Kontrolni seznam zahtev za klicni center nudi nasvete za izbiro programske opreme, internetne povezave, personalizirane izkušnje, produktivnost agentov, kakovost klicev, varnost ter integracije s poslovnimi orodji.
Uspešen klicni center je odvisen od številnih dejavnikov, toda ali veste, kako zagotoviti, da jih imate? Ta kontrolni seznam bo razpravljal o nekaterih najpomembnejših stvareh, ki jih morate upoštevati pri vzpostavljanju lastnega klicnega centra. Dali vam bomo tudi kontrolni seznam zahtev, ki jih morate vključiti, da zagotovite uspeh.
Preprosto je zagotoviti, da ste pripravljeni. Če imate vse, kar je potrebno vnaprej, bo vaše podjetje delovalo nemoteno in učinkovito, ne da bi se na poti soočili z nepotrebnimi spodrsljaji ali težavami.
Uporabite ga lahko tudi kot seznam elementov, potrebnih za zagon ali razširitev klicnega centra. Če uporabljate kontrolni seznam zahtev klicnega centra, vam istih postopkov ne bo treba ponoviti dvakrat, saj boste že zajeli vse najpomembnejše vidike.
Podjetju je lahko težko, da se stvari takoj obvlada. Obstaja toliko vidikov, ki jih morate upoštevati in imeti v mislih, preden začnete (vključno z vsem, od najema zaposlenih, najema prostora ali nakupa pisarniške opreme).
Uporaba kontrolnega seznama vam bo pomagala spremljati ne le, koliko denarja je bilo porabljenega, ampak tudi splošno učinkovitost vašega klicnega centra.
Kontrolni seznam, kot je ta, lahko uporablja vsak, ki dela v klicnem centru, vzpostavlja ali širi. Vse potrebne zahteve na enem mestu bodo vsem olajšale delo in odpravile vsak nepotreben stres.
Ta kontrolni seznam lahko uporablja katera koli vrsta podjetja, od majhnega zagonskega podjetja do mednarodne korporacije. Želite vedeti, kako deluje? Recimo, da želite vzpostaviti lasten klicni center, vendar niste prepričani, kaj potrebujete za začetek in kako ga pravilno zagnati. Na koncu lahko porabite denar za nepotrebne stvari. Poleg tega lahko pride do zamude pri zagonu, ker vam manjka pomemben del sestavljanke.
Zdaj, če se odločite uporabiti ta kontrolni seznam zahtev klicnega centra kot vodilo, boste lahko brez težav vzpostavili lasten klicni center in pri tem prihranili čas in denar.
Ste že prepričani? Začnimo!
Prva stvar, za katero morate poskrbeti, je programska oprema klicnega centra in ponudnik VoIP. Poskrbeti morate, da lahko podjetje, s katerim boste delali, zagotovi vse, kar potrebujete za uspešen klicni center.
Ti bodo tisti, ki vam bodo zagotovili vse druge elemente na vašem kontrolnem seznamu. Ključnega pomena je zagotoviti, da lahko dostavijo.
Nekatere stvari, ki jih morate iskati v programski rešitvi klicnega centra, vključujejo:
Vprašajte za napotitve, primerjajte različne ponudnike in opravite raziskavo, preden se odločite (to velja za katero koli vrsto kontaktnega centra, ki ga izberete). Zahvaljujoč temu se boste izognili neprijetnim presenečenjem na poti.
Kakovost vaše internetne povezave je za klicni center izjemno pomembna. Poskrbeti morate, da imate dovolj pasovne širine, da podpirate število dohodnih in odhodnih klicev.
Hitrost je ključnega pomena, da vaši agenti delujejo nemoteno in brez prekinitev. Leta 2023 je vse na spletu. Internet prispeva toliko komponent k uspešnemu delovanju vašega klicnega centra.
Vaš klicni center mora imeti:
Hitreje kot je, bolje je. Poiščite ponudnika, ki ponuja hitri internet z neomejenim prenosom podatkov (ali čim bližje temu). Preizkusite svojo povezavo v različnih obdobjih dneva, da dobite boljšo predstavo o njeni učinkovitosti.
Če nastavljate oddaljeni klicni center, preverite, ali imajo vsi vaši agenti zanesljiv dostop do interneta.
Naslednja stvar na vašem seznamu je potrebna oprema. To vključuje predmete, kot so slušalke, računalniki in programska oprema.
