Kontrolni seznam skrbnega pregleda stranke (CDD) je ključen za podjetja pri preprečevanju goljufij in pranja denarja. Vključuje preverjanje identitete, oceno tveganja in spremljanje aktivnosti strank za skladnost s predpisi AML.
Kontrolni seznam skrbnega pregleda stranke (CDD) je ključni del programa skladnosti vsakega podjetja. Ta dokument pomaga podjetjem prepoznati in oceniti tveganje, povezano z njihovimi strankami. Za ublažitev teh potencialnih groženj morajo podjetja zbirati informacije o svojih strankah in sprejeti ukrepe za njihovo preverjanje. V tej objavi bomo razpravljali o ključnih komponentah kontrolnega seznama CDD in podali primere, kako dokončati vsak korak.
Izvajanje CCD je ključen proces za vsako organizacijo ali finančno institucijo. Če podjetja izpolnijo dokument, v katerem so opisani potrebni koraki, lahko zagotovijo, da izpolnjujejo svoje zakonske in regulativne obveznosti. Poleg tega lahko kontrolni seznam skladnosti CDD pomaga podjetjem prepoznati in oceniti potencialne nevarnosti poslovanja z nekaterimi strankami. Če storijo vse, kar je potrebno za ublažitev teh tveganj, se lahko podjetja in finančne institucije zaščitijo pred morebitnimi finančnimi izgubami.
Podjetja, ki poslujejo s strankami
Vsi imajo lahko koristi od kontrolnega seznama CDD, ki jim pomaga pri izogibanju kakršnim koli pravnim ali finančnim težavam, do katerih bi lahko prišlo, če ne bi skrbno pregledali strank. Če sledijo korakom na kontrolnem seznamu, so lahko prepričani, da izvajajo potrebne previdnostne ukrepe, da bi se izognili morebitnim težavam.
Podjetja, ki morajo spoštovati predpise AML
Predpisi o preprečevanju pranja denarja (AML) zahtevajo, da podjetja sprejmejo dodatne ukrepe za preprečevanje financiranja kriminalnih dejavnosti. Del teh regulativnih zahtev vključuje dokončanje CCD. S kontrolnim seznamom za to lahko podjetja zagotovijo, da so v stalni skladnosti s predpisi AML.
Vsaka organizacija ali finančna institucija, ki se želi zaščititi pred finančnimi tveganji, povezanimi z njenimi strankami
Takšen dokument lahko podjetjem pomaga prepoznati in oceniti morebitne grožnje, ki jih predstavljajo njihove stranke. Če sprejmejo ukrepe za ublažitev teh tveganj, se lahko podjetja zaščitijo pred finančnimi izgubami, ki bi lahko nastale zaradi tega.
Preizkusite varnost svojih omrežij in sistemov ter zagotovite, da so vaši zaposleni usposobljeni za najboljše prakse glede varnosti podatkov.
Za zaščito vašega podjetja pred morebitnimi finančnimi izgubami, do katerih bi lahko prišlo, če bi bila ukradena identiteta katere od vaših strank. Poleg tega, če so vaši sistemi kršeni, vas lahko regulativni organi kaznujejo z visokimi globami.
Najprej bi morali imeti vzpostavljen notranji nadzor in politiko varnosti podatkov, ki opisuje razumne ukrepe, ki jih morate sprejeti za zaščito svojih omrežij in sistemov. Nato preverite, ali so vsi vaši zaposleni usposobljeni za najboljše prakse glede varnosti podatkov, kot je prepoved razkrivanja gesel ali prenašanja datotek, ki niso iz zanesljivih virov.
Zberite in potrdite imena, naslove, datume rojstva in druge identifikacijske podatke svojih strank.
To vam pomaga zagotoviti, da sprejmete razumne ukrepe za potrditev, da so stranke tiste, za katere se predstavljajo. Posledično bo to prispevalo k preprečevanju kraje identitete in goljufij ter k izpolnjevanju predpisov AML.
