Popoln vodnik po najboljših alternativah HubSpot
HubSpot Service Hub je priljubljen igralec na področju storitev za stranke, prodaje in trženja. Več kot 160 000 strank zaupa HubSpotovim orodjem, vključno s sistemi za prodajo vstopnic in CRM.
Toda HubSpot ima veliko konkurentov. Naslednji članek obravnava 16 alternativ HubSpot, njihove cene in ključne funkcije. Morda boste našli svojo novo platformo za pomoč strankam.
Zakaj razmisliti o alternativah HubSpotu?
Trditev, da HubSpot ni pozitivno prisoten na trgu, ne bi bila samo netočna, ampak tudi nepoštena. Vendar, tako kot pri kateri koli drugi programski opremi za pomoč uporabnikom, tudi ta ni brez napak in pomanjkljivosti, zaradi katerih stranke iščejo druge možnosti.
Ena od pogostih težav strank je cena HubSpot. Čeprav gre za robusten kos programske opreme, se stranke znajdejo, da prekoračijo svoj proračun, ko si jo želijo privoščiti. Mnogi so izjavili, da programska oprema enostavno ni bila dovolj prilagodljiva ali da ni ponujala dovolj funkcij, da bi bila vredna te cene.
Druga težava, na katero se stranke lahko spotaknejo, je HubSpotova pogosta uporaba žargona in terminologije, specifične za blagovno znamko. Čeprav je blagovna znamka pomembna in lahko pomaga ustvariti posebno uporabniško izkušnjo, HubSpot ponavadi pretirava. To pomeni, da bodo stranke morda morale dešifrirati terminologijo, da bi se pomaknile po sicer zapletenem in včasih zmedenem paketu programske opreme.
Seveda, s skoraj dvema desetletjema izkušenj, HubSpot Service Hub marsikaj naredi prav. Mnogi ljudje prisegajo na njegovo obsežno bazo znanja in prilagodljiv sistem izdajanja vstopnic. Navsezadnje gre za iskanje sistema službe za pomoč uporabnikom, ki pokriva vaše specifične potrebe in zahteve.
Katere bistvene dejavnike oceniti pri izbiri alternativ za HubSpot?
Nabor funkcij in funkcionalnost
Ko iščete alternativo HubSpot, je eden najpomembnejših odločilnih dejavnikov nabor funkcij in funkcij, ki jih ponuja. Preden se zavežete eni sami platformi, ocenite, katere funkcije vaše podjetje potrebuje za delovanje, in nato dodajte tiste, ki bodo vaše vsakodnevne prodajne tokove naredile bolj poenostavljene in učinkovite.
Na primer, odločite se, da so funkcije, kot so sistem izdaje vozovnic, urejevalnik povleci in spusti, razporejevalnik sestankov, sledenje obiskovalcem in nekakšna telefonska funkcija, potrebne za delovanje vaše ekipe za pomoč strankam. Seveda bi se lahko tam ustavili, a zakaj ne bi iskali več? Na tej stopnji razmislite o dodatnih funkcijah, kot so vstopnice, ki jih je mogoče združiti, in neomejeni stiki, da poenostavite prodajni postopek. Poleg tega lahko razmislite o dodajanju več večjezičnih kanalov in družbenih medijev v vaš sistem prodaje vozovnic. Če ste se odločili za funkcijo klicnega centra, zakaj ne bi poiskali alternative HubSpot, ki vsebuje IVR, video klice in neomejeno zgodovino klicev?
Ne zadovoljite se z najmanjšim minimumom, ki ohranja vaš kontaktni center pri življenju, ampak si prizadevajte za operativno učinkovitost in razmislite o programski opremi s širokim naborom funkcij, ki lahko izboljšajo izkušnjo ne samo za vašo skupino za podporo, temveč predvsem za vaše stranke.
Cene in vrednost za denar
Čeprav je plačevanje za kakovost vsekakor stvar, ne porabite proračuna samo zato, ker se zdi, da je to prava stvar. Pred nakupom natančno preglejte strukturo cen in načrte programske opreme. Nakup katerega koli izdelka SaaS je kompromis med denarjem, ki ste ga pripravljeni porabiti, in funkcijami, ki jih ponuja programska oprema. Zato ne mislite, da je najcenejša možnost vedno prava. Poiščite ravnotežje znatne funkcionalnosti in cenovne dostopnosti. Tako se lahko odločite za alternativo HubSpot, ki najbolje ustreza ne le potrebam vašega kontaktnega centra, ampak tudi vašemu proračunu.
Zmožnosti integracije
Pri zagotavljanju storitev za stranke obstaja velika verjetnost, da boste potrebovali nekaj aplikacij tretjih oseb, da bo poslovni proces učinkovitejši in udobnejši. Poiščite alternativo HubSpot, ki nima le velikega števila integracij, ampak se tudi enostavno poveže z aplikacijami, ki jih največ uporabljate. Ne pozabite, da je kakovost boljša od količine. Če imate na stotine integracij, ne pomeni nujno, da boste lahko povezali vse aplikacije, ki jih želite uporabljati.
