Kontrolni seznam za vključitev strank SaaS LiveAgent navaja ključne naloge, kot so avtomatiziran pozdrav, načrtovanje klicev, postavitev ciljev uspeha, izbira modela vkrcanja ter implementacija chatbotov, za uspešno vključitev strank v SaaS aplikacijo.
Kontrolni seznam za vključitev stranke SaaS je orodje, ki ga upravitelji uspeha strank uporabljajo za spremljanje ključnih nalog, ki jih je treba opraviti med začetek strankine poti z novo aplikacijo Programska oprema kot storitev (SaaS). Ti koraki bodo stranki pomagali kar najbolje izkoristiti vaš SaaS in se izognili kakršnim koli morebitnim oviram, ki bi lahko povzročile zgodnjo opustitev.
Uspešna vključitev v novo aplikacijo SaaS je odvisna od tega, kako enostavna je za uporabo in kako hitro lahko stranka vidi rezultate uporabe programske opreme. Če je proces vključevanja stranke dolg, zapleten ali brez ključnih korakov, bo to nove stranke verjetno odvrnilo od uporabe programske opreme in povzročilo, da bodo odpadle.
Kontrolni seznam za uvajanje strank v SaaS lahko pripomore k uspehu strank vodje spremljajo ključne naloge, ki jih je treba opraviti na začetku strankine poti, in vsako pravilno izvedejo. Z implementacijo teh metod boste svojim strankam lahko zagotovili odlično uporabniško izkušnjo vkrcanja, zaradi katere bodo ostale zadovoljne z vašim izdelkom.
Kontrolni seznam za vključitev stranke SaaS lahko pomaga upraviteljem uspeha strank, da spremljajo ključne naloge, ki jih je treba opraviti na začetku strankine poti. To jim bo omogočilo pravilno izvedbo vsake naloge in svojim strankam zagotovilo odlično uporabniško izkušnjo vkrcanja.
Če ste upravitelj računa, vam kontrolni seznam za vključitev stranke SaaS pomaga spremljati naloge, ki jih je treba opraviti za vsako stranko. Na ta način jim lahko zagotovite najboljšo možno izkušnjo in ste lahko prepričani, da vaše stranke kar najbolje izkoristijo vašo aplikacijo SaaS.
Kontrolni seznam za vključitev strank SaaS lahko pomaga novim strankam kar najbolje izkoristiti vašo programsko opremo. Če podjetje sledi korakom na takem kontrolnem seznamu, bodo stranke lahko hitro videle rezultate in ostale zadovoljne s storitvijo.
Ko se nova stranka prijavi za vaš SaaS, ji pošljite sproženi pozdrav.
To je prva interakcija nove stranke z vašim podjetjem. Ključnega pomena je, da je to sporočilo čim bolj prijazno in gostoljubno, saj bo dalo ton prihodnjim interakcijam.
Vaš pozdrav mora vključevati informacije o tem, kako začeti uporabljati vašo programsko opremo in kaj lahko pričakujejo od postopka vključevanja stranke. Prav tako je dobro, da vključite povezave do koristnih virov, kot je spletni dnevnik vašega podjetja ali razdelek s pogostimi vprašanji.
Ko stranko pozdravite, je čas, da stopite v stik in se dogovorite za klic.
Telefonski klic je odličen način za vzpostavitev odnosa z novo stranko. To je priložnost, da se predstavite, jih bolje spoznate, izveste več o njihovih potrebah in odgovorite na morebitna vprašanja.
Stranki pošljite e-poštno ali koledarsko povabilo z datumom in uro klica ter povezavo do sestanka. Ne pozabite vključiti vseh dodatnih informacij, ki jih morda potrebujejo, kot je dnevni red ali seznam vprašanj za pripravo na klic.
To je prva stvar, ki jo nove stranke vidijo, ko se prijavijo, zato bo nastavila ton za prihodnje interakcije.
To ni le priložnost, da naredite odličen prvi vtis, ampak je tudi priložnost, da zagotovite nekaj koristnih informacij o vaši programski opremi. Tako bodo vaše stranke vedele, kaj lahko pričakujejo in kako kar najbolje izkoristiti vašo aplikacijo SaaS.