Zberite njihove podatke prek spletnega obrazca ali vprašalnika Know Your Customer (KYC) in preverite, ali se ujemajo z vašimi zapisi. Potem morate potrditi, da so podatki pravilni, tako da pridobite kopije njihovih osebnih dokumentov, kot so potni listi ali vozniška dovoljenja.
Poiščite imena svojih strank na seznamih sankcij, da zagotovite, da ne poslujete z nobenimi omejenimi posamezniki ali subjekti.
Če poslujete z nekom, ki je pod sankcijami, se lahko soočite z visoko denarno kaznijo ali celo zaporom. Zato morate pred sklenitvijo kakršnega koli posla preveriti morebitne sankcije.
Najpogostejši je iskanje imen vaših strank na seznamih sankcij. Te sezname običajno vzdržujejo vladne agencije, organi pregona ali finančne institucije, kar pomeni, da vsebujejo točne in posodobljene informacije.
Ko zberete in preverite njihove informacije, morate oceniti povezan profil tveganja stranke.
Če ocenite, kako verjetno je, da bodo zagrešili goljufijo, ali obstaja kakršno koli tveganje za pranje denarja, vam pomaga določiti raven skrbnega pregleda, ki je potrebna za vsako vrsto stranke. Na primer, vrste strank z visokim tveganjem bodo morale opraviti strožje preglede kot stranke z nizko stopnjo tveganja.
Svoje posamezne stranke lahko ocenite na podlagi dejavnikov, kot so država izvora, panoga in zgodovina transakcij. S tem boste imeli boljšo predstavo o tem, kdo so vaše stranke z večjim tveganjem in zato potrebujete več skrbnega pregleda.
Odvisno od rezultatov vaše ocene boste morda morali zbrati dodatne podrobnosti od svojih strank.
Pomaga dodatno preveriti njihovo identiteto in oceniti njihovo stopnjo tveganja. Na primer, lahko se odločite, da boste zahtevali kopije njihovih računovodskih izkazov.
Zahtevane dokumente lahko zahtevate neposredno od vaše stranke ali prek spletnega obrazca. Ko jih imate, preverite, ali se informacije ujemajo s tistimi, ki jih že imate v datoteki.
Ko zberete vse potrebne podatke, jih preverite, da zagotovite, da je vse pravilno.
S tem prispevate k zaščiti vašega podjetja pred goljufijami in morebitnim tveganjem pranja denarja. Če želite to narediti, boste morda morali na primer potrditi naslov ali delovno mesto stranke.
To lahko storite na več načinov, na primer pokličete stranko ali ji pošljete pismo. Storitve tretjih oseb lahko uporabite tudi kot neodvisen vir za preverjanje njihove identitete in/ali naslova.
Glede na dosedanje rezultate postopka boste morda morali opraviti dodatno preverjanje svojih strank.
To pomaga pri nadaljnji oceni stopnje tveganja stranke in zagotavlja, da je to, za kar se predstavlja. Na tej stopnji bi morali preveriti njihovo kazensko evidenco ali finančno zgodovino, če se vam zdi potrebno.
Z iskanjem po spletnih bazah ali najemom profesionalne storitve. Ko imate zahtevane podatke, jih natančno preglejte in poiščite morebitne rdeče zastavice.
Če še vedno niste prepričani o določeni stranki, lahko vedno najamete nekoga, ki vas bo pravno zastopal.
Lahko vam strokovno svetujejo o vašem pristopu k skrbnemu pregledu stranke in zagotovijo, da je vse opravljeno pravilno. Prav tako lahko odvetnik pomaga rešiti morebitna pravna vprašanja, ki se lahko pojavijo pri poslovanju s strankami.
Iščete lahko na spletu ali prosite za priporočila iz svojega omrežja. Ko najdete nekaj potencialnih kandidatov, preverite njihove kvalifikacije in izkušnje, da se prepričate, da so pravi za to delovno mesto. Nato opravite razgovor z njimi, da ugotovite, ali bi bili primerni za vaše podjetje.
