Podjetja lahko z uporabo table za povratne informacije in predloge ustvarijo izdelke, ki so osredotočeni na kupce, ki jim bolje pomagajo in rešujejo njihove težave. To posledično povečuje zadrževanje in zvestobo strank, kar se lahko uporabi za ustvarjanje družbenega dokaza, ki lahko ustvari več novih strank.
To je dobesedno win-win. Kako pa ustvarite uporabne povratne informacije strank? Prek table za povratne informacije in predloge. Poglejmo, kako jo ustvariti.
Why the most popular ways to collect feedback aren’t working?
Obstaja več načinov, kako podjetja trenutno pridobivajo povratne informacije, vendar je večina preveč neučinkovitih.
Na primer, vzemite e -poštno trženje. Po e -pošti bi lahko podjetje doseglo obstoječe stranke in jih prosilo, naj odgovorijo na nekaj vprašanj o njihovi blagovni znamki in izdelkih. Koliko strank pa res ima čas – ali energijo in željo – za to? Brez spodbud jih je zelo malo.
Enako je z obrazci za povratne informacije na vašem spletnem mestu. Čeprav imajo ti obrazci zagotovo potencial, da ustvarijo uporabnejše povratne informacije strank, jih lahko pogosto razumemo kot odvračanje pozornosti za stranke, ki se želijo le odločiti za nakup.
Nekatera podjetja gredo tudi po poti, da dejansko kličejo svoje stranke. Ta metoda pa je z vaše strani zahtevna. Čeprav bodo nekatere stranke zagotovo cenile takšno interakcijo v razmerju 1: 1, se vam bo morda zdelo, da vas odvrača od ključnih vidikov vašega podjetja, na katerih bi morali delati. Zato bi bilo dobro, če bi s pomočjo sledilnika SEO delali na svojem organskem dosegu. Dolgoročno se lahko izplača.
Podobno, ko gre za spremljanje vaših družabnih kanalov. Čeprav je to lahko odličen način za spremljanje pogovorov o vaši blagovni znamki in odkrivanje, kaj si ljudje o tem res mislijo, je tudi z vaše strani zelo dolgotrajen. Dejansko socialno poslušanje zahteva predana sredstva za spremljanje in odgovarjanje na povratne informacije.
Ne samo to, ampak ko izvajate številne strategije povratnih informacij strank, izgubljate veliko časa.
Prednosti odbora za povratne informacije in predloge
Predstavljamo okvir za povratne informacije in predloge, pametnejši način za ustvarjanje uporabnejših povratnih informacij strank. Manj zahtevna tako za vas kot za vaše stranke, polje za povratne informacije in predloge je zabaven, interaktiven in super vključujoč forum, ki vam omogoča, da izveste več o tem, kaj imajo vaše stranke radi in česa ne marajo glede vaše blagovne znamke in izdelkov.
Z dodajanjem gumba za povratne informacije na vaše spletno mesto vam bodo stranke lahko pustile povratne informacije in podale predloge. Glasujejo lahko tudi za obstoječe s klikom na gumb, kar pomeni, da se lahko stranke med seboj pogovarjajo. To je za razliko od raziskave, kjer nihče ne ve, kaj govorijo drugi ljudje.
Vsakič, ko stranka pošlje povratne informacije, ste obveščeni prek novega zahtevka. Nato se morate odločiti, ali se boste odzvali ali ne.
Če zberete vse povratne informacije na enem mestu, poenostavite celoten proces. Ni vam treba izvajati različnih strategij povratnih informacij – od anket do telefonskih klicev do poslušanja v družabnih omrežjih – kar pomeni, da si prihranite ogromno časa. Tako lahko hitreje razvijate svoje podjetje. Potrebujete le povratne informacije in polje s predlogi.
Najboljše pa je, da lahko prilagodite gumbe s svojimi povratnimi informacijami in predlogi na tabli. Lahko celo naložite svojo sliko ali napišete svojo kodo HTML.
Tu je nekaj funkcij:
Univerzalna mapa
Vsi zahtevki so zbrani na enem mestu v pametnejši različici vašega e -poštnega predala.
Vstopnični sistem
Vsak posamezni zahtevek vsebuje vsako sporočilo o določenem incidentu, o katerem je poročala stranka. Tako je lažje prepoznati in rešiti težave kot kdaj koli prej.
Samodejno razdeljevanje zahtevkov
Odločite se, kdo lahko upravlja s katerimi zahtevki in koliko zahtevkov lahko obravnava vsak agent. Če agent potrebuje malo oddiha, mu ga lahko date. Če je treba spremeniti lastništvo zahtevka, lahko to tudi preprosto storite.
Časovno sledenje
Več o tem, kako dolgo traja reševanje povprečne težave s funkcijo sledenja časa.
Oznake
S težavami prihajajo teme podpore. Z oznakami ločite pomembne stranke.
Več informacij o tej funkciji najdete na LiveAgent – tabla za povratne informacije in predloge.
Zaključek
Veste, kako pomembne so povratne informacije za uspeh vašega podjetja. Če namestite in nastavite tablo za povratne informacije in predloge, lahko svoje podjetje popeljete na naslednjo stopnjo veliko hitreje kot prej. Spoznajte svoje stranke, ugotovite, katere so njihove največje težave – in jih nato rešite.
Odkrijte sami
Znanje je pomembno, vendar le, če se uresniči. Preizkusite vse, kar se naučite na naši akademiji, v storitvi LiveAgent.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Predloge e-pošte za povratne informacije
Odkrijte predloge e-poštnih sporočil za povratne informacije na LiveAgent in izboljšajte zadovoljstvo strank z našimi nasveti in personaliziranimi sporočili!
Predloge za storitve za stranke
Seeking professional email templates? Look no further. LiveAgent provides free email templates for marketing, sales, live chat, and help desk purposes.
Predloga e-pošte z zahtevo za povratne informacije
Predloge e-pošte z zahtevo za povratne informacije vam lahko pomagajo pri interakciji s potencialnimi in obstoječimi strankami in vzpostavitvi smiselnih povezav z njimi
Povratne informacije & Predlogi
Naj vaše stranke glasujejo, kaj so zanje najpomembnejše lastnosti. O vsaki ideji se pogovorite z njimi na forumu za povratne informacije. Več o tem preberite v članku.