Iščete alternativo Customerly?

Ali razmišljate o drugačni programski opremi za podporo strankam? Razmislite o LiveAgentu, vrhunski večkanalni rešitvi za vaše podjetje. Zagotovite podporo prek e-pošte, klepeta v živo, družabnih omrežij, baze znanja in klicnega centra. Izkoristite 175+ funkcij and 40+ integracij , da zagotovite najboljšo možno storitev za stranke.

LiveAgent je preprosto enostaven za namestitev in intuitiven za uporabo. Priročen vodič po vmesniku vas bo vodil skozi postopek in v trenutku boste pripravljeni na podporo.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Vstopnični sistem, ki poenostavlja vse kanale pod eno streho.
Odkrijte LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Zmogljiva alternativa strankam

Customerly dobro opravlja svoje delo, če pa niste zadovoljni s svojo trenutno programsko opremo, razmislite o zamenjavi za nekaj drugega. LiveAgent je odlična alternativa, če je podpora strankam na prvem mestu. Ponujamo vam tri odlične cenovne načrte, ki vam prinašajo vse, kar potrebujete za pravilno delovanje.

Poleg tega vam bomo zagotovili vso podporo, ki jo potrebujete pri prehodu na LiveAgent.

Najhitrejši klepet v živo

LiveAgent ima najhitrejši pripomoček za klepet v živo na trgu, pri čemer je klepet prikazan s hitrostjo 2,5 sekunde.

Zagotovite podporo s hitrostjo strele in ne pustite obiskovalcev strani čakati. Tako jih lahko preprosto spremenite v plačljive stranke.

The fastest live chat on the market

3 razlogi zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Večje zadovoljstvo

LiveAgent povečuje zadovoljstvo strank in izboljšuje stopnje pretvorbe.

Povečana produktivnost

Z našo univerzalno mapo Prejeto zmanjšajte delovni čas svojih agentov in rešite več poizvedb strank.

Bogat nabor funkcij

Z več kot 175 funkcijami službe za pomoč uporabnikom bo zagotavljanje podpore mala malica.

Review shown on phone screen

Boljša podpora vas ne bo stala več

Če želite zagotoviti odlično podporo strankam, vam ni treba črpati proračuna. LiveAgent ponuja tri plačljive načrte, ki vsebujejo funkcije, pomembne za vaše podjetje. Izberete lahko tistega, ki vam najbolj ustreza.

Če potrebujete kaj dodatnega, lahko vedno kupite ločene funkcije, da dobite tisto, kar potrebujete, ne da bi preplačali dražji načrt.

Ste pripravljeni na spremembe?

LiveAgent je najbolj ocenjena in ocenjena programska oprema za pomoč malim in srednje velikim podjetjem v letu 2020. Bodite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Razlogi, zakaj so podjetja prešla na LiveAgent

Ali nas želite primerjati z različnimi drugimi alternativami?

Ali želite videti, kako se merimo z drugimi priljubljenimi rešitvami službe za pomoč uporabnikom? Oglejte si primerjalne strani in odkrijte vse, kar ponujamo.

Povezani članki zAlternativa Customerly
Najhitrejši način, kako svojim strankam zagotoviti podporo, je vzpostaviti stik prek klepeta v živo. Orodje za klepet v živo ponuja storitve za stranke v realnem času.

Orodje za klepet

Odkrijte zmogljivosti orodja za klepet LiveAgent, ki omogoča komunikacijo v realnem času z več kot 15 naprednimi funkcijami, vključno s skupno rabo zaslona in vgrajenimi proaktivnimi povabili k klepetu. Izboljšajte storitve za stranke in povečajte konverzije z LiveAgent – preizkusite brezplačno zdaj!

Vse interakcije, ki jih imajo stranke s podjetjem, njegove storitve in izdelki se imenujejo izkušnja strank. Več o izkušnjah strank.

Izkušnja stranke

Odkrijte, kako izboljšati izkušnjo strank in povečati prihodke z LiveAgent. Spoznajte pomembnost dobre uporabniške izkušnje, njene prednosti ter kako programska oprema za pomoč strankam lahko izboljša vaše poslovanje. Preizkusite LiveAgent brezplačno in izkoristite njegove napredne funkcije za učinkovito podporo strankam.

Klepet s storitvami za stranke strankam ponuja klepet v realnem času s predstavniki strank. Je eno najhitrejših komunikacijskih orodij.

Storitev klepeta

Odkrijte, kako storitev klepeta LiveAgent izboljšuje uporabniško izkušnjo s 15 naprednimi funkcijami za klepet v živo. Zagotovite si brezplačen račun in izboljšajte komunikacijo s strankami v realnem času. Pomembne prakse vključujejo hitre odzive, AI botove in integracijo s CRM za učinkovito podporo. Poskusite brez obveznosti!

Večkanalna podpora je način, da svojim strankam ponudite široko paleto možnosti, da pridejo do vas. Izbirate lahko med številnimi platformami družbenih medijev.

Večkanalna podpora

Večkanalna podpora povezuje podjetja s strankami prek e-pošte, klepeta, telefona, Facebooka in Twitterja. Ustvarite brezplačen račun zdaj!"

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x