Ali vam primanjkuje časa in sredstev za dosledno trženje prek e -pošte?
Neskladno ali nezadostno e -poštno trženje lahko sčasoma uniči vaše podjetje.
Ali ste vedeli …
Podjetja, ki pošiljajo avtomatizirana e -poštna sporočila, imajo 133% večjo verjetnost, da bodo poslala ustrezna sporočila, ki ustrezajo kupčevemu ciklu nakupa.
Orodja za avtomatizacijo e -pošte/integracije so najboljši način za izboljšanje učinkovitosti zaposlenih, hkrati pa povečujejo prodajo.
Kaj je avtomatizacija e -pošte in trženja?
Kaj je avtomatizacija trženja?
Avtomatizacija trženja je sistem, ki vam omogoča avtomatizacijo opravil, ki izboljšajo vašo prodajo. Najpomembnejša prednost je, da lahko tržniki udobno dajejo prednost drugim nalogam, hkrati pa zagotovijo, da vsaka stranka gre skozi isti marketinški tok.
Eden od primerov učinkovite avtomatizacije trženja je avtomatizacija e -poštnih sporočil za dostavo želenega sporočila na celoten seznam e -poštnih sporočil. E -poštna avtomatizacija se pogosto uporablja v vseh panogah, zlasti v podjetjih e -trgovine. Na primer, platforme za e -trgovino vključujejo orodja za avtomatizacijo e -pošte in integracije za blagovne znamke e -trgovine, da bi spodbudile ponavljajoče se vedenje in ustvarile zvesto bazo strank. Poglejmo podrobneje, kaj pomeni avtomatizacija e -pošte.
Kaj pomeni avtomatizacija e-pošte?
Avtomatizacija e-pošte je postopek, v katerem lahko ob pravem času ob opravljanju drugih nalog pošljete vnaprej pripravljena e-poštna sporočila občinstvu. Ker se e -poštna sporočila pošiljajo samodejno, lahko izkoristite veliko potencialov, ki izhajajo iz njih. Pošiljanje avtomatiziranih e -poštnih sporočil v zaporedju je tržna strategija, ki z dinamično vsebino cilja na ljudi glede na njihovo nakupno vedenje, prodajo in potrebe.
Na splošno je bistveni dejavnik pri avtomatizaciji trženja prek e -pošte pošiljanje e -poštnih serij ustrezne vsebine. Posledično lahko v določenem časovnem obdobju pridobite ogromne koristi, na primer zvestobo strank, ohranjanje strank in večjo prodajo.
Zakaj bi morali avtomatizirati tržna e -poštna sporočila?
Prednosti trženja prek e -pošte vključujejo;
Zadrževanje strank
Pošiljanje e -poštnih sporočil ob pravem času ciljni publiki lahko eksponentno poveča ponavljajočo se prodajo. E -poštna sporočila o opustitvi vozička ali e -poštna ponudba so na primer odlična za ponavljajočo se prodajo e -trgovine.
Zvestoba strank
E -pošta je pameten način za izboljšanje upravljanja odnosov s strankami. Na primer, pošiljanje e -pošte na rojstni dan stranke je način za izboljšanje odnosa in krepitev vezi stranke z blagovno znamko. Poleg tega e -poštna sporočila s povratnimi informacijami, e -poštna sporočila z anketami, posebna obvestila – vsa ta preprosta e -poštna sporočila za avtomatizacijo lahko ustvarijo zveste stranke.
Izboljšan potek trženja
Avtomatizacija e -poštnega trženja je odličen način za izboljšanje vašega trženja. Vaša blagovna znamka lahko sporočila pošlje vaši bazi strank, medtem ko delate na drugih nalogah, saj je postopek samodejen. Tako lahko zagotovite kakovostno pot strank in uporabniško izkušnjo.
Povečana prodaja
Ali ste vedeli, da lahko vaša blagovna znamka z e -poštnimi sporočili prinese več prihodkov? To je zato, ker lahko avtomatizacija e -pošte poveča ozaveščenost potencialnih strank in preoblikuje potencialne stranke v kupce.
Kako začeti z avtomatizacijo e -pošte
Prva stvar, ki jo morate določiti, je orodje ali programska oprema, ki je najbolj primerna za vaše podjetje. Zato pri določanju pravega orodja, ki strankam omogoča, da gredo skozi marketinški lijak po vaši izbiri, upoštevajte prilagoditve, ceno, napredne funkcije in enostavnost uporabe.
Kot smo že povedali, je ključnega pomena, da izberete pravi sistem za svoje podjetje; zato priporočamo, da s preglednimi platformami zožite seznam orodij, ki bodo povečala stopnjo konverzije vaše e -pošte. Poleg tega izkoristite brezplačne demo preizkuse, da začutite, kako orodja delujejo.
