Kaj so konference o podpori strankam
Konference o podpori strankam so dogodki, na katerih se zberejo strokovnjaki in profesionalci s področja podpore strankam in uporabniške izkušnje. Na njih izmenjujejo znanje in izkušnje ter sodelujejo v razpravah o novostih na tem področju. Te konference so lahko lokalnega tipa ali pa mednarodne z več sto udeleženci.
Zakaj so konference o podpori strankam pomembne?
“Naša ekipa se vsako leto udeleži takšnih konferenc. Vedno je lepo videti in spoznati nove ljudi, pa tudi srečati stare prijatelje in kolege. Mislim, da so takšni dogodki nujni za vsakega profesionalca na tem področju, ki bi rad spoznal nove priložnosti,”
Diana Adjadj – Pisec pri Best Essay Education.
Z udeležbo na konferencah za podporo strankam lahko marsikaj pridobite. Kar nekaj ljudi ne razume kako pomembne so za določene profesionalce.
Razlogi za udeležbo na teh konferencah
- Znanje: To je mogoče najbolj pomemben razlog za udeležbo na konferenci, ker se mu posveča največ pozornosti. Udeležencem je ponujeno ogromno možnosti za spoznavanje novitet, predavanj strokovnjakov ter izmenjave mnenj s kolegi.
- Mreženje: Druga prednost konferenc tega tipa je mreženje. Hitro lahko spoznate enakomisleče ljudi in vzpostavite dragocene odnose z njimi. Kdo ve, mogoče vam pa nova poznanstva lahko v prihodnosti prinesejo nove priložnosti .
- Spremljanje trendov: Sledenje trenutnim trendom in uveljavljenim postopkom, o katerih govorijo strokovnjaki s področja podpore strankam, je bistveno za izpopolnjevanje službe za podporo strankam v vašem podjetju. S sodelovanjem na konferencah te vrste boste vedno na tekočem z novostmi.
- Predstavitev produktov: Konference so idealne za dodatno predstavitev vaših produktov. Na njih imajo podjetja pogosto možnost predstaviti s čim se trenutno ukvarjajo. S promocijo produktov lahko predstavite primere, kako z njimi izboljšate podporo strankam.
- Inspiracija & motivacija: Mogoče ne izgleda pomembno a konference vas lahko navdahnejo in napolnijo s pozitivno energijo. Večina udeležencev zapusti konferenco z novimi idejami in motivacijo narediti več.
Kako konference za podporo strankam vplivajo na znanje?
“Učimo se celo življenje. Nihče od nas ne ve vsega. Zato sem mnenja, da so konference za podporo strankam tako enkratne. Ponujajo vam znanje, izpopolnjevanje in možnosti za sledenje novostim v tej industriji,”
Jessica Waterford – pisec pri WOWgrade
Kot že omenjeno, je znanje ključni del vsake konference za podporo strankam. Profesionalci poslušajo strokovnjake in se izpopolnjujejo z njihovimi nasveti. To jim pomaga postati boljši pri svojem delu. Poleg predavanj pa so na teh dogodkih pogosto na voljo tudi posebne delavnice.
Najboljše konference v letu 2019
Seda veste vse o konferencah za podporo strankam/uporabniški izkušnji in njihovih prednostih. Spodaj si oglejte seznam najboljših konferenc v letu 2019.
5 najboljših konferenc za podporo strankam 2019
Customer Contact Week (CCW)
To je največji dogodek za zaposlene v podpori strankam na svetu (z CCW Digital); je ena največjih spletnih skupnosti za zaposlene v tej industriji. Leta 2019 je dogodek praznoval 20. rojstni dan (v letu 2018 so spremenili ime s Call Center Week v Customer Contact Week). Vsako leto se zberejo najboljši strokovnjaki s področja uporabniške izkušnje, uporabniške podpore in podpore strankam na svetu. Tukaj boste našli delavnice, predavanja in še veliko več. Leta 2019 so nastopili govorci iz podjetij Verizon, HBO, Lyft, Hilton in drugih.
