Kontrolni seznam za discovery call pomaga prodajnim in marketinškim ekipam učinkovito kvalificirati potencialne stranke z uporabo modela SPIN in vnaprej pripravljenih vprašanj, ter načrtovati nadaljnje ukrepe za izboljšanje prodajnih taktik.
Kako izvedete uspešen klic odkrivanja? Kaj naj vključim? Kje naj začnem? To so vsa pomembna vprašanja, ki si jih morate zastaviti, ko dobro opravljate delo.
Sestavili smo seznam preverjanj, ki jih je treba opraviti, da zagotovimo uspeh. Preberite, če želite izvedeti več.
Kontrolni seznam za odkrivanje je seznam elementov, ki jih je treba izpolniti pred, med in po klicu za odkrivanje v prodajnem procesu.
To vključuje naloge, kot so priprava na klic, predhodno zbiranje informacij, beleženje med klicem in nadaljnje spremljanje.
Z uporabo kontrolnega seznama lahko zagotovite, da ne boste ničesar zamudili in kar najbolje izkoristili svoj čas, medtem ko kvalificirate potencialnega kupca.
Upoštevanje tega kontrolnega seznama vam omogoča, da ste organizirani in učinkoviti v času, ko ste s potencialno stranko. Zahvaljujoč temu boste lahko porabili manj časa za pripravo in več časa za prodajo.
Ne zamudite pomembnih informacij, ki bi lahko bile pomembne za klic.
To so ljudje, ki potencialne stranke običajno kličejo po odkrivanju, zato bi morali biti pripravljeni dati najboljše rezultate med vsakim klicem.
Upravljanje s časom je ključnega pomena, ko ste odgovorni za skupino ljudi, ki kliče potencialne stranke. Ta kontrolni seznam omogoča vodjem prodaje, da učinkovito uvedejo prodajne taktike in dosežejo svoje poslovne cilje.
Prodajni zastopniki lahko v svojo korist uporabijo tudi kontrolni seznam klicev za odkrivanje. Če bodo pripravljeni na vsak klic in vedo, kaj se od njih pričakuje, se bodo lahko osredotočili na prodajo in ne na logistiko klica.
Preden izvedete klic za odkrivanje, morate vedeti, kdo bo na drugi strani telefona in kakšne informacije ima.
Najprej je pomembno imeti predstavo o tem, kdo je stranka in kaj pričakuje od storitve.
Poleg tega vam bo načrt za klic pomagal ostati osredotočen in zagotovil, da boste pokrivali vse pomembne teme. Nazadnje, vnaprejšnje zbiranje informacij vam bo omogočilo, da več časa porabite za klic in zastavite vprašanja o odkrivanju prodaje in spoznate potencialne stranke.
Preden začnete nov postopek odkrivanja prodaje s potencialnimi strankami, se prepričajte, da je vaš seznam stikov posodobljen.
Preverite, ali so bile na potencialno spletno mesto ali strani družbenih medijev dodane nove informacije, da boste lahko med pogovorom postavili ustrezna vprašanja.
Nazadnje, razmislite o tem, da bi scenarist ustvaril dnevni red za vaše klice odkrivanja.
Ko načrtujete klic, je čas, da kvalificirate svojega potencialnega kupca. To vključuje ugotavljanje, ali so primerni za to, kar ponujate, in odločanje o naslednjih korakih po zaključku postopka odkrivanja stranke.
Omogoča vam, da se osredotočite na tiste, ki so primerni za vaš izdelek ali storitev. To prihrani tako vam kot potencialni stranki čas in energijo, saj nobenemu od vas ne bo treba iti skozi postopek razprave o nečem, kar se ne ujema dobro.
