Pripravite kontrolni seznam za revizijo storitev za stranke. Ocenite kakovost, poiščite vrzeli, preverite kvalifikacije agentov in učinkovitost podpore 24/7 za izboljšanje storitev. Sledite obsežnemu seznamu za najboljše rezultate.
Ali imate vzpostavljen sistem za spremljanje uspešnosti storitev za stranke? Ali ste prepričani, da vaša ekipa zagotavlja odlično oskrbo strank?
Če ne, morate začeti z izvedbo revizije storitev za stranke. V pomoč je kontrolni seznam po korakih.
S tem kontrolnim seznamom lahko sistematično ocenjujete delovanje svojega kontaktnega centra in ga vsak dan izboljšujete. Lahko odgovori na vsa vaša vprašanja in vam da ideje o tem, kam usmeriti svoja prizadevanja v prihodnosti.
Revizija storitev za stranke lahko odkrije pomanjkljivosti, ki bi jih sicer zelo težko odkrili. To je ključni korak pri zagotavljanju, da so vaše stranke zadovoljne z vašo storitvijo.
Skupine za pomoč strankam – s kontrolnim seznamom, ki mu morajo slediti, jim lahko pomagate ostati organizirani in na pravi poti
vodje podjetij – da preverijo, ali so njihovi standardi za storitve za stranke izpolnjeni, in sprejmejo ustrezne ukrepe, če niso
Nadzorniki – uporabite kontrolni seznam kot orodje za usposabljanje za pomoč novim zaposlenim in poslovnim partnerjem ter poskrbite, da bo njihova timska uspešnost izpolnila pričakovanja
Ko gre za storitve za stranke, revizijski kontrolni seznam zagotavlja, da so vse zainteresirane strani na isti strani. Z njeno uporabo lahko izboljšate komunikacijo in raven storitev na splošno.
Podjetja lahko hitro ugotovijo, ali potrebujejo spremembe, tako da pregledajo kakovost svojih storitev za stranke.
Podjetja se lahko učijo iz svojih napak. S pregledom kakovosti storitev za stranke lahko vidijo, kje morajo izvesti spremembe in ustrezno odpraviti težave.
Najpreprostejši način je vprašati stranke – vprašati jih o njihovih izkušnjah in jih spodbuditi, da posredujejo povratne informacije.
Spremljajte pritožbe in pohvale ter meritve storitev za stranke. Nekaj dejavnikov, ki jih morate upoštevati pri pregledovanju kakovosti storitev za stranke, vključuje:
Vodenje podjetja zahteva postavljanje ciljev, ki jih želite doseči. Pri izvajanju revizije je ena glavnih točk primerjava vaše trenutne kakovosti s cilji.
Z analizo teh podatkov lahko podjetja bolje razumejo svojo uspešnost in pridobijo perspektivo.
Dobro izhodišče je pogled na cilje drugih podjetij v isti panogi in merila uspešnosti storitev za stranke. Da bo analiza potekala gladko, si postavite cilje, ki so oprijemljivi in merljivi, tako da lahko ugotovite njihov uspeh. Spremljajte dnevni, tedenski in mesečni napredek, da dobite popoln pregled nad uspešnostjo svoje ekipe.
Vrzel v podjetju je kraj ali območje, ki trenutno ni oskrbovano. To je vaša priložnost za rast.
Prepoznavanje vrzeli vam omogoča, da se osredotočite na področja, ki potrebujejo največ pozornosti. To pa vam bo pomagalo izboljšati zadovoljstvo strank in povečati dobiček.
Ustvarite načrt za merjenje napredka vašega podjetja. Izmerite prodor na trg, zaslužek in/ali statistiko novih strank.
Ugotovite, kje so stvari zdaj in kje bodo v prihodnosti. Ugotovite razlike med temi stanji.
V skladu s predhodno postavljenimi cilji ta korak vključuje nastavitev strategij, ciljev in določanje, kaj je treba storiti, da jih dosežemo.
Pomaga prihraniti čas in denar, tako da se lahko nadzorniki in zastopniki osredotočijo samo na svoje naloge. Posledično bo vaša ekipa točno vedela, na čem mora delati.
Začnite tako, da si postavite cilje za tisto, kar želite izboljšati. To je lahko povezano z zadovoljstvom strank, zadovoljstvom zaposlenih ali rastjo prihodkov.