Poleg tega poiščite posodobitve integracije; verjetno bi se morali odločiti za rešitev, ki nenehno dopolnjuje svoje integracije, saj kaže, da je razvojna ekipa dojemljiva za potrebe svojih strank.
Prilagoditev in prilagodljivost
Kot smo že ugotovili, programska oprema službe za pomoč uporabnikom ni rešitev, ki bi ustrezala vsem. Ko razmišljate o alternativi HubSpot, poiščite njegove možnosti personalizacije in prilagajanja ter prilagodljivost. Ali ga lahko naredite po svoje? Ali bo lahko podprl potrebe vaših agentov za pomoč strankam in vašega podjetja?
To so veljavna vprašanja, ki si jih morate zastaviti, da zagotovite, da ne boste obžalovali svoje naložbe.
Uporabniška izkušnja in enostavnost uporabe
Verjetno se strinjate, da uvedba alternative HubSpot ne bi smela zahtevati, da imajo vsi vaši agenti za pomoč strankam diplomo inženirja samo za uporabo. Seveda, bolj ko je programska oprema zapletena, strmejša je krivulja učenja. Vendar pa je uvedba celo zapletene platforme lahko enostavna in brez težav, če njena zasnova upošteva uporabnika. Ko razmišljate o rešitvi, poiščite takšne, ki so namenjene tehnično manj veščim ljudem, pa tudi strokovnjake, ki ji lahko dodajo kodo po meri.
Razširljivost in prostor za rast
Večina podjetij si prizadeva za rast. Ko izbirate alternativo HubSpot, vedno upoštevajte razširljivost programske opreme. Na ta način ne boste ujeti nepripravljeni, ko boste nenadoma morali nadgraditi osnovni načrt na poslovni. Po drugi strani pa lahko ugotovite, da je vaša naročnina preobsežna za vaše potrebe. Ne pustite se ujeti v zanko neskončnih prepirov s podporo strankam in čakanja, da se vaša naročnina prilagodi. Izberite platformo, ki jo je mogoče enostavno povečati ali zmanjšati glede na vaše posebne potrebe.
Podpora strankam in viri
Nazadnje, a zagotovo ne najmanj pomembno, preberite o podpori strankam alternative HubSpot. Podjetje je tako dobro, kolikor dobro služi strankam. Tudi če se zdi, da je programska rešitev popolna za vas, se je izogibajte, če je povezana s slabo storitvijo za stranke.
Poleg razpoložljivosti ekipe za pomoč uporabnikom poskrbite, da ima vaša izbrana rešitev obsežno bazo znanja z vodniki za odpravljanje težav, vadnicami in forumi za stranke. Tako ste lahko prepričani, da platforma po svojih najboljših močeh daje prednost potrebam strank.
16 najboljših alternativ HubSpot
1. LiveAgent
LiveAgent je dobro uveljavljena alternativa HubSpot z več kot 130 zmogljivimi funkcijami, ki zagotavljajo večkanalno izkušnjo. Čeprav je poln funkcij in integracij, je LiveAgent uporabniku prijazna in cenovno dostopna rešitev za podjetja po vsem svetu. Programska oprema službe za pomoč uporabnikom LiveAgent omogoča na tisoče strankam, da zagotovijo najboljšo uporabniško izkušnjo.
Funkcije LiveAgent
- Vstopnični sistem
- Upravljanje stikov s strankami
- Večjezične zmogljivosti
- Upravljanje družbenih medijev
- Lastnosti avtomatizacije
- Upravljanje baze znanja
- Upravljanje odnosov s strankami (CRM)
- Programska oprema za klicni center
- IVR
- Enoten nabiralnik
- Funkcije sodelovanja
- Napredne funkcije poročanja
- Klepet v živo
- Upravljanje vsebine
Ključne integracije
LiveAgent lahko združite z več kot 200 aplikacijami tretjih oseb. Priljubljene stranke vključujejo Shopify, Slack, Jira, Magento, WhatsApp, Salesforce, Twilio, ActiveCampaign in še veliko več.
Prednosti
- Obsežna prilagoditev
- Enostavna nastavitev in uporaba
- Ugodne cene
- Orodja za večkanalno podporo strankam
Slabosti
- Veliko število funkcij pomeni strmo krivuljo učenja
- Ni mogoče prijaviti v dva brskalnika z istim računom hkrati
Najboljše za …
LiveAgent pomaga zagotavljati dobre storitve za številne stranke po vsem svetu. Ta vsestranska alternativa HubSpot je najbolj primerna za mala in srednje velika podjetja; vendar se velikim podjetjem pogosto zdi prav tako koristen. Večina strank LiveAgent deluje na področju e-trgovine, izobraževanja, financ, potovanj in gostinstva ter tehnologije.
Cene LiveAgent
LiveAgent ponuja štiri glavne plačljive ravni cen in brezplačen načrt, ki ponuja različne funkcije z nekaterimi omejitvami. Plačljivi načrti se začnejo z majhnim nivojem za 9 USD na agenta na mesec in nadaljujejo s srednjim načrtom za 29 USD na agenta na mesec. Dražji načrti so sestavljeni iz paketa Large za 49 USD na agenta na mesec in stopnje Enterprise za 69 USD na agenta na mesec.
