Kontrolni seznam varnosti klicnega centra od LiveAgent navaja ključne ukrepe za zaščito podatkov: omejitev privilegijev, redno posodabljanje sistemov, šifriranje podatkov in še več, da zagotovite varnost in zaupnost vaših strank.
Ali ste prepričani, da je vaš klicni center varen? Če ne, preglejte ta varnostni kontrolni seznam klicnega centra.
Razpravljali bomo o najpomembnejših varnostnih ukrepih, ki jih morate sprejeti, da zaščitite svoje podjetje. Zajeli bomo vse od zaščite z geslom do šifriranja podatkov. Z upoštevanjem naših nasvetov ste lahko prepričani, da bo vaš klicni center varen pred hekerji in drugimi zunanjimi grožnjami.
Klicni center je ključni del vsakega podjetja. Je rešilna bilka, ki vas povezuje z vašimi strankami in strankami. In kot vsako drugo pomembno dobrino ga je treba zaščititi.
Zato smo sestavili ta varnostni kontrolni seznam za klicni center. Pomagal vam bo odkriti morebitne šibke točke v varnosti vašega kontaktnega centra, poleg tega pa vam bo zagotovil varnostne nasvete za klicni center, kako jih odpraviti.
Ta kontrolni seznam vam bo pomagal oceniti varnost vašega klicnega centra in zadovoljiti potrebe vašega podjetja.
S tem kontrolnim seznamom ocenite varnost svojega klicnega centra in se prepričajte, da je vrhunske kakovosti.
Če delate v ekipi IT, potem morate ta kontrolni seznam obvezno prebrati. Pomagal vam bo prepoznati varnostna tveganja v klicnem centru in poiskati rešitve za njihovo ublažitev.
Močni ukrepi za nadzor dostopa so bistveni za vsak klicni center. Pomagajo vam preprečiti nepooblaščen dostop do vašega sistema in podatkov. Večfaktorsko preverjanje pristnosti, enotna prijava in nadzor dostopa na podlagi vlog so odlične možnosti, ki jih je treba upoštevati.
Večfaktorska avtentikacija doda dodatno raven varnosti. To hekerjem oteži dostop do vašega sistema.
Sistem večfaktorske avtentikacije zahteva, da uporabniki predložijo več kot en dokaz, da potrdijo svojo identiteto. Enotna prijava omogoča uporabnikom, da se prijavijo z enim nizom poverilnic namesto z več nizi. Nadzor dostopa na podlagi vlog omeji uporabnike samo na področja in podatke, do katerih potrebujejo dostop.
Predstavniki službe za stranke imajo dostop do občutljivih podatkov o strankah. Zato je pomembno, da omejite ravni dostopa do njihovih privilegijev.
Pomaga vam preprečiti nepooblaščen dostop do občutljivih podatkov strank in preprečiti, da bi ti uhajali iz podjetja.
Omejite dostop do določenih območij klicnega centra. Omejite čas, ki ga agent lahko preživi na posameznem območju. Spremljajte dejavnost posrednika in označite vsako sumljivo vedenje.
Vztrajanje pri rednem spreminjanju gesel je osnovni varnostni ukrep.
Redno spreminjanje gesel pomaga preprečiti nepooblaščen dostop do vašega sistema. Prav tako pomaga zaščititi vaše podatke v primeru, da geslo odteče ali ga ukradejo.
Uporabite lahko orodje za upravljanje gesel, ki bo namesto vas ustvarilo in shranilo gesla. Nastavite lahko tudi svoj urnik menjave gesel. Od uporabnikov lahko na primer zahtevate, da spremenijo svoja gesla vsakih 30 dni. Prav tako naj takoj spremenijo privzeta gesla.
Kako pogosto je treba menjati gesla? Večina strokovnjakov priporoča menjavo vsakih 3 do 6 mesecev. Če pa imate veliko občutljivih informacij, boste morda morali pogosteje spreminjati geslo.
V primeru kršitve varnosti ne bi želeli ostati brez dostopa do svojih dnevnikov ali naslovov IP.
Dostop do beleženja in zgodovine naslovov IP vam pomaga izslediti vir težave in preprečiti, da bi se ponovila.
Uporabite varno storitev v oblaku, ki shranjuje dnevnike in naslove IP. To vam bo omogočilo dostop do njih od koder koli in jih boste pravilno shranili. Uporabite lahko tudi rešitev na mestu uporabe, vendar je običajno dražja.
