Kaj je forum strank?
Forum je spletna tabla za razprave, ki uporabnikom omogoča, da vodijo pogovore v obliki objavljenih sporočil. Forum strank je z drugimi besedami forum uporabnikov ali forum skupnosti. To je v bistvu kraj, kjer lahko stranke podjetja medsebojno komunicirajo ali iščejo ustrezne informacije. Poleg tega lahko drug drugemu zastavljajo vprašanja in odgovarjajo ter delijo svoje znanje. Na primer; koristne nasvete in zvijače, vpoglede, najboljše prakse, primere uporabe in osebne izkušnje z izdelki ali storitvami podjetja.
Kako ustvariti forum za stranke?
Mnogi prodajalci programske opreme za pomoč uporabnikom vključujejo forume skupnosti kot del svojih portalov za samopostrežne storitve. Zato ni treba iskati ločenih orodij. Ustvarjanje foruma za stranke običajno traja nekaj preprostih korakov. Ne zahteva nobenih tehničnih veščin ali posebnega znanja.
Če želite v LiveAgentu ustvariti forum za stranke, se pomaknite do portala za samopostrežbo strank. Tukaj boste našli forum. Nato preprosto vnesite naslov in se odločite, ali je to interni ali javni forum. Navedite opis, vključite ustrezne ključne besede za SEO optimizacijo in izberite oddelek, pristojen za obravnavo vnosov v forum.
Interni forumi so namenjeni zaposlenim v podjetju. Po drugi strani so javni forumi vidni vsem. Uporabniki pa se morajo prijaviti, če želijo zastaviti ali odgovoriti na vprašanja. Stranke, registrirane na vašem portalu za stranke, bodo lahko predlagane forume videli na glavni strani. Ko odprejo forum, se lahko pridružijo razpravi ali zastavijo novo vprašanje.
Vsak vnos v forum, ne glede na to, ali gre za novo vprašanje ali komentirano temo, se samodejno spremeni v zahtevek. Zato se bo med drugimi zahtevki pojavil na plošči agentov. Kadar je potrebno in primerno, lahko agenti sodelujejo. Ponujajo lahko koristne informacije in odgovarjajo na vprašanja, na katera drugi uporabniki foruma niso mogli odgovoriti.
Izbira določenega oddelka za upravljanje foruma pomeni, da bodo vstopnice dodeljene pravim zaposlenim. Tako na vprašanja strank odgovarjajo le agenti z najustreznejšim znanjem, izkušnjami in strokovnim znanjem. Zagotavlja pravočasno in učinkovito izmenjavo pravilnih informacij ter nanje odgovarja.
5 Glavnih prednosti foruma skupnosti strank
Forum skupnosti strank je več kot le logična razširitev vaše samopostrežne ponudbe. Čeprav je forum strank na splošno še vedno mišljen kot funkcija “fajn jo je imeti” in ne kot nuja. Vendar pa lahko ima s premišljenim upravljanjem pozitiven vpliv. Na primer; o angažiranosti uporabnikov, zadovoljstvu strank, zvestobi blagovnim znamkam in celo spodbujajo inovacije izdelkov. Tu je nekaj ključnih prednosti izvajanja foruma skupnosti strank z blagovno znamko na vašem portalu za samopostrežne storitve:
1. Olajšanje sodelovanja s strankami
Če je sodelovanje strank pomemben del vaše strategije, je lahko forum skupnosti močan posrednik. Strankam ponuja zanimivo mesto za izmenjavo svojih izkušenj. To ne velja samo za vaše podjetje, ampak tudi za druge člane skupnosti. Omogočanje strankam, da postavljajo teme in vodijo razprave z drugimi uporabniki, jim daje občutek vključenosti in pooblastila.
Poleg tega, če je vaš izdelek zelo nastavljiv, prilagodljiv in fleksibilen, bodo kupci zagotovo cenili možnost brskanja po forumu in ogled, kako ga drugi uporabljajo. Pravzaprav jim lahko pomaga odkriti rešitve, ki se sprva morda niso zdele očitne, in poiskati učinkovitejše načine za doseganje boljšega rezultata z vašim izdelkom.