Preden se zavežete plačljivemu paketu, lahko LiveAgentu omogočite test z 30-dnevnim brezplačnim preskusom.
Salesforce Service Cloud
Salesforce Service Cloud je eden od znanih konkurentov HubSpot. Njihova programska oprema pomaga povečati sodelovanje skozi celotno pot stranke in pomaga več kot 150.000 strankam po vsem svetu svojim strankam zagotoviti prilagojene storitve.
Funkcije Salesforce Service Cloud
- Avtomatizacija delovnega procesa
- Sledenje konverzijam
- Večkanalno usmerjanje
- Kanali družbenih medijev
- Funkcije poročanja in analitika
- Upravljanje zahtevkov
- CRM
Ključne integracije
Salesforce Service Cloud ponuja integracije s številnimi orodji tretjih oseb, vključno s Shopify, Asana, Trello, MailChimp, Twilio in Scoro.
Prednosti
- Obsežen nabor orodij za podporo strankam
- Obsežna poročila po meri
- Prilagodljivo
Slabosti
- Rahlo zmeden vmesnik
- Lahko postane precej drago
- Za nove uporabnike je lahko izziv
Najboljše za …
Salesforce Service Cloud je primeren za podjetja vseh velikosti. Čeprav je prilagojen za e-trgovino, je veliko uporabnikov storitve Salesforce Service Cloud specializiranih za finance, proizvodnjo, izobraževanje, tehnologijo in zdravstveno varstvo.
Cene Salesforce Service Cloud
Izbirate lahko med štirimi različnimi cenovnimi možnostmi, ki jih ponuja Salesforce Service Cloud. Začetna stopnja stane 25 USD na uporabnika na mesec, zaračunano letno; stopnja Professional stane 75 USD na uporabnika na mesec, zaračunano letno; najbolj priljubljena stopnja Enterprise stane 150 USD na uporabnika na mesec, zaračunano letno; in najdražji paket Unlimited znaša do 300 USD na uporabnika na mesec, zaračunano letno.
Če želite pred nakupom preizkusiti storitev Salesforce Service Cloud, se lahko prijavite za njihovo 30-dnevno brezplačno preskusno različico.
3. Zendesk
Zendesk je z bazo strank več kot 50.000 priljubljena alternativa HubSpotu. Zendesk se ponaša z ustvarjanjem celostne uporabniške izkušnje in pomaga podjetjem po vsem svetu zagotoviti odlične storitve za stranke.
Funkcije Zendeska
- Upravljanje zahtevkov
- Baza podatkov strank
- Konfiguracija poteka dela
- Samopostrežni portal
- Klepet v živo
- Večkanalna komunikacija
Ključne integracije
Zendesk ponuja številne integracije, v katerih lahko uživate. Nekateri med njimi so Trello, Harvest, RingCentral, Shopify, Slack in Jira.
Prednosti
- Napredno poročanje v realnem času
- Prilagodljivi delovni tokovi
- Večkanalne zmogljivosti
Slabosti
- Nezadostna podpora strankam
- Omejena razširljivost
- Pomanjkanje prožnosti
Najboljše za …
Zendesk je najbolj primeren za večja in srednje velika podjetja v različnih panogah, vključno z zdravstvom, finančnimi storitvami, e-trgovino ter potovanjem in gostinstvom.
Cenik Zendesk
Če razmišljate o Zendesku, lahko izbirate med štirimi cenovnimi načrti. Podporna ekipa stane 19 € na agenta/mesec, Suite Team vas bo stala 49 € na agenta/mesec, Suite Growth stane 79 € na agenta/mesec, Suite Professional pa do 99 € na agenta/mesec. Če želite pridobiti ponudbo za Zendeskov največji načrt, stopnjo Enterprise, se obrnite na njihovo prodajno ekipo.
Preden kupite katero koli od naročnin, lahko Zendesk preizkusite s 14-dnevnim brezplačnim preskusom.
Oglejte si celotno alternativno primerjavo Zendesk.
4. Freshdesk
Freshdesk je ena izmed industrijsko znanih alternativ HubSpot CRM. Več kot 60.000 strank ga uporablja za poenotenje in racionalizacijo komunikacije s strankami ter zagotavljanje izjemne podpore.
Funkcije Freshdesk
- Nadzorna plošča dejavnosti
- Integracija trženja družbenih medijev
- Konfiguracija poteka dela
- Programska oprema vstopničnega sistema
- Upravljanje baze znanja
- Poročanje v realnem času
Ključne integracije
Freshdesk vam omogoča, da njihov nabor orodij povežete s številnimi orodji tretjih oseb, vključno s Slack, Jira, Asana, Shopify, MailChimp in Twilio.
