Kontrolni seznam za usposabljanje agentov za podporo strankam vključuje pripravo računalnika, nastavitev dvostopenjske avtentikacije, predstavitev izdelka, tehnični pregled in začetno izkušnjo s klepetom.
Ali želite strankam zagotoviti najboljšo možno storitev? Če je tako, se prepričajte, da so vaši agenti ustrezno usposobljeni. Ta kontrolni seznam obravnava nekaj najboljših nasvetov za usposabljanje agentov za pomoč strankam.
Z upoštevanjem teh nasvetov boste zagotovo poskrbeli, da bodo vaše stranke zadovoljne z ravnjo storitev, ki jih prejmejo.
Izboljšajte svojo oceno zadovoljstva strank tako, da izboljšate raven storitev, ki jih nudite. Prepričajte se, da bo vsak nov predstavnik službe za stranke, ki ga najamete, ustrezno usposobljen. Če sledite kontrolnemu seznamu, lahko naredite točno to – kar pomeni, da mora biti vsaka interakcija s stranko dobra.
Tak kontrolni seznam prav tako pomaga pri vključevanju in izstopu, saj vam omogoča, da spremljate, kaj je treba doseči z vsakim novim agentom. Boljši kot je vaš kontrolni seznam, boljše bodo posledično izkušnje strank, ki jih zagotavljate.
Če ste podjetnik, potem veste, da je storitev za stranke eden najpomembnejših vidikov vašega podjetja. Zagotoviti morate, da so vaši agenti ustrezno usposobljeni, da lahko vašim strankam zagotovijo najboljšo možno storitev.
Ta oddelek je pogosto odgovoren za usposabljanje vsakega novega predstavnika službe za stranke ali vsaj za začetek njihovega vkrcanja. Z uporabo kontrolnega seznama za usposabljanje agentov za pomoč strankam lahko kadrovska služba zagotovi, da so vsi novi zaposleni ustrezno usposobljeni, preden začnejo svoje delo.
Kontrolni seznam za usposabljanje agentov za pomoč strankam lahko vodjem pomaga spremljati, kaj je treba doseči z vsakim novim predstavnikom za pomoč strankam. Tudi če so že vključeni, je pomembno zagotoviti, da so še vedno deležni ustreznega usposabljanja.
Osebju za pomoč strankam, ki dela na tem področju, lahko koristi tak kontrolni seznam. Če sledite enemu, se lahko vsi člani vaše ekipe za pomoč strankam navzkrižno usposabljajo na različnih področjih in poskrbijo, da je vsaka izkušnja s storitvami za stranke, ki jo nudijo, ne le na nivoju, temveč tudi na svetovni ravni.
Prva stvar, ki jo morate storiti, je zagotoviti, da je prenosni ali osebni računalnik podjetja pripravljen za vsakega novega agenta za pomoč strankam.
Imeti morajo dostop do določene programske opreme, dokumentov in podatkov o podjetju. S pripravo prenosnega ali osebnega računalnika lahko zagotovite, da bodo lahko pravilno opravljali svoje delo na napravi, ki je že nastavljena zanje.
Namestite potrebno programsko opremo. To lahko vključuje programsko opremo za pomoč uporabnikom, programsko opremo za obdelavo besedil in programsko opremo za preglednice. Nato morate za agenta nastaviti e-poštni račun. Ustvarite mapo za vse dokumente podjetja.
Zdaj je čas, da vsakemu novemu agentu za pomoč strankam dodelite e-poštni naslov podjetja.
To bo njihov glavni način komunikacije s strankami, zato je pomembno, da imajo naslov, ki je profesionalen in si ga je lahko zapomniti. Prispeva tudi k usklajenosti celotne komunikacije s strankami in jim omogoča, da zlahka stopijo v stik z agentom, kadar koli to potrebujejo.
Ustvarite račun s profesionalno e-poštno storitvijo, kot sta Google Business ali Microsoft Exchange. Nato morate ustvariti e-poštni naslov za agenta z uporabo imena domene podjetja. Nastavite račun na agentovem prenosnem ali osebnem računalniku.
Ko pripravite prenosni računalnik podjetja in nastavite e-poštni naslov podjetja, morate ustvariti vse druge potrebne račune za novega agenta za pomoč strankam.
Moja orodja GSuite, Slack in druga podobna orodja so bistvena za komunikacijo in sodelovanje v podjetju. Z nastavitvijo teh računov za agenta mu omogočite, da pravilno opravlja svoje delo in ima na voljo vsa potrebna orodja.
