Ali nameravate zagnati novo spletno stran? Če je tako, najprej preverite ta kontrolni seznam za optimizacijo iskalnikov. Dobro optimizirano spletno mesto je ključnega pomena za doseganje visoke uvrstitve v iskalnikih in spodbujanje prometa. Na tem kontrolnem seznamu bomo razpravljali o najpomembnejših korakih, ki jih morate sprejeti, da bo vaše spletno mesto prijazno do SEO od prvega dne.
Če šele začenjate z novo spletno stranjo, je pomembno, da poskrbite, da boste vložili čas, da jo optimizirate za iskalnike in upoštevate dejavnike razvrščanja. Dobra novica je, da SEO spletnega mesta ni potreben in ga je v večini primerov mogoče opraviti dokaj hitro.
Z malo truda lahko naredite svoje spletno mesto bolj vidno iskalnikom in začnete pritegniti več organskega prometa na svojo pot.
Ta vodnik po SEO je zasnovan za lastnike podjetij in spletnih mest, ki šele začenjajo z novo spletno stranjo. Vendar, tudi če je vaše spletno mesto staro nekaj let, je vedno dobro, da pregledate te korake in se prepričate, da izkoriščate vse najnovejše tehnike optimizacije iskalnikov.
Kateri so torej ključni koraki, ki jih morate sprejeti?
Optimizacija za iskalnike se začne z raziskavo ključnih besed.
Če ne izvedete ustrezne raziskave ključnih besed, se ne boste uvrstili za prave iskalne izraze. Posledica tega bo, da vaše spletno mesto ne bo dobilo dovolj prometa, kar pomeni, da ne bo pretvorjeno tako dobro, kot bi lahko.
Najprej boste želeli določiti temo svojega spletnega mesta. Ko imate splošno predstavo o tem, za kaj gre na vašem spletnem mestu, lahko začnete identificirati ciljne ključne besede, ki so pomembne za vašo vsebino.
Za iskanje ključnih besed, ki jih ljudje dejansko uporabljajo za iskanje informacij na spletu, lahko uporabite tudi same iskalnike. Na primer, če želite ciljati na ključno besedo »pica«, jo vnesite v Google in si oglejte, katere druge sorodne ključne besede se prikažejo v rezultatih.
Prav tako lahko spremljate omembe blagovnih znamk in ključne besede konkurence, da dobite predstavo o tem, na kaj ciljajo drugi. Ko imate seznam ciljnih ključnih besed, jih lahko začnete vključevati v svojo vsebino in arhitekturo spletnega mesta.
To je eden najpomembnejših korakov pri optimizaciji vašega spletnega mesta za iskalnike. Ko izbirate ime domene, se prepričajte, da natančno opisuje vaše podjetje ali spletno mesto.
Kadar koli registrirate ime domene, pridobite tudi ustrezen naslov IP, s katerim bo vaša spletna stran povezana, dokler je vaša last. To je pomembno, ker iskalniki uporabljajo naslove IP za določanje, kje gostujejo spletna mesta.
Naslednji korak pri optimizaciji vaše spletne strani je izbira prave spletne platforme. Ko se odločate, izberite tistega, ki je prijazen do iskalnikov in vam omogoča enostavno izboljšanje SEO vašega spletnega mesta.
To je orodje, na katerega boste odvisni še leta – urejali boste obstoječe strani in dodajali nove, še posebej, če imate blog. Platforma vas na noben način ne bi smela omejevati.
Nekatere izmed najbolj priljubljenih spletnih platform, ki so prijazne SEO, vključujejo:
Pri nastavljanju spletnega mesta je pomembno, da pazljivo izberete teme in vtičnike. Ko izbirate temo, se prepričajte, da izberete tisto, ki je dobro kodirana in zasnovana za SEO.
SEO prijazne teme so zasnovane z mislijo na iskalnike. Običajno imajo vgrajene funkcije, ki pomagajo izboljšati uvrstitev vašega spletnega mesta na straneh z rezultati iskalnikov (SERP), kot so optimizirana koda in metapodatki.