Eden najpogostejših načinov, kako se zlonamerna programska oprema znajde v računalniku, so programi, ki so nameščeni brez vednosti uporabnika.
Omogoča vam preprečiti nepooblaščen dostop do vašega sistema in podatkov ter ščiti vaše podjetje pred odgovornostjo, če je nameščen program, ki vsebuje zlonamerno programsko opremo.
Kot vodja klicnega centra bi morali določiti stroga pravila za nameščanje programov v računalnike podjetja. Zaposleni smejo namestiti samo programe, ki so potrebni za njihove delovne naloge. Vse druge programe je treba prepovedati.
Poleg tega mora vse programe namestiti oddelek IT, da se zagotovi, da so v računalnikih podjetja nameščeni samo pooblaščeni programi. Uporabite tudi seznam dovoljenih aplikacij, ki vam omogoča, da določite, katere aplikacije je mogoče namestiti v vaš sistem, in črni seznam, ki določa tiste, ki so blokirane.
Eden najboljših načinov za preprečevanje kršitev varnosti je posodabljanje vseh sistemov.
Z rednimi posodobitvami lahko odpravite morebitne varnostne vrzeli. Prav tako pomaga zaščititi vaš sistem pred novimi varnostnimi grožnjami, ki so se morda pojavile od zadnje posodobitve.
Uporabite samodejne posodobitve ali pa svoj sistem posodobite ročno. V tem primeru je ključnega pomena, da tega ne pozabite početi redno – temu bodite zelo pozorni.
Ne pozabite, da so vaša omrežna pravila temelj vašega varnostnega načrta. Če jih redno pregledujete, lahko zagotovite, da še naprej varujejo vaše podatke.
Ker z rastjo vašega podjetja raste tudi število naprav in aplikacij, ki dostopajo do vašega omrežja. To lahko ustvari nova varnostna tveganja, ki se jih morda ne zavedate. Če redno pregledujete svoja omrežna pravila, lahko zagotovite, da so še vedno učinkovita pri zaščiti vaših podatkov.
Vsaj vsakih 6 mesecev bi morali pregledati pravila omrežja. Če pa se v vašem podjetju pojavijo kakršne koli spremembe (npr. dodajanje novih zaposlenih ali aplikacij), morate pogosteje pregledati svoja omrežna pravila.
Če ugotovite, da vaša omrežna pravila niso več učinkovita, naredite potrebne spremembe in jih čim prej uvedite.
Vaši zaposleni morajo biti ustrezno usposobljeni o varnostnih politikah in postopkih vašega podjetja (tudi med vkrcanjem). Zagotovite stalno usposabljanje, prilagojeno posebnim potrebam vašega klicnega centra.
Ker so vaši zaposleni prva obrambna linija pred varnostnimi grožnjami. Če jim zagotovite namensko usposabljanje o varnostnih protokolih, ste lahko prepričani, da so ustrezno pripravljeni na prepoznavanje in odzivanje na varnostna tveganja.
Zagotovite, da vsi zaposleni razumejo pomen varnosti in zakaj je upoštevanje protokola bistveno. To lahko storite z rednim usposabljanjem in opomniki.
Omogočite vsem zaposlenim dostop do priročnika varnostne politike vašega podjetja. Poleg tega bi morali novi zaposleni že od prvega dne prejeti ustrezno usposabljanje o varnostnih protokolih, da bodo v celoti pripravljeni.
Simulacije so odličen način za usposabljanje zaposlenih, kako prepoznati varnostna tveganja in se nanje odzvati. V priročnik za zaposlene vključite informacije o varnostnih politikah in postopkih vašega podjetja in jih redno pregledujte z vsemi zaposlenimi.
Igrifikacija je proces vključevanja elementov igre v druge dejavnosti, da bi pritegnili in motivirali ljudi. Kako to vpliva na varnost vašega klicnega centra?
Ker pritegne in motivira zaposlene. Z vključitvijo elementov igre v proces usposabljanja ga lahko spremenite v interaktivno zabavo. To lahko spodbudi zaposlene, da se še naprej učijo tudi po zaključku začetnega usposabljanja, kar izboljša varnost vašega klicnega centra.
