujejo dodatno pomoč ali ne.
Vedno se morate zahvaliti stranki za njen čas in potrpežljivost med vsako interakcijo s podporo.
To je odličen način, da pokažete, da cenite njihov posel in podporo. Ta majhna gesta lahko veliko pripomore k temu, da bodo imeli pozitivno izkušnjo z vašo službo za pomoč uporabnikom in je verjetneje, da se bodo v prihodnje vrnili po pomoč, če jo bodo potrebovali.
Zahvalite se prejemniku in jasno navedite naslednji del postopka. Pošljite jim zahvalo.
Ko je vaša služba za pomoč prijavljena težava, je pomembno, da jo čim prej rešite. To lahko storite z uporabo pravih orodij in upoštevanjem najboljših praks za podporo strankam.
Reševanje težave v določenem časovnem okviru lahko pomaga zagotoviti, da je stranka zadovoljna s podporo, ki jo prejme.
Veskanalni nabiralnik LiveAgent omogoča predstavniku podpore za stranke, da hitro in enostavno razreši težave s strankami, kar skrajša povprečni čas reševanja. Še več, to orodje ponuja tako napredne funkcije, kot so sporočila v pločevinkah za hitrejše odgovore s kratkimi odgovori na pogosta vprašanja.
Namig: z uporabo njegovega brezplačnega preizkusa si lahko ogledate, kaj LiveAgent ponuja v praksi.
Če želite povečati svojo produktivnost, ne pozabite določiti oznak in oznak za vsako vstopnico, da poenostavite potek dela.
Oznake in oznake vam omogočajo, da sledite statusu vstopnice, prioriteti in vrsti storitve itd. So pomemben del postopka kategorizacije in poenostavljajo celoten potek dela.
Določite oznake za vsako vstopnico. Zastavite si vprašanja, kot so:
Primeri oznak za uporabo:
Vedno poskusite rešiti težavo stranke med prvim odgovorom.
Gradi zadovoljstvo in zaupanje strank ter zmanjša število prijav, posredovanih nadzorniku agenta ali inženirju.
Raziščite težavo, poiščite rešitev in obveščajte stranko. Če je težava bolj zapletena ali zahteva nekaj raziskav z vaše strani, obveščajte stranko tako, da jo kontaktirate vsaj enkrat na 24 ur. Ko odpravite težavo, potrdite, da ste izvedli vse korake za izpolnitev pričakovanj stranke.
Če gre kaj narobe in je za to kriva stranka, je preprosto reagirati obrambno in jih začnite kriviti za napako. Vendar bo to samo poslabšalo situacijo in otežilo rešitev težave.
»Stranka mora imeti vedno prav v svojih lasten um.” Na prvem mestu so in tudi če se z njimi ne strinjate, se morate pretvarjati, da se strinjate.
Bodite pozorni na znake, če vaša organizacija za svoje težave krivi stranke. Osrečite stranke tako, da poiščete načine, kako jih lahko izkoristite, namesto da se nad njimi pritožujete. Če imate težavne stranke, ne pozabite, da je edini pravi protistrup, da jih sploh nimate.
Včasih lahko stranka potrebuje dodatno pomoč za rešitev svoje težave. Če je temu tako, jim ponudite dodatne vire, da ga najdejo.
Samo če se potrudite, bodo stranke videle vašo predanost, da delate vse, da bi izpolnili pričakovanja strank.
Svojo stranko vodite skozi rešitev ali pošljite zahtevo nadzorniku. Zahvaljujoč temu nobeno njihovo vprašanje ne bo ostalo brez odgovora.
Poročila o produktivnosti vam bodo pomagala slediti uspešnosti, videti, koliko časa vaša ekipa za podporo strankam porabi za vsako vrsto vozovnice in ugotoviti, katere storitve vzamejo več časa kot druge. Te informacije se lahko uporabijo za prilagajanje prednostnih nalog in virov, dodeljenih različnim storitvam.
Je metrika, ki meri, kako pogosto ste sposobni rešiti težave strank v prvem poskusu. Pomembno je, da je ta številka čim višja, ker zmanjša delovno obremenitev za vašo ekipo ter poveča zadovoljstvo in zaupanje strank.
Količina časa, ki je potreben, da odgovorite na strankino prijavo. Ohranjanje nizkega števila je ključnega pomena, saj lahko dolgi odzivni časi privedejo do razočaranja strank, kar prispeva k večji količini vstopnic.
Meritev, ki meri, kako zadovoljne so vaše stranke s pomočjo, ki jo prejmejo od vaše ekipe. Zvestoba strank se poveča, ko ocena agentov ostane visoka, pa tudi število priporočil, ki jih bodo dali.
To je dober pokazatelj kakovosti storitev. S programsko opremo za raziskave lahko stranke vprašate, kako so zadovoljne z vašim odzivnim časom, znanjem in splošno storitvijo. Če je ocena zadovoljstva nizka, boste morali raziskati, kaj povzroča težavo, predvideti razvoj in narediti spremembe.
