Annual pricing is billed yearly and calculated based on the number of agents you add to the system. If you add more agent seats during the year, a top-up request will be generated at the same reduced rate.
$15
$29
$24
$49
$39
Y
$69
$59
Per agent/month billed monthly
Monthly pricing is billed monthly and calculated based on the number of agents you add to the system. If you add more agent seats during the month, a top-up request will be generated at the same reduced rate.
Nastavite portal za stranke skupaj z bazo znanja, forumom in pogostimi vprašanji. Funkcija portala za stranke
Y
Y
Y
Y
Y
Kontaktni obrazci – gumbi za stik z nami
Dajte svojim strankam možnost, da se obrnejo prek kontaktnega obrazca, ki je nameščen neposredno na vašem spletnem mestu.Funkcija obrazca za stik
3
10
50
1
200
Kontaktni obrazci – na strani
Dajte svojim strankam možnost, da se obrnejo prek kontaktnega obrazca, ki je nameščen neposredno na vašem spletnem mestu.Funkcija obrazca za stik
3
10
50
1
200
Slack obvestila
Prejmite obvestilo Slack vsakič, ko prejmete novo prijavo ali odgovor na prijavo v LiveAgent. Funkcija obveščanja Slack
Y
Y
Y
—
Y
Forum strank
Ustvarite forum spletne skupnosti za svoje uporabnike. Opolnomočite jih, da postavljajo vprašanja, dajejo odgovore in vodijo razprave. Funkcija foruma strank
Pametna prodaja e-poštnih vozovnic zagotavlja, da se nobena e-pošta ne izgubi ali ostane neodgovorjena. Naš sistem izdajanja vozovnic tudi preprečuje podvojene odgovore s funkcijo zaznavanja trkov agentov. Funkcija prodaje vstopnic
Pametna prodaja e-poštnih vozovnic zagotavlja, da se nobena e-pošta ne izgubi ali ostane neodgovorjena. Naš sistem izdajanja vozovnic tudi preprečuje podvojene odgovore s funkcijo zaznavanja trkov agentov. Funkcija prodaje vstopnic
2
5
50
1
100
Gumb za klepet v živo
Pridobite zaupanje strank in povečajte prodajo s prilagojeno podporo v klepetu v živo v realnem času. Funkcija klepeta v živo
Odgovorite na sporočila Viber neposredno z nadzorne plošče LiveAgent. Funkcija Viber
$39/mesec
$39/mesec
Y
—
Y
Twitter
Spremljajte edinstvene ključne besede in odgovarjajte na tvite, ki zahtevajo ukrepanje. Vsi odgovori, ki jih ustvari LiveAgent, se pošljejo kot tviti. Funkcija Twitterja
$39/mesec
$39/mesec
Y
—
Y
Facebook
Odgovarjajte na Facebook sporočila, objave, komentarje ali omembe neposredno iz LiveAgent. Funkcija Facebook
$39/mesec
$39/mesec
Y
—
Y
Facebook + Instagram
Integracija z Instagramom ni mogoča brez integracije s Facebookom. Funkcija Instagram
$39/mesec + $19/mesec
$39/mesec + $19/mesec
Y
—
Y
WhatsApp
Svojo številko WhatsApp integrirajte s svojim sistemom za prodajo vozovnic LiveAgent in jo uporabite za odgovarjanje na sporočila WhatsApp v sistemu za prodajo vozovnic. Opomba: integracija trenutno deluje samo s ponudniki Twilio in 360dialog.
—
—
3 številke
—
3+ številke
Podpora klicnega centra/video klic
Povečajte izhodno prodajo in izboljšajte zadovoljstvo strank z našo funkcijo videoklica. Bodite osebni in ne pozabite se nasmejati! Funkcija video klica
Shrani vse vstopnice in prepise klepetov za nedoločen čas.
Kadar koli dostopajte do vseh preteklih vstopnic, pogovorov in posnetkov klicev za zagotavljanje kakovosti, pravne namene ali usposabljanje.