Najboljši način za kvalificiranje kupca je, da zastavite vprašanja, ki vam bodo pomagala razumeti njihove potrebe in ali jih vaš izdelek ali storitev lahko zadovolji. Nekaj vprašanj, ki jih lahko postavite, so:
Ko kvalificirate svojega kupca, je čas, da ugotovite njegove potrebe. Ugotoviti morate, s kakšnimi težavami se trenutno soočajo, in razumeti rešitve, ki jim bodo najbolj ustrezale.
Zagotavlja, da razumete potrebe potencialnih strank. Glede na diagnozo lahko ponudite rešitev, ki bo ustrezala njihovim poslovnim izzivom.
Poleg tega vam omogoča, da natančno veste, kaj stranke iščejo, učinkovito pozicionirate svoj izdelek ali storitev. Spraševanje o njihovih potrebah vam daje boljši vpogled in vam pomaga določiti, kaj bo delovalo in kaj ne.
Postavljajte vprašanja, ki vam bodo pomagala razumeti izzive, s katerimi se sooča kupec, in kako jim lahko vaš izdelek ali storitev pomaga, da jih premaga.
Bolj konkretna kot so vprašanja, bolje boste lahko razumeli potrebe potencialne stranke.
Model SPIN je prodajna tehnika, ki se lahko uporablja za določitev nakupnega statusa potencialne stranke in pomoč pri sklepanju več poslov. Okrajšava za Situation, Problem, Implication in Needs.
Omogoča vam, da prepoznate ključne informacije o vaših potencialnih strankah in o tem, kako se trenutno odzivajo na prodajalce.
Če se status kupca ne ujema z vašim, morate ugotoviti, zakaj, da lahko odpravite morebitne težave, preden nadaljujete.
Model SPIN najbolje deluje, če postavljate vprašanja, ki vam pomagajo razumeti, kako se vaša potencialna stranka odziva in katere informacije potrebuje. To vam omogoča, da se hitro prilagodite in bolj učinkovito pristopite k njim.
Raziščite podjetje svojih potencialnih strank in spoznajte njihove poslovne izzive.
Idealno je, da vnaprej sestavite seznam vprašanj. Omogoča vam, da ste bolj pripravljeni postavljati ustrezna vprašanja, ko govorite s potencialno stranko.
Sestavite vprašalnik, da boste razumeli potrebe kupca.
Postavljanje tovrstnih vprašanj je lahko težko, zato je pomembno, da vrsto informacij, ki jih iščete, poznate vnaprej.
Med prodajnim postopkom trajanje klica določa, koliko časa imate s svojimi potencialnimi strankami, da se seznanite z njihovimi potrebami.
Pomembno je za učinkovito rabo časa. To vam pomaga določiti, o čem bi se morali pogovoriti med klicem. Poleg tega daje potencialni stranki časovni okvir za upravljanje svojega urnika okoli vašega klica.
Nastavitev trajanja klica vam omogoča tudi načrtovanje prodajne predstavitve. Poskrbeti morate, da boste lahko odgovorili na vsa kupčeva vprašanja in pomisleke ob načrtovanem času.
Najboljši način za nastavitev trajanja klica je tako, da ugotovite, kdaj je potencialna stranka na voljo in kakšni so njeni želeni časi klica.
V prodaji je skript klica vodnik, ki opisuje, kaj morate povedati in kdaj. Ti skripti temeljijo na pravilih najboljše prakse in zato agentom omogočajo, da vedno zagotovijo najboljšo storitev za stranke.
Klicni skripti vas naredijo bolj pripravljeni na klice odkrivanja, saj poudarjajo, kaj je treba povedati na določenih točkah.
Ne bo vam treba skrbeti, kaj boste povedali, in lahko se osredotočite na potrebe potencialne stranke.
Preberite besedo za besedo, da boste lahko ostali osredotočeni na pogovor. Če odstopanje od scenarija lahko odvede pogovor izven teme in vam prepreči, da bi se seznanili s potrebami potencialne stranke.
Z uporabo orodij lahko poenostavite vaš delovni potek klicev in naredite prodajni proces učinkovitejši. Orodja vam bodo olajšala tudi delo, saj se boste lahko osredotočili na potrebe potencialne stranke.