Ni posebne teme, zaradi katere se boste uvrstili višje, ali tiste, ki bi škodila vaši strategiji SEO. Namesto tega upoštevajte dejavnike, kot so:
Preden se odločite, preverite ocene, mnenja in zgodbe o uspehu o določeni temi.
Pri načrtovanju spletnega mesta je pomembno, da ga strukturirate tako, da je za bralce in iskalnike enostavno krmarjenje.
Ko načrtujete strukturo svojega spletnega mesta, ustvarite načrt. Z vključitvijo jasne hierarhije strani in uporabo naslovov in opisov, bogatih s ključnimi besedami, lahko izboljšate uvrstitev vašega spletnega mesta v SERP.
Načrtovanje strukture vašega spletnega mesta in organizacija njegove vsebine je zelo dolgotrajen proces, vendar je vreden truda. Začnite tako, da ustvarite seznam strani, ki jih želite na svojem spletnem mestu, nato naredite hierarhijo, začenši z domačo stranjo in nadaljujete do posameznih.
Nasvet: stran ne sme biti več kot tri klike globoko v vaše spletno mesto.
Dobro organizirana in intuitivna navigacija je ključnega pomena za SEO spletnega mesta. Prepričajte se, da so vaši elementi menija lahko dostopni in da so vse strani dostopne iz glavnega menija. Uporabite tudi jasne oznake za svoje navigacijske gumbe, da bodo vaši obiskovalci vedeli, kam so namenjeni.
Elementi navigacijskega menija, ki so vidni in lahko dostopni, spodbujajo obiskovalce, da raziščejo vaše spletno mesto. Če ne najdejo tistega, kar iščejo, bodo razočarani odšli in se najverjetneje nikoli več ne bodo vrnili.
Na to vprašanje ni enoznačnega odgovora. Vendar pa lahko naredite nekaj stvari, da bo vaša navigacija uporabniku prijaznejša.
Nasvet: ves čas razmišljajte o vedenju vaših obiskovalcev (kaj kliknejo, kako so v interakciji) in ne pozabite dodati, na primer, profilov v družabnih omrežjih, da boste pritegnili promet na svoje strani v družbenih medijih.
Če imate URL-je, ki so kratki, jedrnati in bogati s ključnimi besedami, boste izboljšali uvrstitev vašega spletnega mesta v SEO.
Če v URL-je vaših strani vključite ključne besede, lahko Googlu in drugim iskalnikom pomagate bolje razumeti, kaj so vaše strani. To pa lahko pomaga, da se vaše spletno mesto uvrsti višje v SERP.
Začeti morate s preverjanjem, ali vaš sistem za upravljanje vsebine (CMS) omogoča spreminjanje strukture URL-jev. Če je tako, poskrbite, da boste nastavili preusmeritve 301 s starih URL-jev na nove.
Če vam vaš CMS ne omogoča spreminjanja strukture URL-ja, lahko še vedno naredite nekaj stvari:
Že od samega začetka morate biti pozorni na odzivnost vaše strani. Število ljudi, ki brskajo po spletu na svojih telefonih in tablicah, se povečuje, zato ne želite izgubiti morebitnih strank, če imate spletno mesto, ki na manjših zaslonih ne izgleda dobro.
Google je izjavil, da bo v svojih SERP-jih dal prednost mobilnim spletnim mestom. To pomeni, da če vaše spletno mesto nima vsestranskega dizajna, bi lahko bilo kaznovano in uvrščeno nižje od tistih, ki imajo.
Najprej se prepričajte, da je vsa vaša vsebina berljiva, ne da bi vam bilo treba povečati. Uporabljajte velike gumbe in menije, ki jih je enostavno krmariti, ter se izogibajte uporabi flash ali drugih vtičnikov, ki jih večina mobilnih naprav ne podpira. Preizkusite svoje spletno mesto na različnih napravah in se prepričajte, da dobro deluje in izgleda.
Dandanes ni nobenega opravičila, da ne bi uporabljali šifriranja SSL certifikata/HTTPS za svoje spletno mesto. Če še vedno uporabljate HTTP, je skrajni čas za nadgradnjo.