Ste izvedeli nekaj dragocenih informacij? Ustvarite polje za vstopnice po meri in ga dodajte na ploščo z informacijami o vstopnicah. Funkcija polja vstopnic po meri
Y
Y
Y
Y
Y
Deljene vstopnice
Ste prejeli vstopnico z več zahtevami? Razdelite vstopnico na dve in vsako dodelite drugemu agentu/oddelku. Funkcija razdeljene vstopnice
Y
Y
Y
Y
Y
Interne vstopnice
Ustvarite notranjo opombo za svoje sodelavce. Opombe so vidne samo agentom, zato ni treba skrbeti, da bodo drugi končni uporabniki ali stranke videli vaše zasebne opombe. Interne vstopnice
Y
Y
Y
Y
Y
Priponke
Preprosto povlecite in spustite priloge (slike, glasba, video, dokumenti itd.), da jih delite s svojimi strankami. Funkcija prilog
Y
Y
Y
Y
Y
Množične akcije vstopnic
Izberite več vstopnic hkrati in zaženite množična dejanja, da prihranite čas. S to funkcijo lahko razrešite, prenesete ali izbrišete več vstopnic z enim klikom. Funkcija množičnih akcij vstopnic
Y
Y
Y
Y
Y
Za reševanje algoritma
Samodejno določite prednost prijavam, ki jih je treba rešiti v skladu s pogodbami o ravni storitev (SLA) ter datumom in uro, ko so bile prejete. Funkcija za rešitev
Y
Y
Y
Y
Y
Anketa o zadovoljstvu z vstopnicami
Samodejno pošiljanje e-poštnih sporočil z anketo o zadovoljstvu z vstopnicami po vsaki interakciji, da zagotovite, da vaše stranke prejmejo visokokakovostno storitev.
—
Y
Y
—
Y
Oznake po meri
Dodajte oznake po meri za organiziranje in filtriranje vstopnic, medtem ko si na prvi pogled ogledate njihovo vsebino.
Dodajte zasebne opombe vstopnicam. Zasebne opombe so vidne
samo agenti, tako da vam ni treba skrbeti, ali jih bodo vaše stranke ali drugi končni uporabniki videli. Opombe agenta k funkciji vstopnic
Y
Y
Y
Y
Y
Nadzorne plošče v realnem času
Pregled vaše statistike uporabe v realnem času.
Y
Y
Y
Y
Y
Prestopi z vozovnicami
Prenesite vstopnice zastopnikom ali oddelkom, ki so najbolje opremljeni za njihovo obdelavo z enim klikom.
Y
Y
Y
Y
Y
Urejevalnik WYSIWYG
Uporabite naš urejevalnik WYSIWYG za oblikovanje vsebine vaših e-poštnih sporočil, e-poštnih predlog in člankov v zbirki znanja.Funkcija urejevalnika WYSIWYG
Y
Y
Y
Y
Y
Več zavihkov vstopnic
Ali rešujete več kot eno prijavo hkrati? Brez problema! Odprite več zavihkov vstopnic v aplikaciji LiveAgent in po potrebi preklapljajte naprej in nazaj.Funkcija več zavihkov vstopnic
Y
Y
Y
Y
Y
Delovni čas
Kdaj ste na voljo za pomoč svojim strankam? Sporočite jim s funkcijo delovnih ur
Y
Y
Y
Y
Y
Oddelki
Ustvarite oddelke za prodajo, trženje in tehnično podporo za lažje usmerjanje vstopnic in delitev odgovornosti.Funkcija oddelkov
Segmentirajte stranke glede na zanimanja, starost, narodnost ali katero koli drugo meritev. Funkcija stikov & Funkcija skupin
Y
Y
Y
Y
Y
Vnaprej določeni odgovori
Ustvarite vnaprej določene odgovore za poizvedbe podpore, na katere je mogoče odgovoriti s splošnim odgovorom. Funkcija vnaprej določenih odgovorov
20
100
500
—
1000
Prepisi klepetov
Ali vaše stranke potrebujejo kopijo pogovora, ki so ga imele z vami? Pošljite jim prepise klepetov po e-pošti.
Y
Y
Y
—
Y
Deljenje datotek prek klepeta
Naš klepet v živo podpira skupno rabo datotek JPG, JPEG, PNG, GIF, PDF in TXT.
Y
Y
Y
Y
Y
Mobilno klepetalno okno
Naši pripomočki za klepet v živo so odzivni – stranke lahko z lahkoto začnejo klepete v mobilni napravi ali namizju.