Omogoča vam, da posnamete vse potrebne informacije in opombe, tako da se jih lahko pozneje obrnete med nadaljnjimi ukrepi.
Prav tako vam olajša sledenje meritvam, analizo podatkov in prepoznavanje vzorcev v vašem prodajnem procesu. Orodja so ključnega pomena za vzpostavitev delovnih tokov klicev, saj vam omogočajo avtomatizacijo določenih opravil, ki bi med klici običajno vzela čas.
To vključuje postopke, kot je snemanje klicev ali pošiljanje nadaljnjih e-poštnih sporočil.
Odločite se, katera orodja vam bodo najbolj ustrezala, in jih nato integrirajte v svoje procese.
LiveAgent je ena izmed naravnih izbir, saj se integrira z večino CRM-jev in je odličen način za upravljanje podpore strankam.
V določeni fazi nakupovalnega procesa vaše stranke doživljajo različne boleče točke. Če jih prepoznate, lahko zagotovite odgovore in rešitve za ta vprašanja.
Ta postopek omogoča strankam, da se počutijo bolj udobno in nudi priložnost, da vaši agenti pridobijo njihovo zaupanje.
Da bi bolje razumeli, kaj iščejo stranke in kako se to ujema z vašo ponudbo izdelkov/storitev.
Najboljši način je, da spremljate prejšnje pogovore, jih vprašate, kje so v postopku nakupa, in nato ustrezno prilagodite svoja vprašanja.
Prav tako morate biti pripravljeni postaviti isto vprašanje na različne načine, da boste lahko dobili različne odgovore. Poskrbite, da boste postavljali odprta vprašanja.
Izogibajte se vprašanju z da ali ne, saj vam lahko dajo malo povratnih informacij. Na tej stopnji je priporočljiva tudi uporaba probnih vprašanj.
Pri pripravi sestanka s potencialno stranko je pomembno upoštevati najboljši čas in lokacijo za obe strani. Tako se boste izognili ponovnemu razporedu ali odpovedi.
To kaže, da spoštujete njihov čas in omogoča produktivne pogovore. Prav tako boste lahko učinkoviteje upravljali svoj urnik in kar najbolje izkoristili čas, ki ga imate za potencialne stranke.
Če si boste vzeli čas in trud za pripravo sestanka, boste pridobili zaupanje in spoštovanje vaše potencialne stranke, kar vam bo zelo pomagalo pri sklenitvi posla.
Pri sestavljanju prodajnega sestanka je pomembno upoštevati, da bodo ljudje pogosto najprej rekli ne zaradi pomanjkanja časa ali občutka, da ne izpolnjujejo vaših zahtev, zato je pomembno biti vztrajen.
Kadar koli se ena oseba ne more udeležiti, preverite, ali se lahko druga oseba udeleži namesto njih.
Časovno gledano, zgodnja jutra ali poznejše popoldneve med tednom delujejo dobro, ker so ljudje takrat običajno manj zaposleni. Sestankom ob petkih se je treba izogibati, saj se petki običajno štejejo za konec tedna. Najboljša lokacija bo odvisna od vaših potencialnih strank, na splošno pa bo pisarna ali kavarna delovala.
Nadaljnje spremljanje vaših potencialnih strank je ključni del prodajnega procesa, vendar je lahko težko vedeti, kaj in kdaj reči.
Vnaprejšnje načrtovanje nadaljnjih ukrepov vam daje čas, da se ustrezno pripravite na vsak pogovor. Prav tako dokazuje vašo predanost poslovanju z njimi.
Zaradi tega lahko učinkoviteje upravljate svoj urnik in kar najbolje izkoristite vse prihajajoče priložnosti.
