IT služba za pomoč uporabnikom lahko izboljša svoje delovanje z uporabo revizijskega kontrolnega seznama, ki vključuje analizo preteklih revizij, pregled finančnih podatkov, organizacijo IT strukture in integracijo z drugimi sistemi.
Služba za pomoč IT je lahko uspeh ali prelom za vaše podjetje. Če se želite prepričati, da dobro deluje, potem uporabite naš kontrolni seznam za revizijo službe za pomoč IT.
Tukaj smo sestavili seznam najboljših praks in preprostih rešitev za izboljšanje uporabniške izkušnje vaše podporne službe. Vsak notranji ali zunanji revizor ga lahko uporabi za zagotovitev pravilnega delovanja službe za pomoč IT.
Za podjetja, ki se zanašajo na IT podporo, je nujno, da ugotovijo, ali njihov ponudnik službe za pomoč uporabnikom deluje po pričakovanjih. Vaša ekipa službe za pomoč lahko ugotovi, ali izpolnjujejo zahtevane ravni in zagotavljajo pričakovano kakovost storitev za vse uporabnike.
Revizija vam daje tudi izhodišče pri ocenjevanju uspešnosti skozi čas. Ta postopek tudi identificira problematična področja, tako da jih je mogoče zgodaj obravnavati.
Vsi, ki želite izboljšati kakovost delovanja svoje službe za pomoč uporabnikom, lahko uporabite ta kontrolni seznam. Še posebej:
Najboljši način za izboljšanje vaših veščin je nenehno pregledovanje in analiza vašega dela. Ta kontrolni seznam ponuja okvir za izboljšanje delovanja vaše službe za pomoč uporabnikom, tako da lahko svojim strankam zagotovite boljše storitve.
Čeprav to morda ni vedno mogoče, morate vedeti, katera področja so bila v preteklosti problematična.
S pravo analizo boste lahko prepoznali večje izboljšave ali upade storitev. Brez analize predhodnih revizijskih rezultatov bi bilo težko ugotoviti, kako učinkoviti so vaši postopki. Te podatke lahko uporabite za sprejemanje utemeljenih odločitev o prihodnosti vaše službe za pomoč uporabnikom.
Analizirati morate rezultate preteklih revizij, da vidite, kako so povezani z vašim trenutnim procesom. Na primer, če je prišlo do težave v enem oddelku, bi bilo morda vredno razmisliti o nadaljnjem usposabljanju ali izobraževanju za te zaposlene.
Pregled finančnih rezultatov vašega podjetja vam pomaga ugotoviti, kako dobro deluje glede na svoj proračun in ali so še na voljo viri za prilagoditve.
Več ko je na voljo informacij o stroških v primerjavi s prihodki, bolje jih boste lahko učinkovito upravljali.
Vedno analizirajte prihodke in stroške vaše službe za pomoč uporabnikom, tako da si ogledate, koliko dobička ustvarite na mesec ali leto itd.
Poglejte tudi, koliko ste porabili za svojo službo za pomoč IT in to primerjajte s svojim prihodkom, da boste lažje razumeli vrednost, ki jo zagotavlja vaša služba za pomoč IT. Uporabite te podatke za napoved prihajajočih stroškov in prihodkov, da boste lahko sprejemali boljše odločitve o prihodnosti vašega podjetja.
Te informacije bi že morali imeti, zato to ne bi smelo biti pretežko. Če seznam ni posodobljen, ga takoj obravnavajte.
Zagotovite lahko, da vaša ekipa vedno uporablja najnovejša orodja in aplikacije. Prepoznate lahko tudi morebitna varnostna tveganja, povezana z zastarelo programsko opremo.
Uporabite sistem za upravljanje sredstev vaše organizacije za sledenje vsem napravam in programski opremi, ki se uporablja v vaši pisarni. Izvedite pregled omrežja, da prepoznate vse naprave, povezane z vašim omrežjem, ter njihove operacijske sisteme in aplikacije.
Pri tako zapletenem in nenehno spreminjajočem se področju mora revizija vaše službe za pomoč IT odražati trenutno stanje strukture vaše organizacije.
Učinkovita organizacijska struktura IT je ključnega pomena za nemoteno delovanje službe za pomoč uporabnikom. Agentom bi moralo biti omogočeno enostavno poročanje navzgor po verigi poveljevanja in pridobiti podporo, ki jo potrebujejo od drugih oddelkov.