Ko si postavite cilje, ustvarite načrt, kako jih uresničiti. Potrdite, da je načrt dosegljiv in merljiv.
Ne pozabite, da se nič ne zgodi čez noč. Za izboljšanje storitev za stranke bo verjetno potreben čas in trud, vendar z opredelitvijo načinov za to naredite prvi korak k temu.
Revizija storitev za stranke ni popolna brez podatkov. Če želite razumeti trenutno stanje vašega podjetja, morate zbrati ustrezne informacije.
Zbiranje podatkov je bistveno za razumevanje stanja vaših storitev za stranke in izboljšave. Pravi podatki vam bodo pomagali prepoznati problematična področja, slediti napredku in sprejeti pravilne prihodnje odločitve.
Analiziranje podatkov, ki jih zagotavlja programska oprema službe za pomoč uporabnikom, je najhitrejši način za to. V samo nekaj minutah lahko ustvarite podrobno poročilo in vidite podatke, ki so ključni za izboljšanje vaše storitve.
LiveAgent ponuja 11 funkcij poročanja, kot so:
To je le nekaj primerov, kaj lahko LiveAgent naredi za vas. Preizkusite ga in preverite, kako povečuje uspeh strank v vašem podjetju.
Preverite, ali vaše podjetje ponuja enako storitev v vseh kanalih. To vključuje telefon, e-pošto, družbene medije, WhatsApp, klepet v živo itd. Vsak kanal mora imeti skupino namenskih predstavnikov službe za stranke, ki so usposobljeni za reševanje vprašanj in skrbi strank.
Zagotavlja dosledno raven izkušenj in stranke dobijo pomoč, ki jo potrebujejo, ne glede na kanal, ki ga uporabljajo.
Ugotovite, katere kanale uporabljate za komunikacijo s strankami. Poglejte, kako dobro delujejo ti kanali in katere je vredno izboljšati. To vključuje pregled odzivnih časov, stopnje zadovoljstva strank in vrste pritožb, ki so vložene.
Namig: Če želite izboljšati svojo sposobnost upravljanja poizvedb iz vseh kanalov in jih imeti vse pod eno streho, razmislite o večkanalnem predalu LiveAgent.
Vaši zaposleni so hrbtenica vaše službe za stranke. So v prvi črti in imajo izkušnje iz prve roke pri poslovanju s strankami. Ugotovite, kaj si mislijo.
Če želite izboljšati storitve za stranke, je bistvenega pomena poslušanje zaposlenih. Lahko zagotovijo dragocene vpoglede.
Pridobite mnenja agentov za pomoč strankam o naslednjem:
Mnenja strank so osrednjega pomena za poslovanje in strategijo. Vsako podjetje potrebuje povratne informacije strank, da razume, kako njegovo blagovno znamko dojemajo in kako z njo komunicirajo.
Če podjetja razumejo, kaj je strankam všeč in kaj ne, lahko naredijo spremembe, ki bodo izboljšale uporabniško izkušnjo.
Postavljajte vprašanja z določenimi cilji v mislih. Ugotovite, katera metoda bo najboljša za vaše podjetje, nato pa začnite.
Vzpostavljanje odnosov s strankami je bistvenega pomena, če naj se počutijo prisiljene pustiti povratne informacije. Stranke naslavljajte z njihovimi imeni in postavljajte odprta vprašanja. Razmislite o ponudbi popustov za stranke, ki izrazijo svoje mnenje.
Ko stranke niso zadovoljne, se pogosto obrnejo na oddelek za pomoč strankam. Če poslušate/berete in analizirate te pritožbe, lahko natančno določite problematična področja.
Poslušanje pritožb omogoča podjetjem, da prepoznajo njihove temeljne vzroke. Če podjetja razumejo, kaj povzroča, da se stranke pritožujejo, lahko sprejmejo ukrepe za odpravo zadevnih težav.
Uporabljajte kakovostno programsko opremo za klicne centre, ki vključuje funkcije snemanja klicev, kot je LiveAgent. Nato preglejte izbor pritožb za analizo.
Poiščite vzorce v vrstah pritožb. Morda obstaja določena težava, ki se nenehno pojavlja? Raziščite, kaj povzroča, da se stranke obrnejo na službo za pomoč strankam, in poskusite rešiti te težave.
