Kontrolni seznam za nastavitev družbenih medijev ponuja korake in nasvete za učinkovito vzpostavitev poslovnih računov na družbenih omrežjih, kar olajša uspešno upravljanje spletne prisotnosti.
Ali želite vzpostaviti poslovne račune v družabnih medijih, vendar ne veste, kje začeti? Ne skrbite, pokrili smo vas.
Tukaj vam bomo ponudili kontrolni seznam za nastavitev družbenih medijev, ki vam bo pomagal hitro in enostavno nastaviti svoje račune.
Sledite tem preprostim korakom in kmalu boste na poti do uspeh družbenih medijev.
Kot lastnik podjetja boste vedeli, da so socialni mediji pomembni. To je odličen način za povezovanje s strankami in vzpostavitev odnosa z njimi. Toda s toliko omrežji družbenih medijev je težko slediti vsemu.
Tu pride prav kontrolni seznam za nastavitev družabnih medijev, saj je zlahka kaj pozabiti, ko je treba upoštevati toliko podrobnosti.
Če želite ustvariti račune družbenih medijev za svoje podjetje, vendar ne veste, kje začeti, vam lahko kontrolni seznam pomaga zapomniti vse pomembne podrobnosti. Tako boste prihranili čas in hitro vzpostavili svojo prisotnost v družbenih medijih.
Za nekoga, ki je v svojem podjetju odgovoren za trženje družbenih medijev, je kontrolni seznam za nastavitev družbenih medijev lahko koristno orodje za sledenje vsemu. Posledično ste lahko prepričani, da so vsi računi družbenih medijev za vaše podjetje nastavljeni in delujejo nemoteno.
Če začenjate novo kampanjo v družabnih omrežjih, bo kontrolni seznam za nastavitev družbenih medijev navedel vse, kar morate narediti, da začnete. Če sledite enemu, se lahko osredotočite na izvedbo kampanje in doseganje želenih rezultatov.
Preden začnete ustvarjati račune v družabnih medijih, je pomembno, da ugotovite, kakšni so vaši cilji.
Če ne veste, kaj želite doseči, bo težko ustvariti strategija družbenih medijev in vrsta vsebine, ki je v skladu z vašimi cilji. Kot taki morda ne boste videli rezultatov, ki ste jih pričakovali. Če si vzamete čas za določitev svojih ciljev, lahko osredotočite svoja prizadevanja na družbenih medijih in povečate svoje možnosti za uspeh.
Ali želite uporabiti družbene medije za povezovanje s strankami, izgradnjo prepoznavnosti blagovne znamke ali usmerjanje prometa na vaše spletno mesto? Ko veste, kakšni so vaši cilji, lahko ustvarite dele vsebine, ki so v skladu z njimi. To vam bo pomagalo kar najbolje izkoristiti družbene medije za vaše podjetje.
Zdaj, ko veste, kakšni so vaši cilji v družabnih medijih, je čas, da izberete omrežja, ki vam jih bodo pomagala doseči.
Vsa družabna omrežja niso enaka in nekatera bodo bolj primerna za vaše podjetje kot druga. Če izberete prave družabne platforme, lahko svojo vsebino vidijo tisti ljudje, ki jih bo najverjetneje zanimala.
Raziščite posamezno družabno omrežje, da vidite, katera so najbolj priljubljena pri vaši ciljni publiki. Če ugotovite, katera omrežja uporabljajo, lahko ustvarite vsebino, ki je posebej prilagojena vsakemu posebej.
Ko imate nastavljene račune družbenih medijev, je pomembno, da razdelite naloge med člane svoje ekipe.
S socialnimi mediji je lahko veliko dela, zato je pomembno, da vsi v vaši ekipi vedo, kakšne so njihove dolžnosti. Ohranjanje močne družbene prisotnosti s tem, da se vsi zavedajo svojih odgovornosti, bo prispevalo k doseganju vaših ciljev.
Naredite seznam vseh opravil družbenih medijev, ki jih morate opraviti, kot je ustvarjanje vsebine, načrtovanje objav, odgovarjanje na komentarje in spremljanje analitike. Nato vsako nalogo dodelite določenemu članu ekipe, da bodo vse vaše naloge v družabnih medijih opravljene pravočasno.
