Kontrolni seznam za začetek nove službe vključuje koristne nasvete, kako se pripraviti in uspešno začeti delati. Pokriva vse od pridobivanja informacij o podjetju do umiritve živcev in zastavljanja ciljev, da zagotovite uspešen začetek.
Ste pravkar začeli z novo službo? Čestitam! Ste na pravi poti do uspeha.
Zdaj je čas, da zagotovite, da imate vse urejeno, da vas uspeh spremlja povsod.
Oglejte si naš kontrolni seznam za začetek nove službe od prvega dne.
Morda se vam na začetku zdi, da vse delate po občutku, a kmalu boste spoznali, kako pomembne so podrobnosti. Začnite novo službo na pravi nogi in se izognite morebitnim težavam.
Samo sledite tem preprostim korakom in pripravljeni boste. (To je predlagan vrstni red dogodkov, vendar ga lahko prilagodite svojim potrebam.)
Vsi! Začetek novega kontrolnega seznama zaposlitve se morda zdi, kot da je samo za ljudi, ki so šele končali šolo, vendar je koristno imeti kontrolni seznam, tudi če ste zamenjali službo.
Bolj specifični kot so vaši koraki, lažje bo vse potekalo (in manj možnosti je, da bi se pojavile težave).
Naš kontrolni seznam je najbolj primeren za vse:
Dihajte globoko in počasi. Osredotočite se na zrak, ki prihaja skozi nos in izstopa skozi usta.
Druga možnost je, da si vzamete nekaj minut zase, preden se odpravite v službo. To je lahko karkoli, od branja ali poslušanja glasbe do sprehajanja psa. Poskrbite, da boste imeli nekaj, kar vas bo pomirilo, če je potrebno, npr. video o jogi, aplikacijo za meditacijo, skodelico čaja ali knjigo – karkoli vam ustreza. Zjutraj bi morda želeli tudi telovaditi – šport je odličen način za lajšanje stresa in tesnobe.Bistveno je, da ste pozorni in pokažete zanimanje za novo službo že od prvega dne. Vaš šef, sodelavci in vsi drugi ljudje, ki jih srečate v podjetju, bodo cenili vaš trud.
Dober odnos je ključnega pomena pri novi službi. Zato morate imeti pozitiven odnos do dela in ljudi okoli sebe.
Če na novem delovnem mestu postanete zanesljiv sodelavec, boste povečali vaše možnosti za povišico ali napredovanje v prihodnosti.
Upravljanje s časom ima ključno vlogo na vsakem delovnem mestu, še bolj pa, ko začnete delati v novem podjetju. Zato si je treba postaviti dnevni urnik, se ga držati in učinkovito upravljati svoj čas.
Prošnja za pomoč je eden najboljših načinov, da naredite vtis na nove sodelavce in jih spodbudite, da vam pomagajo, ko je to potrebno. Zato že od prvega dne povprašajte vse sodelavce, če vam lahko kaj pomagajo ali razložijo, kako stvari v podjetju delujejo.
Zdrav življenjski slog zahteva spoštovanje meja poklicnega in zasebnega življenja. Naj bo vaše osebno in poklicno življenje ločeno, da se lahko po potrebi ustrezno osredotočite na oba.
Kaj si morate zapomniti pri novi službi:
It's generally recommended that you take a few days off before starting your new job, especially if you’re moving straight from another position. This will give you enough time to relax and prepare for the transition.
It's essential to look your best on day one, particularly if it's the first impression you will be making. You can ask someone in human resources what the appropriate attire is or look on the company's website.
There are a few things you should avoid on the first day of your new job: Don't arrive late; Don't ignore your colleagues; Don't be disruptive; Don't forget to introduce yourself to everyone; Don't forget to ask lots of questions; Don't be afraid to speak up
Taking a break from work can be a great way to clear your mind and gain new perspectives. However, if you feel like it's going to negatively impact your career, then maybe reconsider.Nevertheless, such a break can give you a new outlook on life and allow you to resume work with new enthusiasm.
Some good questions to ask when starting a new job include: What are the expectations for this position? What is the company culture like? How do you handle workplace conflicts? When are deadlines typically met? Can I take time off for personal reasons? Is there a training program for this position? Who can I go to for help if I'm struggling? What are the goals of this company?
Don't be afraid to ask questions and introduce yourself to everyone. It's always a good idea to make a positive first impression. But remember, if anything makes you uncomfortable, you should be honest about it.
The first three months are essential because you need to make an impression during this time, meaning that you should be extra attentive and work hard to exceed the expectations of your boss and colleagues. In addition, it's an excellent time to establish some work-life boundaries. For example, if your boss is pushy about working on the weekends, don't hesitate to set some clear limits. If you can accomplish all of this in the first 90 days, then you're on the right track to success.
Skrbni pregled stranke kontrolni seznam
Odkrijte, kako kontrolni seznam skrbnega pregleda stranke (CDD) pomaga podjetjem pri preprečevanju goljufij in pranja denarja. Naučite se preverjati identiteto, zgodovino transakcij in ocenjevati tveganja za skladnost s predpisi AML. Zaščitite svoje poslovanje pred finančnimi izgubami z našimi strokovnimi nasveti.
Discovery call kontrolni seznam
Kako lahko sklenete več poslov s pogovorom s svojimi potencialnimi strankami? Naš kontrolni seznam za odkrivanje vam bo pomagal povečati prodajo.
Prodajni klic kontrolni seznam
Opraviti prodajni klic, ki privede do konverzije, je izziv. Ta kontrolni seznam prodajnih klicev to omogoča. Izpolnite ga in sklenite dogovor še danes.
Kontrolni seznam za delo na daljavo
Zbrali smo brezplačen vodnik, ki vam bo pomagal začeti z delom na daljavo. Pridobite nasvete, nasvete in naše vrhunske vire za upravljanje vaše ekipe na daljavo.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team