Ponudba storitev za stranke v različnih jezikih je lahko velika prednost za podjetja.
Omogoča vam komunikacijo z več potencialnimi strankami in povečuje možnosti, da jih obdržite kot stranke.
Predstavniki službe za pomoč strankam pogosto govorijo več jezikov in lahko usmerjajo klice glede na svoje jezikovno znanje. Vendar je to draga možnost, zato podjetja namesto tega v druge jezike običajno prevedejo le svoje spletno mesto in tržna gradiva.
Uvajanje v službo za stranke je postopek, s katerim se novi zaposleni seznanijo z vašim podjetjem, njegovimi politikami in postopki.
Eden najpomembnejših vidikov zagotavljanja dobre storitve za stranke je zagotoviti, da so vaši novi zaposleni ustrezno predstavljeni vašemu podjetju. S pravim pristopom bodo lahko začeli delovati in že od prvega dne dalje zagotavljali najboljšo možno storitev za stranke.
Pogovorite se z novimi zaposlenimi o njihovih izkušnjah. Vprašajte jih, kako dobro so se seznanili s postopki podjetja in ali so se počutili pripravljene zagotoviti kakovostno storitev za stranke. Pregledate lahko tudi priročnike za usposabljanje, preizkusite znanje novih zaposlenih o izdelkih in opazujete njihove interakcije s strankami.
Agenti za pomoč strankam morajo imeti potrebne kvalifikacije za zagotavljanje kakovostne storitve. To vključuje ustrezne veščine, znanje in izkušnje.
S pravim obsegom veščin bodo vaši agenti lahko zagotovili najboljšo možno storitev za stranke. Vedeli bodo, kako ravnati z različnimi vrstami strank, učinkovito obravnavati pritožbe in hitro reševati težave.
Seveda lahko pregledate življenjepise agentov, da dobite občutek njihovih sposobnosti. Lahko pa storite več kot to – preverite jih v praksi.
Prosite jih, naj opravijo preizkuse spretnosti, pripravite jim kvize o politikah in postopkih podjetja in naj sodelujejo pri igranju vlog. Nato lahko ugotovite, ali so usposobljeni, da vašim strankam zagotovijo najboljšo izkušnjo podpore.
Vsi vaši agenti za pomoč strankam bi morali vedeti, kaj se od njih pričakuje in kako lahko pomagajo strankam.
Če vaši agenti za pomoč strankam ne poznajo svojih odgovornosti, morda ne bodo mogli pomagati strankam. Posledica tega so lahko razočarane stranke in slab ugled vašega podjetja, pa tudi nezadovoljni zastopniki, ki morda ne bodo izkoristili svojega polnega potenciala.
Preverite, ali so vsi agenti za pomoč strankam seznanjeni s svojimi opisi delovnih mest. To mora vključevati seznam njihovih odgovornosti. Priskrbite jim lahko tudi priročnike, smernice in druge vire, ki jim bodo pomagali pri njihovem delu.
Komunicirajte jasno in jedrnato ter zagotavljajte redne povratne informacije, da bodo vaši agenti vedno seznanjeni s svojimi trenutnimi nalogami.
Namig: interne vozovnice in opombe LiveAgenta vam lahko pridejo prav tukaj. Uporabite jih kot opomnike, za ustvarjanje opravil ali za zapiske za svoje sodelavce. Tako bodo vsi vedeli, kaj je treba narediti.
Preverjanje standardov storitev za stranke v smislu podpore in komunikacije vam pomaga ugotoviti, ali je vaša ekipa kos nalogi.
Če vaše storitve za stranke ne izpolnjujejo določenih standardov, bo to škodovalo vašemu podjetju. Lahko izgubite stranke, škodujete svojemu ugledu in škodujete morali vaši ekipi.
Preglejte svoje pravilnike in postopke za standarde storitev za stranke z uporabo našega kontrolnega seznama. Tako boste lahko videli, kaj morate storiti, da svojim strankam zagotovite dosledno storitev.
Nasvet: tukaj je kontrolni seznam standardov storitev za stranke, ki jih zagotavlja LiveAgent.
Soočati se s težavnimi strankami je izziv, zato morajo biti vsi vaši predstavniki službe za stranke usposobljeni, kako to storiti.