Ustvarite ga sami z uporabo HTML, CSS in JavaScript ali uporabite orodje, kot je Appcues, da ustvarite in upravljate svoje pozdrave.
Med klicem ali sestankom vprašajte stranko, kaj želi doseči z uporabo vašega SaaS.
Če jasno razumete strankin cilj vključevanja, pomeni, da boste lahko prilagodili proces vključevanja njihovim posebnim potrebam. Tako bodo hitreje opazili rezultate in povečali svoje možnosti za uspeh z uporabo vašega izdelka.
Sodelujte s stranko, da ugotovite njene specifične cilje uporabe vaše programske opreme. Ko boste dobro razumeli, kaj želijo doseči, ustvarite seznam nalog za vkrcanje, da bodo lahko najbolje uporabili vašo aplikacijo SaaS za doseganje teh ciljev.
Ko so strankini cilji določeni, je čas, da imenujete nekoga, ki bo spremljal napredek pri doseganju ciljev.
Dober vodja uspeha strank bo stranki pomagal kar najbolje izkoristiti vašo programsko opremo z zagotavljanjem navodil in podpore. Tam bodo odgovorili na vsa vprašanja, svetovali in spremljali, kako napreduje stranka.
Izberite nekoga, ki pozna vašo programsko opremo in je dober pri delu z ljudmi. Ta oseba mora biti nekdo, s katerim se lahko stranka počuti udobno v komunikaciji in ji lahko zaupa, da ji bo pomagal doseči cilje.
Vrsta, ki jo izberete, bo odvisna od potreb vašega podjetja in vaših strank.
Postopek uvajanja SaaS mora biti zasnovan tako, da ustreza posebnim potrebam vašega podjetja in vaših strank. Če je predolgo ali zapleteno, boste tvegali izgubo strank, preden sploh začnejo.
Samopostrežna uvedba pomeni, da lahko stranke začnejo uporabljati vašo programsko opremo brez vaše pomoči, zaradi česar je pogosto najboljša možnost za preproste aplikacije z nizko krivuljo učenja. Model vključevanja z nizkim dotikom zahteva nekaj pomoči, vendar lahko stranke še vedno večinoma ugotovijo stvari same. Model z visokim dotikom je najboljši za bolj zapletene aplikacije, ko bodo stranke za uspeh potrebovale veliko pomoči.
To vam bo omogočilo, da prepoznate vsa področja, kjer ima stranka težave.
Preverjanje napredka stranke vam bo pomagalo izmeriti njihov napredek pri izpolnjevanju ciljev in opaziti morebitne težave. Posledično jim boste lahko pomagali in poskrbeli, da bodo ostali na pravi poti.
Ena najučinkovitejših metod je uporaba pristopa, ki temelji na podatkih. To pomeni zbiranje informacij iz različnih virov, da bi dobili popolno sliko o napredku stranke.
“A-ha!” trenutek je, ko stranka nenadoma spozna vrednost vašega izdelka.
“A-ha!” trenutek je bistven za spodbujanje sprejemanja izdelka in preprečevanje odpovedi strank. To je točka, ko spoznajo polni potencial vašega izdelka in kako jim lahko pomaga doseči njihove cilje.
Najprej lahko vprašate obstoječe, zadovoljne stranke , kdaj so to izkusile v anketah, intervjujih ali celo le priložnostnih pogovorih. Prav tako lahko poiščete vzorce v svojih podatkih, da ugotovite, kdaj bodo različne stranke najverjetneje imele trenutke Eureka.
To je zaporedje dogodkov, ki odjemalca vodi od prve uporabe vaše programske opreme do tega, da ima “a-ha!” trenutek z njim.
Z razumevanjem korakov, ki vodijo do “a-ha!” trenutek, si lahko prizadevate zagotoviti, da bodo vse stranke imele nemoteno in uspešno pot do njega. To bo na koncu pripomoglo k zmanjšanju odliva in povečanju sprejemanja izdelkov.