Google daje vedno večjo prednost spletnim mestom, ki uporabljajo potrdila SSL, zato morate svoje spletno mesto čim prej preklopiti na ta protokol. Poleg tega vam bo prehod na SSL omogočil uporabo Google Analytics na vašem spletnem mestu in ga zaščitil pred zlonamerno programsko opremo in hekerji.
Od zaupanja vrednega ponudnika boste morali kupiti potrdilo SSL, nato pa potrdilo namestiti na svoj spletni strežnik. Za uporabo novega protokola boste morali posodobiti tudi vse povezave svojega spletnega mesta.
Boti iskalnikov poiščejo javno dostopne spletne strani tako, da jih indeksirajo. Na svojih strežnikih hranijo kopije vseh informacij, ki jih najdejo. Nato, ko uporabnik izvede iskanje, mu motor prikaže ustrezne rezultate.
Preprosto povedano, če vaše spletno mesto ni preiskano in indeksirano, se ne bo prikazalo na straneh z rezultati iskalnikov.
Medtem ko govorimo o indeksiranju, morate svoje spletno mesto poslati v Google Search Console, da omogočite pajkom iskalnikov, da to storijo.
Omogoča vam, da vidite, kako vaše spletno mesto deluje v rezultatih iskanja v Googlu, in vam pomaga pri diagnosticiranju in odpravljanju napak, ki morda preprečujejo, da bi se vaše spletno mesto uvrstilo visoko. Poleg tega pridobite dragocen vpogled v ključne besede, ki jih ljudje uporabljajo za iskanje vašega spletnega mesta.
Postopek nastavitve vašega spletnega mesta v Google Search Console je dokaj preprost:
Danes Google My Business ni več izbirna funkcija, temveč bistveni del vsake spletne prisotnosti.
Vaše spletno mesto je eno vaših najpomembnejših marketinških orodij. Če ga objavite na svojem profilu Google My Business, strankam olajšate iskanje in obisk. Poleg tega lahko preverjeno spletno mesto na vašem profilu seveda pomaga izboljšati tudi vašo uvrstitev v SERP.
Če želite svoje spletno mesto uvrstiti na svoj profil Google My Business, boste morali navesti te podatke:
Vsebinska strategija je eden najpomembnejših vidikov SEO. Na svojo spletno stran morate redno dodajati ustrezno vsebino.
Poleg oblikovanja profesionalne podobe okoli vaše blagovne znamke lahko visokokakovostni deli vsebine izboljšajo tudi vaš SEO. Z njimi bodo obiskovalci pritegnili in jih zanimalo vaše podjetje.
Ideje o vsebini se razlikujejo glede na vaše podjetje in občinstvo, zato ni standardnega odgovora na to vprašanje. Spodaj je nekaj splošnih nasvetov, ki si jih morate zapomniti pri ustvarjanju vsebine:
Vaše stranke je mogoče še bolj pritegniti in pritegniti njihovo pozornost. Dodate lahko na primer ocene strank, da obiskovalce še dodatno prepričate v konverzijo.
Ne pozabite ciljati na primarno ključno besedo za vsako stran na vašem spletnem mestu. To bo pomagalo izboljšati vaš SEO in strankam olajšalo iskanje informacij, ki jih iščejo na vašem spletnem mestu.
Ko ciljate na primarno ključno besedo za vsako stran, to sporoči Googlu, da je stran posebej o tej temi. Tako lahko povečate svoje možnosti za višjo uvrstitev v rezultatih iskanja.
Če svoje izdelke ali storitve ponujate v več jezikih, je pomembno, da svoje spletno mesto pripravite za te jezikovne različice.
Ker vam omogoča ciljanje na tuje občinstvo, ki išče informacije o vaših izdelkih ali storitvah v svojem maternem jeziku. Optimizacija vašega spletnega mesta za različne jezike lahko pomaga izboljšati vašo uvrstitev tudi v tujih iskalnikih.