Prednosti
- Orodja za sodelovanje
- Možnosti spremljanja klicev
- Uporabniku prijazen vmesnik
Slabosti
- Omejena prilagodljivost
- Lahko malo zaostaja
- Nezadostna prilagoditev
Najboljše za …
Freshdesk je primeren za podjetja vseh velikosti, vključno z zagonskimi podjetji in majhnimi ekipami. Največ Freshdesk strank najdete v maloprodaji, tehnologiji, e-trgovini, financah in izobraževanju.
Cenik Freshdesk
Freshdesk ponuja brezplačen paket z nekaterimi omejenimi funkcijami. Poleg tega lahko izbirate med načrtom Growth za 15 € na uporabnika na mesec, ki se zaračuna letno, načrtom Pro za 49 € na uporabnika na mesec, ki se zaračuna letno, in načrtom Enterprise za 79 € na uporabnika na mesec, ki se zaračuna letno.
Preden izberete enega od plačljivih načrtov, se lahko seznanite s programsko opremo z 21-dnevnim brezplačnim preizkusom Freshdesk.
Oglejte si celotno alternativno primerjavo Freshdesk.
5. Zoho Desk
Zoho Desk je spletna platforma za pomoč strankam z več kot 100.000 strankami po vsem svetu. Osredotočeni so predvsem na poenostavitev vsakodnevnih operacij podpore strankam in izboljšanje odnosov s strankami.
Funkcije Zoho Desk
- Klepet v živo
- Baza podatkov strank
- Sledenje interakciji
- Upravljanje zahtevkov
- Samopostrežni portal
- Poročanje in analiza
Ključne integracije
Med najbolj opaznimi integracijami Zoho Deska lahko najdete Pipedrive, Slack, WooCommerce, Aircall, Salesloft in Alegra.
Prednosti
- Večkanalna orodja za podporo strankam
- Ugodne cene
- Intuitiven vmesnik
Slabosti
- Omejeno prilagajanje
- Nezadostne marketinške funkcije
- Omejeno iskanje zahtevkov
Najboljše za …
Zbirka orodij Zoho Desk se uporablja v številnih panogah, vključno s tehnologijo, e-trgovino, maloprodajo, izobraževanjem in finančnimi storitvami. Poskrbi za podjetja vseh velikosti.
Cenik Zoho Desk
Ko se odločite za Zoho Desk, lahko izbirate med tremi cenovnimi možnostmi. Prvi je standardni načrt z nekaterimi osnovnimi funkcijami za 14 € na uporabnika/mesec, drugi je najbolj priljubljen profesionalni načrt za 23 € na uporabnika/mesec in končno Enterprise načrt za 40 € na uporabnika/mesec.
Če želite programsko opremo preizkusiti sami, se lahko prijavite za 15-dnevno brezplačno preskusno različico.
Oglejte si celotno primerjavo alternative Zoho Desk in ugotovite, kako se ujema z LiveAgent.
6. Intercom
Intercom je dobro uveljavljena platforma za storitve za stranke in avtomatizacijo trženja, ki pomaga več kot 25.000 podjetjem pri reševanju težav s strankami.
Funkcije interkoma
- Napredna avtomatizacija
- Upravljanje prejetih sporočil
- Virtualni pomočnik
- Avtomatizacija delovnega procesa
- Klepet v živo
- Meritve uspešnosti
Ključne integracije
Intercom ponuja obsežen katalog razpoložljivih integracij. Nekateri med njimi so Aircall, Jira, Stripe, WhatsApp, Polytomic in Shopify.
Prednosti
- Napredna avtomatizacija
- Robustno poročanje in analitika
- Nenehen razvoj in izboljšave
Slabosti
- Nezadostna podpora strankam
- Omejeno urejanje baze znanja
- Stroški so precej visoki
Najboljše za …
Intercomov poslovni model je najbolj primeren za večja podjetja z veliko vhodnimi zahtevami strank. Programska oprema se večinoma uporablja v e-trgovini, razvoju programske opreme, financah in zdravstvu.
Cenik Intercom
Intercomovi trije cenovni paketi vključujejo začetni načrt, ki vas bo stal 74 USD na mesec, zaračunano letno. Druga dva obsežnejša načrta Pro in Premium imata cene po meri, zato se boste morali za pogovor o tem obrniti na Intercomovo prodajno ekipo.
Preden pa se zavežete plačljivemu paketu, lahko Intercomu ponudite 14-dnevno brezplačno preskusno različico.
Oglejte si celotno alternativno interkom primerjavo.
7. Help Scout
Help Scout je alternativa HubSpotu, ki se ponaša s svojo dostopnostjo in enostavnostjo uporabe. Z več kot 12.000 strankami Help Scout revolucionira vse, kar veste o mapi »Prejeto«.
Funkcije Help Scout
- Orodja za sodelovanje
- Upravljanje znanja
- Samopostrežni portal
- Prilagodljivi predlogi
- Skupni nabiralnik
- Klepet v živo
Ključne integracije
Račun Help Scout lahko povežete s številnimi aplikacijami tretjih oseb, vključno s Shopify, Magento, MailChimp, Jira, Slack in Salesforce.
