Ključ do ohranjanja visokega standarda storitev za stranke je podroben postopek storitve za stranke, ki mu lahko sledi vaša ekipa. V drugih panogah, kot sta letalstvo ali medicina, imajo strokovnjaki kontrolni seznam. Ali z drugimi besedami, postopki, ki jim je treba slediti, preden lahko letijo z letalom ali opravijo zdravniški poseg. Isti okvir velja za vodenje visoko učinkovite ekipe za pomoč strankam.
Kakšni so postopki za pomoč strankam?
Preprosto povedano, proces storitve za stranke je sistem pravil in standardnih operativnih postopkov. Zagotavlja, da se stranke pravočasno odzovejo in jim pomagajo. Cilj prvega procesa dobre podpore strankam je izkušnja stranke. Če vaša ekipa dela v klicnem centru, mora obstajati sistem. Na primer; kako hitro naj se predstavniki službe za stranke odzovejo na telefonske klice ali kdaj naj se določene stranke obrnejo na upravitelja in skript, kako se odzvati na zahteve strank.
Skupna strategija za ustvarjanje procesa storitve za stranke je uporaba diagrama poteka. Predstavniki službe za pomoč strankam zlahka razumejo to vrsto diagrama. Ko je diagram poteka ustvarjen, bi morali imeti predstavniki storitev za stranke prostor za dokumentiranje. Na primer; zapiski o sestankih strank, povratne informacije strank in druge pomembne informacije, zbrane med interakcijo s stranko. Standardno predlogo za sestanek s strankami je treba uporabiti, ne glede na to, ali komunicirate s strankami po telefonu ali osebno.
Kaj je standardni operativni postopek (SOP)? in zakaj ga potrebuješ?
Družba ustvari standardni dokument o operativnem postopku v pomoč zaposlenim v tem podjetju. Na primer; kako ravnati z več scenariji v poslovnem okolju. SOP so potrebni na delovnem mestu zato, ker so vse rutinske dejavnosti standardizirane za izvajanje zaposlenih. Kot na primer; vključitev novega zaposlenega, vodenje projektnih rokov in sestankov ena na ena. Kaj mora vsebovati dober SOP?
Ključne komponente učinkovitega standardnega operativnega postopka:
Naslov
To je naslov za SOP. Zato, ko zaposleni brska po SOP -ju podjetja, je enostavno razumeti, za kaj gre pri tem SOP -u.
Oddelki
Ker je vaše podjetje sestavljeno iz številnih oddelkov, morate napisati, kateremu oddelku pripada ta SOP. SOP za storitve za stranke ne bi bilo smiselno uporabljati v finančnem oddelku.
Namen
Zakaj ta SOP obstaja? Če je zaposleni nov v podjetju, naslov SOP ponuja le opis SOP na visoki ravni. Namen daje več jasnosti, zakaj je pomembno, da zaposleni poznajo poslovno dejavnost ali rutino.
Pogoji
Jezik, ki ga uporabljate v SOP, je lahko poseben za vaše podjetje. Ko raste vaša ekipa, se lahko pojavi veliko žargonov in kratic. Če SOP vsebuje kratice, je pomembno, da zaposleni pozna te izraze. Zato pri branju SOP niso zmedeni.
Navodila
Najpomembnejši del SOP. To je korak za korakom seznam standardnih operativnih postopkov, ki jih mora zaposleni upoštevati. Na primer; ko naletite na rutinsko ali poslovno dejavnost, ki ima pričakovani izid. Ta navodila lahko vsebujejo zgoraj opisani diagram poteka.
Pomembnost standardnih operativnih postopkov za storitve za stranke
Kako je mogoče SOP uporabiti za storitve za stranke? SOP za oddelke za pomoč strankam zagotavljajo doslednost, ko se predstavniki storitev za stranke odzivajo in sodelujejo s strankami.
“Izkušnje, ki jih imajo posamezniki s podjetjem, nato pa tisto, kar slišijo od prijateljev in družine, vplivajo na njihovo dojemanje in verjetnost poslovanja s podjetjem. To je za podjetja absolutno bistven trenutek.”