Ko gre za optimizacijo vašega spletnega mesta za SEO, je pomembno, da ste v koraku z najnovejšimi Googlovimi posodobitvami. Dobra novica je, da večina priljubljenih spletnih platform vključuje funkcije, ki vam pomagajo ostati na tekočem z najnovejšimi trendi.
Če vaše spletno mesto ni optimizirano za trenutno različico Googlovega algoritma, se lahko promet zmanjša. S preverjanjem najnovejših posodobitev Googlovega algoritma lahko zagotovite, da je vaše spletno mesto konfigurirano tako, da izboljša vaš SEO in zmanjša tveganje, da vas Google kaznuje.
Najnovejše Googlove posodobitve morate spremljati z branjem spletnih dnevnikov, kot so MOZ, Search Engine Land in drugi. Poleg tega morate s pomočjo Google Analytics ali katerega koli drugega analitičnega orodja spremljati, kaj deluje in kaj ne.
Redno preverjajte morebitne napake in jih čim prej odpravite.
Tehnične napake SEO lahko preprečijo, da bi se vaše spletno mesto uvrstilo visoko v SERP. V nekaterih primerih lahko Google zaradi takšnih napak vaše spletno mesto celo prepove, zato je pomembno, da jih odkrijete in odpravite čim prej.
Dobro optimizirani meta opisi in naslovne oznake so zelo cenjeni vidiki procesa SEO. Če želite to kar najbolje izkoristiti, poskrbite, da bodo naslovne oznake in meta opisi vašega spletnega mesta razlikovalni.
Oznake naslovov po meri in meta opisi vam pomagajo pri višji uvrstitvi v iskalnikih. Pomagajo tudi izboljšati razmerja med prikazi in kliki, kar lahko povzroči večjo kakovost prometa in konverzij.
Eden od dejavnikov, ki jih Google upošteva pri razvrščanju spletnih mest, je njihova hitrost nalaganja in odzivni čas strežnika (koliko časa traja, ko spletni odjemalec poda zahtevo).
Počasen odzivni čas strežnika lahko negativno vpliva na uporabniško izkušnjo in povzroči, da obiskovalci zapustijo vaše spletno mesto, prav tako pa škodi SEO uvrstitvi vašega spletnega mesta.
Ko ugotovite, da obstaja težava s hitrostjo nalaganja vašega spletnega mesta, lahko naredite nekaj dejanj, da jo izboljšate.
Čas delovanja vašega spletnega mesta se nanaša na njegovo razpoložljivost in dostopnost.
Izpadi so nekaj, kar se občasno pojavi med vzdrževanjem sistema. Noben obiskovalec, ki obišče vašo domeno, ne more dostopati do vašega spletnega mesta, ko ne deluje.
To lahko povzroči kazni iskalnikov, zaradi česar boste uporabnikom nevidni. To predstavlja resen problem, vendar ga lahko do neke mere preprečite.
Obstaja nekaj stvari, ki jih lahko storite, da zagotovite dolgo življenjsko dobo svojega spletnega mesta:
Če povežete eno stran svojega spletnega mesta z drugo, ustvarite dohodne povezave. Izhodne povezave so tiste, ki usmerjajo na druga spletna mesta.
Taktike ustvarjanja povezav so pomembne, ker vam pomagajo povečati avtoriteto in prepoznavnost vašega spletnega mesta. Kakovostne povratne povezave povedo iskalnikom, da je vaše spletno mesto verodostojen vir informacij.
Obstaja nekaj načinov povezovanja na druge strani na vašem spletnem mestu. Uporabite lahko sidro, ki je povezava (skrita v besedilu), ki vodi na drugo stran. Drug način za to je uporaba URL-ja strani, na katero želite vzpostaviti povezavo. Ustvarite lahko tudi hiperpovezavo, ki je posebna vrsta povezave, ki se odpre v novem oknu.
Ohranjanje zdravja vašega spletnega mesta je bistveno za dobro optimizacijo iskalnikov.