Prednosti
- Samodejni odgovori
- Skupna skupna mapa »Prejeto«.
- Enostavna nastavitev in uporaba
Slabosti
- Mobilna aplikacija je lahko napačna
- Manjka zanesljiv sistem izdajanja zahtevkov
- Lahko malo zaostaja
Najboljše za …
Help Scout lahko srečate v malih in srednje velikih podjetjih. Kar zadeva njihove panoge, stranke Help Scout ponavadi delajo v tehnologiji, zdravstvu, izobraževanju in e-trgovini.
Cenik Help Scout
Najcenejša standardna cenovna stopnja Help Scout stane 20 USD na uporabnika na mesec, zaračunano letno. Lahko se odločite tudi za razširjeno stopnjo Plus, ki stane 40 USD na uporabnika na mesec, zaračunano letno. Vaša tretja možnost je stopnja Pro, ki znaša do 65 USD na uporabnika na mesec, zaračunano letno.
Preden izberete plačljivi paket, lahko brezplačno preizkusite programsko opremo Help Scout s 15-dnevnim preizkusom.
Oglejte si celotno alternativo Help Scout.
8. Front
Front je alternativa HubSpot, ki si prizadeva poenotiti in poenostaviti vse pogovore s strankami svojih strank ter pomaga zagotoviti najboljšo podporo. Z več kot 8000 podjetji, ki zaupajo tej programski opremi, je Front dobro uveljavljen igralec v industriji.
Prednje značilnosti
- Samopostrežni portal
- Nadzorna plošča dejavnosti
- Večkanalne zmogljivosti
- Baza podatkov strank
- Upravljanje zahtevkov
- Klepet v živo
Ključne integracije
Sprednji pari z mnogimi orodji drugih proizvajalcev, vključno z Asano, Slack, Salesforce, Twilio, Shopify in Trello.
Prednosti
- Avtomatizacija
- Orodja za sodelovanje
- Enostaven za postavitev
Slabosti
- Spletni odjemalec je lahko nekoliko počasen
- Nerodna funkcija arhiviranja e-pošte
- Lahko postane precej drago
Najboljše za …
Podjetja vseh velikosti uporabljajo Front; vendar večino strank sestavljajo mala in srednje velika podjetja. Večinoma jih najdete v tehnološkem, zdravstvenem, e-trgovinskem in pravnem sektorju.
Cenik Front
Front deli svoje cene v dve kategoriji. Prvi je zasnovan za majhne ekipe in vključuje začetni cenovni načrt. Stane 19 USD na sedež/mesec. Druga kategorija je primerna za večino podjetij in je sestavljena iz treh cenovnih stopenj: Growth za 59 USD na sedež/mesec, Scale za 99 USD na sedež/mesec in Premier za 299 USD na sedež/mesec.
Front lahko tudi preizkusite, preden izberete plačljivi paket. Programska oprema vam je na voljo, če se prijavite za 7-dnevno brezplačno preskusno različico.
Oglejte si celotno primerjavo Front alternative.
9. Gorgias
Gorgias se ponaša z več kot 11.000 strankami po vsem svetu. Gorgiasova programska oprema za pomoč strankam je bila zasnovana z mislijo na e-trgovino, zato ne preseneča, da povzroča velik pečat v industriji.
Značilnosti Gorgias
- Večkanalne zmogljivosti
- Klepet v živo
- Upravljanje zahtevkov
- Integracija družbenih medijev
- Konfiguracija poteka dela
- Makri in prilagodljive predloge
Ključne integracije
Gorgias je združljiv s številnimi aplikacijami, ki strankam pomagajo predvsem pri njihovem e-trgovinskem poslu. Nekateri med njimi vključujejo Slack, Shopify, Magento, BigCommerce, CallHippo, Konnektive in druge.
Prednosti
- Integracije s platformami e-trgovine
- Orodja za sodelovanje
- Enostavna nastavitev in uporaba
Slabosti
- Nezadostna podpora strankam
- Lahko postane precej drago
- Nezadostna programska oprema vstopničnega sistema
Najboljše za …
Gorgiasova programska oprema je zasnovana in se nenehno razvija z blagovnimi znamkami e-trgovine vseh velikosti.
Cenik Gorgias
Gorgias ponuja pet glavnih cenovnih načrtov in dodatke. Plačali boste 10 USD za 50 vstopnic na mesec z začetnim načrtom, 60 USD za 300 vstopnic na mesec z osnovnim načrtom, 360 USD za 2000 vstopnic na mesec z načrtom Pro in 900 USD za 5000 vstopnic z naprednim načrtom. Če vas zanima cenovni paket, ki ponuja še več funkcij, se glede cen Enterprise obrnite na Gorgiasovo prodajno ekipo.
Z Gorgiasovim 7-dnevnim brezplačnim preskusom lahko preizkusite njihovo programsko opremo, preden kupite paket plaid.
Oglejte si celotno primerjavo Gorgias alternative.
10. Groove
Groove je programska oprema za pomoč strankam, katere cilj je zagotoviti vrhunsko funkcionalnost malim podjetjem po vsem svetu.