Najprej določite različna področja odgovornosti vaše službe za pomoč in ustvarite jasne opise delovnih mest za vsako vlogo. Nato vzpostavite formalne linije komunikacije med oddelki.
Preverite, ali ima osebje v vašem IT oddelku potrebne veščine in znanje. Ti vključujejo:
Zagotavlja, da lahko do občutljivih informacij in sistemov dostopa samo pooblaščeno osebje. Poleg zaščite vaše organizacije pred vdori v varnost zmanjša tveganje kraje identitete.
Preglejte stopnje dovoljenja svojega osebja. Nato ustvarite jasne politike za odobritev ali odstranitev dostopa na podlagi vlog zaposlenih v organizaciji. Končno vzpostavite uradni postopek pregleda, da zagotovite, da se ves čas upoštevajo pravilni pravilniki.
Učinkoviti postopki reševanja težav IT lahko pomembno vplivajo na produktivnost vaše organizacije.
Pomagajo izboljšati učinkovitost IT operacij vaše organizacije. Z dobro dokumentiranim postopkom seznanite vse člane svoje ekipe s koraki, ki jih morajo sprejeti za rešitev težav.
Ugotovite različne vrste težav, s katerimi se bo verjetno srečala vaša ekipa. Ustvarite jasne postopke po korakih za reševanje vsake vrste težave in jih preizkusite, da ugotovite njihovo učinkovitost.
Vstopnice so kritična komponenta službe za pomoč IT, vendar jih je treba učinkovito upravljati. Z uporabo programske opreme za upravljanje vstopnic lahko preverite status vstopnic, jih dodelite določenemu osebju in spremljate napredek.
Če ne preizkusite svoje programske opreme za upravljanje vstopnic, tvegate, da vstopnice ne bodo pravilno upravljane. Preverite, ali je programska oprema, ki jo uporabljate, primerna za delovanje vaše službe za pomoč in ali lahko izboljšate njeno učinkovitost.
Če želite preizkusiti sistem vstopnic, ustvarite poskusni primer za vsako vrsto težave, s katero se običajno srečujete. Simulirajte rešitev teh težav in ocenite, kako dobro je sistem deloval, tj. ali je izpolnil pričakovanja.
Z revizijo vašega sistema za upravljanje vstopnic službe za pomoč uporabnikom IT lahko preverite, ali pravilno deluje in izpolnjuje vaše potrebe (ali ali je čas za spremembo).
Namig: če iščete odlično orodje za pomoč pri upravljanju vašega sistema izdajanja vozovnic, si oglejte LiveAgent. Je odlična rešitev za sledenje vsem vašim povpraševanjem strank in zahtevam za podporo. Poleg tega je zelo uporabniku prijazen in enostaven za nastavitev, tako da ga boste lahko takoj začeli uporabljati.
Za spremljanje vseh dejavnosti v vaših prostorih potrebujete sistem za upravljanje konfiguracije.
Zagotovite lahko, da so vse naprave pravilno konfigurirane in da delujejo skupaj, kot je predvideno. Poleg tega lahko prepoznate morebitne težave s sistemom in jih odpravite, preden uidejo izpod nadzora.
Preverite točnost informacij v zbirki podatkov, nato preverite nedoslednosti med napravami in podatki. Prepričajte se, da so vse naprave pravilno nameščene in konfigurirane.
Ocenite nastavitve vsake naprave in jih primerjajte z želeno konfiguracijo. Preverite, ali vse naprave med seboj komunicirajo, kot je predvideno.
S prilagajanjem lahko spremenite način delovanja svojih sistemov IT, da bolje ustreza potrebam vaše organizacije.
Prilagajanje vam lahko pomaga izpolniti posebne potrebe vaše organizacije. Če svoje sisteme IT prilagodite svojim edinstvenim zahtevam, lahko optimizirate njihovo delovanje in jih kar najbolje izkoristite.
Ugotovite področja, ki jih je treba izboljšati, nato pa ocenite razpoložljive možnosti za prilagajanje. Ko izberete prave možnosti, naredite potrebne spremembe in jih preizkusite. Razmestite to prilagoditev in opazujte, kako deluje v praksi, po potrebi prilagodite.
Z večjezično podporo lahko zagotovite storitve za stranke v več jezikih in zagotovite brezhibno uporabniško izkušnjo ne glede na to, od kod prihajajo vaše stranke.