Obstaja več različnih načinov za spremljanje zdravja vašega spletnega mesta v smislu njegove učinkovitosti, vendar je eden najučinkovitejših prek storitve Google Analytics. Ta brezplačna storitev vam ponuja številne informacije o uspešnosti vašega spletnega mesta, vključno z:
Google Analytics je zmogljivo orodje in bistvenega pomena je, da ga uporabite, če želite izboljšati SEO svojega spletnega mesta. Ne pozabite nastaviti računa in svojemu spletnemu mestu dodati kodo za sledenje, da boste lahko začeli spremljati uspešnost svojega spletnega mesta.
Socialni mediji so pomembni, ko gre za SEO in imajo lahko velik vpliv, zlasti na nova spletna mesta.
Interakcija z uporabniki in objavljanje redne vsebine na družbenih medijih vam bo pomagalo zgraditi zaupanje blagovne znamke na spletu (kar pomaga pri SEO). Socialni mediji lahko tudi povečajo SEO s pridobivanjem naravnih povezav.
Delite zanimivo vsebino na svojih družbenih omrežjih. Lahko se posreduje drugim uporabnikom in se posledično pojavi v zunanjih virih, kot so forumi.
Gradnja povezav je ključni vidik učinkovitega pozicioniranja, zato pridobivanje povezav na ta način izboljša SEO. Izkoristite to in poskusite dati čim več priložnosti za interakcijo s svojimi sledilci (objavljajte privlačno vsebino, uporabljajte videoposnetke, zabavajte se s tem ustvarjalnim procesom).
Redno odgovarjajte na njihova vprašanja, komentarje in mnenja – LiveAgent je tukaj lahko koristen. Oglejte si to programsko opremo za podporo družbenih medijev, ki zbere vse interakcije v en nabiralnik, tako da jih lahko upravljate z enega mesta. Posledično bo lažje ostati v stiku s strankami.
It can be used as a guide to help you optimize your website for search engines. It includes key steps that you need to take into account, such as optimizing your domain name, web platform, checking for Google updates, and setting up SSL certificates. Use our checklist, adjust it to your needs, and enjoy an SEO-friendly site.
In most cases, it's fairly easy and can be done in a short amount of time. Here is a list of the most important things to do: make sure your website is registered with Google Search Console and submit your XML sitemap; add keywords to your title tags, meta descriptions, and header tags; optimize your images for search engines; include links to other websites and blog posts; use keyword-rich anchor text for your links and create a blog and add new content regularly.
There are a number of different tools that you can use to find relevant keywords for your website. The Google Adwords Keyword Planner is a good place to start. You can also use Google Search Console to identify keywords that people are using to find your website. These tools are very popular so you will have no problems finding tutorials on how to use them.
You can use a number of different tools to assess your website's SEO, but the most popular one is Google PageSpeed Insights. This tool will give you a score for both mobile and desktop devices, as well as tips on how to improve your rating.
Kontrolni seznam za nastavitev družbenih medijev
Odkrijte, kako preprosto in učinkovito vzpostaviti poslovne račune na družbenih medijih z našim kontrolnim seznamom. Sledite tem korakom za uspešno upravljanje svoje spletne prisotnosti in povezovanje s strankami. Začnite graditi svojo znamko na družbenih omrežjih še danes!
Kontrolni seznam vodilnih magnetov
Uporabite naš kontrolni seznam vodilnih magnetov za povečanje baze strank in optimizacijo trženjskih strategij. Odkrijte več!
Kontrolni seznam za zagon spletnega mesta WordPress
Naš kontrolni seznam za zagon spletnega mesta WordPress vam bo pomagal pripraviti vaš projekt za rast brez nepotrebnih napak. Končni vodnik od točke do točke.
Kontrolni seznam za zagon spletnega mesta
Odkrijte popoln kontrolni seznam za zagon spletnega mesta, ki pokriva vse od načrtovanja do promocije. Pripravite svoje spletno mesto za uspeh s cilji, ciljno publiko, vsebinskim načrtom, odzivnim oblikovanjem in še več. Zmanjšajte napake in objavite brez stresa!
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.