Funkcije Groove
- Upravljanje baze znanja
- Klepet v živo
- Upravljanje zahtevkov
- Baza podatkov strank
- Konfiguracija poteka dela
- Sledenje interakciji
Ključne integracije
Integracijski repertoar Groove vključuje MailChimp, Slack, Stripe, Shopify, Jira, Recharge itd.
Prednosti
- Orodja za sodelovanje
- Značilnosti toka
- Uporabniku prijazen vmesnik
Slabosti
- Ni poročil po meri
- Redni konflikt agenta
- Nezadostno sledenje obiskovalcev
Najboljše za …
Kot alternativa HubSpot je Groove najbolj primeren za mala in srednja SaaS podjetja.
Cenik Groove
Groove svojim strankam ponuja tri glavne cenovne pakete: začetni načrt za 12 USD na uporabnika na mesec, ki se zaračuna letno, načrt Plus za 20 USD na uporabnika na mesec, zaračunan letno, in najobsežnejši načrt Pro za 40 USD na uporabnika na mesec, zaračunan letno.
Poleg plačljive naročnine vam Groove omogoča preizkus programske opreme s 7-dnevnim brezplačnim preskusom.
Oglejte si celotno primerjavo alternative Groove.
11. MailChimp
MailChimp je priljubljeno orodje za avtomatizacijo e-pošte in trženja z dolgo zgodovino v industriji. Z osupljivo bazo strank, ki šteje več kot 12 milijonov, je MailChimp zagotovo naredil vtis na vse, ki so ga preizkusili.
Funkcije MailChimp
- Orodja za upravljanje e-poštnih kampanj
- Graditelj poti strank
- Funkcije SMS trženja
- Analitika oglaševalske akcije
- Orodja inbound marketinga
- Funkcije avtomatizacije trženja
Ključne integracije
Orodja za e-poštno trženje MailChimp so združljiva s številnimi aplikacijami tretjih oseb, vključno s Shopify, Matcha, Firebase, Open Table, ConvertFlow in FeedOtter.
Prednosti
- Ugodne cene
- Napredna avtomatizacija
- Možnosti SMS trženja
Slabosti
- Nezadostna podpora strankam
- Omejeno prilagajanje
- Možnosti oblikovanja omejenih e-poštnih predlog
Najboljše za …
Programska oprema MailChimp je najbolj primerna za mala in srednje velika podjetja. Običajno ga najdete v maloprodaji, e-trgovini, neprofitnih organizacijah in organizacijah, ki temeljijo na storitvah.
Cenik MailChimp
MailChimp ponuja brezplačen načrt, ki ima nekaj omejitev, vendar se lahko marketinškim ekipam z manjšimi proračuni vseeno zdi uporaben. Plačljivi načrti se začnejo s paketom Essentials, ki je brezplačen en mesec in se nato začne pri 11,99 €/mesec na podlagi 500 stikov. Naslednja raven je standardna, ki je prav tako brezplačna en mesec in se nato začne pri 18,44 €/mesec na podlagi 500 stikov. Najdražja raven, ki jo lahko ponudi MailChimp, je načrt Premium, ki stane 322,77 €/mesec na podlagi 10.000 stikov.
Enomesečna brezplačna uporaba paketa Essentials ali Standard deluje kot brezplačno preskusno obdobje za MailChimp.
12. ZoomInfo
ZoomInfo je kombinacija obsežne poslovne baze podatkov in programske opreme, osredotočene na rast, z več kot 20.000 namenskimi strankami po vsem svetu.
Funkcije ZoomInfo
- Seznami stikov
- Orodja za iskanje
- Napredna segmentacija
- CRM integracija
- Vpogled v trg
- Poročanje
Ključne integracije
ZoomInfo je združljiv s številnimi orodji drugih proizvajalcev, vključno s Salesforce, Snowflake, Avaya, Slack, Marketo in Pipedrive.
Prednosti
- Obsežna in redno posodobljena zbirka podatkov
- Robustne zmožnosti iskanja
- Napredna orodja za iskanje in ciljanje
Slabosti
- Po vmesniku je lahko težko krmariti
- Stroški
- Podpora za stranke včasih potrebuje dolgo časa, da se odzove
Najboljše za …
Programska oprema ZoomInfo je bila razvita z mislijo na sodobna podjetja. Primeren je za podjetja vseh velikosti, vključno z zagonskimi podjetji in operacijami na ravni podjetij. Stranke ZoomInfo lahko najdete na področjih, kot so kadrovska služba in zaposlovanje, prodaja, e-trgovina in mnoga druga.
Cenik ZoomInfo
ZoomInfo ima prilagojene cene. Za osebno ponudbo se obrnite na prodajno ekipo ZoomInfo. Vendar pa lahko ZoomInfo pred nakupom naročnine preizkusite s 14-dnevnim brezplačnim preskusom.
13. ConnectWise ScreenConnect
ConnectWise ScreenConnect je rešitev za oddaljeno namizje in mobilno podporo, prej Control. S svojimi popolnoma delujočimi zmožnostmi oddaljenega dostopa in naprednimi funkcijami je dragoceno sredstvo v številnih IT podjetjih.
