Kaj je avtomatizacija prodaje?
Avtomatizacija prodaje uporablja sistem, ki vam omogoča, da zmanjšate število ponavljajočih se prodajnih opravil/procesov. Tako ima vaša ekipa več časa, da se osredotoči na sklepanje prodajnih poslov.
Katera prodajna opravila/procese lahko avtomatizirate?
- Pošiljanje nadaljnjih e-poštnih sporočil
- Uvajanje v prodajo
- Opomniki za plačila
Kakšne so prednosti avtomatizacije prodaje?
Prednosti avtomatizacije prodaje vključujejo:
Izboljšana produktivnost
Če želite uspešno poslovati, morate učinkovito in uspešno upravljati svoj čas. To se nanaša na vsakodnevne naloge in delovne postopke vaših zaposlenih. Avtomatizacija prodaje vam omogoča, da tekom dneva dosežete več, saj so ponavljajoče se naloge avtomatizirane.
Nadzorovani delovni procesi
Z nadzorovanimi delovnimi procesi lahko vaše podjetje ustvari uspešen postopek negovanja in krepitve odnosov s strankami. Poleg tega zagotavljajo, da gre vsak glavni potencial/stranka skozi ustrezen postopek prodajnega lijaka. Avtomatizacija določenih delovnih procesov vam omogoča, da vsakemu potencialnemu kupcu zagotovite kakovostno prodajno izkušnjo z izdelkom/storitvijo, kar vašemu podjetju pomaga doseči zastavljene ključne kazalnike uspešnosti.
Doslednost blagovne znamke
Ponavljajoča se prodajna opravila, kot so nadaljnja e-poštna sporočila, so lahko dolgočasna in utrujajoča. Velikokrat se zgodi, da sčasoma ne posredujemo več enako kakovostnega sporočila. Kot vsi vemo, lahko monotona sporočila dolgoročno škodujejo vašemu poslovanju. Kljub temu morate zagotoviti dosledno sporočilo o podobi svoje blagovne znamke. Če vsaki stranki predstavite drugačno podobo blagovne znamke, to lahko povzroča zmedo in škoduje vaši blagovni znamki. Avtomatizacija prodajne e-pošte je tako lahko odličen način za dosledno predstavitev vaše blagovne znamke, tako da vas stranke zaznavajo in si vas zapomnijo z zornega kota, ki ga želi vaša blagovna znamka prikazati.
Učinkovita uporaba virov
Podpora za avtomatizacijo prodaje izboljša produktivnost, ne da bi bilo treba zaposliti dodatne delavce. Tako lahko dodatna sredstva učinkovito uporabite za nadaljnjo izboljšavo svojega izdelka/storitve. Na žalost mnoga podjetja svojih virov ne uporabljajo učinkovito, še posebej takrat, ko jim gre odlično. Ne pozabite, da lahko vaše podjetje te vire vedno uporabi v slabših časih ali pa jih lahko uporabite za še večjo nego svoje blagovne znamke.
Enostaven postopek uvajanja
Z avtomatiziranimi prodajnimi procesi lahko nove zaposlene učinkovito uvedete v delo. Avtomatizirani in nadzorovani delovni procesi/naloge, kot so vnaprej napisana e-poštna sporočila, omogočajo novim zaposlenim, da razumejo kakovost vizualne predstave blagovne znamke.
Povečan prihodek
Končna korist je, da poenostavljeni delovni procesi in avtomatizirana opravila predstavljajo večje prihodke, saj je vaša ekipa učinkovitejša, vi pa imate vzpostavljen avtomatiziran prodajni lijak.
Bonus nasvet
Avtomatizacija je odličen način za izboljšanje vsakodnevnega poteka dela in produktivnosti prodajnega oddelka. Vendar je lahko prevelika stopnja avtomatizacije kontraproduktivna. Če vaše podjetje poskuša avtomatizirati večino opravil, lahko sporočila postanejo robotizirana in neosebna, kar lahko stranke skoraj takoj opazijo. Posledično lahko to zmanjša stopnjo konverzije in celo škodi ugledu vaše blagovne znamke. Če pa lahko avtomatizacijo pametno vključite v proces prodajnega lijaka, lahko svoje poslovanje dvignete na višjo raven. Ključno je, da poskrbite za dodajanje majhnih osebnih pristopov, kot je na primer ime stranke.