Vaše uporabniško ime za družabna omrežja je tisto, po katerem vas bodo ljudje prepoznali v vsakem omrežju, v katerem ustvarite račun.
Če izberete enega, ki je edinstven in si ga je lahko zapomniti, boste uporabnikom različnih družbenih omrežij pomagali najti profil vašega podjetja. Če imate dosledno uporabniško ime v vseh vaših različnih računih družbenih medijev, lahko ljudem olajšate povezovanje z vami.
Pomislite na nekaj različnih možnosti za svoje uporabniško ime za družabna omrežja in nato uporabite orodje, kot je NameCheckr, da preverite, ali so na voljo. Ko najdete tisto, ki še ni bila zasedena, jo poskusite uporabiti na čim več družbenih omrežjih, da ustvarite dosledno prisotnost.
Po teh slikah vas bodo ljudje vizualno prepoznali na družbenih medijih.
Vaša profilna slika je običajno prva stvar, ki jo nekdo vidi, ko obišče vaš kanal družbenih medijev, zato je pomembno, da svoje podjetje prikažete v pozitivni luči. Vaša naslovna fotografija je še ena priložnost, da pokažete, kdo ste in s čim se ukvarjate, zato izberite sliko, ki bo pritegnila pozornost ljudi in spodbudila, da bodo želeli izvedeti več o vas.
Odločite se, kakšno sporočilo želite poslati s svojimi profili družbenih medijev, da boste naredili dober vtis. Če imate težave z iskanjem prave slike profila, razmislite o uporabi orodja, kot je Canva, da jo ustvarite.
Zdaj, ko ste opravili raziskavo in imate vse potrebne informacije, je čas, da nastavite svoje družabne profile.
To je nujen korak za vzpostavitev spletne prisotnosti. Omogoča vam interakcijo s potencialnimi in trenutnimi strankami, izmenjavo informacij o vašem podjetju in povezovanje z drugimi podjetji v vaši panogi.
Pojdite na spletna mesta različnih družbenih omrežij, na katerih želite ustvariti račun, in izpolnite potrebne podatke.
Odločite se o poverilnicah za prijavo za vsak račun družbenega medija, ki ga ustvarite.
Če bi nekdo pridobil dostop do vašega računa v družabnem omrežju, bi lahko povzročil veliko škodo vašemu podjetju. Če svoja gesla shranite na varno mesto, lahko preprečite, da bi se to zgodilo.
Obstaja nekaj različnih možnosti za shranjevanje gesel, vendar je ena najvarnejših uporaba upravitelja gesel. Na ta način lahko ustvarite močna gesla za vsak račun družabnih medijev in vam ni treba skrbeti, da si jih boste zapomnili vseh.
Zdaj, ko ste ustvarili račune družbenih medijev, je čas, da na njih izpolnite svoje strani.
Vaš profil v družabnem omrežju je ena prvih stvari, ki jih potencialne stranke vidijo, ko obiščejo vašo stran. Če popolnoma izpolnite svoj profil z vsemi potrebnimi informacijami in še več, jim lahko dajo boljšo predstavo o tem, kdo ste in s čim se ukvarjate, poleg tega pa bo izboljšalo vaše optimizacija iskalnikov (SEO).
Ne pozabite izpolniti vseh potrebnih podatkov v vsakem profilu družbenega medija, kot so biografija, ime vašega podjetja, spletno mesto, kontaktni podatki itd.
Nasvet! Programsko opremo za podporo družbenim medijem LiveAgent lahko uporabite za poenostavitev komunikacije v svojih računih družbenih medijev zahvaljujoč napredna avtomatizacija. Povezovanje vseh vaših različnih omrežij, tako da vsako sporočilo pristane v enem nabiralniku, poenostavi način obravnavanja poizvedb strank.
Pridobite spletni naslov po meri, ki ga lahko uporabite za svoje profile družbenih medijev.
