Dandanes večina kanalov, kjer se stranke obrnejo na vaše podjetje, ne potrebuje več podpore za prenosnike. Obstajajo aplikacije za messengerje in programska oprema za klepet v živo.
Tukaj je navedeno, kaj morate upoštevati.
Prednosti telefonske storitve za stranke
Morda se ne zdi tako, vendar ima delo na telefonu številne prednosti. Evo, kako je bolje kot delati na prenosnem računalniku.
1. Moč pametnega telefona
Dandanes so pametni telefoni precej zmogljivi. Vendar ne tako zmogljivi kot sodobni prenosniki, vendar dovolj za večino nalog, povezanih z delom. Na primer, vzemite kateri koli najnovejši Samsung. Tudi pri proračunskih modelih lahko večopravilno opravljate tako, da med brskanjem po wikiju podjetja poiščete stranke v treh različnih messengerjih in poiščete pravi odgovor.
Ne morete zagnati programske opreme za kodiranje ali biti učinkoviti pri vnašanju dokumenta, toda klepet je tam, kjer pametni telefoni pridejo do izraza. Tako veliko ljudi klepeta na svojih pametnih telefonih iz zabave, vaši zaposleni pa lahko klepetajo zaradi dobička.
2. Telefon in messengerji
To je lahko močna ali šibka točka. Delujete kot običajni uslužbenec za podporo strankam s telefona. Delate lahko samo z odzivanjem na klice in pogovorom v klepetih, nič drugega.
Toda pri teh dveh lahko s prenosnikom opravljate enako dobro kot če bi bili v pisarni.
3. Pomoč strankam na kraju samem
Obstaja pa ena izjema od tega pravila. Mobilni telefon je lahko edini odgovor, če vaš namen ni pomagati strankam na spletu, temveč da se le-te odpravijo po pomoč na lokacijo.
Na primer, kabelski tip ne zmore delati s prenosnikom. Morate iti do vaše stranke, položiti internetni kabel, ga povezati in vse nastaviti v strankinem računalniku.
Kje pride na vrsto mobilni telefon? Novega odjemalca morate povezati z bazo podatkov, ga registrirati in označiti zahtevek kot zaprt. To je veliko lažje narediti z mobilnim telefonom kot s prenosnikom.
Enako velja za vsako podporno delo, ki zahteva, da se odpravite iz pisarne.
4. Večopravilnost
Mobilni telefon se odlično obnese za tovrstna opravila, saj omogoča večopravilnost. Tehnično lahko svoje delo opravljate z eno roko, drugo pa imate prosto za kaj drugega.
Čeprav to ni vedno najboljši način, lahko med pogovorom s stranko še vedno izvajate večopravilnost. Telefon naj bo povezan in vklopljen zvok. Ko bo stranka potrebovala pomoč, boste prejeli obvestilo.
Medtem lahko počnete kaj drugega, kot je zamenjava plenice.
5. Delo na daljavo
Zakaj je to priročno? Ker se veliko ljudi v industriji podpore strankem vozi na delo. Pomemben del njih so mame, ki poskušajo družini pomagati s krajšim delovnim časom.
Delo na mobilnih napravah omogoča delo na daljavo in je morda celo bolj učinkovito za delo na daljavo. Če je telefon v žepu, ne morete zgrešiti obvestila stranke. Z prenosnim računalnikom pa se lahko preveč oddaljujete od delovne postaje in je odzivni čas zato daljši.
6. Takojšnja podpora
Ker imajo nekateri oddaljeni sodelavci druge naloge, kot je skrbništvo, pri delu z osebnim računalnikom morda niso najboljši. Telefon imajo vedno pri sebi, zato bo odzivni čas krajši.
7. Delo 24/7
Žalostna resnica je ta, da če želite biti dober vodja uspeha strank, morate biti ves čas na telefonu. Kaj pa, če se vaša najboljša stranka ob 23. uri odloči, da vas zapusti in preide k drugemu podjetju, in vam zastavi vprašanje, ki lahko stane deset tisoč dolarjev? V tem primeru pride prav delo na pametnem telefonu.
8. Več možnosti za najem
“Ko smo najemali nove vodje podpore – potrebovali smo ljudi, ki bi se lahko navezali na naše stranke. V industriji poročnega nakita so bile številne potencialne kandidatke mamice, ki so ostale doma. Morali smo dovoliti delo s telefona.”
Rick Dean – vodja prodaje pri Rockherju
To pa ne vključuje samo skrbnikov. Več kot 2 milijardi ljudi dostopa do spleta samo prek svojih telefonov. Večinoma so skoncentrirani na Kitajskem, Pakistanu, Indiji in Nigeriji. Če potrebujete predstavnike v teh državah, boste morda želeli preklopiti na telefonsko službo za podporo uporabnikom.
Omogočanje dela s telefona vabi tudi ljudi, ki nimajo denarja, da bi dobili prenosnik.
Prednosti nudenja podpore strankam prek računalnika
Ne morete pričakovati, da boste vse storitve za stranke opravili na pametnem telefonu. Tu se lahko izkaže, da je podpora prek osebnega računalnika ali prenosnika boljša možnost.
1. Tehnična podpora
Če določena težava, ki jo ima stranka, potrebuje določitev kode, tega ne morete storiti prek telefona. Tehnično obstajajo aplikacije za urejanje kode v mobilnih napravah, ki pa so precej manj učinkovite kot namizne aplikacije.
Edino, kar lahko dela uslužbenec s telefonom, če prejme zahtevek, ki zahteva kodiranje, je, da zbere podatke in jih z računalniki posreduje IT oddelku.
2. Pisarniško delo
Doma lahko uporabljate računalnik, vendar to ni obvezno. To lahko storite samo s telefonom. Za pisarno je odlična izbira podpora za prenosni računalnik.
Ko ste v pisarni, se vam ni treba omejiti na telefon. Svojo programsko opremo za kadrovsko lahko preverite, na klice odgovarjate z lepimi pokrivali in imate vse potrebne informacije pred seboj na 15 ”zaslonu namesto na 8”.
3. Osredotočanje na nalogo
Obstaja razlog, da so ljudje nenehno na svojih telefonih. Zlasti pametni telefoni in družbeni mediji so zasnovani tako, da povzročajo zasvojenost.
Kadarkoli prejmete obvestilo, si ga želite prebrati. Če morate delati medtem, ko ste na telefonu, obstaja nevarnost, da se boste ujeli v cikel družabnih omrežij in se boste odzivali dlje časa.
Ko delate iz računalnika, kjer niste prijavljeni v svoj Facebook, preprosto nimate te možnosti.
4. Na voljo več programske opreme
Na žalost v aplikaciji ni na voljo vsa programska oprema. Nekatera je na voljo le za namizje. Če je eden od teh potreben za vaše delo, uporaba pametnega telefona ni mogoča.
Poleg tega obstaja programska oprema, ki v telefonu preprosto nima smisla. Delo s tabelami postaja vse težje, ko je na zaslonu malo centimetrov.
Spodnja meja
Telefonska služba za stranke ima več prednosti kot računalniška služba, vendar to ne pomeni, da je ena boljša od druge. So zelo različni in verjetno ne morete uporabiti samo enega ali drugega.
Če menite, da bodo vaši zaposleni to rešili na daljavo, jim lahko večino časa dovolite delo z njihovih telefonov.
Odkrivajte sami
Znanje je pomembno, vendar le takrat, ko ga uporabimo v praksi. Preizkusite vse, kar se naučite na naši akademiji, neposredno v storitvi LiveAgent.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!