Tudi potem, ko ste zaključili postopek skrbnega pregleda stranke, morate še vedno spremljati njihova dejanja.
Da preverijo, ali ne izvajajo sumljivih transakcij, in vam dajo možnost, da se odzovete, če so. Če na primer opazite, da velika stranka izvaja velike ali pogoste dvige, morate dodatno raziskati, da poiščete znake morebitnega pranja denarja.
Redno pregledujte njihove poslovne izpiske ali zgodovino transakcij. Če opazite kar koli nenavadnega, ustrezno ukrepajte, na primer stopite v stik s stranko ali prijavite njeno vprašljivo dejavnost ustreznim organom.
Prav tako morate biti pozorni, če stranka začne sodelovati v kakršni koli vprašljivi dejavnosti, saj je to lahko znak, da nekaj ni v redu.
Lahko vam pomaga zgodaj prepoznati morebitne težave in ukrepati, da preprečite, da bi povzročile škodo. Če opazite kakršno koli nenavadno dejavnost, lahko dodatno raziščete in ugotovite, ali je stranka vpletena v kakršna koli kriminalna dejanja, preden bo prepozno.
Bodite pozorni na to, kako se stranka obnaša, ko komunicirate z njo, in spremljajte njene poslovne dejavnosti skozi čas. Če opazite kakršna koli odstopanja od norme, jim sporočite neposredno ali označite račun za natančnejše stalno spremljanje.
Tudi če se zdi, da gre vse dobro, bi se morali po določenem času še vedno dotakniti baze svojih strank.
Za vzpostavljanje in vzdrževanje dobrega odnosa s strankami ter za omogočanje, da jih vprašate o morebitnih spremembah v njihovih okoliščinah ali poslovanju, ki bi lahko vplivale na njihov račun ali dejavnosti z vami. Redne prijave kažejo, da vlagate v stranko in njen uspeh.
Uporabite sistem za upravljanje odnosov s strankami (CRM), da načrtujete redne stike s strankami vsaj enkrat na leto (vendar pogosteje, če je mogoče), ali nastavite sistem opomnikov zase. Prav tako se lahko preprosto obrnete, ko se imate o čem konkretnem pogovoriti, in stopite v stik z njimi prek njihovega želenega komunikacijskega načina s programsko opremo za pomoč uporabnikom LiveAgent. To bo pomagalo ohraniti dobre odnose s strankami.
Če menite, da je stranka v nevarnosti pranja denarja ali katere koli druge kriminalne dejavnosti, morate to prijaviti ustreznim organom.
To je zakonska zahteva, da to storite, in pomaga zaščititi vaše podjetje in širšo skupnost pred škodo. Ob sumu pranja denarja ali drugih kaznivih dejanj morate ukrepati, saj gre za huda kazniva dejanja, ki imajo lahko daljnosežne posledice.
Obstaja več načinov za prijavo sumljive dejavnosti, odvisno od države ali regije, kjer živite. V ZDA lahko na primer vložite poročilo o sumljivi dejavnosti (SAR) pri mreži za boj proti finančnemu kriminalu (FinCEN).
Izvedite preverjanje preteklosti vseh strank, vključno s preverjanjem kaznivih dejanj in kreditne zgodovine
Razmislite o uporabi programa za identifikacijo strank (CIP) za preverjanje identitete stranke. To običajno vključuje zbiranje in preverjanje določenih informacij o stranki, kot so njeno ime, datum rojstva in številka socialnega zavarovanja. Prav tako morate opraviti kazenske in kreditne preglede, da se prepričate, da stranka nima zgodovine finančnih kaznivih dejanj ali drugih nezakonitih dejavnosti.