Če ponudite to funkcijo, se lahko povežete z večjim občinstvom in izboljšate doseg svojega podjetja. Poleg tega vam lahko večjezična podpora pomaga bolje služiti svojim strankam in izboljšati njihovo splošno izkušnjo.
Določite jezike, ki jih podpira vaša organizacija. Če želite to narediti, lahko uporabite orodja, kot je Google Analytics, da vidite, iz katerih držav prihajajo vaše stranke. Prevedite vso vsebino v ustrezne jezike in usposobite svojo ekipo za zagotavljanje storitev za stranke v teh jezikih.
Z avtomatizacijo lahko pospešite postopek dokončanja rutinskih opravil. To lahko vaši organizaciji prihrani čas in denar.
Omogoča vam hitro in učinkovito dokončanje rutinskih opravil. Svoji ekipi lahko sprostite čas in vire, da se lahko osredotoči na zahtevnejše naloge.
Ključnega pomena je, da avtomatizacijo pravilno preizkusite, preden jo uvedete, da zagotovite, da je postopek revizije službe za pomoč nemoten in brez napak. Ko je nameščen, ga pozorno spremljajte, da lahko takoj odpravite morebitne težave.
Osebje službe za pomoč mora upoštevati različna pravila in postopke, da zagotovi učinkovito in uspešno storitev.
Ključnega pomena so za zagotovitev pravilnega delovanja vaše službe za pomoč IT. Jasno opredeljeni postopki pomagajo osebju vedeti, kaj se od njih pričakuje in kako naj se lotijo reševanja težav ali obravnavanja zahtev.
Poskrbite, da so pravila jasna, jedrnata, lahko razumljiva in da jih osebje zlahka upošteva. Preizkusite pravila in zagotovite, da delujejo, kot je predvideno.
Integracija vaše službe za pomoč uporabnikom z orodji tretjih oseb lahko izboljša produktivnost vaše ekipe in splošno učinkovitost vaše službe za pomoč IT.
Pomaga izboljšati komunikacijo in usklajevanje med oddelki, osebju pa omogoča lažjo izmenjavo informacij ter hitro in učinkovito dokončanje nalog.
Preverite, ali so vaše trenutne rešitve združljive s sistemi, s katerimi se želite povezati. Če so, jih integrirajte v skladu z navodili ponudnika.
Morali bi imeti dogovore o ravni storitev (SLA), da bi vaše osebje zahtevali odgovornost. Biti morajo dovolj specifični in podrobni, da lahko opredelijo pričakovanja glede dostave storitev.
Pomaga zagotoviti, da vaša služba za pomoč IT deluje pravilno, izboljšuje zadovoljstvo strank in zmanjšuje število prijav za podporo.
Ugotovite, kakšno raven storitev želite zagotoviti, in postavite posebne cilje, ki si jih lahko osebje prizadeva doseči. Ne pozabite izmeriti rezultatov svojih ciljev SLA, da ugotovite, kakšen vpliv imajo na zadovoljstvo strank in količino prijav za podporo.
Služba za pomoč IT bi morala imeti in ponuditi tudi mobilno aplikacijo, tako da lahko osebje obravnava zahteve in rešuje težave, ko so na poti.
Osebju omogoča, da je proaktivno pri obravnavanju zahtev in reševanju težav. To lahko pomaga skrajšati čas, ki je potreben za reševanje težav, in izboljša zadovoljstvo strank. Mobilna aplikacija osebju prav tako omogoča prilagodljivost za delo od koder koli.
Določite funkcije, za katere želite, da ima aplikacija, jo oblikujte in razvijajte ter preverite, ali vse deluje pravilno. Ko osebju predajate mobilno aplikacijo, zagotovite usposabljanje za njeno uporabo.
Nasvet: poiščite službo za pomoč uporabnikom, ki že ponuja mobilno aplikacijo, kot je LiveAgent, s čimer boste prihranili čas in denar.
Ustvarite bazo znanja, da lahko osebje najde rešitve za pogoste težave. Posodabljati ga je treba pogosto, sicer se lahko podporno osebje sklicuje na napačne podatke.
Baza znanja omogoča osebju, da hitro in enostavno najde rešitve. To lahko prihrani čas in izboljša zadovoljstvo strank.