Ugotovite vsa orodja, ki jih podjetje uporablja za komunikacijo in sodelovanje. Ustvarite račun za agenta na vsakem od teh orodij. Nato posredujte agentu podatke za prijavo za vsak račun.
2FA ali preverjanje v dveh korakih je pomemben varnostni ukrep, ki ga je treba uporabiti za vse račune, aplikacija Authenticator pa je najboljši način za njegovo nastavitev.
Dvostopenjska avtentikacija doda računu dodatno raven varnosti. To je nujno, zlasti za račune, ki vsebujejo občutljive podatke.
Najprej prenesite aplikacijo Authenticator v svoj telefon, nato omogočite dvostopenjsko preverjanje pristnosti za vsak račun. Po tem je vse, kar morate storiti, dodati vsak račun v aplikacijo Authenticator.
Agenti za pomoč strankam morajo razumeti načela poročanja o delu, da lahko pravilno dokumentirajo svoje delo.
Poročanje o delu je kritičen del posla in pomembno je, da zastopniki razumejo, kako to pravilno opraviti. Z razumevanjem načel poročanja o delu bodo agenti lahko natančno dokumentirali svoje delo in se izognili morebitnim napakam.
Načela poročanja o delu boste najbolje razumeli, če preberete politiko podjetja o poročanju o delu. To bo zagotovilo podrobno razlago o tem, kaj je treba prijaviti in kako je treba poročati.
Odgovornost vodje službe za stranke je, da doda izmene, prisotnost in sestanke novega agenta v koledar podjetja.
Izmene, prisotnost in sestanki agentov za pomoč strankam morajo biti posodobljeni na koledarju podjetja, tako da vsi vedo, kdaj so načrtovani.
Ustvarite koledar podjetja. Na koledar vnesite izmene, prisotnost in sestanke agenta za pomoč strankam. Delite koledar z vsemi člani ekipe.
Vodja podpore agenta za pomoč strankam bi moral imeti uvodno sejo z novim agentom.
Z novim zastopnikom bi morali organizirati uvodni sestanek, da bi lahko spoznal podjetje in svojo vlogo v njem. Vodja podpore je odličen vir za tovrstne informacije in lahko pomaga, da se novi agent počuti dobrodošlo in udobno na svojem novem položaju.
Načrtujte sestanek z vodjo podpore novega agenta. V tem času predstavite novega agenta podjetju in njegovi vlogi v njem. Ne pozabite obravnavati morebitnih pomislekov, ki jih ima novi agent.
Vodja službe za stranke bi moral novemu agentu ponuditi interno predstavitev izdelka podjetja.
Demo predstavitev izdelka podjetja je odličen način, da novega agenta seznanite z izdelki in storitvami, ki jih ponuja vaše podjetje. Tovrstni podatki so ključnega pomena za zagotavljanje natančnih in koristnih storitev za stranke.
Ustvarite predstavitev, ki zajema vse pomembne informacije o izdelkih in storitvah vašega podjetja. Dogovorite se za sestanek z novim agentom, da pregledate predstavitev. Nato jih spodbudite, naj postavljajo vprašanja, da potrdijo, da razumejo, kako izdelek deluje.
Višji vodja tehnične podpore bi moral novemu agentu za pomoč strankam zagotoviti pregled zapletenih tehničnih tem.
Ta del njihovega usposabljanja bo novega agenta poučil o tehničnih vidikih dela. Informacije, ki se jih bodo naučili v tem času, bodo zanje bistvenega pomena pri zagotavljanju natančne in koristne storitve za stranke, ki zahteva uporabo tehničnih veščin.
Dogovorite se za sestanek novega agenta z višjim predstavnikom tehnične podpore. Starejši bo orisal tehnične vidike dela in odgovoril na morebitna vprašanja novega agenta.
Po zaključku prvih stopenj usposabljanja se mora novi agent udeležiti seje preverjanja znanja, da se prepriča, ali razume gradivo.
To vam omogoča, da ocenite, kako novi agent razume gradivo, ki so ga učili. Posledično lahko prepoznate vsa področja, kjer bodo morda potrebovali dodatno usposabljanje.
Začnite tako, da ustvarite seznam vprašanj, povezanih z gradivom, ki se ga je učil novi agent, in jih pošljite vnaprej ali jih postavite med sestankom. Preglejte njihove odgovore med sejo ali po njej in zagotovite povratne informacije, da bodo lahko izboljšali svoje znanje in spretnosti.