Začnite z načrtovanjem različnih korakov, ki vodijo do “a-ha!” trenutek, jih nato z obratnim inženiringom ustvarite pot stranke. Ko imate pot, lahko prepoznate morebitne ovire in jih odpravite.
Če imate na voljo zbirko člankov, vadnic za izdelke in drugih virov, boste strankam pomagali pri uporabi vašega SaaS.
Lahko so dragoceni viri za stranke, ki imajo težave z uporabo vašega izdelka ali imajo vprašanja o njem. Če jim zagotovite odgovore, ki jih potrebujejo, lahko zmanjšate verjetnost, da bodo obupali in se znebili.
Članke ustvarite sami, najemite nekoga drugega, da jih napiše namesto vas, ali uporabite orodje za samodejno ustvarjanje. Skupaj si morate prizadevati za vsaj 100 člankov v svoji bazi znanja.
Vodniki vseh vrst so odličen način, da strankam pomagate pri učenju uporabe vašega izdelka.
Če stranke ne morejo ugotoviti, kako uporabljati vaš izdelek, bodo verjetno obupale in odšle. Če jim zagotovite vodnike po korakih, lahko povečate možnosti, da postanejo dolgoročne stranke ali celo zagovorniki blagovnih znamk.
Lahko jih ustvarite sami ali najamete nekoga drugega, da to stori namesto vas. Obstaja več različnih načinov za pripravo vadnic, vendar je video pogosto najučinkovitejši.
To je odličen način, da strankam ponudite podporo v realnem času, medtem ko uporabljajo vašo programsko opremo.
Stranke, ki imajo težave z uporabo vašega SaaS, bodo morda potrebovale pomoč v realnem času. Ponudba te vrste podpore jim bo pomagala, da kar najbolje izkoristijo vaš izdelek in zmanjšala verjetnost, da bodo odpovedali.
Na voljo je več različnih orodij za klepet in pomoč v živo, zato se boste morali odločiti, katero je pravo za vaše podjetje. Ko se odločite, lahko začnete nastavljati orodje in usposabljati svojo ekipo za izdelke, kako ga uporabljati.
LiveAgent je zmogljivo orodje, ki ponuja odličen način za zagotavljanje odlične podpore strankam.
By providing support through a help desk, you can increase customer satisfaction and loyalty. That is because you’ll be able to address their issues and help them get the most out of your SaaS.
Morali se boste prijaviti za račun in nato začeti nastavljati funkcije.
Če želite vedeti, kako to storiti, si oglejte zbirko znanja LiveAgent. Tam boste našli veliko uporabnih vadnic, ki vam bodo pomagale brez težav zagnati programsko opremo.
Ko uporabljate večkanalno programsko opremo službe za pomoč uporabnikom, lahko zagotovite brezhibno storitev za stranke na vseh kanalih. Z uporabo te rešitve boste lahko izboljšali svoj odzivni čas in hitreje odgovarjali na povpraševanja strank – navsezadnje bodo vaše stranke srečnejše.
LiveAgent ponuja brezplačno preskusno različico, tako da lahko kadar koli raziščete ključne funkcije in preverite, ali je prava za vaše podjetje.
Ta postopek mora biti čim lažji za vaše nove stranke, zato zmanjšajte število korakov in poskrbite, da bo postopek prijave kratek in preprost. Zapleten postopek prijave bo le odvrnil potencialne stranke.
Prej ko nova stranka začne uporabljati vašo programsko opremo, tem bolje. Ko se prijavijo, jim predstavite izdelek ali jim pošljite e-pošto z navodili, kako začeti.
Vaš SaaS bi moral biti prilagojen vsaki stranki z dodajanjem osebne note, zato poskrbite, da boste zbrali podatke o njihovih željah in jih uporabili, da jim prilagodite vstopno pot stranke. To lahko vključuje stvari, kot je pošiljanje ciljne vsebine ali jim prilagojena predstavitev izdelka.
Mnenja strank so bistvena za izboljšanje vaše strategije vključevanja, zato redno zbirajte povratne informacije in jih uporabite za pozitivne spremembe. To lahko storite z nadaljnjim e-poštnim sporočilom, sporočili v aplikaciji, anketami, intervjuji itd. Mnenja uporabnikov, ki jih delijo na spletu, lahko delujejo tudi kot družbeni dokaz in delujejo kot pozitivna okrepitev za spodbujanje več potencialnih strank k uporabi vašega SaaS.