Najboljši način je, da v 24 urah po klicu pošljete e-pošto z določenimi vprašanji ali zahtevami, navedenimi v njem. To je lahko spraševanje o njihovih poslovnih bolečih točkah (če se o tem že ne razpravlja v klicu) in njihovi razpoložljivosti za drugo srečanje.
Nato v 48 urah po tem pošljite drugo e-poštno sporočilo in ga prosite, naj določi čas za vaš naslednji pogovor.
Ko se dogovorite za prodajni sestanek in se posvetujete s svojo potencialno stranko, je čas, da dokončate postopek odločanja in sklenete posel. Na začetku se morda zdi težko, a s pravimi tehnikami postane lažje.
Če sklenete posel, lahko preidete na naslednjo stopnjo in opravite prodajo. Prav tako poveča vaše možnosti, da se vam bodo v prihodnosti vrnili. Poleg tega gradi vaše samozavest kot prodajalca in prikazuje vaš napredek skozi čas.
Vprašajte potencialno stranko, če želi nadaljevati z izdelkom ali storitvijo, ki jo ponujate. Pojasnite, kako jim lahko pomaga, in jih vprašajte o morebitnih pomislekih itd.
Poskusite tudi dati popust kot spodbudo. Če še vedno niso prepričani o nakupu, jih vprašajte, ali poznajo še koga, ki bi ga morda zanimalo, kar imate v ponudbi.
Postavite vprašanja o klicu za odkrivanje, da razumete potrebe in boleče točke. Postanite prijazni s kupcem, pokažite empatijo in pokažite razumevanje.
Načrtujte nadaljnji prodajni sestanek na podlagi tega, kar je bilo razpravljano med klicem. To vam omogoča, da potrdite, da sta obe strani zainteresirani za skupno napredovanje, preden prevzamete kakršne koli nadaljnje obveznosti.
Ta korak je res pomemben. Lahko bi kar naprej govorili, a prodajni klici ne gre za to. Ne pozabite, da bi se moral kupec veliko pogovarjati, saj mora biti pogovor dvosmeren.
Prav tako se prepričajte, da postavite prava vprašanja. Če postavljate bolj odprta, nenavadna vprašanja, lahko zberete pomembne informacije o tem, kaj potrebujejo in kje bi jim lahko pomagali.
Najboljša vprašanja za odkrivanje so tista, na katera je treba odgovoriti z dolgimi komentarji. To pomeni, da se morajo začeti široko in odprto, tako da boste imeli prostor za globlje, če je potrebno.
Če je vaša stranka predolgo tiho, medtem ko se pogovarjate ali jim postavljate vprašanja, to ni nujno slabo. Veliko ljudi je pogojenih, da verjamejo, da je tišina neprijetna. Vendar pa to lahko pomeni, da obdelujejo informacije, ki jim jih posredujete, in razmišljajo o tem, kako bi lahko najbolje uporabili ali se odzvali na vaš izdelek/storitev.
Zelo pomembno je, da sprašujete, dokler ne začutite, da popolnoma razumete njihove potrebe. S tem boste vedeli, da kateri koli izdelek ali storitev, ki jo ponujate, ustreza njihovim potrebam, in kar je najpomembneje, to bodo tudi vedeli.
S pozitivnim znakom lahko opozorite svojo stranko, da je še čas za ukrepanje, hkrati pa pokažete svoje zaupanje v to, kar lahko ponudite. Dober način, da se odjavite, bi bil nekaj takega: »Veselim se našega naslednjega srečanja«.
Vprašanja za odkrivanje so lahko precej zapleten del procesa, saj se želite prepričati, da sprašujete prava, ki vam bodo dala največ informacij. Svoja vprašanja bi morali prilagoditi posebej za vsako potencialno stranko.
To je le nekaj idej in odvisno je od tega, kaj prodajate, vendar je spoznavanje poslovanja vaše potencialne stranke bistven del procesa odkrivanja. Če tega ne storite, boste prodajali na slepo in to je recept za katastrofo.