NPS je metrika, ki meri zvestobo strank na podlagi vprašanja “kako verjetno je, da boste naše podjetje priporočili prijatelju ali sodelavcu?” NPS lahko uporabite za spremljanje napredka prizadevanj vaše službe za pomoč uporabnikom za izboljšanje kakovosti.
Odstotek strank, ki so odgovorile na vašo anketo z oceno 1 ali 2 (od 10). Visoka stopnja negativnih odgovorov običajno pomeni, da obstajajo področja, kjer je treba vašo službo za pomoč izboljšati. Raziskovanje in obravnavanje teh težav bo izboljšalo zadovoljstvo strank in zmanjšalo število prejetih vstopnic.
To je odstotek rešenih vstopnic. S to meritvijo lahko spremljate napredek svoje ekipe in prepoznate področja, kjer so potrebni motivacijski agenti, več usposabljanja ali viri.
Odstotek strank, ki so vas kontaktirale več kot enkrat. To meritev si lahko ogledate, da prepoznate stranke, ki imajo težave, ki niso bile odpravljene in potrebujejo dodatno pomoč.
Meritev, ki meri, koliko odgovorov je potrebnih za razrešitev zahteve. Ta številka je pomembna, ker vam pomaga prepoznati vstopnice, ki vam vzamejo več časa, kot bi smeli. Raziskovanje in reševanje teh težav bo izboljšalo produktivnost vaše ekipe.
Meritev rešenih težav je število rešenih prijav. Prav tako lahko spremljate napredek svoje ekipe in ugotovite raven storitev.
Skupno število klepetov ali klicev, ki so posredovani drugi ekipi. Če poznate to številko, boste lahko ugotovili, kje je treba izboljšati vaše metode distribucije klicev. Nastavite lahko tudi samodejno distribucijo klepeta.
Če želite preveriti kakovost delovanja službe za pomoč uporabnikom, preverite tudi ocene. Reagirajte na vsa mnenja in odgovorite na vsa vprašanja, ki jih najdete. Poskrbite, da boste vedno preverjali, se odzivali, odgovarjali in reševali.
Neprecenljivo orodje za ocenjevanje vaše uporabniške izkušnje. Skrivnostni klici omogočajo podjetjem, da natančno analizirajo, kako pozdravijo in pomagajo strankam, ko pokličejo podjetje. Te podatke je nato mogoče uporabiti za izboljšanje prve storitve, usposabljanje neizkušenih agentov in spremljanje nadaljnjih izboljšav.
Začnite s preverjanjem pravilne dokumentacije o vstopnicah in pravočasnim reševanjem prijav. Usposobite svoje osebje za zagotavljanje najboljše rešitve za težave strank, hkrati pa upoštevajte postopke in politike podjetja. Ne pozabite spremljati uspešnosti svojih agentov in pregledovati prijav za pomoč.
Za merjenje vpliva zagotavljanja kakovosti službe za pomoč uporabnikom lahko uporabite meritve, kot so produktivnost, razrešitev prvega klica, povprečni odzivni čas in zadovoljstvo strank. Za več si oglejte drugi del kontrolnega seznama: »Kako upravljati delovanje vaše službe za pomoč uporabnikom«.
Priporočamo uporabo kontrolnega seznama za zagotavljanje kakovosti službe za pomoč uporabnikom vsaj enkrat mesečno. Vendar pa boste morda ugotovili, da je treba nekatere elemente na seznamu preverjati bolj ali manj pogosto, odvisno od vaših poslovnih potreb.
Agent za zagotavljanje kakovosti službe za pomoč pomaga pri ocenjevanju uspešnosti drugih. Izvajajo lahko tudi naloge, kot so usposabljanje novih zaposlenih, izvajanje revizij in zagotavljanje povratnih informacij zaposlenim o njihovi uspešnosti.
Najpomembnejše so komunikacijske in pogovorne veščine za učinkovito izražanje vaše točke. Razen tistih, med najpomembnejšimi so poznavanje izdelkov in storitev, ki jih ponuja podjetje, analitične veščine in mehke veščine.
Agent za zagotavljanje kakovosti službe za pomoč pomaga pri ocenjevanju uspešnosti drugih. Izvajajo lahko tudi naloge, kot so usposabljanje novih zaposlenih, izvajanje revizij in zagotavljanje povratnih informacij zaposlenim o njihovi uspešnosti.
Da, našo službo za pomoč uporabnikom lahko prenesete s kontrolnim seznamom za zagotavljanje kakovosti PDF.
Predloge za storitve za stranke
Seeking professional email templates? Look no further. LiveAgent provides free email templates for marketing, sales, live chat, and help desk purposes.
Kontrolni seznam za zaposlovanje za uradnika za pomoč uporabnikom
Iščete najboljšega kandidata za delo? Naslednji kontrolni seznam za zaposlovanje uradnika za pomoč strankam vam lahko pomaga najti nekoga, ki bo nudil odlično pomoč.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team