Raziščite in zberite informacije o tem, kako najbolje zadovoljiti potrebe vaših zaposlenih, vključno s članki, objavami v spletnih dnevnikih, video vadnicami ali drugimi viri.
Po potrebi si prizadevajte izboljšati in posodobiti bazo znanja. Posodabljajte svojo bazo znanja, ko se pojavljajo nove tehnologije in spreminjajo vaši podporni procesi.
CSAT pomeni rezultat zadovoljstva strank in se lahko uporablja za merjenje učinkovitosti službe za pomoč IT.
Zbiranje povratnih informacij CSAT vam pomaga prepoznati področja, kjer se mora vaša ekipa izboljšati. Prav tako vam lahko pokaže, katere procese ali storitve najbolj cenijo vaše stranke, kar vam lahko pomaga pri odločanju o tem, kako najbolje razporediti vire in izboljšati podporo strankam.
Naj bodo vprašanja preprosta, da bodo ljudje želeli izpolniti ankete.
Glavni cilj tega poročila je ugotoviti, koliko strank je bilo zadovoljnih s storitvami vaše službe za pomoč IT in kaj bi lahko izboljšali.
Poročila o zadovoljstvu strank lahko pomagajo prepoznati področja, kjer je treba službo za pomoč IT izboljšati. Poleg tega jih je mogoče uporabiti za ustvarjanje trženjskih gradiv, ki promovirajo prednosti uporabe službe za pomoč IT.
Ko zberete vse podatke, lahko ročno ustvarite poročila z ustvarjanjem grafov in vizualizacij. Za poenostavitev dela lahko uporabite tudi predloge poročil o zadovoljstvu strank.
Druga možnost je uporaba analitike, vgrajene v programsko opremo službe za pomoč uporabnikom. LiveAgent na primer nudi popoln pregled prizadevanj za pomoč strankam in več kot 180 naprednih funkcij službe za pomoč uporabnikom, ki vam lahko pomagajo spremljati zadovoljstvo vaših strank.
S sledenjem meritvam lahko zagotovite, da vaša služba za pomoč IT zagotavlja kakovostne storitve vašim strankam.
Metrike sledenja vam omogočajo merjenje uspešnosti službe za pomoč IT, ki lahko prepozna področja za izboljšave. Poleg tega je mogoče meritve sledenja uporabiti za ustvarjanje poročil, ki prikazujejo vpliv službe za pomoč IT na poslovne rezultate.
Začnite z določitvijo meritev, ki jim želite slediti. Nato oblikujte in implementirajte sistem, ki bo zbiral podatke iz teh meritev. Končno analizirajte podatke in ukrepajte na podlagi rezultatov.
Notranja komunikacija je steber delovanja vaše službe za pomoč uporabnikom, ki pomaga uskladiti vašo ekipo in jih spodbuditi k doseganju istih ciljev.
Notranja komunikacija osebju omogoča izmenjavo informacij in zamisli ter poenostavi pretok informacij.
Incident je opredeljen kot dogodek, ki moti normalno delovanje storitve in zahteva posredovanje službe za pomoč IT.
Incidente lahko obravnavate učinkoviteje, če definirate postopek incidenta. To lahko poveča zadovoljstvo strank in zmanjša število odprtih vstopnic.
Določite vrste incidentov in prednostne naloge ter nastavite matriko stopnjevanja, tako da se najprej obravnavajo najbolj kritični incidenti, nato pa ustvarite postopek za začetno triažo in klasifikacijo incidentov. To vam bo pomagalo določiti nujnost incidentov in jih dodeliti ustrezni podporni skupini.
Vzpostavite standardne operativne postopke za odzivanje in reševanje incidentov. To vključuje definiranje vlog in odgovornosti, nastavitev delovnih tokov in usposabljanje osebja službe za pomoč IT o novih postopkih.
Izobraževalna gradiva, ki jih uporabljate, imajo lahko veliko vlogo pri usposabljanju osebja službe za pomoč IT, zato jih je treba redno ocenjevati.
Če osebje službe za pomoč uporabnikom ni dobro obveščeno o najnovejših spremembah in posodobitvah, lahko pride do težav pri reševanju prijav.
Prepričajte se, da so vsa vaša izobraževalna gradiva aktualna in točna, preverite, ali so postopki službe za pomoč uporabnikom posodobljeni in skladni s predpisi, nato pa ocenite gradiva za usposabljanje in podporo službe za pomoč uporabnikom.
