Kaj so e-poštna sporočila o hvaležnosti strankam in zakaj jih pošiljate?
Zahvalo strankam z email sporočilom podjetja strateško uporabljajo za krepitev osebnih odnosov s strankami in poosebitev njihove blagovne znamke. Dobro strukturirano, prilagojeno e-poštno sporočilo o hvaležnosti (nadaljnje e-poštno sporočilo), poslano v pravem trenutku, ima skoraj enak učinek kot osebna zahvala stranki. To lahko resnično prispeva k ustvarjanju pozitivne izkušnje strank in zaznave blagovne znamke.
Kdaj poslati e-poštno sporočilo hvaležnosti stranki?
Vsekakor ni slabega trenutka, da se zahvalite strankam in izrazite svojo hvaležnost. Toda nekateri trenutki in priložnosti bi se seveda zdeli primernejši. Zahvalnih e-poštnih sporočil ni treba nujno pošiljati le, ko stranke nekaj kupijo. Če uporabljate platformo za avtomatizacijo e-poštnega trženja, se lahko sporočila o hvaležnosti sprožijo na podlagi različnih dejanj uporabnikov.
To nadaljnje e-poštno sporočilo je mogoče poslati:
- med sezonskimi počitnicami, kot so; Božič, Valentinovo ali Dan zahvalnosti
- ob rojstnih dnevih strank
- ob obletnici sodelovanja s stranko
- zvestim strankam pri doseganju mejnikov podjetja
- po prvem nakupu ali ponovnem nakupu
- po povratnih informacijah, pregledih ali pričevanju
- ko se zahvalite strankam za napotitve
- ko se potencialni uporabniki prijavijo/pridružijo/postanejo član
- naročnikom na glasilo
- udeležencem dogodka ali spletnega seminarja
Kako napisati zahvalno e-pošto: 10 korakov
Ko pišete zahvalno e-poštno sporočilo, upoštevajte naslednjih 10 korakov, da bo relevantno in učinkovito. Te korake lahko na splošno uporabite tudi za nadaljnjo e-pošto.
1. Izberite dobro temo
Zadevne vrstice veljajo za pomembne, saj lahko pogosto vplivajo na to, ali bo prejemnik dejansko odprl e-poštno sporočilo. Poročilo Retention Science je pokazalo, da vrstice v naslovu s 6 do 10 besedami dobijo največ pozornosti. Ohranite razumno dolžino, pazite, da bo tema privlačna in ustvarjalna, ne pa preprosto “hvala vam”.
2. Začnite s pravilnim pozdravom
Pravi pozdrav določa ton celotnega sporočila. Če poznate prejemnika, lahko začnete sporočilo z “Pozdravljen …” ali “Dragi …”. Če je sporočilo bolj neuradno, se sklicujte na prejemnikovo ime. V nasprotnem primeru prejemnika naslovite kot “g.” ali “gospa“, čemur sledi priimek.
3. Izrazite hvaležnost in navedite podrobnosti
Pojdite k bistvu in natančno povejte, za kaj se jim zahvaljujete. Sporočilo mora vsebovati hvaležnost stranki. Izogibajte se reklamiranju svojega poslovanja, razen če nudite izobraževalne vsebine, posebno ponudbo ali kaj drugega zanimivega.
4. Poosebite sporočilo
Naj bo sporočilo čim bolj osebno. Namesto na splošni in preveč pogost naslov »Ne odgovarjajte« naslavljajte e-poštno sporočilo resnične osebe v vašem podjetju. Drug način humaniziranja sporočila je uporaba emojijev, če je primerno.
5. Dodajte nekaj osebnosti
Prilagojena e-poštna sporočila imajo višje stopnje angažiranosti. Dejansko so študije pokazale, da je za 26% več možnosti odpiranja e -poštnih sporočil s prilagojenimi temami, kot tistih brez. Sporočilo lahko tudi prilagodite tako, da vključite več podrobnosti o tem, za kaj ste hvaležni.