Y
Y
Y
Y
Y
Nastavitev pozdravnega sporočila v klepetu
Pošljite samodejna pozdravna sporočila v klepetu obiskovalcem vašega novega spletnega mesta, da pokažete, da ste na spletu in da ste jim na voljo, da jim po potrebi pomagate.
Y
Y
Y
Y
Y
Nadzor obiskovalcev v realnem času
Spremljajte, kaj počnejo obiskovalci vašega spletnega mesta. Oglejte si, katere URL-je so odprli, kako dolgo so brskali po vsaki strani in prejmite obvestilo, ko se pomaknejo na novo stran na vašem spletnem mestu.
—
Y
Y
—
Y
Ankete o zadovoljstvu s klepetom
Pridobite takojšnje povratne informacije po vsaki interakciji s stranko. Ugotovite, kako se lahko izboljšate, kaj je bilo narejeno prav, in spremljajte zadovoljstvo strank skozi čas. Funkcija ocenjevanja agentov
—
Y
Y
—
Y
Sledenje času
Pridobite globlje razumevanje delovanja vaše službe za pomoč uporabnikom s sledenjem delovnim navadam vašega posrednika. Oglejte si, koliko časa potrebujejo, da se odzovejo na vsako vstopnico, koliko časa so bili na spletu ali kako dolge so bile njihove prekinitve. Funkcija sledenja času
$19/mesec
$19/mesec
Y
—
Y
Čakalna vrsta klicev
Če so vsi spletni agenti zasedeni s tekočimi klici, bo LiveAgent samodejno ustvaril čakalno vrsto klicev za nove klicatelje. Indikator čakalne vrste klicev
—
Y
Y
—
Y
IVR
Izboljšajte izkušnjo svojih strank v klicnem centru z oblikovanjem celovitih interaktivnih glasovnih odzivnih dreves (IVR), ki jih usmerijo k ustreznemu oddelku za podporo ali agentu. Funkcija IVR
—
Y
Y
—
Y
V posnetkih klicev
Neomejeno snemanje klicev zagotavlja, da ste vedno
zaščiten z visokokakovostnimi posnetki vaših klicev, kadar koli jih najbolj potrebujete. Funkcija neomejenih snemanj klicev<
—
Y
Y
—
Y
Usmerjanje klicev & prenosi
Programska oprema našega klicnega centra je opremljena z ACD in spremljanimi prenosi klicev. Od danes naprej uživajte v brezhibnih prehodih klicev iz enega oddelka ali agenta v drugega. Usmerjanje klicev in Funkcija prenosov klicev
—
Y
Y
—
Y
Vloge po meri
Ustvarite in poimenujte vloge ter prilagodite dovoljenja agentov. Funkcija vlog po meri
Povežite različne programe, programsko opremo ali orodja z LiveAgentom in avtomatizirajte nešteto opravil. Funkcija API
1
5
10
—
100
Predloge za e-pošto strank
Konfigurirajte e-poštne predloge za svoje stranke in agente. Vse e-poštne predloge, ki jih pošlje LiveAgent, je mogoče oblikovati kot HTML ali navadna besedilna e-poštna sporočila. Funkcija e-poštnih predlog
Y
Y
Y
—
Y
Pravila & Pravila časa
Ustvarite sprožilce po meri, pravila avtomatizacije in časovna pravila, da pospešite ponavljajoče se naloge, ki ne zahtevajo pozornosti vaših agentov. Pravila in Funkcija časovnih pravil
Y
Y
Y
—
Y
Igrifikacija
Motivirajte, zabavajte, povečajte produktivnost in spodbujajte sodelovanje v skupinah. Funkcija gamification
Y
Y
Y
Y
Y
Prilagoditev gradnikov kontaktnega obrazca
Izberite pripomoček obrazca za stik iz naše galerije predlog in ga prilagodite tako, da bo ustrezal estetiki vašega podjetja.
Y
Y
Y
Y
Y
Prilagajanje pripomočkov za klepet
Izberite pripomoček za klepet iz naše galerije predlog in ga prilagodite tako, da bo ustrezal barvni paleti vašega podjetja.