Funkcije gamifikacije v LiveAgent vključijo vaše agente, da izboljšajo njihovo učinkovitost. Z reševanjem poizvedb in izboljšanjem svojih sposobnosti agenti sčasoma dosegajo ravni. Če želite še bolj motivirati svoje zaposlene, lahko svojim najbolj pridnim zaposlenim podelite nagrade in značke ali pa uporabite merila uspešnosti in lestvice najboljših.
Z uporabo teh funkcij v storitvah za stranke agenti postanejo bolj angažirani in spodbuja se zdrava konkurenca. Posledično se bosta povečala produktivnost in sodelovanje.
Klicni center baza znanja je centralizirana platforma v oblaku, kjer je znanje shranjeno v obliki vodnikov in dokumentov. Dostopen je kadarkoli in iz katere koli naprave.
Ker je vaša baza znanja ključni del varnostnih postopkov vašega klicnega centra. Poenostavlja delovanje vašega klicnega centra tako, da agentom omogoča hiter in enostaven dostop do informacij, ki jih potrebujejo.
Standard varnosti podatkov industrije plačilnih kartic (PCI DSS) je nabor varnostnih standardov, zasnovanih za zaščito prenosa podatkov imetnikov kartic.
Ker je skladnost s PCI obvezna za vsa podjetja, ki obdelujejo, shranjujejo ali prenašajo podatke o kreditnih karticah. Z zaščito dostopa do podatkov imetnika kartice lahko svoje podjetje uskladite s standardi PCI. To preprečuje kršitve podatkov in ščiti podatke vaših strank.
V usposabljanje zaposlenih v klicnem centru vključite varnost podatkov. Šifrirajte vse podatke o kreditni kartici, ki se prenašajo po telefonu, in nikoli ne zapisujte ali shranjujte številk kreditnih kartic. Od zaposlenih zahtevajte uporabo močnih gesel za dostop do sistemov, ki obdelujejo ali shranjujejo podatke o kreditnih karticah.
Posodabljanje programske opreme vašega klicnega centra z najnovejšimi varnostnimi ukrepi je bistvenega pomena.
Programska oprema klicnega centra mora biti združljiva z najnovejšimi varnostnimi ukrepi za zaščito podatkov vašega klicnega centra.
Ko izbirate programsko opremo za klicni center, preverite pri ponudniku storitev programske opreme, ali ima kakršno koli potrdilo o skladnosti. Varnost podatkov bi morala biti glavna prednostna naloga podjetja.
Vprašajte strokovnjake iz industrije, ali priporočajo to programsko opremo za klicne centre, in preberite spletne ocene, da vidite, ali imajo drugi strokovnjaki v klicnih centrih dobre izkušnje z njo. Lahko pa se vedno obrnete na svetovalca za varnost v klicnem centru, da dobite njegovo mnenje o najboljšem načinu za preverjanje skladnosti.
Opozorila v realnem času vam bodo pomagala hitro odkriti in raziskati sumljivo dejavnost ter preprečiti uhajanje podatkov.
Če ste takoj obveščeni o kakršnem koli nepooblaščenem dostopu, lahko ukrepate in preprečite kršitev.
Pri ponudniku programske opreme za klicni center preverite, ali ponuja kakršne koli varnostne funkcije, ki vključujejo obvestila o nepooblaščenem dostopu. V ta namen lahko nastavite tudi ločen sistem obveščanja z orodjem, kot je IFTTT, ali pa naročite ekipi IT, da nastavi opozorila, ki vas bodo obveščala o kakršnem koli nepooblaščenem dostopu.
Človeška napaka je eden glavnih vzrokov za kršitve podatkov. Z avtomatizacijo čim več procesov klicnega centra lahko pomagate odpraviti morebitna varnostna tveganja.
Z avtomatiziranjem nalog klicnega centra povečate možnosti, da bodo pravilno in varno opravljena. Prav tako pomaga sprostiti čas vaših zaposlenih, da se lahko osredotočijo na druge naloge in tako izboljšajo učinkovitost vašega klicnega centra.
Ugotovite, za katere naloge morajo agenti vašega kontaktnega centra porabiti največ časa in ali jih je mogoče avtomatizirati. Nekaterih nalog, na primer storitev za stranke ali prodaja, ni mogoče popolnoma avtomatizirati. Vendar lahko še vedno uporabljate avtomatizacijo za dele postopka, kot so nadaljnji pregledi ali razporejanje sestankov.
