Zahvalno e-poštno sporočilo ali zahvalno pismo?
Glede na velikost in vrsto podjetja, ki ga vodite, ter število strank, ki jim želite izraziti hvaležnost, se lahko nanje obrnete po e-pošti ali natisnete zahvalna pisma (poslana po navadni pošti). Pri izbiri med tema dvema je treba upoštevati nekaj dejavnikov:
- Čas dostave: tradicionalno pismo bo prispelo naslednji dan po tem, ko ga boste poslali. Če čas ni kritičen, lahko pošljete pismo. Ko pa je potrebno takojšnje spremljanje – na primer zahvala stranki za nakup – bo e-mail sporočilo bolj priročno.
- Stopnja formalnosti: E-poštna sporočila v poslovnem svetu veljajo za manj formalna kot pisma. Če želite ohraniti formalno komunikacijo s strankami – se odločite za pisma.
- Vsebina sporočila: E -pošta omogoča dodajanje grafik, slik, videoposnetkov, povezav ali pripenjanje datotek – če želite, da je vaša zahvala bolj ustvarjalno kot navadno natisnjeno besedilo, je e-pošta prava stvar.
- Proračunske omejitve: pošiljanje e-poštnih sporočil je cenejše, pošiljanje pisem zahteva dodatne stroške (papir, tiskanje, pristojbine za poštne storitve). Za globalno podjetje je seveda edina razumna možnost, da imajo stranke po vsem svetu.
Kako napisati zahvalo stranki
Vsako zahvalno pismo stranki mora biti na splošno strukturirano v bolj formalnem slogu kot e-poštno sporočilo in mora vedno vsebovati nekatere osnovne sestavine zahvalnega pisma. Spodaj je nekaj koristnih nasvetov za ustvarjanje popolnega zahvalnega pisma vašim strankam:
1. Uporabite ustrezen pozdrav
Izbira pravega pozdrava za pismo zahvale je odvisna od vašega odnosa s stranko. Še vedno je bolje uporabiti bolj formalne pozdrave, na primer; »Spoštovani gospod/gospa Carter« ali »Dragi John«. Neformalen nagovor; Izogibati se je treba “Pozdravljeni” ali “Zdravo“. Prav tako preverite črkovanje imena prejemnika, sicer tvegate, da boste že na začetku naredili slab vtis.
2. Držite se namena pisma
Edini namen zahvalnega pisma bi moral biti hvaležnost in zahvala zvestim strankam. Uprite se skušnjavi, da bi znova predstavili svoje podjetje. Ne omenjajte nobene prihajajoče razprodaje, posebnih ponudb, novih izdelkov ali česar koli drugega, kar bi lahko šteli za oglas. Ker lahko stranko odvrne od vašega začetnega namena.
3. Dodajte nekaj nadaljevalnih vrstic
Ko se zahvalite stranki za njeno sodelovanje, razmislite o dodajanju dodatne izjave, ki kaže, da ste pozorni na potrebe strank. Lahko bi omenili, da ste vedno na voljo, če imajo kakršna koli vprašanja ali pomisleke glede vaših izdelkov ali storitev. Ali preprosto vprašajte, ali lahko kaj storite, da povečate njihovo zadovoljstvo.
4. Vključite svojo blagovno znamko
Če želite, da je pismo profesionalno, uporabite glavo z napisom, ki lahko vsebuje ime vašega podjetja, logotip ali druge podatke o blagovni znamki. Dobro oblikovan pisemski naslov naredi izgled edinstven, zagotavlja prepoznavnost vaše blagovne znamke, pomaga prejemniku preveriti pristnost in ustvarja celoten profesionalni vtis.
5. Uporabite pravi zaključek
Pri zaključku zahvalnega pisma je pomembno uporabiti ustrezne spoštljive in profesionalne besede ali besedne zveze. Izberete lahko najpogosteje uporabljene “S spoštovanjem” ali “Lep pozdrav” ali nekoliko bolj osebne “Pozdravljeni“, “Lep dan“, “Lepe želje” ali “Hvala”. Zaključki, kot so “Vedno“, “Na zdravje“, “Ljubezen” ali “Pozor“, veljajo za preveč neformalne za poslovna pisma in se jim je treba izogniti.
6. Končajte s podpisom
Čeprav se zdi, da so pisma zahvale osebna, so za velika podjetja lahko izziv. Podpis na dnu pisma pripomore k dodajanju vsaj določene ravni personalizacije. Čeprav ročno napisanega podpisa ni vedno mogoče dodati, bo tudi natisnjen vedno videti bolje kot preprosto tipkano ime.
Primeri zahvalnega pisma kupcu
1. Zahvala dolgoletnim strankam za zvestobo
Dear Mr. ****,
We want you to know how much we appreciate your business since you have been our loyal customer for the last three years. We understand that you have many options in the marketplace, and are pleased that you have still made (Company Name) your premier choice.
It is customers like you that help keep our lights on, and we couldn’t be more grateful!
Your honest suggestions and feedback is a vital part of our growth. If there is anything we can do to make your experience with us better, please let us know.
Best regards,
****
2. Praznovanje mejnika podjetja
Dear ****,
This year (Company Name) is celebrating the 10th anniversary, and we would like to thank you for making this happened! The growth and success we’ve experienced over all these years are because of customers like you, who faithfully support our business.
Speaking on behalf of the company, we hope that you have enjoyed the enhanced quality of our services. We will continue our efforts to meet your requirements and expectations in the future as well.
We truly appreciate your trust, and we’ll do our best to continue to give you the kind of service you deserve.
Gratefully,
****
3. Hvaležnost ob koncu leta
Dear Ms. ****,
As the year winds down, we would like to take this chance to say thank you for choosing our business! You are one of our most highly valued customers and it has been a sincere pleasure serving you this year.
We always strive to exceed our customers’ expectations and meet their requirements. Let us know if there is anything we can ever do to assist you further.
From all of us at (Company Name), we wish you and your loved ones a safe and happy New Year!
With appreciation,
****
Odkrijte sami
Znanje je pomembno, vendar le, kadar se uporablja v praksi. Preizkusite vse v naši akademiji LiveAgent.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Zahvalne e-poštne predloge e-trgovine
Odkrijte učinkovite zahvalne e-poštne predloge za e-trgovino, ki vam pomagajo vzpostaviti zaupanje in povečati prodajo. Naučite se, kako ohranjati pozitivne odnose s strankami z brezplačnimi predlogami, ki jih lahko kopirate in prilepite. Preverite raznolike vrste zahvalnih sporočil za nove in obstoječe stranke ter izboljšajte svoj marketinški načrt.
Prodajni klic kontrolni seznam
Opraviti prodajni klic, ki privede do konverzije, je izziv. Ta kontrolni seznam prodajnih klicev to omogoča. Izpolnite ga in sklenite dogovor še danes.
Zahvalne kartice in opombe strankam
Dobro izdelana natisnjena zahvala ali ročno napisana zahvala se bo verjetno ohranila vsaj nekaj časa. Preberite več o tej temi.