Y
Y
Y
Y
Y
Konfiguracija zvoka
Prilagodite ali onemogočite vse zvoke obvestil, ki jih slišite v LiveAgentu. Izbirajte med našimi obstoječimi zvoki ali naložite svoje datoteke. Funkcija konfiguracije zvoka
—
Y
Y
—
Y
Iskanje & zamenjati
LiveAgent lahko samodejno poišče določene nize v vsakem dohodnem sporočilu in jih zamenja z nečim drugim, preden se prikažejo ali shranijo v bazi podatkov. Iskanje & funkcija zamenjave
—
Y
Y
—
Y
Prilagoditev pripomočkov za klice
Ustvarite privlačne pripomočke za klice ali izberite iz naše galerije predlog. Prilagodite kateri koli obstoječi dizajn glede na svoje potrebe.
—
Y
Y
Y
Y
Prilagoditev pripomočkov za video klice
Ustvarite privlačne pripomočke za videoklice ali izberite obstoječi dizajn iz naše galerije predlog. Prilagodite katero koli obstoječo predlogo glede na svoje potrebe.
—
—
Y
—
Y
Baza znanja
Ustvarite kategorije na portalu za stranke na podlagi vaših izdelkov, storitev ali vrst strank. Dodajte članke v bazi znanja, forume ali table s povratnimi informacijami. Baza znanja
1
2
3
1
10
Dodatna baza znanja
Večkratna baza znanja* vam daje priložnost, da ustvarite neomejeno število ločenih portalov za stranke, kjer ima lahko vsak od njih svoj edinstven dizajn , nastavitve in vsebina. Zbirka znanja
19 USD / mesec / na bazo znanja
19 USD / mesec / na bazo znanja
19 USD / mesec / na bazo znanja
—
19 USD / mesec / na bazo znanja
Brez blagovne znamke
Odstranite blagovno znamko LiveAgent iz oken in gumbov za klepet v živo, baze znanja/portala za stranke, oken in gumbov za klice, kontaktnih obrazcev, obrazcev za povratne informacije in e-pošte predloge.
novoIzboljšajte svojo podporo strankam z AI Answer Assistant. Poganja ga ChatGPT in vaš ključ API-ja OpenAI ter ustvarja uglajene e-poštne odgovore, poenostavlja odgovore in povečuje učinkovitost posrednika.
Pridobite pregled svoje podpore strankam. Oglejte si, kdo je v interakciji z vašim podjetjem, in spremljajte storitev, ki jo prejemajo. Funkcija pregleda analitike
—
Y
Y
—
Y
Poročilo o uspešnosti
Spremljajte uspešnost svojih agentov za podporo. Poglejte, kdo je najbolj produktiven, kdo ima raje e-pošto kot klepete v živo in kdo zagotavlja dosledne rezultate skozi čas. Funkcija poročila o uspešnosti
—
Y
Y
—
Y
Poročilo agenta
Ustvarite poročila agentov za delovni čas, odgovorjene vstopnice, klepete, klice, prodajo, ocene in drugo za določeno časovno obdobje. Funkcija poročila agenta
—
Y
Y
—
Y
Ocene agentov
Ustvarite poročila o ocenah agentov skupaj s komentarji strank. Funkcija ocen agentov
—
Y
Y
—
Y
Poročilo oddelka
Ustvarite poročila o številu odgovorjenih prijav, klepetov, klicev in drugega v posameznem oddelku v določenem časovnem obdobju. Funkcija poročila oddelka
—
Y
Y
—
Y
Poročilo o kanalu
LiveAgent vam ponuja podrobne vpoglede v vsak komunikacijski kanal: e-pošta, klepet v živo, klicni center, kontaktni obrazci, Instagram, Facebook sporočila, Tweeti itd. . Funkcija poročila o kanalu
—
Y
Y
—
Y
Poročilo o oznakah
Ustvarjanje poročil o oznakah za določeno časovno obdobje. Posamezne vnose lahko razvrstite po časovnem obdobju, oddelku, kanalu in agentu. Funkcija poročil o oznakah
—
Y
Y
—
Y
Zgodovina vstopnic
Filtrirajte vstopnice po dnevu, tednu, mesecu, letu ali časovnem obdobju po meri, da ustvarite poročilo o zgodovini vstopnic. Ugotovite, kateri oddelki so imeli največ dodeljenih prijav, kateri agenti so jih rešili, njihova trenutna stanja in drugo.