Upravitelj službe za stranke bi moral prvi mesec določiti tedenske prijave z novim agentom.
Ker vam to omogoča, da ocenite napredek novega agenta in mu posredujete povratne informacije. Cilj je, da jim pomagamo pri prilagajanju na njihovo novo službo in zagotovimo, da pokažejo odlične sposobnosti za pomoč strankam.
Načrtujte sestanek z novim agentom za vsak teden njihovega prvega meseca na delovnem mestu. Med temi srečanji jih lahko vprašate, kako jim gre, in jim posredujete povratne informacije o njihovem napredku. Ti sestanki bodo pomagali zagotoviti, da se bo novi agent dobro prilagodil novemu delovnemu mestu in zagotovil odlične storitve za stranke.
Vodja službe za stranke bi moral vzpostaviti srečanja za sodelovanje z novim agentom in njegovimi sodelavci.
Ker omogoča novemu agentu, da spozna svoje kolege in se nauči, kako delajo. To je pomemben del pomoči pri prilagajanju na novo službo in zagotavljanja, da so pripravljeni začeti sami obravnavati povpraševanja strank.
Dogovorite se za primeren čas, da novi agent pride in dela s svojimi sodelavci. Na teh sejah lahko izvejo več o politikah podjetja in pridobijo neposredno izkušnjo s storitvami za stranke pri obravnavanju poizvedb brez pritiska, da bi morali to storiti neodvisno.
To je stopnja, ko bo novi agent sam prvič komuniciral s strankami prek vmesnika za klepet, vendar pod nadzorom.
Novi zastopnik si lahko pridobi izkušnje z obravnavanjem poizvedb prek klepeta brez pritiska, da bi moral to storiti sam. Pripraviti novega zastopnika, da postavi kakršna koli vprašanja o postopku ali postopku za obravnavo povpraševanj strank, je ključni del pomoči pri prilagajanju novi vlogi.
Vodja službe za stranke bi moral začeti tako, da bi novemu agentu dal nekaj praktičnih poizvedb strank, ki jih mora obravnavati, ki so lahko resnične ali simulirane. Ko se novi agent počuti udobno s postopkom, lahko začne pod nadzorom obravnavati poizvedbe strank v živo.
LiveAgent ponuja vadnice in baza znanja, ki bi morala pomagati novemu agentu, da se seznani s programsko opremo službe za pomoč uporabnikom. Njegov dobro zasnovan vmesnik je zelo enostaven za obvladovanje in večina agentov nima težav, da bi se hitro naučil uporabljati.
To je stopnja, ko bodo novemu agentu dodeljene prve karte za delo.
Ta del usposabljanja za novega agenta je ključnega pomena, ker jim daje priložnost, da v praksi uporabijo vse znanje in veščine za pomoč strankam, ki so se jih naučili do sedaj. Prav tako omogoča vodji službe za stranke, da oceni njihov napredek in jim posreduje povratne informacije o njihovi uspešnosti.
Počakajte, da pride naslednja vstopnica, in jo nato dodelite novemu agentu. Ko uspešno zaključijo delo na vstopnici pod nadzorom upravitelja, lahko nadaljujejo z naslednjo.
Novi agent bo delal v svoji prvi običajni izmeni in neodvisno obravnaval vprašanja strank.
Na tej stopnji bodo uporabili vse, kar so se naučili med prejšnjim usposabljanjem, predstavitvijo izdelka in nadzorovanim delom, da bodo prvič delali popolnoma neodvisno. To je pomembno, ker vodji službe za stranke omogoča, da vidi, kako dobro znajo uporabiti svoje znanje in veščine v resničnem okolju.
Novi zastopnik bo delal v redni izmeni kot kateri koli drugi zastopnik za pomoč strankam. Neodvisno bodo obravnavali poizvedbe strank, vendar bo vodja službe za stranke še vedno na voljo za podporo, če bo potrebna.
Ko novi zastopnik zaključi svoje poskusno obdobje, je pomembno, da se usedete z njim in ocenite njegovo uspešnost.
To ocenjevanje omogoča vodji službe za stranke, da poda povratne informacije o napredku novega agenta in prepozna področja, na katerih bo morda potreboval dodatno usposabljanje. Novemu agentu daje tudi priložnost, da postavi kakršna koli vprašanja ali izrazi morebitne pomisleke glede svojega dela.
Vodja službe za stranke bi se moral posvetovati z novim agentom in pregledati njihovo uspešnost med poskusnim obdobjem. Razpravljati morajo o tem, kaj je šlo dobro, in o vseh področjih, kjer so potrebne izboljšave.
