Funkcije portala za samopostrežne storitve za stranke
1. Baza znanja
Baza znanja je ena ključnih značilnosti vsake programske opreme za samopostrežne portale za stranke. Ko nastavljate bazo znanja, lahko ustvarite kategorije glede na vaše izdelke, storitve ali vrste strank, nato pa v te kategorije dodate članke iz baze znanja. Izberete lahko tudi, ali bo kategorija javno dostopna ali bo ostala interna. Notranjost je vidna samo vaši skupini za podporo strankam na plošči agenta. Članki bodo imeli tudi možnost, da bodo „javni“ ali „notranji“. V bistvu pomeni, da lahko ustvarite baze znanja tako za svoje stranke kot za zaposlene.
Javno dostopna baza znanja strankam in potencialnim strankam omogoča takojšen dostop do informacij, ki jih potrebujejo, in možnost, da sami rešijo težave z izdelki ali storitvami, preden potrebujejo dodatno pomoč predstavnika podjetja.
Notranja baza znanja je odličen način za podjetja, da svojim podpornim agentom posredujejo informacije, ki jih je enostavno najti, kar lahko pospeši njihov odziv pri interakciji s strankami, pa tudi poenostavi komunikacijo med oddelki, prihrani njihov čas in poveča produktivnost agentov.
2. Več zbirk baze znanja
Več zbirk baze znanja je napredna funkcija. Omogoča ustvarjanje več ločenih baz znanja na različnih področjih znotraj enega računa. Vsaka ločena baza znanja bo imela svojo edinstveno zasnovo, vsebino in nastavitve. Funkcija portala za samopostrežne storitve za stranke je v pomoč tistim podjetjem, ki želijo svoje portale za podporo strankam razlikovati med različnimi izdelki ali storitvami. Zato svojim strankam zagotovite boljšo samopostrežno izkušnjo.
3. Forum strank
Forumi so funkcija portala za stranke, ki podjetjem ponuja možnost, da gradijo skupnosti s svojimi uporabniki. Tako strankam omogočite interakcijo in si pomagajte tako, da drug drugemu odgovarjate na vprašanja in delite najboljše prakse. Podpornim agentom lahko prihranite veliko časa. Stranke lahko dobijo pomoč od drugih uporabnikov skupnosti, ki so imeli podobno težavo in so našli koristno rešitev.
Vsi vnosi na forumu se spremenijo v zahtevke. Posledično so lahko podporni agenti vedno na vrhu pomembnih pogovorov in nudijo pravočasno pomoč. Pri ustvarjanju foruma lahko dodate ključne besede za boljšo SEO optimizacijo. Poleg tega izberite oddelek, ki bo odgovoren za obravnavo vnosov v forum.
4. Povratne informacije in predlogi
Namen te funkcije portala za stranke je spodbuditi stranke, da svoje povratne informacije posredujejo podjetjem. To so lahko tudi ideje za prihodnji razvoj izdelkov ali pa samo izboljšava. Vsakič, ko obiskovalec pošlje povratne informacije, se ustvari nova vstopnica. Tako so agenti takoj obveščeni in se lahko po potrebi odzovejo.
Poleg povratnih informacij podjetjem omogoča ustvarjanje predlogov (nove funkcije izdelka); hkrati pa prikazuje napredek pri njihovem izvajanju. Ko ustvarite predlog, ga bo stranka lahko videla v zbirki znanja. Tako bodo lahko glasovali zanj ali dodali svoje pripombe. Stranke lahko dodajo tudi predloge. Ti bodo tudi spremenjeni v zahtevke, tako da bodo po potrebi lahko odgovorili agenti.
5. Pripomočki za iskanje
Postavitev pripomočka za iskanje na spletno mesto obiskovalcem omogoča iskanje potrebnih informacij. Zato zlahka najdejo ustrezne članke iz baze znanja, forume in deske za predloge. Pomaga strankam, da hitreje in lažje najdejo odgovore na svoja vprašanja. Ni vam treba ročno iskati po vsej vsebini na portalu za stranke – prihranite čas in trud.
Medtem ko stranke vnesejo pripomoček za iskanje; predlogi razpoložljive vsebine v zvezi s poizvedbo bodo prikazani v realnem času. Ko so rezultati iskanja prikazani; obiskovalci lahko kliknejo ustrezno povezavo in si ogledajo ustrezno vsebino na portalu za stranke. Možno je tudi omogočiti več pripomočkov, ki bodo iskali samo v določenih kategorijah portala za stranke.
6. Predložitev zahtevkov
Predložitev zahtevkov je funkcija portala za stranke, ki strankam omogoča, da stopijo v stik s skupino za podporo podjetja; če sami niso mogli najti odgovorov na svoja vprašanja v člankih iz baze znanja in na forumu skupnosti. Oddelek strankam omogoča;
- oddajte zahteve za podporo
- upravljajte svoje zahtevke
- preberite zgodovino zahtevkov
- poglejte stanje
- spremljajte napredek vsakega zahtevka
Odvisno od načina nastavitve portala za stranke; od uporabnikov se lahko zahteva, da se prijavijo ali pa tudi ne za predložitev zahtevka. Funkcionalnost oddaje zahtevkov je vključena v večino portalov za samopostrežne storitve za stranke.
Dejavniki, ki jih je treba upoštevati pri izbiri programske opreme za samopostrežne portale za stranke
Pri izbiri programske opreme za samopostrežne portale za vaše podjetje je treba upoštevati veliko pomembnih stvari. Na primer potrebne funkcije in tiste, ki jih je “lepo imeti”. Ustvarjanje seznama zahtev bi bilo v pomoč pri ocenjevanju različnih orodij in zožitvi iskanja. Pri izbiri prodajalca upoštevajte naslednje pomembne dejavnike:
- Nabor razpoložljivih funkcij in funkcionalnosti, ki ustrezajo vašim poslovnim zahtevam
- Enostavna nastavitev in prilagoditev potrebam vaših strank
- Enostavna uporaba za vaše stranke in zaposlene v podpori
- Intuitiven vmesnik za enostavno krmarjenje po straneh portala
- Varnost za zaščito občutljivih podatkov strank
- Dostop do hitre in kakovostne podpore strankam
- Razumevanje vseh s tem povezanih stroškov kot dodajanje napredne funkcionalnosti lahko zahteva dodatne stroške
Odkrijte sami
Discover on your own!
Knowledge is important, but only when put into practice. Test everything in our academy right inside the LiveAgent.
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Predloge elektronske pošte portala za stranke
Odkrijte brezplačne predloge e-pošte za portal za stranke na LiveAgent, ki omogočajo samopostrežno izmenjavo informacij in reševanje poizvedb. Naučite se pisati učinkovita sporočila za različne situacije in izboljšajte komunikacijo s strankami. Pridružite se zdaj brez obveznosti!
Kakšna je vrednost za stranke?
Odkrijte, kako ustvariti vrednost za stranke s strateškim pristopom in prilagajanjem ponudb različnim segmentom. Naučite se, zakaj je vrednost za kupce ključna za konkurenčno prednost in uspeh na trgu. Preberite več o opredelitvi, pomembnosti in ustvarjanju vrednosti za kupce na naši strani.
Odkrijte vloge agentov za pomoč uporabnikom z LiveAgent! Agenti nudijo tehnično podporo in odgovarjajo na vprašanja strank o vaših izdelkih ali storitvah. Preverite, kako konfigurirati sistem, upravljati zahtevke in povečati produktivnost. Preizkusite brezplačno različico in izboljšajte svojo podporo strankam.