Dovolite potencialnim strankam, da preizkusijo vaš SaaS, preden se odločijo za nakup, je odličen način za povečanje konverzij. Prepričajte se le, da je preskus dovolj dolg, da lahko dobijo dober občutek o izdelku, ne da bi omejili eno samo funkcijo in potencialnim strankam preprečili, da bi izkusili njegov polni potencial.
Prvi korak je, da strategijo vključevanja strank naredite preprosto in ji lahko sledite. Hitro jih seznanite z vsako osrednjo funkcijo, tako da zagotovite napotitveni vir za veliko koristnih materialov za vkrcanje, kot so vadnice in vodniki, ter ponudite podporo, da lahko vaša baza strank po potrebi dobi pomoč.
Najprej je pomembno, da jasno definirate, kaj želite od novih strank – ali je to prijava za brezplačno preskusno različico, nakup ali kaj povsem drugega. Ko poznate svoj ciljni rezultat, lahko delate nazaj, da ugotovite korake, ki so potrebni za dosego cilja. Nato se prepričajte, da je vaš postopek vključevanja v SaaS poenostavljen in enostaven za razumevanje. Morda se odločite, da je vključevanje z nizkim dotikom, pristop, osredotočen na samopostrežbo, najboljši način za skrajšanje časa dokončanja.
Ena najpomembnejših stvari za povečanje stopnje obdržanja strank je zagotoviti, da so zadovoljne z vašim izdelkom ali storitvijo. Obravnavajte morebitne pritožbe strank in jih skušajte rešiti čim hitreje ter redno preverjajte svoje stranke, kako jim gre in kakšne so njihove potrebe. Če lahko proaktivno obravnavate morebitne težave, preden nekdo postane nezadovoljen, boste v veliko boljšem položaju, da ga preprečite, da bi odšel, in ga spremenite v zveste stranke.
Na splošno, če to storite čim prej po tem, ko se stranka prijavi na vašo storitev, imate najboljšo možnost, da zagotovite, da razume, kako uporabljati vaš izdelek ali storitev, in da lahko kar najbolje izkoristi. Prav tako je pomembno vzdrževati redno komunikacijo s strankami, da prepoznate področja, kjer morda potrebujejo dodatno pomoč.
Pokažite jim hvaležnost, ker so izbrali vaše podjetje – preprosta kartica z zahvalo lahko veliko prispeva k temu, da se stranke počutijo cenjene. Poskrbite tudi, da bodo imeli pozitivno izkušnjo – prvi vtis je pomemben, zato morate storiti vse, kar je v vaši moči, da zagotovite, da bodo stranke, ki prvič prihajajo, uživale v poslovanju z vami že od samega začetka.
Skrbni pregled stranke kontrolni seznam
Odkrijte, kako kontrolni seznam skrbnega pregleda stranke (CDD) pomaga podjetjem pri preprečevanju goljufij in pranja denarja. Naučite se preverjati identiteto, zgodovino transakcij in ocenjevati tveganja za skladnost s predpisi AML. Zaščitite svoje poslovanje pred finančnimi izgubami z našimi strokovnimi nasveti.
Kontrolni seznam za zagon spletnega mesta
Odkrijte popoln kontrolni seznam za zagon spletnega mesta, ki pokriva vse od načrtovanja do promocije. Pripravite svoje spletno mesto za uspeh s cilji, ciljno publiko, vsebinskim načrtom, odzivnim oblikovanjem in še več. Zmanjšajte napake in objavite brez stresa!
Discovery call kontrolni seznam
Kako lahko sklenete več poslov s pogovorom s svojimi potencialnimi strankami? Naš kontrolni seznam za odkrivanje vam bo pomagal povečati prodajo.
Prodajni klic kontrolni seznam
Opraviti prodajni klic, ki privede do konverzije, je izziv. Ta kontrolni seznam prodajnih klicev to omogoča. Izpolnite ga in sklenite dogovor še danes.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team