Ustrezna oprema ne bo le olajšala delo vašim agentom, ampak tudi pomagala odpraviti vsak nepotreben stres. Poleg tega bo zagotovilo, da bodo vaši agenti pripravljeni prevzeti delovno obremenitev, ki jo imate zanje.
Vsako podjetje ima različne potrebe, zato razmislite, kaj boste potrebovali, preden izberete katero koli rešitev. To bo odvisno od vrste klicnega centra, za katerega se odločite vzpostaviti. Na primer, če boste uporabljali rešitev v oblaku, ne boste potrebovali toliko strojne opreme. Za vse bo poskrbel vaš ponudnik. Če pa vzpostavljate tradicionalni klicni center, boste morali svojim agentom zagotoviti ustrezna orodja.
Pri izbiri opreme bodite pozorni na naslednje dejavnike:
Vaš klicni center bi moral biti sposoben obravnavati vse prihodnje spremembe, ki bi jih morda morali narediti. Zato morate že od samega začetka poskrbeti za dva najpomembnejša vidika: fleksibilnost in razširljivost vašega klicnega centra.
Nikoli ne veš, kdaj bo v tvojem podjetju potreba po spremembi. Vaš klicni center bi moral biti sposoben sprejeti kakršne koli spremembe, ne da bi morali žrtvovati kakovost storitev za stranke.
Prilagodljivost in razširljivost sta pomembni, ker vašemu klicnemu centru omogočata rast z vašim podjetjem. Ko se vaše podjetje širi, se širi tudi vaš klicni center. To bo pomagalo zagotoviti, da boste vedno imeli sredstva, ki jih potrebujete za izpolnjevanje potreb vaših strank.
Resnica je, da je večina odvisno od ponudnika, ki ga izberete. Vendar pa obstaja nekaj stvari, ki jih lahko storite, da povečate prilagodljivost in razširljivost vašega klicnega centra.
Najprej se prepričajte, da jasno razumete svoje dolgoročne cilje, ki vam bodo pomagali izbrati pravo rešitev za vas. Drugič, bodite pripravljeni, da se po potrebi hitro prilagodite. Tretjič, izberite ponudnika, ki vam ponuja priložnost za rast z vašim podjetjem.
Za zagotavljanje visokokakovostnih storitev mora vaš klicni center imeti najnovejšo tehnologijo. Poleg tega, da bo učinkovitejši, vam bo to omogočilo, da dosežete širše občinstvo in opravite več dela.
Ustrezna oprema vašim agentom olajša opravljanje svojega dela. Ena najpomembnejših stvari, ki jih lahko zagotovi tehnologija, je fleksibilnost, ki vam omogoča, da se povežete z več strankami in zagotovite boljše storitve.
Ko izberete pravo tehnologijo za vaš klicni center, ne pozabite, kakšno delo bodo opravljali vaši agenti. Na primer, če bodo opravljali veliko odhodnih klicev, jim boste morali zagotoviti nekaj sodobne tehnologije in VoIP sistemov.
Če bodo vaši agenti obravnavali veliko dohodnih klicev, jim boste morali zagotoviti sistem interaktivnega glasovnega odziva (IVR). Na ta način lahko avtomatizirate postopek in svojim strankam olajšate uporabo.
CRM je temeljni sestavni del vsakega klicnega centra. S sledenjem vseh interakcij med vašimi agenti in strankami boste pridobili dragocen vpogled v njihovo vedenje.
Brez CRM sistema vaši agenti ne bodo mogli dobiti dovolj informacij o strankah. To pomeni, da bi se morali vaši zaposleni med pogovorom s strankami zanašati na spomin in ugibanja.
Prvi korak je izbira ponudnika, ki ponuja programsko opremo za upravljanje odnosov s strankami (CRM) kot del celotne rešitve. Drugi vidik, ki ga morate upoštevati pri izbiri CRM sistema, so vaše potrebe in preference.
Če že imate CRM, ki deluje za vas, bi bilo morda bolje, da se ga držite. Morda bi bilo bolj priročno kot preklop in integracija s ponudnikom klicnega centra. Pri izbiri CRM sistema za vaš klicni center upoštevajte naslednje:
Pri izbiri sistema CRM je pomembno zagotoviti, da ima vse funkcije, ki jih potrebujete za učinkovito upravljanje odnosov s strankami. V nasprotnem primeru boste morali poiskati drugega ponudnika ali vlagati v dodatno programsko opremo, ki lahko zapolni vrzeli.
