Kontrolni seznam za prehod klicnega centra v 20 korakih vključuje analizo trenutnega ponudnika, izbiro novega, načrt prehoda, testiranje in prilagoditve. Namenjen je izboljšanju učinkovitosti klicnega centra.
Ali ste v procesu prehoda svojega klicnega centra na novega ponudnika programske opreme? Morda boste želeli upoštevati ta kontrolni seznam, da olajšate nemoten prehod.
Če si vzamete čas in naredite stvari pravilno, se lahko izognete morebitnim težavam in zagotovite, da bodo vaše stranke še naprej prejemale najboljšo možno storitev.
Za zamenjavo ponudnika kontaktnih centrov ste se odločili z razlogom.
Ne glede na to, ali želite prihraniti denar, izboljšati storitve za stranke ali nadgraditi nekaj programske opreme, je pomembno zagotoviti, da je prehod čim bolj gladek. Uspešen prehod je ključnega pomena za vsak klicni center, saj lahko slabo izveden stane vaš poslovni čas in veliko denarja.
S tem kontrolnim seznamom lahko zagotovite, da se upošteva vsak vidik prehoda, od migracije podatkov do usposabljanja zaposlenih.
Kontrolni seznam prehoda klicnega centra je izčrpen vodnik za ključne deležnike, vključene v proces prehoda. Ne glede na to, kakšna je vaša vloga, vam lahko naš kontrolni seznam pomaga zagotoviti, da proces prehoda poteka brez presledkov.
Vedno je dobro, da pred nakupom preizkusite katero koli potencialno programsko rešitev klicnega centra. Večina ponudnikov ponuja nekakšno brezplačno preskusno različico ali demo, tako da lahko preizkusite funkcije in funkcionalnost njihove platforme.
Programska oprema za klicni center mora biti enostavna za uporabo za vašo ekipo. Vmesnik mora biti intuitiven, funkcije pa enostavne za krmarjenje.
Pri prehodu na novega ponudnika klicnega centra je pomembno, da imate dostop do dobre tehnične podpore. Vprašajte ponudnika, ali je podpora na voljo in koliko časa traja, da odgovori na prijavnice za podporo.
Programska oprema klicnega centra bi se morala zlahka integrirati z vašimi obstoječimi sistemi, kar vam prihrani čas in težave med postopkom prehoda.
Pri odločitvi ne pozabite upoštevati stroškov storitve. Prepričajte se, da boste dobili dobro vrednost za svoj denar in da boste natančno vedeli, za kaj plačujete.
Prepričajte se, da ima ponudnik, ki ga izberete, dober varnostni protokol. Vaši podatki in podatki o strankah morajo biti ves čas varni in zaščiteni.
Ponudnik bi moral ponuditi tudi obsežen program usposabljanja za vašo ekipo. Biti morajo sposobni zagotoviti vsa potrebna sredstva in podporo.
Ponudnik bi moral ponuditi tudi namizje agenta za vse kanale. To omogoča vašim agentom, da upravljajo vse kanale (glas, klepet in e-pošta) iz enega samega vmesnika.
Programska oprema klicnega centra bi morala ponujati vrsto naprednih funkcij, kot so inteligentno usmerjanje klicev, samodejna distribucija klicev in IVR.
Ponudnik bi moral ponuditi tudi zgodovinska poročila, da boste lahko spremljali uspešnost svojega klicnega centra in identificirali področja za izboljšave.
Končno, ne pozabite upoštevati osebne prilagoditve ponudnika. Če delijo isto kulturo podjetja kot vaša, bi se morali počutiti udobno z njimi.
Ko iščete novo rešitev klicnega centra, se pozanimajte o teh merilih. Z raziskavo boste lahko sprejeli premišljeno odločitev, ki je prava za vaše podjetje.
Ko gre za storitve za stranke, ni veliko boljši od LiveAgenta. Vključene so vse prej omenjene funkcije in številne druge – nemoteno komunicirajte s strankami po vseh kanalih, vse z enega mesta.
Z njegovo analitiko v realnem času boste lahko v vsakem trenutku videli, kako deluje vaš klicni center. Bi ga radi preizkusili?
Raziskovalna faza
Izbirna faza
Pripravljalna faza
Izvedbena faza
Faza vzdrževanja
A call center transition process is a set of steps that you follow to move from your current software provider to a new one.
A call center transition plan should include: criteria for choosing a new provider; the steps involved in the transition process; who will be responsible for each step; what resources are needed and when the transition will take place.
Read our checklist to help you prepare for a call center transition. Make sure to consider the criteria for choosing a new provider. You should also familiarize yourself with the steps involved in the transition process.
The time frame for the entire process of call center transition will vary depending on your current provider and the new one you choose. It can take anywhere from several weeks to a few months.
Kontrolni seznam varnosti klicnega centra
Zaščitite svoj klicni center s celovitim varnostnim kontrolnim seznamom LiveAgent. Naučite se omejiti privilegije agentov, šifrirati podatke in slediti najnovejšim varnostnim standardom. Preverite, ali je vaš center res varen in zaščiten pred hekerji in zunanjimi grožnjami.
Kontrolni seznam za zagon spletnega mesta
Odkrijte popoln kontrolni seznam za zagon spletnega mesta, ki pokriva vse od načrtovanja do promocije. Pripravite svoje spletno mesto za uspeh s cilji, ciljno publiko, vsebinskim načrtom, odzivnim oblikovanjem in še več. Zmanjšajte napake in objavite brez stresa!
Prodajni klic kontrolni seznam
Opraviti prodajni klic, ki privede do konverzije, je izziv. Ta kontrolni seznam prodajnih klicev to omogoča. Izpolnite ga in sklenite dogovor še danes.
Kontrolni seznam za nastavitev klicnega centra
Enostavna nastavitev klicnega centra: vodnik za postavitev, optimizacijo, usposabljanje ekipe in izbiro programske opreme. Razmislite o LiveAgentu!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team