Podjetje lahko na več načinov zbere ocene svojih strank, vendar ni vedno mogoče vse enostavno prijaviti za vsako priložnost. Tu je nekaj načinov, kako lahko od svojih strank zahtevate povratne informacije in se naučite več o izpopolnjevanju svojih izdelkov in storitev.
1. Na svojem spletnem mestu imejte razdelek z mnenji
Prva stvar, ki jo morate storiti, da boste lahko zbrali mnenja, ki jih želite, je, da imate na svojem spletnem mestu odsek ali obrazec, kjer bodo ljudje lahko zlahka oddali svoja mnenja. Poleg prikazovanja uporabniških pregledov pod vašimi izdelki in storitvami, poskrbite tudi, da bodo vaše stranke lahko pustile tudi nekaj splošnejših mnenj o vaši blagovni znamki in splošnih storitvah.
Prav zato vam bo v pomoč posebno mesto na vašem spletnem mestu, saj boste z lahkoto imeli mnenja uporabnikov na enem mestu. Poleg tega vam bodo uporabniški pregledi, ki govorijo predvsem o vaši blagovni znamki in storitvah za stranke, namesto o določenih izdelkih/storitvah, ki jih ponujate, pomagali do boljšega vpogleda v to, kako vaše stranke razmišljajo.
2. Naj bodo mnenja javna
Še ena stvar, o kateri bi morali razmisliti, je, da zagotovite, da bodo vaše ocene vedno na voljo strankam, da jih najdejo in preberejo. To pomeni, da bi morali biti vsi pregledi služb za stranke, ki jih dobite, samodejno preneseni v razdelek za preglede pod vašimi izdelki/storitvami na vašem spletnem mestu, morda v odsek za povratne informacije uporabnikov.
To lahko motivira tudi druge stranke, da pustijo mnenje, še posebej, če vidijo, da si vzamete čas za odgovor in pomagate ljudem, kakor koli lahko. Ne glede na to, ali je mnenje pozitivno ali negativno, vam lahko vseeno pomaga izboljšati in nadgraditi vaše storitve, zato se ne bojte objaviti na spletu.
3. Uporabite ankete s povratnimi informacijami strank
Ustvarjanje dobre ankete o strankah morda ni najlažje, saj morate upoštevati številne dejavnike. Najprej je toliko različnih vprašanj, ki jih lahko zastavite svojim strankam, in odgovorov, ki jih lahko pričakujete. V vsakem primeru pa boste morali dobro premisliti, kaj bi morali vprašati.
Vaše ankete naj bodo tudi daljše in ne le nekaj pojavnih oken na celotnem spletnem mestu. Tako lahko zastavite bolj specializirana vprašanja in dosežete boljše in bolj enotne rezultate.
Odvisno od tega, ali poslujete po vsem svetu ali ne, poskrbite tudi za to, da vedno spremljate takšne podatke vseh svojih strank. Ne samo, da bi morali ustvariti lokalizirano anketo za vsako državo, s katero delate, ampak bi morali tudi prevesti ocene, ki jih prejmete z vsega sveta, v svoj jezik. Najboljši način za reševanje obeh zadev je sodelovanje s profesionalnim prevajalcem ali profesionalno prevajalsko službo, kot je PickWriters, ki vam bo pomagala lokalizirati vsebino vaše ankete brez napak in drugih težav.
4. Nadaljujte s komunikacijo prek e-pošte
Ko stranka odda naročilo, se prepričajte, da jo vedno kontaktirate po e-pošti; se ji zahvalite za nakup in ji sporočite, da ste na voljo, da ji pomagate pri vsem, kar bi morda potrebovala. V tem primeru je avtomatizacija vaših e-poštnih sporočil odličen način za zbiranje mnenj po končani prodaji. Pomagalo vam bo pravočasno spremljati vse dejavnosti vaših strank.
Ne samo, da bo to e-poštno sporočilo preverilo njihov nakup v njihovih očeh, ampak jim bo tudi bolj zaupalo v vašo blagovno znamko in bodo bolj odprti za povratne informacije, ko bodo prejeli svoje blago.
Da boste lažje razumeli, kako lahko svoje povratno sporočilo izrazite tako, da postane vljudno, prijazno in tudi koristno; tukaj je primer predloge:
Hi {Name},
Thanks for shopping at our {store name} online store. You have got a terrific flair for beauty, and your choice of products reflects that. The products in your shopping cart impressed us. We would love to know your opinion about the products you picked from our store as we are trying to learn from our customer’s experience.