Katere vrste CRM-ja lahko izberete?
Kot klicni center bi morali dati še večji poudarek kot običajno na izboljšanju uporabniške izkušnje z uvedbo naprednih funkcij klicanja.
Obširne funkcije klicanja so pomembne, saj vam lahko pomagajo pri učinkovitejšem delovanju klicnega centra. Prav tako lahko zagotovijo boljšo izkušnjo strank, tako da vašim agentom olajšajo povezovanje s strankami in obravnavanje njihovih zahtev.
Če niste seznanjeni s funkcijami, se o njih lahko seznanite tako, da preberete dokumentacijo, ki je priložena programski opremi za vaš klicni center, ali se pogovorite s predstavnikom vašega ponudnika.
Ko se boste seznanili s funkcijami, se boste morali prepričati, da jih tudi vaši agenti razumejo. To lahko storite tako, da jim pošljete dokument z informacijami ali se dogovorite za osebno usposabljanje.
Programska oprema za klicni center, ki je uporabniku prijazna in enostavna za učenje, bo vašim agentom pomagala hitreje začeti in učinkoviteje uporabljati funkcije.
Nasvet: če iščete programsko opremo za klicni center, ki ima vse, to stori LiveAgent. Še več, zagotavlja kristalno čisto kakovost in celotno paleto drugih funkcij – in je popolnoma brezplačen za poskus.
Leta 2023 bi moral vaš klicni center biti sposoben zagotoviti prilagojeno izkušnjo vašim strankam. To pomeni, da bodo morali agenti klicnih centrov imeti dostop do podatkov o vsaki posamezni stranki in jih uporabiti za prilagajanje svojih interakcij z njimi.
Če želite svojim strankam zagotoviti boljšo izkušnjo in pustiti trajen vtis, morate zagotoviti prilagojeno izkušnjo klicnega centra. Personalizacija je pomembna tudi zato, ker vam lahko pomaga povečati prodajo, zmanjšati stroške vsake interakcije s stranko in izboljšati vašo splošno učinkovitost. Kako? Tako, da strankam ponudite točno tisto, kar iščejo, takrat, ko to potrebujejo.
Najprej boste morali identificirati podatke, ki omogočajo personalizacijo. To lahko storite tako, da pogledate svoj trenutni sistem CRM in informacije, ki jih vsebuje o vaših strankah.
Ko boste podatke identificirali, se boste morali prepričati, da so dostopni vašim agentom. To lahko storite tako, da se prikaže na njihovih zaslonih ali jim zagotovite poročilo, do katerega lahko dostopajo, kadar koli potrebujejo.
Poleg personalizacije je pomembno poudariti tudi izkušnje agenta klicnega centra.
Zaposlovanje izkušenega osebja je nujno, ker vam lahko pomaga zagotoviti boljšo izkušnjo strank in nauči neizkušene agente, kako ravnati s klici. Poleg tega lahko nadzorujejo opravljeno delo in pomagajo novim zaposlenim izboljšati svoje veščine.
Poskrbeti boste morali, da boste najeli prave ljudi za to delo. To pomeni, da boste morali iskati kandidate z izkušnjami s storitvami za stranke, pa tudi tiste, ki so že prej delali v klicnih centrih.
Osebjem boste morali zagotoviti tudi ustrezna orodja in usposabljanje, da bodo lahko uspešni v svojih vlogah. To vključuje zagotavljanje vodnika o uporabi programske opreme vašega klicnega centra in dostop do vadnic, ki jim lahko pomagajo izboljšati svoje veščine.
Uspešen klicni center naredi vse, da poenostavi potek dela svojih agentov in poskrbi, da so ti čim bolj produktivni. To se naredi z avtomatizacijo številnih vsakdanjih procesov. Zmanjša čas, porabljen za opravljanje nalog, ki ne dodajajo vrednosti delovnim mestom agentov.
Samodejni postopek za reševanje klicev, ne da bi klicatelji morali čakati na čakanju, je velika prednost za končnega uporabnika. To pomeni, da jih je mogoče postreči hitreje, imajo krajše čakalne dobe in z vašo storitvijo dobite boljšo oceno zadovoljstva strank.
Eden od načinov je, da uporabljajo samopostrežno tehnologijo. Stranke lahko svoje težave rešujejo same. Poleg tega lahko izboljšate produktivnost tako, da avtomatizirate čim več procesov in osebju zagotovite orodja, ki jih potrebujejo za učinkovito opravljanje svojega dela.