Če ga imate, vas ljudje lažje najdejo v spletu, to pa je še en element, ki lahko pomaga izboljšati vaš SEO. To pa lahko privede do več obiskovalcev spletnega mesta in potencialnih strank.
Pojdite na kanal družabnega medija, za katerega želite zahtevati naslov URL, in poiščite možnost za to, ki se običajno nahaja v razdelku z nastavitvami ali podatki o računu (večina družabnih omrežij to dovoljuje). Ko ga najdete, preprosto sledite navodilom od tam.
Če imate fizično lokacijo, ne pozabite dodati naslova in delovnega časa svojim profilom družbenih medijev.
Dodajanje teh informacij lahko pomaga izboljšati vaš lokalni SEO, kar lahko povzroči več prometa v vašem podjetju. Uporabno je tudi za potencialne stranke, ki morda želijo vedeti, ali ste odprti in kdaj lahko pridejo k vam.
Večina omrežij družbenih medijev ima možnost dodati te informacije v vaš profil, običajno v razdelku z nastavitvami ali podatki o računu. Tam izpolnite polja z ustreznimi informacijami in shranite spremembe.
Ti digitalni identifikatorji so odličen način, da vašo vsebino vidi več ljudi, poleg tega pa vam lahko pomagajo pri povezovanju z drugimi, ki jih zanimajo podobne teme.
Hashtags lahko izboljšajo doseg vaših objav v družabnih omrežjih, tako da jih uporabniki, ki iščejo to določeno temo, lažje odkrijejo. So tudi odličen način za povezovanje z drugimi, ki imajo enaka zanimanja.
Eden od načinov je, da preprosto izvedete iskanje na vsaki platformi družbenih medijev za izraze, povezane z vašo temo, in vidite, kaj se prikaže. Druga je uporaba orodja za raziskovanje hashtagov, kot je Hashtagify.
Zdaj je čas, da začnete razmišljati o tem, kako boste merili svoj uspeh.
Ključni kazalniki uspešnosti (KPIs) vam bodo pomagali spremljati vaš napredek in ugotoviti, ali se vaša prizadevanja v družabnih medijih obrestujejo. To je lahko karkoli, od prometa na spletnem mestu do meritev angažiranosti v družabnih medijih.
Nekatere stvari, ki jih je treba upoštevati pri nastavljanju KPI-jev za vašo prisotnost v družabnih medijih, vključujejo promet na spletnem mestu, udeležbo v družabnih medijih (všečki, komentarji, skupna raba), ustvarjene potencialne stranke in opravljena prodaja. Sledenje tem ključnim meritvam vam bo dalo dobro predstavo o tem, ali vam vaša prisotnost v družabnih omrežjih pomaga pri doseganju poslovnih ciljev ali ne.
Ko zaključite vse prejšnje korake, vam preostane le še objavljanje prve vsebine na vaših profilih družbenih medijev.
To je vaša priložnost, da naredite dober vtis in nastavite ton za prihodnje objave. Premislite, kaj boste povedali in kako boste to povedali.
Najboljši način za pristop je odvisen od kanala družbenih medijev, ki ga uporabljate. Na primer, če objavljate na Facebooku, boste morda želeli napisati kratko posodobitev o svojem podjetju in vključiti povezavo do vašega spletnega mesta, medtem ko če objavljate na Twitterju, lahko delite objavo v spletnem dnevniku ali članek, za katerega mislite bi se vašim sledilcem zdelo zanimivo.
Zdaj, ko poznate postopek nastavitve družabnih medijev, je spodaj nekaj nasvetov, ki jih morate upoštevati pri ustvarjanju profilov družbenih medijev.
Vse platforme družbenih medijev niso enake. Nima smisla ustvarjati profilov na platformah družbenih medijev, ki jih vaša ciljna publika ne uporablja. Opravite raziskavo in ugotovite, kje je vaš idealni uporabnik najbolj aktiven v družbenih omrežjih, in se usmerite tja.
Preverite, ali so logotip vašega podjetja in slike glave itd. visoke kakovosti in prave velikosti slike, ki ustreza platformi družbenih medijev, ki jo uporabljate. Na primer, na Facebooku ne bi želeli uporabljati slike nizke ločljivosti, ker bi bila ob povečavi videti slikovita.