Would you be willing to share your advice? Here is a link to share your thoughts as a quick review.
Appreciate your honesty!
{Customer agent’s name}
Če želite izvedeti več, preberite Predloge za povratne informacije po e-pošti.
Povratne informacije po e-pošti so zelo koristna taktika in ta zahteva za pregled je odličen nadaljnji ukrep. Takšen, ki vam lahko resnično pomaga spremljati potrebe strank in jim tudi pokazati, da ste na voljo za vsak del njihovih izkušenj z vašo blagovno znamko. Takšne interakcije bodo vašim strankam pomagale, da se bodo veliko bolje počutile, ko se bodo javile z nekaj koristnimi povratnimi informacijami.
5. Ustvarite ankete na svojih računih na družabnih medijih
Platforme socialnih medijev imajo veliko moč in vam lahko resnično pomagajo pri poenostavitvi postopka prejemanja povratnih informacij. Platforme, kot so; Facebook in Twitter svojim uporabnikom ponujata možnost, da organizirata časovno omejene ankete, kjer lahko zelo enostavno postavljajo vprašanja in prejemajo odgovore.
Ankete vam lahko pomagajo zbrati povratne informacije o vprašanjih ali težavah v zvezi s katero koli temo vaših poslovnih dejavnosti. Na primer, lahko vprašate kar koli v razdelku »Kako najdemo naš postopek pošiljanja?« do »Katere druge izdelke želite, da jih ustvarjamo v prihodnosti?« Na obe vprašanji boste enostavno odgovorili na svojih straneh na družabnih omrežjih in vam lahko pomagata izboljšati storitve, ki jih ponujate svojim strankam.
6. Uporabite teste preverjanja uporabnosti
Preizkusi uporabnosti se morda zdijo zapleteni in težko dosegljivi, v resnici pa predstavljajo zelo preprost način zbiranja povratnih informacij o storitvah/izdelkih, ki jih ponujate. Da bi to lažje razumeli, so preizkusi uporabnosti v bistvu brezplačni preskusi ali vaši izdelki in storitve, ki jih boste razdelili potencialnim strankam in vaši ciljni publiki.
Če boste svoje izdelke/storitve uporabljali brezplačno (za določen čas), bodo ljudje jasneje ugotovili, ali so v njih uživali ali ne. Edino, kar boste na koncu pričakovali od njih, bo iskren pregled izdelkov kupcev. Tako lahko enostavno in hitro zbirate ocene za svoje podjetje.
V večini primerov bodo ljudje zadovoljni s temi brezplačnimi preskusi in bodo več kot verjetno želeli dolgoročno še naprej uporabljati vaše izdelke in storitve. Skupaj s tem bodo bolj verjetno delili svoje izkušnje na svojih računih na družabnih omrežjih, zato bodo na vašo željo pripeljali več zainteresiranih.
Ne podkupujte ljudi za pozitivno oceno
Zbiranje dobrih kritik od svojih sledilcev mora biti iskreno in ne prisilno. Smisel pridobivanja povratnih informacij je odprt za kritiko in sprejetje, da ne bodo vsi zadovoljni s tem, kar jim ponujate. Podkupovanje ljudi za pozitivno oceno vam nikoli ne bo pomagalo odpraviti resničnih težav, ki jih imajo vaši izdelki/storitve. Tako boste na koncu imeli manj prodaje in veliko neuporabnih, a pozitivnih ocen.
Dobre ocene službe za pomoč uporabnikom bi morale biti naravne in nikoli ne bi smeli priti do spletnih pregledov, še posebej, če so plačani. Tudi če ugotovite, da imate na Yelp ali celo na svojem spletnem mestu negativne ocene, jih uporabite pozitivno.
Odkrivajte sami
Znanje je pomembno, vendar le v praksi. Preizkusite vse v naši akademiji v storitvi LiveAgent.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Odkrijte, kako avtomatizacija prodaje lahko izboljša učinkovitost in poveča prihodek vašega podjetja. Naučite se pametno vključiti avtomatizacijo v prodajne procese ter povečajte produktivnost in konsistentnost blagovne znamke. Preberite več o avtomatizaciji opravil, kot so pošiljanje e-pošte in uvajanje novih kupcev, ter optimizirajte uporabo virov za večji uspeh.
Vprašanja o cenah izdelkov/storitev
Uporabite naše vnaprej izdelane predloge odgovorov za vprašanja družbenih medijev o cenah izdelkov/storitev. So profesionalni in popolnoma prilagodljivi!