Funkcije ConnectWise ScreenConnect
- Kontrole dostopa/dovoljenja
- Dostop do več monitorjev
- Klepet v realnem času
- Prenos datoteke
- Snemanje zaslona
- Skupna raba zaslona
Ključne integracije
ConnectWise ScreenConnect ponuja naslednje aplikacije tretjih oseb: Acronis, Freshdesk, Zendesk, SolarWinds in Microsoft Outlook.
Prednosti
- Odlične zmogljivosti na daljavo
- Enostaven za izvedbo
- Hitra in zanesljiva funkcija deljenja zaslona
Slabosti
- Omejene integracije
- Lahko postane precej drago
- Ni poročil po meri
Najboljše za …
ConnectWise ScreenConnect lahko uporabljajo tako mala kot velika podjetja. Najpogostejši primer uporabe te programske opreme je odpravljanje težav v podpornih IT podjetjih in drugih podjetjih, osredotočenih na tehnologijo.
Cene ConnectWise ScreenConnect
Če želite uporabljati ConnectWise ScreenConnect, se lahko odločite za paket One z omejitvijo ene licence. S tem načrtom lahko en sam uporabnik vzpostavi eno povezavo za 27 USD. Naslednja stopnja je standardna, ki enemu uporabniku omogoča 3 hkratne povezave za 42 USD. Zadnji paket Premium omogoča enemu uporabniku 10 hkratnih povezav za 52 USD.
ConnectWise ScreenConnect lahko preizkusite s 14-dnevnim brezplačnim preskusom.
Oglejte si popolno alternativno primerjavo ConnectWise ScreenConnect.
14. Pipedrive
Pipedrive je znana CRM platforma s številnimi prodajnimi funkcijami. Ta alternativa HubSpot pomaga več kot 100.000 podjetjem po vsem svetu pri rasti poslovanja in povečanju prihodkov.
Lastnosti Pipedrive
- Klepet v živo
- Avtomatizacija trženja
- Avtomatizacija prodaje
- Graditelj vizualnega prodajnega cevovoda
- Vodilna kvalifikacija
- CRM
Ključne integracije
Pipedrive se integrira z različnimi aplikacijami tretjih oseb, vključno s Slack, Twilio, Wiza, Paperflite, Skyvia in Asana.
Prednosti
- Prilagodljivi cevovodi
- Robustno poročanje o prodaji
- Obsežen vpogled v stranke in sledenje obiskovalcem
Slabosti
- Manjka vgrajena telefonija
- Lahko postane precej drago
- Omejena prilagoditev platforme
Najboljše za …
Pipedrive je priljubljen predvsem med malimi in srednje velikimi podjetji. Njihove stranke se ukvarjajo predvsem s prodajo, trženjem, nepremičninami in e-trgovino.
Cenik Pipedrive
Za dostop do funkcij Pipedrives se lahko naročite na enega od naslednjih načrtov: Essential za 14,90 € na uporabnika/mesec, napredni načrt za 24,90 € na uporabnika/mesec, Professional za 49,90 € na uporabnika/mesec ali Enterprise za 99,00 € na uporabnika/mesec.
Preden se prijavite za marketinška in prodajna orodja Pipedrives, lahko programsko opremo preizkusite s 14-dnevnim brezplačnim preskusom.
15. LiveChat
LiveChat pomaga več kot 36.000 strankam skrajšati odzivne čase in izboljšati zadovoljstvo strank.
Funkcije LiveChat
- Klepet v živo
- Prenosi v klepetu
- Vstopnični sistem
- Poročanje
- Šifriranje
- Prednastavljeni odgovori
Ključne integracije
LiveChat lahko združite s številnimi orodji tretjih oseb, vključno z BigCommerce, Slack, Magento, Volusion, Zapier in Klaus.
Prednosti
- Zanesljiv pripomoček za klepet v živo
- Enostavna nastavitev in uporaba
- Večjezična podpora
Slabosti
- Lahko je drago
- Omejena avtomatizacija
- Mobilno aplikacijo bi lahko bolje optimizirali
Najboljše za …
LiveChat pomaga podjetjem vseh velikosti slediti sporočilom strank. Najpogostejše panoge, ki uporabljajo LiveChat, so storitve za stranke, e-trgovina, izobraževanje, finance, potovanja in gostinstvo.
Cenik LiveChat
Najcenejši paket, ki ga LiveChat ponuja, je začetni paket za 20 USD na agenta/mesec. Druga stopnja je ekipa za 41 USD na agenta/mesec, nato pa poslovni načrt za 59 USD na agenta/mesec. Če želite izvedeti več o najbolj robustnem načrtu LiveChat Enterprise, se obrnite na njihovo prodajno ekipo.
Poleg štirih plačljivih paketov lahko med 14-dnevnim brezplačnim preizkusom preizkusite LiveChat.
Oglejte si celotno primerjavo alternative LiveChat.