Na primer, v LiveAgentu lahko avtomatizirate usmerjanje klicev po prioriteti ali uporabite samodejni povratni klic. Poleg tega lahko nastavite avtomatizirana pravila v službi za pomoč za prenos vstopnic v določene oddelke, dodajanje oznak, označevanje vstopnic kot neželeno pošto ali njihovo razreševanje .
Obstaja veliko sprejetih varnostnih okvirov, kot so ISO 27001, NIST 800-53 in COBIT.
Omogoča vam, da sledite naboru varnostnih smernic, ki so že preizkušene. To tudi drugim podjetjem olajša razumevanje vašega varnostnega stališča, revizorjem pa oceno vaše skladnosti.
Prvi korak je ugotoviti, kateri okvir je najbolj pomemben za vaše podjetje. Ko to storite, lahko začnete načrtovati stroge varnostne kontrole, ki jih zahteva ogrodje, in jih izvajati v svojem klicnem centru.
Če vaš klicni center nudi mednarodne storitve, se morate zavedati različnih standardov podatkov in zasebnosti, ki obstajajo v vsaki državi, npr. GDPR.
Standardi glede podatkov in zasebnosti se razlikujejo od države do države, zato je pomembno, da zagotovite skladnost s standardi v krajih, kjer delujete, da se izognete morebitnim kaznim.
Najboljši način za to je, da se posvetujete z odvetnikom ali strokovnjakom za skladnost, ki je seznanjen s standardi držav, v katerih poslujete. Ne zanašajte se na splošne nasvete iz interneta, saj se lahko standardi spremenijo in informacije, za katere ugotovite, da morda niso posodobljene.
Šifriranje od konca do konca je varnostni ukrep, ki šifrira podatke na viru (pošiljatelj) in jih dešifrira samo na cilju ( sprejemnik).
S tem zagotovite, da lahko samo pošiljatelj in prejemnik dostopata do podatkov, in preprečite posrednikom, da bi jih dešifrirali ali prebrali.
Izbrati boste morali rešitev za šifriranje od konca do konca, ki je združljiva s programsko opremo vašega klicnega centra. Ko izberete enega, lahko začnete šifrirati klice prek svojega klicnega centra.
Hekerji nenehno iščejo nove načine za izkoriščanje varnostnih ranljivosti v sistemih in klicni centri niso izjema. Pravzaprav so lahko zaradi narave svojega dela še bolj ranljivi kot druga podjetja.
Ena največjih groženj varnosti klicnega centra je uhajanje podatkov. To se lahko zgodi na več načinov, na primer, če zaposleni pomotoma pošlje občutljive podatke napačni osebi ali hekerji pridobijo fizični dostop do sistemov in ukradejo podatke. Torej, kako lahko zaščitite podjetje?
Zaposlene poučite o pomenu varnosti in pravilnem ravnanju z občutljivimi informacijami. Izvajajte stroge politike in postopke za ravnanje z občutljivimi podatki. Uporabite šifriranje podatkov za zaščito informacij med prenosom in mirovanjem. Redno spremljajte sisteme za znake nepooblaščenega dostopa.
Druga velika grožnja varnosti klicnega centra so nesegmentirana omrežja, kar pomeni, da tista, ki jih uporablja klicni center, niso ločena od preostalega omrežja podjetja. To je lahko težava, ker lahko kršitev varnosti v drugem delu omrežja vpliva tudi na klicni center.
Zaradi tega je pomembno, da klicni center ločite od preostalega omrežja podjetja s požarnimi zidovi ali navideznimi zasebnimi omrežji (VPN).
Prav tako je pomembno, da imate vzpostavljene varnostne politike in postopke, ki omejujejo dostop do omrežja klicnega centra. Samo pooblaščeno osebje bi moralo imeti dostop in to bi moralo biti omogočeno le z odobrenih lokacij.
Lažno predstavljanje je vrsta kibernetskega napada, pri katerem hekerji pošiljajo goljufivo e-pošto ali sporočila, da bi ljudi zavedli, da bi jim posredovali občutljive podatke. To je lahko težava za klicne centre, ker so lahko zaposleni prevarani, da hekerjem omogočijo dostop do sistema.
Da bi se zaščitili pred lažnim predstavljanjem, je pomembno, da zaposlene poučite, kako jih odkriti. Prav tako je dobro uvesti varnostne ukrepe, kot je dvostopenjska avtentikacija, ki hekerjem oteži dostop do sistemov.