To vključuje zagotavljanje dostopa do sistema CRM, ki je enostaven za uporabo, in zagotavljanje poročil, ki jih lahko uporabijo za boljše upravljanje svoje baze strank.
Druga zahteva, ki bi jo moral vaš klicni center zagotovo pokriti, je odlična kakovost klicev.
Kakovost klicev je pomembna, saj vam lahko pomaga povečati zadovoljstvo strank in povečati vaš ugled. To bo neposredno vplivalo na število potencialnih strank, ki jih pridobite, kar vam bo pomagalo pri rasti vašega podjetja in povečanju prodaje.
To lahko storite z uporabo pravih orodij in opreme ter z vzpostavljenim postopkom spremljanja. To vključuje uporabo programske opreme, ki vam lahko pomaga prepoznati morebitne težave s klici. Poleg tega bi morali zaposliti zastopnike, ki poznajo uporabo takšnih orodij in celotno paleto njihovih funkcij.
Druga pomembna zahteva za vsak klicni center je notranja podpora in zagotavljanje. To pomeni, da boste morali svojim agentom pomagati enostavno reševati težave in težave odpraviti na kraju samem.
Če imate vzpostavljen postopek, ki vam omogoča, da zagotovite pomoč, kadar je to potrebno, lahko naredite razliko med agentom, ki je sposoben rešiti težavo, in tistim, ki potrebuje dodatno podporo. Prav tako lahko pomaga predstavnikom vašega klicnega centra zagotoviti boljšo storitev, kar ima za posledico več zadovoljnih strank, ki bodo opravljale nadaljnje nakupe.
Poskrbeti morate, da ima vsak agent ves čas dostop do visokokakovostnih virov in podpore, da lahko dobi pomoč, ki jo potrebuje. Prav tako morate imeti vzpostavljen postopek, ki vam omogoča hitro in enostavno reševanje morebitnih težav.
Zagotavljanje stalnega usposabljanja za vse vaše agente je kruh in maslo uspešnega klicnega centra. Zagotavlja, da so novi zaposleni sposobni učinkovito opravljati svoje delo. Poleg tega ohranja obstoječe osebje na tekočem z vsem, kar se je spremenilo, odkar so se prvič pridružili ekipi.
Izkušen in stalen proces usposabljanja v vaši ekipi klicnega centra vam lahko pomaga zagotoviti boljše storitve za vaše stranke. Če zastopnike seznanite z izdelki in storitvami vašega podjetja, lahko bolje odgovarjajo na vprašanja strank in hitreje rešujejo težave.
Najprej ustvarite načrt, kaj želite, da se vaši agenti naučijo. Sledi redno gostovanje vaših usposabljanj, da ohranite veščine in znanje. Svoje nove zaposlene lahko celo usposobi izkušeno osebje. Poleg tega lahko redni pregledi vašim agentom pomagajo slediti najnovejšim trendom in spremembam.
Rezervni načrt je bistvenega pomena, ko razmišljate o tem, kaj bi se zgodilo, če bi ena od vaših glavnih rešitev klicnega centra neuspela. To lahko neposredno vpliva na to, kako dobro ste sposobni reševati težave in zagotavljati storitve svojim strankam.
Varnostne rešitve zagotavljajo, da vaše podjetje še naprej deluje, tudi če pride do težave z eno od glavnih rešitev. Lahko je reševanje, če gre kaj narobe. Zagotavlja, da ste vi in vaši agenti še vedno na voljo za sprejemanje klicev ali zagotavljanje storitev, medtem ko čakate na odpravo težave.
Načrtujte varnostno kopijo vnaprej. To bi lahko bilo z alternativno rešitvijo, na katero lahko preklopite, če glavna preneha delovati.
Poleg tega morajo agenti vedeti, kaj storiti, če pride do težave in kje dobiti podporo. Imeti morate jasno politiko, ki ji lahko sledijo vaši agenti v nujnih primerih.
Če želite zagotoviti, da vaši zastopniki izpolnjujejo standarde podjetja in zagotavljajo dobre storitve, morate spremljati uspešnost agenta.
Sledenje uspešnosti klicev agenta vam bo pomagalo prepoznati vsa področja, kjer morda potrebujejo dodatno usposabljanje ali podporo. Pomaga tudi ugotoviti, ali dosegajo cilje, ki so jim bili zastavljeni.