Zahtevajte in preglejte kopije poslovnih licenc in dovoljenj
Ko vključite novo stranko, prosite za ogled teh in vseh drugih ustreznih dokumentov za vaše zgodovinske zapise. To vam bo pomagalo potrditi, da je stranka zakonita in da njeno podjetje deluje zakonito.
Preverite kontaktne podatke stranke
Pomembno je preveriti, ali so podatki, ki jih imate v datoteki, pravilni in posodobljeni. To vključuje njihovo ime, e-poštni naslov, poštni naslov in telefonsko številko. Poskrbeti morate tudi za način, kako doseči stranko v nujnih primerih.
Preverite strankine profile družbenih medijev za morebitne rdeče zastavice
Družabni mediji so lahko odličen način za spoznavanje strank, pomembno pa je tudi, da preverite morebitne znake, ki bi lahko kazali, da niso to, za kar se predstavljajo, ali da sodelujejo v nezakonitih dejavnostih. To vključuje iskanje ponarejenih ocen, profilov, ki jim sledijo, komentarjev, ki niso na mestu, ali katere koli druge vrste sumljivega vedenja.
Prosite za priporočila drugih podjetij, ki so sodelovala s stranko
Če niste prepričani o stranki, je eden od načinov, da se pomirite, tako da se pogovorite z drugimi podjetji, ki so z njimi že poslovala. To vam lahko pomaga potrditi, da so legitimni, vredni zaupanja in zanesljivi za sodelovanje, kar bo povečalo možnosti, da boste imeli z njimi dober odnos s strankami.
Osebno se srečajte s stranko, da dobite občutek o njenem poslovanju
Če je mogoče, je vedno dobro, da se z nekom osebno pogovorite, preden sklenete posel. To vam bo dalo priložnost, da jih bolje spoznate in izvedete več o njihovem poslu iz prve roke. To je tudi priložnost, da postavite morebitna vprašanja in dobite več zagotovila, da so to, za kar se predstavljajo.
CDD is the process of thoroughly investigating a potential customer before entering into a business relationship with them. CDD is an important part of any risk management plan because it can help protect your company from becoming involved in illegal or unethical activities. Not performing CCD is therefore a risk-based approach that may have serious consequences for your business.
Ask lots of questions and do some research. By completing a customer due diligence form or following a compliance checklist like the one given in this article, you can be sure that you've carried out thorough checks. Taking the time to implement proper customer due diligence measures will pay off in the long run.
Firstly, your company could be liable for any losses incurred by the other party as a result of your negligence. Second, you could be subject to civil or criminal penalties if it is discovered that you have engaged, even unknowingly, in money laundering or other financial crimes. Thirdly, you may miss out on important information about the other party that could be critical to your decision-making process. Finally, your company could be blacklisted for not meeting regulatory requirements or by financial institutions if you are found to have conducted business with individuals or entities in high-risk categories.
A great place to start is the Foreign Corrupt Practices Act (FCPA) Resource Guide from the US Department of Justice. The guide covers a wide range of topics related to customer due diligence that should be considered when performing CCD.
Vrednotenje storitev za stranke kontrolni seznam
Kontrolni seznam za ocenjevanje storitev za stranke je vaša priložnost, da spoznate področja, ki jih je treba izboljšati. Bodite pozorni na predloge vaših strank.
Kontrolni seznam kakovosti klicev storitve za stranke
Nikoli ne boste mogli zadovoljiti vseh svojih strank, toda s tem kontrolnim seznamom kakovosti klicev službe za stranke lahko zagotovite izjemno podporo tistim, ki jo najbolj potrebujejo.
Kontrolni seznam programa za identifikacijo strank
Izboljšajte skladnost z BSA in preprečite pranje denarja z našim kontrolnim seznamom za identifikacijo strank v finančnih institucijah.
Storitev za stranke kontrolni seznam
Izboljšajte svojo storitev za stranke z našim priročnim kontrolnim seznamom storitev za stranke – označite vse, da boste šli po poti uspeha.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team