Sheme socialnega inženiringa postajajo vse bolj izpopolnjene in zaposleni v klicnih centrih so pogosto prva obrambna linija pred takšnimi napadi. Hekerji izkoriščajo sheme socialnega inženiringa, da pretentajo zaposlene, da razkrijejo občutljive informacije ali jim omogočijo dostop do sistema.
Izobraževanje je najboljši način za zaščito pred napadi socialnega inženiringa. Zaposleni se morajo zavedati rdečih zastavic, kot so nepričakovane zahteve po informacijah ali klici z neznanih številk.
Izsiljevalska in zlonamerna programska oprema sta obe vrsti zlonamerne programske opreme, ki se lahko uporabljata za napad na klicne centre. Izsiljevalsko programsko opremo je mogoče uporabiti za šifriranje občutljivih podatkov in zahtevati odkupnino za ključ za dešifriranje, zlonamerno programsko opremo pa je mogoče uporabiti za onemogočanje sistemov ali krajo podatkov.
Izvajanje varnostnih ukrepov, kot sta šifriranje in redno varnostno kopiranje, lahko pomaga preprečiti tovrstne napade. Prav tako je dobro imeti varnostno politiko, ki od zaposlenih zahteva, da prijavijo vsa sumljiva e-poštna sporočila ali sporočila.
Čeprav VoIP na splošno velja za varnejšega od tradicionalnih telefonskih linij, je z njim še vedno povezanih nekaj tveganj. Na primer, če vaš sistem VoIP ni pravilno konfiguriran, lahko hekerji prisluškujejo vašim klicem. Če pa uporabljate šifriranje klicev in programsko opremo za varen klicni center, ki je združljiva z vsemi predpisi in varnostnimi standardi, potem vam ni treba skrbeti.
Šifriranje je postopek, s katerim se berljivi podatki pretvorijo v neberljivo obliko. To zagotavlja, da lahko do informacij dostopajo le pooblaščene osebe. Šifriranje se pogosto uporablja v povezavi z drugimi varnostnimi ukrepi, kot so gesla ali biometrija, za dodatno zaščito podatkov. Dokler so šifrirni ključi varni, je to lahko izjemno učinkovit način za zaščito podatkov.
IVR je vrsta avtomatiziranega klicnega sistema, ki strankam omogoča interakcijo s podjetjem prek telefona tako, da vnesejo svoje odgovore na vnaprej posneta vprašanja. Sistemi IVR na splošno veljajo za zelo varne, saj ne zahtevajo človeške interakcije in vsi klici se običajno posnamejo.
Ščiti podatke vaših strank pred dostopom nepooblaščenih oseb. Poleg tega lahko pomaga preprečiti goljufije in druge vrste kibernetske kriminalitete. Izboljšanje varnosti vašega klicnega centra lahko prav tako pomaga povečati zadovoljstvo strank in zgraditi zaupanje v vašo blagovno znamko.
Uporabljati morajo varno internetno povezavo (brez javnih omrežij) za zaščito oddaljenega dostopa, ustvarjati in upravljati močna gesla, dostopati do svojih službenih računov samo iz zaupanja vrednih naprav in se popolnoma odjaviti iz svojih računov, ko končajo delajo. Z upoštevanjem teh preprostih varnostnih ukrepov lahko agenti klicnega centra za delo od doma pomagajo zaščititi svoje delovne podatke in informacije.
Kontrolni seznam za nastavitev družbenih medijev
Odkrijte, kako preprosto in učinkovito vzpostaviti poslovne račune na družbenih medijih z našim kontrolnim seznamom. Sledite tem korakom za uspešno upravljanje svoje spletne prisotnosti in povezovanje s strankami. Začnite graditi svojo znamko na družbenih omrežjih še danes!
Prodajni klic kontrolni seznam
Opraviti prodajni klic, ki privede do konverzije, je izziv. Ta kontrolni seznam prodajnih klicev to omogoča. Izpolnite ga in sklenite dogovor še danes.
Kontrolni seznam za nastavitev klicnega centra
Enostavna nastavitev klicnega centra: vodnik za postavitev, optimizacijo, usposabljanje ekipe in izbiro programske opreme. Razmislite o LiveAgentu!
Kontrolni seznam za delo na daljavo
Zbrali smo brezplačen vodnik, ki vam bo pomagal začeti z delom na daljavo. Pridobite nasvete, nasvete in naše vrhunske vire za upravljanje vaše ekipe na daljavo.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team