Za spremljanje uspešnosti svojih agentov lahko uporabite kakovostno programsko opremo za spremljanje in rešitev klicnega centra. Prav tako se morate prepričati, da vedo, kaj se od njih pričakuje in kako bodo ocenjeni, da bodo lahko delali na izboljšanju svojih veščin.
Snemanje klicev vam bo omogočilo pregled telefonskih pogovorov, pa tudi prepoznavanje načinov, na katere lahko agenti izboljšajo svojo učinkovitost.
Snemanje klicev bo vašim agentom pomagalo, da se naučijo najboljšega načina reševanja težav strank in učinkovitejšega reševanja težav. Pomaga jim tudi, da se v prihodnosti izognejo ponavljanju napak. Enako velja za nadzornike, ki bodo morda lahko uporabili posnetke preteklih klicev za pomoč pri usposabljanju novih agentov.
Snemanje klicev deluje tako, da zajame celoten ali del telefonskega pogovora in ga shrani v digitalno obliko. To lahko storite za vse klice ali samo za določene klice, ki jih želite pregledati. Da se izognete zmedi ali motnjam v storitvi, morate zagotoviti, da vaši agenti vedo, kdaj se njihovi klici snemajo. Določiti morate politiko, kako bodo posnetki uporabljeni in kdo bo imel dostop do njih.
Poskrbeti morate, da je vaš klicni center v skladu z vsemi veljavnimi predpisi in zakoni.
Skladnost vam bo pomagala voditi učinkovitejše poslovanje, saj vam bo zagotovila mir, saj veste, da je vse narejeno v skladu z zakonom. Dejstvo, da vaše podjetje upošteva postavljene predpise, tudi pokaže vašim strankam, partnerjem in drugim deležnikom, da vam lahko zaupajo.
To lahko storite tako, da imate pisno politiko, ki opisuje vse zahteve klicnega centra in kako se bodo uveljavljale. Tudi vaši agenti bi morali poznati te politike in se zavedati svojih odgovornosti.
Nazadnje ne pozabite, da se lahko nekateri predpisi sčasoma spremenijo. Redno preverjajte, ali vaš klicni center še vedno izpolnjuje te zahteve.
Integracija vašega klicnega centra z drugimi poslovnimi orodji bo poenostavila delo vaših agentov in izboljšala njihovo učinkovitost.
Integracija bo vašim agentom pomagala bolje razumeti splošne poslovne cilje podjetja in kako njihovo delo vpliva na druga področja poslovanja. Omogoča jim tudi sodelovanje z različnimi oddelki, kar lahko vodi do izboljšane storitve za stranke.
Vaš klicni center je mogoče integrirati z drugimi poslovnimi orodji na več načinov. API-je lahko uporabite za povezovanje različnih sistemov ali vmesne programske opreme za upravljanje vseh interakcij med aplikacijami. Vse je odvisno od orodij, ki jih želite integrirati.
Vaš klicni center mora pokrivati vse varnostne ukrepe, potrebne za zaščito vaših podatkov in agentov.
Varnost je bistvenega pomena za vsako podjetje, vendar je še posebej pomembna za klicne centre, ker se ukvarjajo z občutljivimi podatki o strankah. Zagotoviti morate, da so vsi vaši sistemi zaščiteni pred nepooblaščenim dostopom in da so vaši agenti zaščiteni pred kibernetskimi napadi.
Imeti morate pisno politiko klicnega centra, ki opisuje vse vaše varnostne zahteve. Redno preverjanje in posodabljanje teh pravilnikov je potrebno tudi, ko se pojavijo nove grožnje ali ko se odkrijejo ranljivosti v sistemih, ki jih uporablja vaše podjetje.
Vaš klicni center mora biti dostopen vsem agentom, ne glede na njihovo lokacijo.
Za vaš klicni center je ključnega pomena, da je dostopen vsem agentom, tako da lahko v vsakem trenutku delajo od koder koli. To jim bo omogočilo fleksibilnost, ki jo potrebujejo za pravočasno obravnavo povpraševanj strank.
Uporaba rešitve klicnega centra v oblaku bo vašim agentom omogočila dostop do vseh orodij in virov, ki jih potrebujejo, ne glede na to, kje se nahajajo.