Z rednim varnostnim kopiranjem podatkov ste lahko prepričani, da so vaši podatki varni v primeru okvare sistema ali katastrofe.
Načrt varnostnega kopiranja podatkov ščiti podatke vaše organizacije. Če preverite, ali vaša služba za pomoč izvaja redne varnostne kopije podatkov, lahko zmanjšate tveganje izgube kritičnih podatkov.
Preverite urnik varnostnega kopiranja in zagotovite, da ustreza potrebam vaše organizacije. Uporabite programsko opremo za samodejno varnostno kopiranje za samodejno pošiljanje podatkov v zunanji pomnilnik.
GDPR velja za vse organizacije, ne glede na velikost ali lokacijo. GDPR od podjetij zahteva, da varujejo osebne podatke svojih zaposlenih, strank in partnerjev.
Zakoni o zasebnosti ščitijo posameznike pred zlorabo njihovih osebnih podatkov.
Preverjanje skladnosti s politiko GDPR za službo za pomoč uporabnikom je mogoče izvesti s pregledom procesov in postopkov.
Če ste na katero koli vprašanje odgovorili z “ne”, vaša služba za pomoč uporabnikom ni v skladu z zahtevami GDPR in to je treba obravnavati.
Za zaščito podatkov vašega podjetja in strank zagotovite svoji ekipi potrebno usposabljanje za varstvo podatkov.
Če vaša organizacija nima ustreznih varnostnih ukrepov, so lahko vaši podatki ogroženi. Kibernetski kriminalci vedno iščejo načine za izkoriščanje ranljivosti, zato mora vaša organizacija sprejeti previdnostne ukrepe, da prepreči, da bi se to zgodilo.
Služba za pomoč mora preveriti, ali so podatki zaščiteni z uporabo gesel, šifriranja in nadzora dostopa. Gesla morajo biti močna in se redno spreminjati, šifriranje mora biti uporabljeno, kjer to zahteva GDPR (npr. shranjevanje ali prenos podatkov), vzpostavljene pa morajo biti kontrole dostopa, ki omejujejo dostop nepooblaščenemu osebju.
Potrdite, da lahko služba za pomoč začne delovati v kratkem času.
Hiter začetek s službo za pomoč pomeni, da lahko vaša organizacija takoj začne uporabljati službo za pomoč. To prihrani čas in denar ter pomaga izboljšati produktivnost vaše organizacije.
Preverite, ali je postopek namestitve enostaven za sledenje. Tudi če je tako, preizkusite programsko opremo službe za pomoč in se prepričajte, da deluje pravilno. Preverite tudi, ali so priročniki in vadnice službe za pomoč uporabnikom jasni in preprosti za sledenje.
Eden najpomembnejših vidikov službe za pomoč uporabnikom je njena zmožnost zagotavljanja povratnih klicev, zato morate preveriti, ali to pravilno deluje v vaši pomoči za IT namizna revizija.
Če služba za pomoč uporabnikom ne zagotavlja povratnih klicev, lahko povzroči, da stranke čakajo dlje, kot je potrebno, da se njihove težave rešijo.
Pregledate lahko dnevnike klicev službe za pomoč, saj lahko zagotovijo informacije o številu opravljenih povratnih klicev in njihovih rezultatih. Poleg tega lahko preverite ankete o zadovoljstvu strank, da vidite, ali so stranke zadovoljne s storitvijo povratnega klica službe za pomoč uporabnikom.
Zagotovite, da vse dejavnosti spremljanja delujejo, kot je predvideno.
S spremljanjem uspešnosti zaposlenih lahko organizacije zagotovijo, da njihovi zastopniki sledijo najboljšim praksam in zagotavljajo kakovostne storitve strankam.
Spremljanje je veliko lažje z LiveAgentom. Uspešnost vaših agentov se spremlja v realnem času, pri čemer se hitreje prepoznajo prednosti in slabosti. Poleg tega lahko nastavite cilje za svojo ekipo in spremljate njihov napredek skozi čas.
Morda bi želeli razmisliti o igrifikaciji kot načinu, da še bolj motivirate svoje agente. S funkcijami, kot so značke, uvrstitev, merila uspešnosti in nagrade, LiveAgent pomaga agentom, da delujejo po svojih najboljših močeh.
