Podjetja B2B in B2C se zanašajo na podatke v skoraj vseh vidikih svojega poslovanja, vključno s storitvami za stranke. Zato je ključnega pomena jasno razumevanje interakcij strank z vašim podjetjem, vzdrževanje in zagotavljanje kakovostnih storitev za stranke. To zahteva dostop do ustreznih podatkov – tu nastopi poročanje o storitvah za stranke.
Kaj so poročila o storitvah za stranke?
Poročila o storitvah za stranke vzamejo neobdelane podatke in jih pretvorijo v statistične podatke in ključne meritve uspešnosti, kar zagotavlja celovit pregled vseh zahtev po storitvah za stranke. Zato omogočite svojemu podjetju, da;
- spremlja trende
- opredeli področja izboljšav,
- učinkovito načrtuje urnike in obremenitev podpornih skupin,
- izboljša svojo ponudbo storitev.
Zakaj so poročila o storitvah za stranke pomembna?
Potrošniki so postali bolj povezani, opolnomočeni, digitalno podkovani in veliko bolj zahtevni glede kakovosti storitev, ki se pričakuje od blagovnih znamk. Če ne boste zadovoljili njihovih potreb in ponujali slabo storitev za stranke , se bodo hitro odločili za vašega konkurenta. Zato podjetja potrebujejo celovit pregled svojih strank na več stičnih točkah, da takoj izboljšajo ponudbo storitev za stranke.
Poročila o storitvah za stranke podjetju omogočajo sprejemanje bolj informiranih odločitev na podlagi natančnih vpogledov in ne na podlagi predpostavk. Ne samo, da prispeva k izboljšanju splošne ravni zadovoljstva strank, ampak tudi razumevanje poročil o storitvah lahko pomaga managerjem pri boljšem upravljanju delovne sile, učinkovitosti in produktivnosti njihovih skupin za pomoč strankam.
Prednosti poročanja o storitvah za stranke
Statistika in meritve storitev za stranke podjetjem omogočajo merjenje njihove uspešnosti in učinkovitosti. Tako lahko vaše podjetje z dostopom do takih podatkov;
- razume, katere kanale podpore vaše stranke raje uporabljajo za sodelovanje v vašem podjetju
- preveri lahko ali imate dovolj osebja za učinkovito obravnavo obsega podpore,
- izve ali vaša podporna skupina izpolnjuje SLA (sporazume o ravni storitev),
- upravlja in prilagaja svoje delovne tokove podpore, da zagotovite, da bo vaša ekipa za pomoč strankam delovala najbolje,
- spremljate in optimizirate delovno obremenitev posameznega agenta, da bi se izognili izgorelosti ali premajhni uporabi,
- prepozna svoje najuspešnejše agente in jih ustrezno nagradite,
- opazi svoje slabo uspešne agente in zagotovite ustrezno usposabljanje za povečanje njihove produktivnosti,
- odkrije vašo neučinkovitost podpore in se na podlagi podatkov odločite, da jo izboljšate,
- pridobi globlji vpogled v dojemanje strank,
- izpolni pričakovanja strank,
- naredi vaš oddelek za storitve stroškovno učinkovitejši in dragocenejši.
Primeri poročil o storitvah za stranke
Vsak ponudnik programske opreme za storitve za stranke lahko ponudi različne vrste in zmožnosti poročanja. Spodaj je nekaj najpogostejših primerov poročil o storitvah za stranke, ki jih uporabljajo menedžerji, vodje skupin in nadzorniki:
Poročila o podrobnostih klicev
Poročila o podrobnostih klicev (CDR) so ena najpogosteje uporabljenih možnosti poročanja o klicnem centru. Ta poročila zajemajo različne podrobnosti o klicih, kot so čas v čakalni vrsti, trajanje klica, stopnjevanje, vzrok stopnjevanja, izid interakcije itd.
Poročila kanalov
Rešitve za večkanalne storitve za stranke običajno ponujajo poročila o uporabi kanalov s podrobnimi informacijami o vsakem komunikacijskem kanalu, kot so e-poštna sporočila, klici, klepeti v živo, obrazci za stik, obrazci za povratne informacije in sporočila v družabnih medijih. Posledično si lahko ogledate najbolj priljubljene kanale strank.
Poročila SLA
Sporazumi o ravni storitev (SLA) ponujajo učinkovit način za upravljanje pričakovanj strank z določitvijo jasnih ciljev za odzivanje na zahteve po podpori. Poleg tega poročila SLA omogočajo enostaven pregled, ali vaša ekipa za podporo ustreza vašim pravilom SLA.
Poročila o dejavnosti agenta
Poročila o dejavnostih agentov prikazujejo informacije, kot so čas, ko so se agenti prijavili, odmori in količina zahtevkov/klicev/klepetov, na katere se odzovejo v tem časovnem obdobju.
Poročila oddelka
Velike družbe pogosto uporabljajo poročila oddelkov, saj prikazujejo natančne podatke o uspešnosti vsake ekipe.
Poročila o produktivnosti agentov
Poročila o produktivnosti agenta vključujejo število odprtih in sprejetih zahtevkov/klicev/klepetov, povprečno hitrost odgovorov, povprečen čas pogovorov itd. Posledično poročila pomagajo menedžerjem, da hitro prepoznajo najuspešnejše in najboljše.
Poročila o časovnem sledenju
Poročila časovnega sledenja omogočajo vašemu podjetju, da spremlja čas, ki ga agenti porabijo za podporo strankam. Tako lahko vaše vodje ocenijo uspešnost vsakega agenta. Celoten postopek je samodejen in časovno sledenje se prične, ko agent aktivno dela na zadevi.
Poročila o uvrstitvi agentov
Poročila o razvrščanju agentov kažejo, kako stranke ocenjujejo agente in splošno kakovost interakcij storitev. Tako menedžerjem omogoča, da se naučijo več o zastopnikih, da prepoznajo najboljše predstavnike, opazijo negativne trende in po potrebi ukrepajo.
Odkrijte sami
LiveAgent je rešitev, bogata s funkcijami, ki sledi, avtomatizira in poroča. Sistem združuje vse interakcije strank v en vmesnik in vašim agentom omogoča učinkovit odziv. Več o LiveAgentu preberite v spodnjem videoposnetku ali se za dodatne informacije obrnite na našo podporo.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Kako odgovoriti na zahtevo stranke
Odkrijte 7 ključnih nasvetov za učinkovito odzivanje na zahteve strank in izboljšajte svojo komunikacijo. Naučite se zagotoviti potrebne informacije, izogniti se nepotrebnim zapletom in uporabljati jezik stranke. Preberite, kako vljudno postavljati vprašanja in oblikovati pomembne informacije za boljše zadovoljstvo strank. Razmislite o brezplačni uporabi platforme LiveAgent za podporo strankam in izboljšajte svoj poslovni ugled!
Kakšna je vrednost za stranke?
Odkrijte, kako ustvariti vrednost za stranke s strateškim pristopom in prilagajanjem ponudb različnim segmentom. Naučite se, zakaj je vrednost za kupce ključna za konkurenčno prednost in uspeh na trgu. Preberite več o opredelitvi, pomembnosti in ustvarjanju vrednosti za kupce na naši strani.
Kako obravnavati pritožbe strank
Naučite se obravnavati pritožbe jeznih strank s poudarkom na razumevanju čustev in empatičnem reševanju težav. Odkrijte pomembnost mirnega in prijaznega pristopa ter preizkusite brezplačno platformo za storitve strank.