—
Y
Y
—
Y
Moje delovno poročilo
Ustvarite poročila o delu, ki ste ga opravili v
dan, teden, mesec, leto ali v časovnem obdobju po meri. Ugotovite, koliko vstopnic vam je bilo dodeljenih, s katerega kanala so prišle in njihov trenutni status.
—
Y
Y
—
Y
Razpoložljivost agenta za klice, klepete, vstopnico
Spremljajte razpoložljivost svojih agentov in natančno preverite, kdaj so na spletu (datum, ure, od, do). Funkcija razpoložljivosti agenta
—
Y
Y
—
Y
Klic, dosegljivost klepeta
Ustvarite poročila o razpoložljivosti vsakega agenta za sprejemanje klicev in klepetov. Odkrijte, kdo je najbolj vključen in kdo mora povečati svojo podporo.
—
Y
Y
—
Y
Klic, klepet, nalaganje vstopnic
Ugotovite, kateri agenti so imeli največ prijav, klicev in klepetov, da primerjate in optimizirate delovne obremenitve svojega agenta.
Nudimo 24/7 podporo strankam vse leto. Stopite v stik z nami prek klepeta v živo, e-pošte, telefona, družbenih medijev ali prek našega portala za stranke. Ponujamo tudi večjezično podporo.
po najboljših močeh
24/7
24/7
po najboljših močeh
24/7
Nastavitev bele rokavice
Udobno se namestite in se sprostite, medtem ko bomo za vas nastavljali vaš račun LiveAgent. Prijavite se v sistem službe za pomoč uporabnikom, pripravljen za uporabo, ki bo povečal produktivnost vašega agenta in izboljšal vaše storitve za stranke.
Imate več podjetij, izdelkov ali poddomen z edinstvenimi spletnimi mesti? Ni problema, LiveAgent lahko pridobi in poenostavi vse vstopnice v en sam račun LiveAgent.
Y
Y
Y
Y
Y
Podpora za več znamk
Ustvarite več zbirk znanja za vsakega od svojih izdelkov, blagovnih znamk ali skupin uporabnikov.
Y
Y
Y
Y
Y
Strojna oprema IP telefona
Se počutite bolj udobno pri uporabi strojne opreme telefona? Brez problema! Povežite ga z LiveAgentom, da na njem sprejemate klice. Ni vam treba uporabljati programskih telefonov ali sprejemati klicev v brskalniku, če vam to ni všeč.
Y
Y
Y
Y
Y
Usposabljanje za izdelke (spletno usposabljanje iz oči v oči)
Načrtujte usposabljanje za LiveAgent za svojega vodjo podpore, da mu pomagate bolje razumeti orodje ali mu pomagate pri nekaterih konfiguracijskih izzivih, na katere bo morda naletel na poti z LiveAgentom .
—
Y
Y
—
Y
Višji vodja računa
Podpora upravitelja računa kot neposredne kontaktne točke. Upravitelj računa se lahko zagotovi na zahtevo v velikem načrtu za račune z več kot 50 agenti.
—
—
—
—
Y
Posebna ekipa za vkrcanje
Zagotovite si pomoč pri nastavitvi v belih rokavicah od naše ekipe strokovnjakov, ki vam bo pomagala začeti uporabljati orodja in funkcije LiveAgent.
Trenutno imamo več podatkovnih centrov po vsem svetu. Naše račune strank nameščamo na najboljšo možno strežniško točko, odvisno od tega, kje se nahajajo, in ob upoštevanju njihove nacionalne zakonodaje. Več podatkovnih centrov
Y
Y
Y
Y
Y
Integracija SpamAssassin
Prihranite čas in se borite proti neželeni pošti s samodejnim filtriranjem neželene pošte. LiveAgent implementira SpamAssassin anti-spam platformo, ki blokira spam. Funkcija filtrov za neželeno pošto
Y
Y
Y
Y
Y
Omejitev dostopa do agentske plošče
Omejite število številk IP, ki imajo dostop do vaše agentske plošče.