Ta postopek ni enkraten. Postopki in pravila službe za pomoč IT se bodo po potrebi spreminjali in razvijali, zato je pomembno, da imamo vzpostavljen postopek za obravnavanje teh posodobitev.
Zagotavlja nemoteno in učinkovito delovanje službe za pomoč uporabnikom. Če postopkov ne posodobite, lahko povzročite zmedo in kaos v vaši službi za pomoč uporabnikom.
Začeti morate z dejanskim razvojem postopka za obravnavo posodobitev v dokumentu, ki mora vključevati korake, ki jih je treba upoštevati, in kdo je odgovoren za vsakega od njih. Ko je postopek razvit, ga morate implementirati in preizkusiti, nato pa morate zagotoviti, da ga vsi, ki so vključeni v postopek posodabljanja, pravilno upoštevajo.
Namen kontrolnega seznama je zagotoviti, da so vsi vidiki službe za pomoč temeljito preučeni ter da so morebitne težave identificirane in obravnavane. Prav tako lahko pomaga izboljšati učinkovitost in točnost postopka revizije.
Vsako podjetje, ki se zanaša na tehnologijo, mora vsaj enkrat letno opraviti revizijo službe za pomoč uporabnikom IT. Z rednim pregledovanjem in ocenjevanjem postopkov vaše službe za pomoč lahko zagotovite, da vaša ekipa deluje čim bolj učinkovito in uspešno.
Ugotavlja neučinkovitosti v procesu vaše službe za pomoč in področja, kjer lahko prihranite čas in denar. Prav tako ocenjuje kakovost vaših podpornih storitev in zagotavlja, da se vse zahteve strank obravnavajo hitro in učinkovito. Poleg tega prepozna morebitna varnostna tveganja in predlaga načine za njihovo ublažitev.
V idealnem primeru bi morali svojo službo za pomoč pregledati vsaj enkrat na četrtletje. Vendar pa boste morda morali revizije izvajati bolj ali manj pogosto, odvisno od velikosti in kompleksnosti vaše organizacije. Na vas je, da ugotovite, kaj je najboljše za vaše podjetje.
Obstaja nekaj različnih načinov za revizijo vaše službe za pomoč uporabnikom. Ročno revizijo lahko izvedete tako, da pregledate prijave za podporo in poskusite prepoznati pogoste težave ali področja izboljšav. Kot alternativno rešitev lahko uporabite orodje za vodenje projektov za sledenje in upravljanje nalog službe za pomoč uporabnikom. Drug način za revizijo vaše službe za pomoč je analiza stopenj zadovoljstva strank in povratnih informacij, ki jih je mogoče zbrati z anketami ali pregledi in zagotavljajo dragocen vpogled v to, kako dobro deluje vaša ekipa. Pregledate lahko tudi stopnje produktivnosti zaposlenih, da ugotovite, ali obstajajo področja, kjer bi lahko delali učinkoviteje. Vse to lahko storite z našim kontrolnim seznamom.
Prvi korak je namestitev programske opreme za revizijo službe za pomoč uporabnikom. Pregleduje vaše podatke in ustvarja poročila s podrobnostmi o elementih, kot so povprečni odzivni čas, povprečni čakalni čas in najpogostejše težave. Ko boste imeli nameščeno programsko opremo, boste morali začeti zbirati podatke. To lahko storite tako, da ga redno (dnevno, tedensko ali mesečno) ekstrahirate iz sistema službe za pomoč uporabnikom in uvozite v programsko opremo za revizijo. Ne pozabite vključiti vseh ustreznih podatkov, vključno s prijavami za podporo, klepeti, e-pošto in telefonskimi klici.
Vrednotenje storitev za stranke kontrolni seznam
Kontrolni seznam za ocenjevanje storitev za stranke je vaša priložnost, da spoznate področja, ki jih je treba izboljšati. Bodite pozorni na predloge vaših strank.
Kontrolni seznam kakovosti klicev storitve za stranke
Nikoli ne boste mogli zadovoljiti vseh svojih strank, toda s tem kontrolnim seznamom kakovosti klicev službe za stranke lahko zagotovite izjemno podporo tistim, ki jo najbolj potrebujejo.
Kontrolni seznam za zaposlovanje za uradnika za pomoč uporabnikom
Iščete najboljšega kandidata za delo? Naslednji kontrolni seznam za zaposlovanje uradnika za pomoč strankam vam lahko pomaga najti nekoga, ki bo nudil odlično pomoč.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team