Sistem IVR lahko avtomatizira potek dela in poenostavi upravljanje sistemov za podporo strankam v klicnih centrih. Prav tako omogoča vašim strankam, da dobijo informacije, ki jih potrebujejo, ne da bi jim bilo treba govoriti z živim agentom. Kako?
Klicatelji poslušajo meni sistema IVR, odgovorijo s pritiskom na tipko na svojem telefonu in sistem nato ustrezno ukrepa. V odgovor na klicateljeve odgovore IVR zagotovi potrebne informacije (npr. status naročila) ali pa klic usmeri ustreznemu agentu.
Neomejeni posnetki klicev zagotavljajo, da so vsi vaši telefonski pogovori varno shranjeni v vašem računu za pravne namene, usposabljanje ali podporo. Ne glede na posel ali panogo, v kateri deluje vaše podjetje, je snemanje klicev ena najučinkovitejših metod za reševanje težav.
Samodejna distribucija zahtevkov je funkcija službe za pomoč uporabnikom, ki na podlagi vnaprej določenih pravil samodejno dodeli zahtevke službe za pomoč podpornim agentom. Različne službe za pomoč uporabnikom uporabljajo različna pravila samodejne distribucije zahtevkov, kot so krožno, zvonjenje vsem ali naključna dodelitev. To je funkcija, ki lahko resnično skrajša čas reševanja in zmanjša stroške.
Prenos klicev vam omogoča, da dohodne klice z vaših dohodnih številk ali internih telefonov usmerite neposredno na operaterja, oddelek, telefonsko številko skupine itd. Prenos klicev omogoča agentom in operaterjem takojšen dostop do strank, hkrati pa odpravlja čas, porabljen za iskanje internih in možnosti usmerjanja.
En agent preprosto prenese klic na drugega. Posledično strankam ne bo treba čakati po nepotrebnem.
Namizje agenta za vse kanale prikazuje vse interakcije strank ne glede na komunikacijski kanal: glas, klepet, e-pošta, družbena omrežja in drugo. To zagotavlja, da nobena interakcija s stranko ni zamujena ali pozabljena.
Poleg tega univerzalni nabiralnik omogoča uporabnikom, da na vsa dohodna sporočila odgovorijo neposredno z enega mesta.
Vse te funkcije (in še veliko več) lahko najdete v LiveAgentu, platformi za storitve za stranke vse v enem. Če želite izvedeti več o izdelku, si lahko preberete vse o tem na naši spletni strani.
Preprosto si oglejte zgornji kontrolni seznam – z njegovo uporabo ste lahko prepričani, da ste izpolnili vse najpomembnejše zahteve za klicne centre.
Vzpostavitev klicnega centra zahteva pokritje vseh vaših baz. Poleg tega boste zagotovili, da ima vaš klicni center vse bistvene vidike, potrebne za uspeh.
Kaj boste izbrali, je odvisno od velikosti vašega klicnega centra in orodij, ki jih potrebujete. Vendar pa boste verjetno potrebovali telefonski sistem, računalnike za agente in programsko opremo za usmerjanje klicev in upravljanje podatkov o strankah.
Ni rešitve, ki bi ustrezala vsem. Vse je odvisno od posebnih potreb vašega podjetja. Vendar pa lahko rešitev klicnega centra v oblaku pogosto zagotovi prožnost in razširljivost, ki ju potrebujete za povečanje delovanja vašega centra.
LiveAgent je rešitev klicnega centra v oblaku, ki vam lahko pomaga pokriti vse vaše zahteve, od snemanja klicev do upravljanja podatkov o strankah. Lahko ga prilagodite posebnim potrebam vašega podjetja.
Odkrijte, kako klicni center lahko revolucionira vašo podporo strankam z izboljšanjem zadovoljstva, povečano prodajo in fleksibilnim delovnim okoljem. Naučite se, katere funkcionalnosti potrebujete in kako lahko programska oprema LiveAgent pomaga premagati izzive tradicionalnih klicnih centrov ter znižati operativne stroške.
Kontaktni center proti klicnemu centru
Odkrijte ključne razlike med kontaktnimi in klicnimi centri ter kako LiveAgentova programska oprema izboljšuje večkanalno podporo s socialnimi mediji in integracijami. Naučite se, kako izbrati pravo rešitev za vaše podjetje in izkoristiti prednosti naprednih funkcij, kot so avtomatizacija, upravljanje s samopostrežnimi storitvami in več. Razširite svoje možnosti komunikacije in optimizirajte podporo strankam.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team