Kako lahko LiveAgent avtomatizira nekatere vaše procese prodaje?
Email predloge
Predloge e-poštnih sporočil je funkcija v programu LiveAgent, ki vam omogoča ustvarjanje univerzalnih e-poštnih sporočil, primernih za vse vaše stike, na primer “pozabljeno geslo” ali “poprodajno sporočilo”. Še več, LiveAgent vam omogoča, da ta e-poštna sporočila avtomatizirate na podlagi vaših pravil in jih prilagodite glede na podatke CRM. Poleg tega lahko agenti enostavno urejajo e-poštna sporočila, saj je vgrajen WYSIWYG urejevalnik, lahko pa jih tudi oblikujete v HTML, če vam to bolj ustreza.
Potrebujete pomoč pri ustvarjanju predlog e-pošte? Oglejte si naše brezplačne predloge e-poštnih sporočil.
Pravila
Pravila avtomatizirajo potek dela prek pravil SLA, časovnih pravil in pravil za ukrepanje. LiveAgent zagotavlja to funkcijo, da se lahko vaši agenti osredotočijo na nujnejše naloge.
Primer avtomatizacije prodaje
Pravila omogočajo avtomatizacijo ustvarjenih predlog e-pošte. Če želite na primer pošiljati poprodajna e-poštna sporočila ob določenem času, to storite tako, da v programu LiveAgent določite pravilo časa.
CRM
CRM je okrajšava za upravljanje odnosov s strankami. LiveAgent ponuja integracije CRM za izboljšano storitev za stranke in prodajne komunikacije. Ker so vsi podatki o strankah na enem mestu, je komuniciranje in avtomatizacija napornih procesov enostavna. Na primer, ko ustvarjate predloge poprodajnih e-poštnih sporočil, lahko sporočila preprosto prilagodite tako, da dodate ime stranke.
Ne poznate LiveAgenta?
LiveAgent je funkcionalno bogata rešitev za pomoč uporabnikom, ki spremlja, avtomatizira in poroča. Sistem zbira vso dohodno komunikacijo na enem vmesniku, tako da zaposlenim ni treba preklapljati med medijskimi platformami, da bi odgovorili na vsa vprašanja. Prenaša poizvedbe strank iz medijev, kot so e-pošta, Instagram, Facebook, Viber, forum in drugi. Poleg tega zagotavlja funkcije za avtomatizacijo storitev za stranke, kot so avtomatizirana distribucija zahtevkov, IVR ali samodejni povratni klic.
Ready to try LiveAgent?
Try out LiveAgent for free and take your customer service and sales to the next level.
Odkrijte, kako učinkovito upravljati klicni center s prilagodljivimi delovnimi modeli, merjenjem ključnih metrik, ter zaposlovanjem in motiviranjem agentov. Naša stran ponuja brezplačno preizkusno različico LiveAgent za izboljšanje izkušenj s storitvami za stranke. Preprečite izgorelost agentov in ustvarite motivacijsko okolje z jasnimi cilji in gamifikacijo. Preberite več in optimizirajte svoj klicni center!
Uvod v akademijo za pomoč strankam
Pridružite se Akademiji za pomoč strankam in odkrijte ključno vlogo odlične storitve za uspeh vašega podjetja. Naučite se veščin in koristite brezplačno usposabljanje preko LiveAgent, ki združuje več komunikacijskih kanalov v enem vmesniku. Izvedite, zakaj naj bo storitev za stranke vaša glavna prioriteta in kako lahko izboljšate odnose s strankami za dolgoročno uspešnost.
Izobraževanje službe za pomoč uporabnikom
Odkrijte, kako izboljšati podporo strankam z našimi nasveti za usposabljanje in vzdrževanje mehkih veščin. Preizkusite LiveAgent brezplačno in izboljšajte svoje stranke izkušnje!