Če vaši zaposleni niso ustrezno usposobljeni, morda ne bodo mogli pomagati strankam. Če je pritožba napačno obravnavana, lahko povzroči negativno oglaševanje od ust do ust in celo izgubo strank.
Imejte program usposabljanja, ki zajema vse različne vidike interakcij s strankami. Tako boste zagotovili, da bodo vaši predstavniki službe za stranke lahko rešili vsako situacijo, ki se pojavi.
Redno posodabljajte usposabljanje in pokrivajte nove teme.
Če želite zagotoviti gladko in brezhibno storitev 24/7 podpore strankam , jo redno preverjajte.
Če vaša podpora strankam ne deluje pravilno, lahko izgubite stranke. Zaradi tega lahko trpita vaš ugled in rezultat.
Storitev preizkusite tako, da pokličete ali pošljete e-pošto ob različnih urah dneva in ponoči. Oglejte si, koliko časa traja, da nekdo sprejme vaš klic ali odgovori na vašo e-pošto.
Oglejte si dnevnike, da vidite, koliko klepetov je bilo obdelanih in kakšen je bil njihov odzivni čas. Ne pozabite preveriti, ali imate chatbota na voljo izven delovnega časa.
Drug pomemben vidik, ki ga morate preveriti, je, kako dobro se klici prenašajo. Ali vsak klic doseže ustreznega agenta?
Če se klici ne prenašajo pravilno, so lahko stranke razočarane in opustijo poskus vzpostavitve stika z vašim podjetjem.
Uporabite funkcije, kot sta samodejna distribucija klicev in inteligentno usmerjanje klicev. To vpliva na način, kako vaša služba za stranke obravnava klice, pomaga skrajšati čakalne dobe in zagotavlja boljšo uporabniško izkušnjo.
Ocenjevanje je ključ do uspeha, zato poskrbite, da to počnete redno. Navsezadnje morate vedeti, ali spremembe, ki jih naredite, delujejo.
Za ugotavljanje, ali so spremembe, ki ste jih naredili, učinkovite ali so potrebni dodatni korektivni ukrepi.
Oglejte si kvantitativne podatke – povprečni čas reševanja, število prejetih pritožb ali druge statistične podatke, ki vam lahko pomagajo izmeriti učinkovitost vaših sprememb.
Oglejte si kvalitativne podatke – povratne informacije strank, odgovore na ankete ali druge informacije, ki vam lahko pomagajo razumeti, kako ljudje dojemajo te spremembe.
Analizirajte poslovne meritve – dobiček, stroške in druge meritve, ki kažejo, kako uspešne so bile vaše spremembe s poslovnega vidika.
Vse te metode vam lahko dajo dragocen vpogled v to, ali imajo spremembe želeni učinek ali ne.
Analiza uspešnosti storitev za stranke vaših konkurentov vam lahko da dobro predstavo o vašem položaju.
Če razumete, kako delujejo vaši konkurenti, lahko ostanete v prednosti. To znanje vam lahko pomaga pridobiti nove stranke in povečati njihovo zvestobo.
Oglejte si njihova spletna mesta – zagotavlja splošno razumevanje njihove uspešnosti.
Oglejte si družbena omrežja – lahko vam dajo več podrobnosti, na primer, katere vrste pritožb prejemajo in kako se nanje odzivajo.
Prijavite se za njihovo službo za pomoč strankam – tako boste iz prve roke videli, kako ravnajo s svojimi strankami.
KPI-ji za storitve za stranke, kot je zadovoljstvo strank ali stopnja reševanja prvega stika, so dobri merilniki za merjenje uspešnosti vaše ekipe.
Storitev za stranke je pogosto prva točka stika med podjetjem in njegovimi strankami. To je lahko ključni dejavnik pri tem, ali stranka posluje z vami ali ne.
Pripravite seznam KPI-jev, ki jim želite slediti. To se bo razlikovalo glede na vaše poslovne cilje, nekateri pogosti pa so stopnja zadovoljstva strank, stopnja reševanja prvega stika in povprečni čas obravnave. Več lahko najdete v spodnjih »primerih KPI za storitve za stranke«.