It’s easy to get started with LiveAgent.
Join today and improve your efficiency with an easy-to-use, fully-featured multichannel help desk software.
Pomembne so, ker predstavnikom službe za pomoč strankam omogočajo vzpostavitev dolgoročnih odnosov s strankami. Mehke veščine vključujejo aktivno poslušanje, reševanje problemov, empatijo in usmerjenost k strankam. S temi veščinami bodo vaši zastopniki lahko razumeli potrebe strank in se nanje odzvali, učinkovito reševali pritožbe in ustvarili pozitivno izkušnjo s storitvami za stranke, ki bo zadovoljila vaše kupce in jih spodbudila, da se vračajo v vaše podjetje.
Usposabljanje storitev za stranke je proces učenja vaših agentov, kako komunicirati s strankami in jim služiti. To lahko vključuje teme, kot so, kako jih pozdraviti, kako obravnavati njihove poizvedbe in pritožbe ter kako zagotoviti odlične storitve za stranke. Za podjetja je pomembno, da zagotovijo ustrezno usposabljanje, tako da so njihovi strokovnjaki za pomoč strankam opremljeni z medosebnimi in tehničnimi veščinami, ki jih potrebujejo za zagotavljanje odličnih storitev in reševanje kakršnih koli težav, ki se lahko pojavijo.
Odlična podpora je ključnega pomena za uspeh katerega koli podjetja, saj lahko spremeni potencialno stranko v srečno stranko, ki postane ponovni kupec, in tisto, ki nikoli več ne kupuje pri vas. Usposabljanje za pomoč strankam uči zaposlene, kako pomembno je zagotavljanje odličnih storitev in kako to storiti. Predstavniki službe za pomoč strankam se bodo naučili, kako ravnati s težavnimi in razočaranimi strankami, kako biti vljuden in vljuden ter kako učinkovito obravnavati pritožbe. Spoznajo tudi politike in postopke vašega podjetja za ravnanje s strankami.
Usposabljanje mora biti prilagojeno posebnim potrebam vašega podjetja. Vsi strokovnjaki za storitve za stranke bodo imeli različne dolžnosti in odgovornosti, zato mora program usposabljanja to odražati. Pomembno je zagotoviti, da so novi zastopniki ustrezno usposobljeni, preden jih predstavite strankam, ker morajo biti seznanjeni s politikami in postopki vašega podjetja o tem, kako obravnavati običajne težave ali poizvedbe strank. Kontrolni seznam za usposabljanje agentov za pomoč strankam, kot je navedeni primer, vam lahko pomaga ustvariti celovit program usposabljanja za zaposlene v podporni skupini.
Najprej se prepričajte, da se zavedajo pomena dostopnosti in zakaj je tako pomembna. Drugič, zagotovite jim usposabljanje o uporabi dostopne tehnologije in kako pomagati strankam, ki potrebujejo pomoč, da to storijo same. Tretjič, vadite odgovarjanje na pogosta vprašanja in scenarije, ki se lahko pojavijo v zvezi z dostopnostjo. Nazadnje jim lahko zagotovite tudi vire, kot so informativni listi ali smernice o tem, kako postati bolj dostopni kot del usposabljanja agentov za pomoč strankam.
Kontrolni seznam za nastavitev družbenih medijev
Odkrijte, kako preprosto in učinkovito vzpostaviti poslovne račune na družbenih medijih z našim kontrolnim seznamom. Sledite tem korakom za uspešno upravljanje svoje spletne prisotnosti in povezovanje s strankami. Začnite graditi svojo znamko na družbenih omrežjih še danes!
Kontrolni seznam za zagon spletnega mesta WordPress
Naš kontrolni seznam za zagon spletnega mesta WordPress vam bo pomagal pripraviti vaš projekt za rast brez nepotrebnih napak. Končni vodnik od točke do točke.
Kontrolni seznam za nastavitev klicnega centra
Enostavna nastavitev klicnega centra: vodnik za postavitev, optimizacijo, usposabljanje ekipe in izbiro programske opreme. Razmislite o LiveAgentu!
IT služba za pomoč uporabnikom revizijski kontrolni seznam
Tukaj je opisano, kako zagotoviti, da bo revizija vaše službe za pomoč uporabnikom IT čim bolj temeljita in celovita. Izpolnite ta revizijski kontrolni seznam službe za pomoč uporabnikom IT za brezhiben postopek ocenjevanja.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team