16. Omnisend
Omnisend je odlična izbira za spletne trgovine, ki iščejo alternativo HubSpot Service Hubu. Gre za preprosto in učinkovito trženje po e-pošti in SMS-ih z orodji, ki vam pomagajo komunicirati s strankami na način, ki je smiseln za vašo blagovno znamko.
Funkcije Omnisend
- Avtomatizacija trženja po e-pošti in SMS-ih
- Graditelji obrazcev za e-pošto in prijavo s funkcijo povleci in spusti
- 250+ vnaprej izdelanih e-poštnih predlog
- Poročanje in analiza
- 24/7 podpora strankam v živo za vse načrte (vključno z brezplačnimi)
- 150+ integracij e-trgovine
Ključne integracije
Omnisend lahko integrirate s 130+ aplikacijami drugih proizvajalcev, vključno s Shopify, WooCommerce, WordPress, Justuno, Gorgias, Wix in mnogimi drugimi.
Prednosti
- Pošiljanje SMS-ov po vsem svetu
- Napredna marketinška avtomatizacija
- Nagrajena 24/7 podpora strankam
Slabosti
- Vmesnik je na voljo samo v angleščini
- Omejena prilagoditev platforme
- Omejena prilagodljivost za neekonomske znamke
Najboljše za …
Omnisend je kot nalašč za trgovce z e-trgovino, ki želijo ohraniti svoje trženje po e-pošti in SMS-ih preprosto, a zmogljivo. Je zelo uporabniku prijazen, tako da lahko začnete pošiljati čudovita e-poštna sporočila in besedila, ne da bi morali biti strokovnjak za tehnologijo.
Cenik Omnisend
Omnisend ima brezplačen načrt, ki vam omogoča uporabo vseh njegovih funkcij za do 250 stikov – odlično za mala podjetja, ki so šele začela. Če imate več stikov, standardni načrt znaša 16 USD/mesec za 500 stikov, z več orodji za rast vaše trgovine. Za večje trgovine znaša paket Pro 59 USD/mesec za 500 stikov, kar vam daje vse, kar potrebujete, da s SMS-i dosežete veliko strank.
Katere ključne lastnosti ločijo alternative HubSpot?
Vsaka alternativa HubSpotu, o kateri smo govorili, ima nekaj edinstvenih funkcij in naprednih funkcij, zaradi katerih je močan tekmec, vreden razmisleka. Na podlagi vrste podjetja, ki ga vodite, in vašega posebnega primera uporabe lahko funkcije, kot so prenosi klicev, neomejeni posnetki klicev, prilagodljive predloge, pravila za avtomatizacijo, IVR in orodja za izdajanje vstopnic, močno spremenijo vašo odločitev.
Drugi vidik, ki vas lahko usmeri k najprimernejši alternativi HubSpot, je zmožnost integracije. Poleg tega, da si ogledate seznam integracij, preberite tudi, kako jih lahko povežete s programsko opremo službe za pomoč uporabnikom. Ali so izvorne integracije? Ali uporabljajo API-je? Če je tako, ali vam je tak sistem všeč ali boste potrebovali pomoč podpore?
Čeprav se mnoge funkcije in zmožnosti zdijo nepomembne, poglejte skozi razpoke. Če se na prvi pogled zdi veliko, se vedno poglobite, preden zapravite denar. Bodite radovedni. Zapomnite si, da prava programska oprema za pomoč uporabnikom ne bo samo odgovorila na vsa vaša vprašanja, temveč bo presegla vse.
Zaključek
Kaj smo se torej naučili? Verjetno je HubSpot velika riba v bazenu, vendar ni edina. Morda ste zadovoljni s HubSpotom ali pa vas samo zanimajo druge možnosti, ki so na voljo.
Če nadaljujemo z analogijo z ribami, razmislite o HubSpotu kot o krapu. Lahko ga opazite naokoli; je precej pogosto. Je velika riba in lahko nahrani veliko ljudi, vendar jo je precej težko pripraviti. In če ga ne pripravite ravno prav, ima pogosto blaten okus, ki vam lahko pokvari večerjo.
LiveAgent, na primer, bi lahko imeli za šarenko. Okretna in elegantna, vendar jo je vseeno lahko ujeti. Čeprav ni tako velika kot krap, vas še zdaleč ne bo pustila lačnega. Poleg tega je neverjetno enostavna za pripravo, njen slasten okus pa lahko vaš celoten obrok dvigne na novo raven.
Če se zdaj umaknemo iz ribnika, je lahko težko krmariti po alternativah HubSpot. Seveda so vaše posebne potrebe in zahteve tiste, ki vas bodo na koncu usmerile v pravo smer. Če pa se funkcije, kot so večkanalne zmogljivosti, elegantna in uporabniku prijazna zasnova ter zmogljiva programska oprema za prodajo vozovnic, zdijo kot nekaj, kar bi lahko uporabilo vaše podjetje, lahko le preizkusite LiveAgent. Navsezadnje je odličen primer vseobsegajočega sistema brezplačne službe za pomoč uporabnikom.