Ko imate seznam KPI-jev, poiščite prava orodja za njihovo sledenje. Na voljo je veliko različnih možnosti, od preprostih anket do bolj izpopolnjene programske opreme, ki lahko spremlja interakcije strank v realnem času in zagotavlja že pripravljena poročila.
Vzpostavite postopek za redno spremljanje svojih KPI-jev. To je lahko nekaj tako preprostega kot nastavitev rednih poročil in njihovo pregledovanje s svojo ekipo.
Stranke sovražijo čakanje, zato je pomembno, da storite vse, kar je v vaši moči, da zmanjšate čas, ko morajo čakati na pomoč.
Ljudje bodo bolj verjetno poslovali s podjetji, ki ponujajo hitre in učinkovite storitve za stranke. Študija HubSpot je pokazala, da skoraj 60 % strank meni, da so dolge čakalne dobe najbolj frustrirajoči deli storitveno izkušnjo.
Storitev za stranke bi morala biti timsko delo in vsi v podjetju bi se morali zavedati, kako dobro (ali kako slabo) deluje.
Z deljenjem rezultatov s celotno ekipo in preostalim delom podjetja bodo vsi na isti strani in si bodo prizadevali za isti cilj.
Če želite deliti poročila, lahko:
CSAT je merilo, kako zadovoljna je stranka z danim izdelkom ali storitvijo. Najpogostejši način za izračun je, da stranke vprašate o njihovih izkušnjah z vašim podjetjem. To lahko storite neposredno ali z uporabo orodij za anketo, da samodejno izračunate svoj rezultat CSAT.
Večina podjetij uporablja povratne informacije strank (vključno z rezultati CSAT) za sprejemanje odločitev o tem, katere izdelke in storitve ponuditi, kako izboljšati podporo strankam in kam usmeriti svoja tržna prizadevanja.
Prvi odzivni čas v kontaktnem centru je čas, ki traja, da prvi predstavnik službe za stranke odgovori na telefonski klic ali sporočilo stranke.
It is an important metric because it affects the customer’s overall experience with the company. Slow responses can make customers feel like they are not a priority and can lead to longer wait times for others.
Če želite izboljšati svoj prvi odzivni čas, usposobite svoje osebje, kako obravnavati povpraševanja strank, uporabite sistem za usmerjanje klicev, ki daje prednost klicem z visoko prioriteto, in preverite, ali ima vaš kontaktni center dovolj osebja za obravnavo količine klicev ali sporočil, ki jih običajno prejme. .
Net Promoter Score je metrika, namenjena spremljanju zvestobe in zadovoljstva strank. Ocena temelji na vprašanju “Kako verjetno je, da boste naše podjetje/izdelek/storitev priporočili prijatelju ali sodelavcu?”
Anketiranci naj ocenijo to verjetnost na lestvici od 0 do 10. Tisti, ki odgovorijo z 9 ali 10, veljajo za promotorje, 7 ali 8 so pasivni, vse, kar je nižje od 6, pa se šteje za obrekovalce.
NPS se izračuna tako, da se odstotek nasprotnikov odšteje od odstotka predlagateljev.
ART je povprečni čas, ki ga podjetje potrebuje, da reši zahtevo za pomoč strankam. Čas razrešitve se meri od trenutka, ko stranka odda vstopnico, do trenutka, ko je označena kot rešena.
Kompleksnost vprašanja, število osebja in kako dobro so nastavljeni sistemi podjetja so dejavniki, ki vplivajo na ART. Toda na splošno si večina podjetij prizadeva rešiti zadeve v 24–48 urah.
Povprečna stopnja konverzije je odstotek ljudi, ki izvedejo želeno dejanje, kot je nakup ali izpolnitev obrazca. Povprečna stopnja pretvorbe se lahko razlikuje glede na spremenljivke, kot so industrija in izdelek itd.
Če želite povečati stopnjo konverzije, se osredotočite na izboljšanje storitev za stranke, ciljanje na prave ljudi s svojimi tržnimi akcijami in uporabo učinkovitih gumbov za poziv k dejanju na vašem spletnem mestu.