2. Izboljšanje ponudbe samopostrežnih storitev
Vaši agenti ali stranke lahko na forumu skupnosti odgovorijo na pogosta vprašanja. To dobesedno ustvari Bazo znanja, ki jo ustvarijo uporabniki. Zatorej polno informacij, ki lahko pomagajo drugim, zlasti novim kupcem, ki šele začenjajo z vašimi izdelki. Nekateri vaši dolgoročni zvesti kupci bodo morda celo postali redni sodelavci foruma. Izmenjava svojih najboljših praks in nasvetov o temah, za katere so strokovnjaki. To ustvarja trajen koristen vir za številne stranke hkrati. To vam lahko pomaga tudi prihraniti čas vaših podpornih agentov.
3. Optimiziranje obstoječe vsebine
Spremljanje tega, o čemer stranke razpravljajo na forumu skupnosti, je ključnega pomena. Podjetjem lahko omogoči bolj poglobljeno razumevanje težav in skrbi strank. Te predstavljajo odlično priložnost za izboljšanje obstoječe vsebine z zajemanjem tem, ki jih stranke najbolj zanimajo. Poleg tega, če stranke nenehno zastavljajo vprašanja in se pogovarjajo o vprašanjih, ki so že obravnavana v vaših člankih, to pomeni, da vsebina ne zagotavlja popolne vsebine. in razumljive informacije. Zato ga je treba izboljšati in ustrezno prilagoditi.
4. Spodbujanje izboljšanja izdelka
Če opazujete pogovore strank na forumu skupnosti, lahko podjetja najdejo veliko idej in neprecenljivih podatkov. To je dragoceno ne samo za njihov oddelek za podporo strankam, ampak tudi za njihove skupine za izdelke. Stranke posredujejo posredne povratne informacije tako, da razpravljajo o izdelkih/storitvah podjetja, delijo svoje ideje, poglede in izkušnje. Podjetjem lahko pomaga pridobiti vpogled v razvoj izdelkov. Poleg tega, da bi ukrepali glede na izboljšave, ki jih iščejo njihove stranke.
5. Spremljanje pogovorov s strankami
Tako ali drugače kupci na spletu govorijo o blagovnih znamkah in svojih izdelkih. Vsa podjetja ne morejo učinkovito spremljati teh odzivov in se nanje odzvati. Na primer; na družbenih medijih, forumih tretjih oseb ali na drugih mestih, ki jih je težje ali celo nemogoče odkriti. Zagotavljanje strank foruma skupnosti, kjer se lahko pogovorijo, podjetjem omogoča, da spremljajo, kaj stranke govorijo. Tako se lahko vključite v te pogovore in po potrebi ponudite pravočasno pomoč ali nasvet.
Odkrijte sami
Znanje je pomembno, vendar le v praksi. Ustvarite forum za svoje stranke neposredno znotraj storitve LiveAgent.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Predloge elektronske pošte portala za stranke
Odkrijte brezplačne predloge e-pošte za portal za stranke na LiveAgent, ki omogočajo samopostrežno izmenjavo informacij in reševanje poizvedb. Naučite se pisati učinkovita sporočila za različne situacije in izboljšajte komunikacijo s strankami. Pridružite se zdaj brez obveznosti!
Kakšna je vrednost za stranke?
Odkrijte, kako ustvariti vrednost za stranke s strateškim pristopom in prilagajanjem ponudb različnim segmentom. Naučite se, zakaj je vrednost za kupce ključna za konkurenčno prednost in uspeh na trgu. Preberite več o opredelitvi, pomembnosti in ustvarjanju vrednosti za kupce na naši strani.
Kako obravnavati pritožbe strank
Naučite se obravnavati pritožbe jeznih strank s poudarkom na razumevanju čustev in empatičnem reševanju težav. Odkrijte pomembnost mirnega in prijaznega pristopa ter preizkusite brezplačno platformo za storitve strank.