ICMI
Sejem in konferenca – priložnosti za učenje na ICMI so neomejene. Na več kot 75 dogodkih se zbere več kot 1500 udeležencev. Konferenco organizira UBM (leta 2018 jo je UBM skupaj z Informa PLC). ICMI je poznan po ekipi trenerjev, govorcev, poznavalcev industrije in svetovalcev. Vsi skupaj vam bodo pomagali ugotoviti kako učinkovit je vaš klicni center. Pomagali vam bodo optimizirati vaše procese, postaviti večkanalno strategijo in svetovati pri orodjih, ki vam bodo pomagala motivirati in usmerjati vašo ekipo za pomoč strankam.
Northeast Contact Center Forum (NECCF)
NECCF Annual Conference & Expo predstavlja zadnje tehnološke rešitve in inovacije v industriji podpore strankam. Začetki segajo v leto 2001. Northeast Contact Center Forum je znan po strokovnih delavnicah, okroglih mizah in neomejenih možnostih povezovanja. Kot pove že ime, je dogodek primarno organiziran za servernovzhodno regijo (ZDA). Ta vključuje zvezne države Rhode Island, Massachusetts, Connecticut, Maine, Vermont in New Hampshire.
Customer experience strategies summit
Ta dogodek združi zaposlene v sektorju uporabniške izkušnje iz celotne S. Amerike. Leta 2019 je nastopilo veliko govorcev iz znanih podjetij kot so Toyota, Uber, Wal-Mart in drugih. Customer Experience Strategies Summit se osredotoča na gladko CX 360 vizijo in zmanjšanja stroškov s pomočjo CX tehnologij in uporabo kazalnikov uspešnosti (KPI). Dogodek udeležencem, poleg ostalih stvari, obljublja pomoč pri odkrivanju prave moči družbenih omrežij, obvladovanju CX kaosa in zbujanju lojalnosti.
Chief Experience Officer (CXO) exchange
Na CXO Exchange lahko srečate vrhunske voditelje sektorjev uporabniške izkušnje. Ta dogodek se osredotoča na ljudi, strategijo, inovacijo, dizajn in ostale stvari, ki zaposlenim pomagajo nuditi najboljšo uporabniško uzkušnjo. Leta 2019 so na njem nastopili govorci iz podjetij Microsoft, Johnson & Johnson, Walgreens, Lenovo, Headspace in ostalih. Chief Experience Officer Exchange je tudi del Customer Contact Week dogodka. Obisk je mogoč le s povabilom, ker gre za dogodek za najbolj izkušene CX vodje.
Končna misel
Obiski konferenc za podporo strankam in uporabniško izkušnjo so za zaposlene v tej panogi nujni. Poleg vseh prednosti, obisk konference vpliva na nihovo znanje.
Odkrivajte sami
Znanje je pomembno, ampak šele, ko ga uporabimo v praksi. Preizkusite vse v naši LiveAgent akademiji.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Slovar programske opreme za pomoč uporabnikom
Raziščite naš obsežen slovar terminologije programske opreme za pomoč uporabnikom in storitve za stranke. Idealno za začetnike, ki se soočajo z novimi izrazi, in izkušene strokovnjake, ki želijo osvežiti svoje znanje. Odkrijte definicije, od "Mapiranje gostitelja" do "Čas razrešitve", in izboljšajte svojo učinkovitost storitev za stranke.
Discover the comprehensive guide to customer support services, essential for enhancing customer satisfaction and loyalty. Learn about the importance of effective communication channels like email, phone, live chat, and social media. Explore the benefits of quality support and how it fosters efficiency and a loyal customer base. Visit our page to delve deeper into customer support strategies and tools.
Povzetek službe za podporo strankam
Ustvarite vrhunski življenjepis za službo v podpori strankam! Odkrijte ključne veščine, strukturo, in nasvete za poudarjanje dosežkov. Preberite, zakaj začeti kariero v tej panogi in kako oblikovati življenjepis, ki izstopa. Začnite zdaj!