Z vzponom digitalne dobe se vedno več ljudi odloča za službo za podporo strankam. To je preprosto, a dobro plačano delo, ki ima številne koristi za tiste, ki se pridružijo le delovni sili in osebam, ki zamenjajo kariero. Tukaj je opisano, kako postati eden izmed mnogih agentov službe za podporo strankam z odličnim življenjepisom.
Zakaj začeti svojo kariero v službi za stranke?
Se še niste odločili, kaj bo vaša prva služba? Storitev za stranke je lahko odličen pričetek. Preberite si zakaj.
1. To je dobro plačano začetno delo
Le malokdo si domišlja, da dela brezplačno. Vendar je težko priti na nekatere karierne poti, ne da bi moral opraviti prakso. V tej fazi boste v mnogih primerih bodisi premalo kompenzirani bodisi sploh ne boste plačani.
Služba za podporo strankam je odličen način za oblikovanje mehkih veščin, ki so potrebne za katero koli dobro plačano službo.
2. Naučite se prenosljivih veščin
Med delom v službi za podporo uporabnikom se boste naučili delati v skupini, reševati probleme in pomagati ljudem. To so bistvene veščine, ki jih boste potrebovali pri katerem koli delu. Tudi podjetniki morajo biti sposobni ravnati s strankami.
3. Pridobite mreženje in delovne izkušnje
Brez delovnih izkušenj je težko dobiti dostojno službo. Služba za pomoč uporabnikom je lahko izhodišče večine poklicev, ki se ukvarjajo z digitalnim svetom.
Ko imate v svojem portfelju dovolj kilometrine in spretnosti, lahko zamenjate službo.
Kaj vključiti v življenjepis za delovno mesto agenta v službi za pomoč uporabnikom
Zdi se, da je življenjepis za delovno mesto agenta v službi za pomoč uporabnikom enostaven. Čeprav to delo ni tako težko kot nekatera IT-delovna mesta, zaposlitev ni enostavna.
Ogromen povzetek resničnih kadrov, ki jih pregledujejo, pomeni, da imate manj možnosti, da zapolnite prosto delovno mesto. Tukaj morate vključiti v življenjepis za službo za pomoč uporabnikam, da bodo te možnosti večje.
1. Komunikacijske veščine
Dobre mehke veščine so ključne za nadaljevanje vsake službe za pomoč uporabnikom. Na tem področju dela se morate dnevno soočiti z več deset klici ali sporočili in pomagati ljudem, ki vas kontaktirajo.
Na seznam vključite sledeče veščine, da boste bolj primerni za delo:
- Medosebne veščine
- Potrpljenje
- Odziv na konflikte
2. Programska znanja
V današnjem času le malo predstavnikov služb za stranke dela s telefonskimi klici. Tudi če vaše delovne naloge vključujejo sprejemanje klicev, boste morali delati tudi z veliko programske opreme. Več programske opreme, kot ste jo že osvojili, manj bo imelo podjetje za opraviti.
Vključite te veščine, s katerimi boste ocenjevalcem pokazali, da ste vredni razgovora:
- Microsoftove osnove
- Programska oprema za klepet v živo
- Sistemi za upravljanje strank
3. Poznavanje panoge
Službe za pomoč uporabnikom pomagajo ljudem na številnih področjih, od IT do e-trgovine. Če o trgih ne veste ničesar in želite biti v službi za pomoč uporabnikom finančnega podjetja, se boste soočili s stekleno steno.
Omenite, da o industriji veste veliko, na splošno bo sprejem enostaven. Vsaj navedite, da se hitro učite.
4. Primeri namesto delovnih izkušenj
Če prvič pišete življenjepis za delovno mesto agenta v službi za pomoč uporabnikom, se ne bojte, da vam primanjkuje delovnih izkušenj.
Najpomembnejše so veščine, zlasti za začetne pozicije. Omenite mehke in trde veščine, ki ste jih pridobili s prejšnjim poklicem, tudi če je šlo za prostovoljno delo.
Če so vaše izkušnje omejene, se osredotočite na nekaj primerov, ko ste ljudem pomagali z mehkimi veščinami.
Kaj vključiti v življenjepis agenta za pomoč uporabnikom
Izdelava življenjepisa za vodstveni položaj se lahko izkaže za težji izziv. Tukaj je tisto, kar morate vključiti, da boste na samem vrhu.
1. Vodstvene sposobnosti
Ste že vodili team? Omenite to. Število ljudi, ki ste jih vodili, število strank, ki jih je vaša ekipa imela, vaša statistika uspešnosti.
Predstavite, katero HR programsko opremo poznate in kako ste jo uporabili za povečanje produktivnosti svoje ekipe.
Če uradno niste bili odgovorni za ljudi, predstavite svoje vodstvene sposobnosti in pobude. Pogovorite se o času, ko ste pomagali novim zaposlenim ali pomagali vodstvu.
2. Opazni dosežki
Podjetja želijo videti, kaj natančno lahko storite, da jim prihranite denar. Poskrbite, da boste govorili o svojih najpomembnejših dosežkih v prejšnji službi.
Lahko je nekaj velikega, kot je pomoč pri oblikovanju politike podjetja. Lahko je nekaj malega, kot da opazite, kako sodelavci niso uspešni, ali izboljšate njihovo uspešnost ali pripeljete zaposlenega nazaj.