Y
Y
Y
Y
Y
Upravljanje pravilnika o geslu
LiveAgent zagotavlja, da geslo, ki ga izberete za svoj račun, ni bilo ogroženo v prejšnjih kršitvah podatkov.
Vsi računi, ki jih gosti LiveAgent, delujejo na varni povezavi z uporabo protokola HTTPS. Funkcija šifriranja HTTPS
Y
Y
Y
Y
Y
Seznam prepovedanih obiskovalcev
Vam nekdo pošilja neželeno pošto ali je zoprn? Prepovedajte njihov naslov IP, da jim preprečite klepetanje z vami. Prekličite prepoved, ko boste pripravljeni, tako da pregledate seznam obiskovalcev, ki so izključeni iz vašega klepeta.
Y
Y
Y
Y
Y
Revizijski dnevnik
Ste našli kaj sumljivega? Preglejte dnevnik nadzora, da vidite, katera dejanja je izvedel vsak agent v določenem časovnem obdobju. Funkcija dnevnika nadzora
—
—
Y
—
Y
SSO
Uporabite enotno prijavo (SSO), da olajšate prijavo svojim agentom. Prijavite se enkrat brez ponovnega vnosa faktorjev za preverjanje pristnosti in pospešite postopek.
—
—
Y
—
Y
Pošiljanje e-pošte prek našega vgrajenega e-poštnega strežnika
Uporabite naše poštne strežnike za pošiljanje e-poštnih sporočil LiveAgenta pod vašo potrditvijo, namesto vaše.
—
—
Y
—
Y
Prilagajanje sistemskih e-poštnih predlog
Spremenite besedilo in obliko vseh sistemskih e-poštnih sporočil in jih prilagodite, kadar koli je to potrebno.
Nastavite pravila avtomatizacije za različne dogodke in določite, katera dejanja se bodo samodejno izvedla, kadar koli se v LiveAgentu zgodi določen dogodek.
50
150
500
—
1000
Časovna pravila
Nastavite časovna pravila, ki bodo samodejno izvajala dejanja po preteku določenih časovnih obdobij v vašem sistemu LiveAgent.
—
30
100
—
200
Pravila SLA
Nastavite interna pravila sporazuma o ravni storitev (SLA), ki zagotavljajo nemoteno izkušnjo za vaše agente in stranke. Uporabite jih za določitev odgovornosti, kazni in pravnih sredstev za vzdrževanje pravilnega poteka dela.
—
5
50
—
100
Ravni SLA
Nastavite pravila sporazuma o ravni storitev (SLA) na več ravneh, da zagotovite pravilne poteke dela na več kot eni ravni. Uporabite jih lahko za določanje delovnih tokov v različnih okoliščinah.
—
5
20
—
100
Najboljše uporabniške izkušnje so zgrajene z LiveAgentom
Satur
SATUR potovalna agencija je največja potovalna agencija na Slovaškem z več kot 100 letno tradicijo in ima 90 000 zadovoljnih strank, ki vsako leto lahko potujejo v več kot 150…
LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145S
Live Agent
Cenik LiveAgent
Potrebujete pomoč pri odločanju o najboljšem načrtu za vas?
Vsako podjetje je drugačno. Imamo ekipo skrbnikov za uspeh strank, ki je pripravljena preučiti vaš specifični primer uporabe.
Prihranite več z LiveAgentom
Primerjajte različne možnosti programske opreme službe za pomoč in poiščite najboljšo ponudbo. Izberite število agentov, ki jih potrebujete, pridobite primerjavo cen in poiščite svoje idealno orodje za prodajo vstopnic.
Pritegnite pozornost vaše stranke z dramatičnim zmanjšanjem njenih operativnih nalog z LiveAgent, najbolje pregledano in #1 ocenjeno programsko opremo za pomoč malim in srednje velikim podjetjem v letu 2023.
Stopite v stik z našim prodajnim partnerjem in se pogovorite o možnih možnostih partnerstva. Uporabite spodnji gumb za stik, da mu neposredno pišete in začnete novo pot.
You will be in Good Hands!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent
or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team
Schedule a one-on-one call
How to achieve your business goals with LiveAgent
Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
Answers to any questions you may have about LiveAgent