Prodaja je namenjena postavljanju pravih vprašanj ob pravem času, da bi dobili informacije, ki jih potrebujete. In klici za odkrivanje so tukaj, da vam pomagajo pridobiti te informacije.
Kateri so trenutno vaši največji izzivi? Postavljajte to vprašanje, dokler resnično ne razumete, s čim se borijo in kako jim lahko pomagate premagati te ovire. Poleg tega vam bo to dalo predstavo o tem, ali je njihov izdelek/storitev potreben ali ne in ali obstaja potencialno ujemanje.
Namigi za dober klic pri odkrivanju:
Generally, you'll want to have a couple of key talking points prepared that you'd like to cover with the potential client. Consider what pain points is the client experiencing that your product can address. You'll also want to be prepared to answer any questions the client may have.
It's important to ask enough questions to fully understand the prospect. Know their pain points, how they're currently trying to resolve them, and if/how you can help them. Generally speaking, it is a good idea to keep asking follow-up questions until you have addressed the topics you wanted to cover. Be prepared to answer questions about your company, including what makes you unique and what results you have achieved for past clients.
These indicate that the client is about to take you up on your offer. Rather than having a 15 minutes conversation for free like during discovery calls, a strategy call is the time when you come up with a game plan. The calls are more likely to be monetized as well.
If the prospect asks about pricing, it's important to be prepared with an answer. You can tell them that you'll discuss pricing further once they become a customer, or you can give them some package prices in advance.
Above, we covered some good questions you can ask during a discovery call. However, you should always remember to tailor your questions specifically to the prospect and their business. A set of questions that may be perfect for one prospect may be completely off-base for another. You'll need to really get to know your prospects in order to ask the right questions during discovery calls.
You can send an email thanking them for their time and letting them know that you'll be sending over some more information in the near future. You may also want to set up a meeting or send them a proposal outlining your services. Always personalize the way you follow up with a prospect since not everyone needs the same level of attention.
If you feel like your sales conversation went really well, it's probably safe to assume that it did. Ensure that your prospect understands how your product or service can help them and that they are interested in learning more. It's also a good idea to keep track of your progress during discovery calls. It is possible to keep track of all of your conversations with prospects, as well as the status of each call, using various tools. You will then be able to see if a lead has responded and taken necessary action based on their feedback.
Some companies charge for discovery calls, some don't. For example at LiveAgent demos and follow-up calls are free of charge. If you want your prospect to pay it's important to be upfront about how you'll charge for your services, and make sure the prospect is aware of what they're paying for. Alternatively, you can ask them to pay after they've decided to go ahead with the deal or offer alternative payment options such as monthly retainer fees.
Kontrolni seznam varnosti klicnega centra
Zaščitite svoj klicni center s celovitim varnostnim kontrolnim seznamom LiveAgent. Naučite se omejiti privilegije agentov, šifrirati podatke in slediti najnovejšim varnostnim standardom. Preverite, ali je vaš center res varen in zaščiten pred hekerji in zunanjimi grožnjami.
Skrbni pregled stranke kontrolni seznam
Odkrijte, kako kontrolni seznam skrbnega pregleda stranke (CDD) pomaga podjetjem pri preprečevanju goljufij in pranja denarja. Naučite se preverjati identiteto, zgodovino transakcij in ocenjevati tveganja za skladnost s predpisi AML. Zaščitite svoje poslovanje pred finančnimi izgubami z našimi strokovnimi nasveti.
Prodajni klic kontrolni seznam
Opraviti prodajni klic, ki privede do konverzije, je izziv. Ta kontrolni seznam prodajnih klicev to omogoča. Izpolnite ga in sklenite dogovor še danes.
Kontrolni seznam za nastavitev klicnega centra
Enostavna nastavitev klicnega centra: vodnik za postavitev, optimizacijo, usposabljanje ekipe in izbiro programske opreme. Razmislite o LiveAgentu!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team