Kakorkoli že, v svojem življenjepisu pokažite dosežke in tako boste korak pred konkurenco.
3. Brez delovnih veščin
Ali imate kakšno znanje zunaj službe kot delavec in vodja službe za pomoč uporabnikom? Če imate, se lahko to v življenjepisu izkaže za velik plus.
Če se na primer prijavljate za razpis v IT podjetju, bo poznavanje osnov kodiranja velika prednost. Kadrovnikom boste dali vedeti, da ne boste imeli težav pri komunikaciji z razvojnim oddelkom.
Kako obdelati življenjepis za delovno mesto agenta v službi za pomoč uporabnikom
Prehod na storitve za stranke je lahko odličen način za povečanje dohodka in začetek znova. Življenjepis lahko preoblikujete in prilagodite večini delovnih mest v službi za pomoč uporabnikom.
1. Osredotočite se na prenosljive veščine
Mehke veščine so bistvene za službo za pomoč uporabnikom. Vendar vam dejansko ni treba tam delati, da se jih naučite.
Če ste kdaj sodelovali s stranko osebno, že imate to, kar potrebujete, da to storite na spletu. To morate samo omeniti v življenjepisu za delovno mesto agenta za pomoč uporabnikom.
2. Prostovoljno delo spremenite v prednost
Če se vam ni bilo treba spoprijeti s strankami iz oči v oči, ste morda imeli izkušnjo kot prostovoljec. Večina prostovoljnih služb zahteva, da delate v skupini in pomagate ljudem.
To je ravno tisto, kar potrebujete za službo za pomoč uporabnikom.
3. Predstavite dosežke
Morda nimate veliko delovnih izkušenj na tem področju, vendar obstaja verjetnost, da imate nekaj odličnih zgodb o nudenju pomoči uporabnikom.
Ste delali kot mehanik in vam je uspelo nezadovoljno stranko vrniti? Ste pomagali voditi starševsko skupino pri pouku vašega otroka? Te izkušnje vključite v življenjepis predstavnika za stranke.
Kako oblikovati življenjepis za delovno mesta agenta za pomoč uporabnikom
Včasih je oblika enako pomembna kot vsebina. Tukaj je opisano, kako sestaviti življenjepis predstavnika za podporo strankam, da kar največ iztržite.
1. Kronološka oblika
Se lahko pohvalite z bogato zgodovino zaposlitve v panogi? Uporabite kronološko oblikovanje.
Najprej omenite svoje delovne izkušnje in opišite svoje delovne naloge in dosežke.
2. Funkcionalna oblika
Če vaš življenjepis ne vsebuje veliko izkušenj, se raje osredotočite na spretnosti. Predstavite svoje mehke in trde veščine, da boste navdušili kadrovsko.
Poskrbite za primere svojih dosežkov, namesto da bi preprosto naštevali veščine.
3. Življenjepis na eni strani
Večina služb za pomoč strankam ne potrebuje ogromnega seznama znanj in delovnih izkušenj za začetek. Kadrovski, ki pregleduje vaš življenjepis, lahko olajšate delo tako, da ga naredite kratkega in čim bolj natančnega.
Poskusite uporabiti različne predloge življenjepisov, da se življenjepis prilega na nekaj strani, po možnosti eno.
4. Vaša fotografija v življenjepisu
Morda se zdi, da je z dodajanjem fotografije življenjepis bolj oseben, vendar to ni najboljša ideja. Nekateri večji delodajalci vam lahko iz pravnih razlogov celo prepovejo življenjepis.
Fotografije ne vključite, razen če to zahteva potencialni delodajalec.
5. Jedrnatost
Naj bo vaš življenjepis čim krajši. Izpolnite ga s kratkimi in koristnimi informacijami o sebi. Prihranite besedo za intervju.
Odkrivajte sami
Znanje je pomembno, vendar šele takrat, ko ga uporabimo v praksi. Preizkusite vse, kar se naučite na naši akademiji, neposredno v storitvi LiveAgent.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Slovar programske opreme za pomoč uporabnikom
Raziščite naš obsežen slovar terminologije programske opreme za pomoč uporabnikom in storitve za stranke. Idealno za začetnike, ki se soočajo z novimi izrazi, in izkušene strokovnjake, ki želijo osvežiti svoje znanje. Odkrijte definicije, od "Mapiranje gostitelja" do "Čas razrešitve", in izboljšajte svojo učinkovitost storitev za stranke.
Konference o podpori strankam in njihov vpliv na izobraževanje
Odkrijte ključ do uspeha v podpori strankam z udeležbo na konferencah! Spoznajte pomembnost teh dogodkov za izpopolnjevanje znanja, mreženje ter sledenje trendom. Odkrijte, kako lahko konference vplivajo na vašo kariero in si oglejte najboljše dogodke leta 2019. Preberite več na LiveAgent in postanite del strokovne skupnosti, ki si prizadeva za odličnost v podpori strankam!
Odkrijte, kako izboljšati izkušnjo strank in povečati prihodke z LiveAgent. Spoznajte pomembnost dobre uporabniške izkušnje, njene prednosti ter kako programska oprema za pomoč strankam lahko izboljša vaše poslovanje. Preizkusite LiveAgent brezplačno in izkoristite njegove napredne funkcije za učinkovito podporo strankam.