Če iščete celovito platformo za pomoč strankam, ki vam omogoča avtomatizacijo e -pošte za trženje in podporne storitve, je LiveAgent prava izbira.
Kaj je LiveAgent?
LiveAgent je programska oprema za pomoč uporabnikom, ki zbira poizvedbe strank z več kanalov, kot so e -pošta, klepet v živo, telefon, forum, Facebook, Instagram, Viber, Twitter itd. Poleg tega ustvarja celovita poročila, tako da lahko vaši menedžerji vnaprej zlahka opazijo kakršne koli težave. Poleg tega avtomatizira vsakodnevne storitve za stranke/podporo za večjo učinkovitost. Sistem vključuje klicni center, zahtevke, bazo znanja, forum, portal za stranke, klepet v živo in drugo. Če želite izvedeti več, si oglejte spodnji video.
Vas zanima LiveAgent? LiveAgent ponuja 14-dnevno brezplačno preizkusno obdobje za vse naročnine. Zato ga poskusite takoj izboljšati.
Kako lahko avtomatizirate e -pošto v LiveAgentu?
LiveAgent ponuja več kot 180 integracij, s katerimi je večina informacij dostopna z enega vmesnika. Na primer, lahko integrirate tokove ActiveCampaign ali Clickfunnels. Obe integraciji avtomatizacije e -pošte lahko dolgoročno izboljšata dogodke konverzije.
Za več dejanj konverzije si oglejte razpoložljive integracije e -poštnega trženja v LiveAgentu.
Vrste e -poštnih sporočil, poslanih z orodjem za avtomatizacijo
Različna orodja za trženje po e -pošti zagotavljajo povečanje meritev, na primer stopnje nakupov in prihodkov. Spodaj si oglejte primere samodejnih e -poštnih sporočil, da dobite navdih.
- E -poštna sporočila dobrodošlice
- Prilagojena e -poštna sporočila, na primer e -poštna sporočila za rojstni dan
- Sporočila v zvezi z dostavo
- E -poštna sporočila s povratnimi informacijami
- E -poštna sporočila glede opustitve nakupa
- E-poštna sporočila s popusti zaradi vedenja
- E -poštna sporočila s priporočili
- E -poštna sporočila za ponovno sodelovanje
- E -poštna sporočila z naročnino Premium
- E -poštna sporočila o posodobitvah blagovnih znamk
- E -poštna sporočila z mikajočo vsebine
- Zahvalna e -poštna sporočila
- E-poštna sporočila o potrditvi naročnine
- E-poštna sporočila v zvezi z naročilom
- E -poštna sporočila s posebnimi ponudbami
- E -poštna sporočila ob obletnici
- Transakcijska e -poštna sporočila
- E -poštna sporočila povezana z anketami
- E -poštna sporočila povezana z glasili
- Brezplačna e -poštna sporočila s potekom poskusnega obdobja
- E -poštna sporočila o preklicu naročnine
- Posebna e -poštna sporočila za predogled
- E -poštna sporočila o nagradni igri
- E-poštna sporočila Kako pričeti
Kdaj ne uporabljati samodejnih e -poštnih sporočil
Čeprav imajo avtomatizirana e -poštna sporočila številne prednosti, jih morate uporabljati zmerno. Nekatere situacije zahtevajo pozornost vaših agentov za pomoč strankam. Blagovne znamke na primer ne bi smele avtomatizirati odgovorov na poizvedbe strank. Stranka običajno potrebuje takojšen odgovor in pričakuje poseg človeka. Avtomatizirano e -poštno sporočilo ne more rešiti vsakega povpraševanja, saj je vsak primer drugačen. Preveč avtomatizacije e -pošte lahko odvzame človeški element vaši blagovni znamki.
Program za pomoč strankam za agencije
Pritegnite pozornost vaše stranke z dramatičnim zmanjšanjem njenih operativnih nalog z LiveAgent, najbolje pregledano in #1 ocenjeno programsko opremo za pomoč malim in srednje velikim podjetjem v letu 2023.
Odkrijte, kako avtomatizacija prodaje lahko izboljša učinkovitost in poveča prihodek vašega podjetja. Naučite se pametno vključiti avtomatizacijo v prodajne procese ter povečajte produktivnost in konsistentnost blagovne znamke. Preberite več o avtomatizaciji opravil, kot so pošiljanje e-pošte in uvajanje novih kupcev, ter optimizirajte uporabo virov za večji uspeh.
Uvod v akademijo za pomoč strankam
Pridružite se Akademiji za pomoč strankam in odkrijte ključno vlogo odlične storitve za uspeh vašega podjetja. Naučite se veščin in koristite brezplačno usposabljanje preko LiveAgent, ki združuje več komunikacijskih kanalov v enem vmesniku. Izvedite, zakaj naj bo storitev za stranke vaša glavna prioriteta in kako lahko izboljšate odnose s strankami za dolgoročno uspešnost.