Vsako podjetje je prepuščeno na milost in nemilost svojih strank. Trg je konkurenčen, pričakovanja strank pa so se močno povečala. Ponudba dobrega izdelka ali storitve preprosto ni dovolj. Razvoj dobrih odnosov s strankami pa lahko igra ključno vlogo pri določanju položaja vaše blagovne znamke na trgu. Med razpravljanjem o pomenu interakcij s strankami je treba zapomniti, da uporabniška izkušnja ni enkratna stvar. To je stalen proces krepitve vaših odnosov s strankami.
Kaj je interakcija s strankami?
Preden se lotimo podrobnosti o tem, kako je lahko koristno za vaše podjetje, je treba razumeti, kaj je interakcija s strankami. Interakcija s strankami je opredeljena kot obravnavanje zahtev vaših strank in zagotavljanje z dobavo vašega izdelka ali storitve. Podjetja pogosto najemajo predstavnike, ki so usposobljeni za zagotavljanje takšnih interakcij s strankami. Na splošno vam lahko bolje razumevanje strank prinese konkurenčno prednost na trgu.
Zloglasna tehnološka blogerka pri CrowdWriter, Stella Rose, pravi:
“Interakcija s strankami se ne bi smela končati le z enkratno prodajo, ampak bi morala biti dolgoročen odnos med podjetjem in stranko.”
Stella Rose
Veščine in bonton interakcije s strankami
Predstavniki služb za stranke se naučijo nabora edinstvenih spretnosti, ki so potrebne za učinkovito komuniciranje s strankami. Morda ste naleteli na izraze, kot so; Nova stranka, stranka, ki se vrača, zvesta stranka. Ti pogoji so del cikla interakcije s stranko.
1. Pokažite hvaležnost
Ključ vsakega odnosa je izkazovanje spoštovanja. Zlasti v poslu morate narediti vse, da se vaše stranke počutijo posebne. Mnoga podjetja usposabljajo svoje varnostnike in osebje. Na primer; lepo pozdraviti kupce ob vstopu v njihove trgovine in se jim ob odhodu zahvaliti. Ni nujno, da bo vsaka stranka od vas kaj kupila. Če pa jih pozdravite, se bodo spomnile izkušnje. Koristen trik za nepozabne izkušnje je ustvariti združenje blagovnih znamk. Na primer; z uporabo pametnih sloganov.
Na primer, ime vašega podjetja je Miren Dan. Svoje stranke bi lahko pozdravili z besedami: “Upam, da imate miren dan!”
Z uporabo te taktike uporabljate situacijsko prednost. Stranke ne bodo le zadovoljne s to gesto, ampak se bodo tudi bolj verjetno spomnile vaše blagovne znamke. Izkušnja strank bo zagotovo trajala dlje.
2. Pokažite empatijo
Pokažite svojim strankam, da so za vas dragocene. Potem pazite, kako se čarovnija dogaja! Večina podjetij sprejme to strategijo pri obravnavi pritožb in težav strank. Najboljši način za reševanje teh pomislekov je opravičilo in ponavljanje. V bistvu pokazati, da se njihove pritožbe jemljejo resno. Drug način za to je zahtevati pregled zadovoljstva strank. Zato lahko kupec po vsaki interakciji z vašimi strankami pusti pregled. Zaradi te možnosti se počutijo slišane in zadovoljne z dejstvom, da se njihove skrbi upoštevajo.
3. Bodite kreativni
Inovacije tehnologije so prinesle nove načine interakcije s strankami. Razmislite o uvedbi; kode za popust, ekskluzivne ponudbe, darilne kartice, poudarek na družabnih medijih ali pošiljanje zahvalnih e-poštnih sporočil.
Postopek in zemljevid interakcije s stranko
Cikel razvijanja odnosov s strankami je proces z enim ali dvema koncema. Če želite bolje razumeti postopek interakcije s strankami, si oglejte spodnji zemljevid. Pojasnjuje vsak korak od prve interakcije s strankami do razvoja vezi.
Upravljanje interakcij s strankami
Mnoga podjetja uporabljajo programsko opremo za upravljanje interakcij s strankami. Programska oprema omogoča agentom za podporo strankam, da so vedno na voljo za klepet z vašimi strankami. Programska oprema za upravljanje interakcij s strankami zbira podatke od strank in jih shranjuje, tako da jih lahko po potrebi uporabljajo predstavniki podpore. Napredna programska oprema za interakcijo s strankami, kot je LiveAgent, uporablja mobilne aplikacije, hibridne tokove zahtevkov in pravila avtomatizacije za samodejno distribucijo zahtevkov.
Kako lahko izboljšate interakcije s strankami?
Interakcije s strankami lahko izboljšate tako:
- krepite komunikacijske veščine
- ste na voljo na več komunikacijskih kanalih, ki jih uporabljajo vaše stranke
- izdelava seznama vseh stičnih točk in analiza spletnih mest, ki jih je obiskala vaša stranka, tako da je vaša blagovna znamka dostopna na teh mestih
- jemanje povratnih informacij resno in izboljšanje storitve na zahtevo stranke
Excel prek interakcije s strankami
Če želite voditi uspešno podjetje, upoštevajte 4 točke. Izdelek, cena, umestitev in promocija. Osredotočite se na interakcije s strankami. Usposobite svoje osebje, da čim bolje izkoristi svoje sposobnosti. Poskrbite, da boste razumeli zahteve svojih strank. Ko boste s stranko vzpostavili močno povezavo, se bo njihova vrednost znatno povečala, prav tako pa tudi vaša donosnost naložbe.
Odkrijte sami
Znanje je pomembno, vendar le, če ga uporabite. Preizkusite vse, kar se naučite na naši akademiji, v LiveAgent.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Kako uporabljati spodbude za stranke
Odkrijte, kako učinkovito uporabljati spodbude za stranke in povečajte njihovo lojalnost ter sodelovanje. Naučite se, kako povratne informacije, nagrade za ocene in spodbujanje aktivnosti na družbenih medijih lahko dvignejo vašo poslovno strategijo na višjo raven. Preberite praktične nasvete in primere na naši strani.
Odkrijte, zakaj so mehke veščine ključne za izjemno storitev za stranke. Naučite se 10 bistvenih veščin, ki jih morajo razviti agenti službe za stranke, in kako programska oprema LiveAgent izboljšuje interakcijo s strankami. Prijavite se za brezplačen preizkus in dvignite raven vaše storitve že danes!"
Kaj naredi storitve za stranke izjemne?
Odkrijte ključne lastnosti odlične storitve za stranke, ki so bistvene za uspeh podjetja. Naučite se, kako lahko odzivnost, hitrost, kompetenca, vljudnost in konsistentnost izboljšajo izkušnje vaših strank. Preberite navdihujoče primere in citate ter preizkusite platformo LiveAgent brezplačno za optimalno podporo strankam.