Dobra izbira za poslovanje podjetij

Popolnoma nastavljiv& prilagodljiv vašim potrebam

  • ✓ Ni pristojbin za namestitev    
  • ✓ Storitev za stranke 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Preklic kadarkoli
Uporabljajo
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Generirajte več dobička

Ustvarite nepozabne izkušnje strank, ki povečajo prihodek.

97%

Izboljšajte zadovoljstvo

Zadovoljite svoje stranke s hitrim odzivom.

16×

Povečajte vrednost strank

Naredite več prodaje in zagotovite zvestobo strank vaši blagovni znamki.

Business background

Programska oprema službe za pomoč strankam v podjetjih

Pridružite se široki paleti uspešnih podjetniških podjetij LiveAgent in se zanašajte na najbolj pregledano programsko opremo za pomoč uporabnikom za mala in srednja podjetja v letu 2020. Ostanite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgentom.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Person holding gift

Z lahkoto razširite svoje poslovanje

Zavedamo se, da je za izvajanje tako zapletene rešitve, kot je LiveAgent, v večini podjetij izpolnjevati posebne postopke in pravila. Z našo rešitvijo lahko dodajate in odstranjujete agente na podlagi zahtevane obremenitve pri podpori, sezonsko ali ob spremembah notranje strukture. Naj bodo vaši najboljši agenti nagrajeni ob pravem času, drugi pa naj počivajo, ko je manj prošenj.

Implementacija brez težav

LiveAgent deluje na ločeni nadzorni plošči in poenostavi podatke iz več virov poslovnega podjetja v en sam univerzalni nabiralnik. Ne glede na to, ali gre za spletno mesto, družbene medije, portal za stranke, e-pošto ali podporo za klicni center, LiveAgent naredi to enostavno implementirati vsak kanal v določen oddelek podjetja. Pomagate si lahko tudi z naprednimi funkcijami, kot so predstavljena sporočila za prihranek časa.

Woman on phone in shopping cart
Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent

Prilagodite svojo nadzorno ploščo

Podjetja v podjetju imajo navadno specifične zahteve glede funkcij in prilagajanja na podlagi svojih notranjih politik in procesov. Glede na to smo razvili programsko opremo za pomoč uporabnikom in ponujamo prilagodljivo rešitev, ki bo ustrezala vašemu poteku dela in ne obratno. Poleg tega velika podjetja pogosto pridobijo donosnost z LiveAgent s funkcijo vnosa v realnem času, ki jim omogoča hitrejšo pripravo odziva.

Proaktivna komunikacija po dostopni ceni

Poenostavite komunikacijo s funkcijo neposrednih sporočil, ki je programska oprema za klepet v živo. Opolnomočite svoje podporne agente, tako da lahko s proaktivnimi vabili na klepet dosežejo stranke z več napravami. Posli se ne sklepajo več le lokalno. Pojdite v svet, prilagodite svoje pripomočke in pozdravite mednarodne stranke v njihovem želenem jeziku.
Izvedite več
LiveAgent - Live chat as a part of the help desk software

Zadovoljne stranke so najboljše stranke

Ponujamo storitve spremljane migracije iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

Kako bo vaše podjetje uporabilo implementacijo LiveAgent?

Izboljšajte zadovoljstvo

Dajte strankam svobodo, da stopijo v stik z vami na poljubnem kanalu – ne glede na to, ali gre za klepet v živo, e-mail, telefon ali družabna omrežja.

Izboljšajte s podatki

Z analitiko lahko spremljate svojo uspešnost, prepoznavate ponavljajoče se težave in ustvarjate načrte za izboljšave, ki jih boste lahko uporabili.

Izboljšajte produktivnost

Zagotovite hitrejšo podporo strankam s klepetom v živo, interaktivno tehnologijo glasovnega odziva (IVR) in edinstvenimi CRM vpogledi.
Woman in front of the desk with several light bulbs

Učinkovita razporeditev virov

Pravilna razporeditev in upravljanje virov je ključnega pomena za splošno dobrobit vsakega podjetja. LiveAgent vam omogoča prilagodljivost dodajanja ali odstranjevanja agentov za podporo strankam glede na vaše potrebe, sezono ali časovno obdobje v letu. Nikoli ne obvezujte svojega podjetja s strogimi pravili. LiveAgent vam daje moč, da se odločite, kam boste vložili svoj čas in finance. Donosnost naložbe v službo za pomoč uporabnikom v podjetjih lahko hitro vidimo v obliki večjega zadovoljstva in zvestobe strank.