Megan Burns, Forrester Research
Kot kaže ta citat, je izkušnja, ki jo ponuja vaša ekipa za pomoč strankam, “trenutek resnice”. Prvi vtis pomeni veliko in se ne razlikuje od dobro vodenega oddelka za pomoč strankam. Recimo, da stranka pokliče svojo izdajateljico kreditnih kartic, da izpodbija vprašanje obračunavanja. Stranka ne bi želela, da bi bili vsakič, ko pokličejo kreditno kartico, obravnavani drugače. SOP pomagajo tudi klicnim centrom za kreditne kartice. Na primer ohranjanje stopnje doslednosti, tako da stranke vedo, kaj lahko pričakujejo pri klicanju službe za pomoč uporabnikom.
Izboljšanje in krepitev skupine za podporo strankam
Druga prednost SOP za vašo ekipo za podporo strankam je izboljšanje njihove produktivnosti. Poleg tega jim omogoča, da strankam nudijo boljše storitve.
Z uvedenimi SOP -ji je mogoče hitreje vključiti in usposobiti nove predstavnike podpore strankam. To je zato, ker lahko vodje storitev za stranke sledijo SOP -u, kot kuhar sledi receptu. Ko menedžerji službe za stranke slišijo in obravnavajo različne scenarije strank. SOP lahko dodajo tako, da upošteva več scenarijev storitev za stranke. V prihodnosti ima novi predstavnik službe za pomoč strankam, ki se sooči z enim od teh scenarijev, že ustrezno dokumentacijo za učinkovito opravljanje svojega dela.
Čas se ne izgublja, produktivnost pa narašča, saj lahko predstavniki služb za stranke obravnavajo več klicev in zahtev. SOP -ji tudi upravljavcem omogočajo standardiziran način merjenja uspešnosti. Meritve, kot so; čas obratovanja in odzivni čas sta dokumentirana v SOP.
Nazadnje vašo ekipo za pomoč strankam sestavljajo ljudje, ki imajo dobre in slabe dni. Ko nekdo ve, kako opravljati poslovno dejavnost/rutino, ni nejasnosti ali ugibanja, kaj je treba storiti. To poveča zaupanje predstavnikov službe za stranke, saj natančno vedo, kako ravnati v težki situaciji. SOP jim pove, kako rešiti konflikt, kar jim daje več zaupanja in pripravljenosti pomagati več strankam.
Odkrijte sami
Znanje je pomembno, vendar le v praksi. Preizkusite vse v naši akademiji neposredno v storitvi LiveAgent.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Discover the comprehensive guide to customer support services, essential for enhancing customer satisfaction and loyalty. Learn about the importance of effective communication channels like email, phone, live chat, and social media. Explore the benefits of quality support and how it fosters efficiency and a loyal customer base. Visit our page to delve deeper into customer support strategies and tools.
Uvod v akademijo za pomoč strankam
Pridružite se Akademiji za pomoč strankam in odkrijte ključno vlogo odlične storitve za uspeh vašega podjetja. Naučite se veščin in koristite brezplačno usposabljanje preko LiveAgent, ki združuje več komunikacijskih kanalov v enem vmesniku. Izvedite, zakaj naj bo storitev za stranke vaša glavna prioriteta in kako lahko izboljšate odnose s strankami za dolgoročno uspešnost.
Izobraževanje službe za pomoč uporabnikom
Odkrijte, kako izboljšati podporo strankam z našimi nasveti za usposabljanje in vzdrževanje mehkih veščin. Preizkusite LiveAgent brezplačno in izboljšajte svoje stranke izkušnje!
Odkrijte, kako izboljšati storitev za stranke z uporabo napredne programske opreme, ki zagotavlja izjemne izkušnje in gradi pozitivne odnose. Preizkusite LiveAgent z več kot 180 funkcijami za brezplačno nadgradnjo vaših storitev. Razumejte pomembnost in različne vrste programske opreme ter vključite ključne funkcije za uspeh v sodobnem poslovnem okolju.