Vprašajte svoje stranke, kako se počutijo o svojih izkušnjah z vašim podjetjem. To lahko storite z anketami strank, intervjuji ali fokusnimi skupinami. Drug način za ocenjevanje zadovoljstva strank je ogled povratnih informacij na družbenih omrežjih, spletnih mestih z ocenami in drugih spletnih platformah. To vam lahko da občutek, kako dobro izpolnjujete pričakovanja strank. Prav tako lahko spremljate, kako pogosto se stranke vračajo v vaše podjetje in koliko v povprečju porabijo. Te meritve vam lahko pomagajo razumeti, ali so stranke zadovoljne z vašimi izdelki in storitvami ter ali vas bodo verjetno priporočile drugim.
Revizija storitev za stranke je preprosto pregled tega, kako dobro vaše podjetje zagotavlja podporo svojim strankam. Izvaja se lahko interno ali eksterno in lahko zajema katerega koli ali vse vidike procesa storitev za stranke. Cilj revizije storitev za stranke je ugotoviti, kje bi lahko vaše podjetje izboljšalo izkušnjo, ki jo nudi, in razviti načrt za obravnavanje teh področij. Rezultate revizije storitev za stranke je mogoče uporabiti za izboljšanje programov usposabljanja za zaposlene, revidiranje politik in postopkov, spreminjanje načina obravnavanja pritožb in več.
Storitve za stranke lahko revidirate na različne načine, na primer z anketiranjem strank o njihovem zadovoljstvu s storitvijo, ki so jo prejeli, intervjujem z zaposlenimi, da pridobite njihovo perspektivo, ali pregledovanjem posnetkov klicev, da vidite, kako dobro je podjetje obravnavalo vsako interakcijo. Ne glede na metodo, ki jo izberete, vam bo revizija storitev za stranke pomagala zagotoviti, da so vaše stranke zadovoljne in da vaše podjetje zagotavlja najboljšo možno izkušnjo za stranke.
Dober revizijski kontrolni seznam bo vključeval vse korake, ki jih morate izvesti za izvedbo učinkovite revizije. Vključeval bo tudi seznam dokumentov in zapisov, ki jih boste morali pregledati in ki morajo biti prilagojeni vaši specifični industriji in računovodskim postopkom. Uporaba kontrolnega seznama je odličen način za zagotovitev, da je vaša revizija temeljita in točna. Lahko vam pomaga, da se izognete zamujenim priložnostim in potencialnim težavam na poti.
Obstaja več korakov, ki jih lahko naredite, da se pripravite na to. Najboljši način, da se pripravite na revizijo stranke, je, da uredite svoje evidence in imate vso potrebno dokumentacijo. Prav tako morate biti seznanjeni s politiko podjetja in postopki za obravnavo revizij. Poleg tega morate uporabiti dobre prakse za pomoč strankam in biti pripravljeni odgovoriti na vsa vprašanja revizorja. Ves čas bodite vljudni in profesionalni ter ostanite mirni pod pritiskom. Če potrebujete pomoč pri pripravi na revizijo, se posvetujte s svojim nadzornikom.
Zagotavlja vam obsežen seznam postavk, ki jih morate pregledati med naslednjo revizijo. Če želite uporabiti ta kontrolni seznam, ga preprosto označite na podlagi informacij o delovanju službe za pomoč strankam v vašem podjetju. To vam bo pomagalo spremljati, ali vaša ekipa dosega vaše cilje glede storitev za stranke.
Kontrolni seznam za nastavitev klicnega centra
Enostavna nastavitev klicnega centra: vodnik za postavitev, optimizacijo, usposabljanje ekipe in izbiro programske opreme. Razmislite o LiveAgentu!
IT služba za pomoč uporabnikom revizijski kontrolni seznam
Tukaj je opisano, kako zagotoviti, da bo revizija vaše službe za pomoč uporabnikom IT čim bolj temeljita in celovita. Izpolnite ta revizijski kontrolni seznam službe za pomoč uporabnikom IT za brezhiben postopek ocenjevanja.
Vrednotenje storitev za stranke kontrolni seznam
Kontrolni seznam za ocenjevanje storitev za stranke je vaša priložnost, da spoznate področja, ki jih je treba izboljšati. Bodite pozorni na predloge vaših strank.
Kontrolni seznam kakovosti klicev storitve za stranke
Nikoli ne boste mogli zadovoljiti vseh svojih strank, toda s tem kontrolnim seznamom kakovosti klicev službe za stranke lahko zagotovite izjemno podporo tistim, ki jo najbolj potrebujejo.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team