Napredne avtomatizirane funkcije

Ponavljajoče se naloge in dejavnosti hitro postanejo dolgočasne in zahtevajo veliko časa in virov. Vaši podporni agenti se morajo osredotočiti na medsebojno interakcijo med sodelavci in strankami in jim zagotoviti potrebno podporo. Ta majhna, a izjemno potrebna opravila je mogoče opraviti z zmogljivimi funkcijami avtomatizacije, kot so snemana sporočila, časovna pravila, vnaprej določeni odgovori ali celo SLA. Olajšajte si vsakdanje življenje s pravo službo za pomoč strankam v podjetju.
Person coding advanced features
Ultimate omni-channel help desk software experience

Brezhibno reševanje zahtev strank

Kupci pričakujejo, da se bodo njihovi problemi rešili takoj in brez kakršnih koli ovir, ne glede na platformo, s katero so vzpostavili stik s podjetji. Zagotavljanje brezhibnih izkušenj v vseh vaših digitalnih kanalih za stranke pozitivno vpliva na vašo blagovno znamko in poslovanje na splošno. Naj naša programska oprema za pomoč uporabnikom lepo združi vse kontaktne točke v eno univerzalno mapo »Prejeto« in se osredotoči na pomembne stvari. Začnite pogovor v klepetu v živo, nadaljujte po e-pošti in zaključite težavo s klicem, vse iz istega mesta.

Najboljša možnost na trgu

LiveAgentov brezplačni načrt ponuja brezplačno bazo znanja med drugimi funkcijami. S plačljivim paketom lahko dobite še več za razumno ceno.

$15 mesec

Small business

  • Neomejena zgodovina zahtevkov
  • 3 e-poštni naslovi
  • 3 kontaktni obrazci
  • 1 API ključ
$29 mesec

Medium business

  • Vse v malem, plus
  • 10 elektronskih naslovov
  • 3 gumbi za klepet v živo
  • Vodstvo oddelkov
0 $ mesec

Brezplačno

  • 7-dnevna zgodovina zahtevkov
  • 1 e-poštni naslov
  • 1 gumb za klepet
  • 1 kontaktni obrazec

Prihranite več z LiveAgentom

Odkrijte, kako prihranite več financ z našim kalkulatorjem cen in izberite pravi sistem za pomoč uporabnikom za svojo ekipo za podporo strankam.

Povezani članki zPodjetja
Univerzalna mapa »Prejeto« je pametnejša različica e-pošte, ki poenostavlja e-pošto, klepete v živo, klice in sporočila v družabnih omrežjih v eno mapo »Prejeto«.

Univerzalna mapa

Odkrijte, kako Univerzalna mapa Prejeto LiveAgent združuje vsa vaša komunikacijska sporočila v en sam nabiralnik. Poenostavite e-pošto, klice, klepete in družabne medije ter izboljšajte storitve za stranke. Preizkusite brezplačno!

Danes napredujte s programsko opremo za interakcijo s strankami. Bodite na tekočem z vsemi zahtevami strank in izboljšajte izkušnjo strank na vseh kanalih.

Pojasnite s programsko opremo za interakcijo s strankami

Odkrijte najboljšo programsko opremo za interakcijo s strankami v letu 2022 z LiveAgent! Zagotovite prilagojeno podporo na vseh stičnih točkah brez namestitvenih pristojbin in kreditne kartice. Začnite 14-dnevni brezplačni preizkus in izboljšajte izkušnjo svojih strank preko več kanalov. Poskusite LiveAgent danes!

Predstavnik službe za pomoč strankam mora imeti odlične trde in mehke veščine. Katere mehke veščine so najpomembnejše?

Mehke veščine pri delu s strankami

Predstavnik službe za pomoč strankam mora imeti odlične trde in mehke veščine. Katere mehke veščine so najpomembnejše?

Vse interakcije, ki jih imajo stranke s podjetjem, njegove storitve in izdelki se imenujejo izkušnja strank. Več o izkušnjah strank.

Izkušnja stranke

Odkrijte, kako izboljšati izkušnjo strank in povečati prihodke z LiveAgent. Spoznajte pomembnost dobre uporabniške izkušnje, njene prednosti ter kako programska oprema za pomoč strankam lahko izboljša vaše poslovanje. Preizkusite LiveAgent brezplačno in izkoristite njegove napredne funkcije za učinkovito podporo strankam.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x