Vaša prisotnost v družabnih medijih bi morala biti razširitev vašega podjetja. To pomeni uporabo iste barvne sheme, logotipa ter splošnega videza in občutka v vseh vaših profilih družbenih medijev, saj bo doslednost ljudem pomagala, da bodo lažje prepoznali vašo blagovno znamko.
Življenjepisi vašega profila v družabnih omrežjih so pomembni, ker pomagajo ljudem predstaviti, kaj je vaše podjetje, iskalniki pa jih uporabljajo za indeksiranje vaših strani. To pomeni, da si morate vzeti čas in napisati opise, ki so informativni in bogati s ključnimi besedami.
Pomembno je, da svoje strani v družabnih medijih redno posodabljate z najnovejšimi informacijami o svojem podjetju. To vključuje podrobnosti, kot so spremembe naslova, telefonske številke, spletne strani itd.
Če šele začenjate, bo morda trajalo nekaj tednov, da bo vse nastavljeno in videti dobro, ko pa se stvari lotite, ne bi smelo trajati več kot nekaj ur vsak teden, da ohranite svojo prisotnost na družbenih medijih. Seveda, če si prizadevate za visoko stopnjo angažiranosti in dosega, potem boste morali vložiti več časa in truda, vendar je na koncu odvisno od vas, koliko časa želite preživeti na družbenih omrežjih za svoje podjetje.
Prvi korak je določitev vaših poslovnih ciljev, nato pa lahko razvijete meritve za spremljanje napredka pri njihovem doseganju. Na primer, če želite povečati prepoznavnost blagovne znamke, lahko sledite številu sledilcev ali všečkov, ki jih prejme vaša stran. Ključno je, da meritve prilagodite tako, da bodo natančno odražale vaše cilje, tako da boste lahko ocenili uspeh in na poti opravili potrebne prilagoditve.
Vaš razpored objav naj bo vsaj nekajkrat na teden, če želite povečati prepoznavnost blagovne znamke, vendar boste želeli objavljati pogosteje – vsaj enkrat na dan –, če želite pridobiti potencialne stranke ali prodaja. Če pa samo poskušate ohraniti angažiranost svojih sledilcev, bi zadostovalo 3- do 5-krat na teden.
Odvisno od vaše panoge in ciljnega trga, vendar so nekatere najbolj priljubljene platforme družbenih medijev za podjetja Facebook, Twitter, LinkedIn in Google+. Vsak ima svoje edinstvene prednosti in funkcije, zato je pomembno, da temu prilagodite svojo strategijo družbenih medijev.
Zagotavlja način, kako doseči potencialne stranke in ustvariti povezave z njimi. V preteklosti so se podjetja zanašala na tradicionalne metode trženja, da bi dosegla svoje ciljne skupine, vendar so družbeni mediji to spremenili. Dandanes ljudje preživijo več časa kot kdaj koli prej na spletnih mestih družbenih medijev, kar predstavlja veliko priložnost za podjetja, da se povežejo s svojimi idealnimi uporabniki. Torej, če ne uporabljate trženja v družabnih omrežjih za promocijo svojega podjetja, zamujate veliko potencialnih strank.
Skrbni pregled stranke kontrolni seznam
Odkrijte, kako kontrolni seznam skrbnega pregleda stranke (CDD) pomaga podjetjem pri preprečevanju goljufij in pranja denarja. Naučite se preverjati identiteto, zgodovino transakcij in ocenjevati tveganja za skladnost s predpisi AML. Zaščitite svoje poslovanje pred finančnimi izgubami z našimi strokovnimi nasveti.
Kontrolni seznam za zagon spletnega mesta WordPress
Naš kontrolni seznam za zagon spletnega mesta WordPress vam bo pomagal pripraviti vaš projekt za rast brez nepotrebnih napak. Končni vodnik od točke do točke.
Kontrolni seznam za nastavitev klicnega centra
Enostavna nastavitev klicnega centra: vodnik za postavitev, optimizacijo, usposabljanje ekipe in izbiro programske opreme. Razmislite o LiveAgentu!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team