6. Ohranite prijazen, a profesionalen ton
Glede na vaše občinstvo je morda povsem sprejemljivo pisati na nekoliko neuraden način in uporabiti nekaj humorja,pa je kljub temu treba ohraniti v celoti profesionalni ton, kar pomeni, da ni slenga in kolokvijalizmov.
7. Glejte v prihodnost
Preprečite enosmerno sporočilo, tako da strankam omogočite nadaljevanje pogovora in jim sporočite, da je vaša podpora oddaljena le nekaj klikov:
If you have any questions about using our product/ service in the future, please don’t hesitate to contact me via live chat or email.
8. Še enkrat se zahvalite
Ko končate z glavnim sporočilom, bi bilo morda smiselno končati e-poštno sporočilo s končno vrstico in se še enkrat zahvaliti stranki:
Thanks again for your feedback/for your support/for the purchase/for being a loyal customer for years.
9. Uporabite ustrezne zaključke
Pri izbiri prave zaključne fraze bo stopnja formalnosti odvisna od prejemnika. Nekateri najpogostejši zaključki, primerni za podjetja, so lahko: “S spoštovanjem …”, “Vse najboljše …”, “Pozdravljeni/Lep pozdrav …”, “Hvala“, “Imejte čudovit dan/vikend … ”.
10. Lektorirajte pred pošiljanjem
Preden pritisnete ‘Pošlji‘, lektorirajte celotno sporočilo in se prepričajte, da se dobro bere, posreduje vaš natančen pomen izražanja hvaležnosti, pri tem pa ni tipkarskih ali sramotnih slovničnih napak, ki bi lahko uničile vtis.
Primeri zahvale po e-pošti
Zahvala stranki za nakup
Dear ****,
Thank you for your order! We’d like to inform you that your payment has been confirmed and your order No. ******** has been successfully processed.
Once your items have been packed, they will be shipped to you immediately. Meanwhile you can check the current status of your order at any time by clicking this link.
If you have any queries regarding your order, please do not hesitate to contact us.
Thanks again for your purchase. Hope you enjoy shopping with us!
Sincerely,
****
Zahvala stranki za napotitev
Hi John,
****@gmail.com installed Dropbox after getting your invite. To thank you, we’ve awarded you 500 MB of bonus space. You now have 12,75 GB on Dropbox!
Thanks!
– The Dropbox Team
P.S. To get even more space, invite your friends or upgrade your Dropbox!
Zahvala strankam za povratne informacije
Dear ****,
Thank you for your feedback! I’m delighted to hear that you had a great experience interacting with our customer support team. I completely understand how rewarding it can feel when your problem is solved within minutes, and I’m glad to hear that our support team was able to do just that.
Feedback like yours helps us deliver better customer experiences by knowing what we are doing right and where we can improve. So, I really appreciate you taking the time to send us your response.
If you have any more questions, comments, or concerns, don’t hesitate to reach out!
Regards,
****
Odkrijte sami
Znanje je pomembno, vendar le, če se uporablja v praksi. Preizkusite vse v naši akademiji LiveAgent.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Kako uporabljati spodbude za stranke
Odkrijte, kako učinkovito uporabljati spodbude za stranke in povečajte njihovo lojalnost ter sodelovanje. Naučite se, kako povratne informacije, nagrade za ocene in spodbujanje aktivnosti na družbenih medijih lahko dvignejo vašo poslovno strategijo na višjo raven. Preberite praktične nasvete in primere na naši strani.
Kaj naredi storitve za stranke izjemne?
Odkrijte ključne lastnosti odlične storitve za stranke, ki so bistvene za uspeh podjetja. Naučite se, kako lahko odzivnost, hitrost, kompetenca, vljudnost in konsistentnost izboljšajo izkušnje vaših strank. Preberite navdihujoče primere in citate ter preizkusite platformo LiveAgent brezplačno za optimalno podporo strankam.