Preklopite s telefonskega sistema 3CX na LiveAgent in ustvarite enoten komunikacijski center za svoje podjetje. Raziščite LiveAgentov vstopnični sistem, ki zmore več kot sistemi poslovnih telefonov in klepet v živo. Izboljšajte svojo poslovno komunikacijo z e-poštnimi zahtevki, klepetom v živo, klicnim centrom, bazo znanja, Viberjem in družabnimi mediji. Nadaljujte z branjem, če želite izvedeti več, ali začnite našo brezplačno 14-dnevno preskusno različico že danes.
Enostavno povežite vašo VoIP številko in upravljajte z več klici vaših strank naenkrat. Organizirajte videoklice ali pa uredite IVR odzivnik za preusmeritev klicev na različne oddelke in k različnim agentom v vašem podjetju. Poglejte si celoten seznam funkcij klicnega centra in ugotovite, kako bi z LiveAgent lahko izboljšali izkušnjo vaših strank.
Features | Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo alternativo za podporo strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
|
3CX
|
---|---|---|
Vstopnični sistem
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve za storitve strank.
|
LiveAgent ponuja vstopnični sistem
|
3CX ponuja vstopničnega sistema
|
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
|
LiveAgent ponuja klepet v živo.
|
3CX ponuja klepet v živo.
|
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
|
LiveAgent ponuja klicni center.
|
3CX ponuja klicni center.
|
Samopomoč
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih zahtevkov in vsebine baze znanja.
|
LiveAgent ponuja samopostrežni portal.
|
3CX ponuja samopostrežnega portala.
|
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
|
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka v načrt zahtevkov za doplačilo 39 $/mesec/na račun ali v paket All-inclusive brez dodatnih stroškov.
|
3CX ponuja integracijo Facebooka v načrtu za 158 $/mesec.
|
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
|
LiveAgent ponuja integracijo s Twitterjem.
|
3CX ne ponuja integracije s Twitterjem.
|
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
|
LiveAgent ponuja integracijo z Instagramom.
|
3CX ne ponuja integracije Instagrama.
|
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in oddajanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
|
LiveAgent ponuja integracijo Viberja.
|
3CX ne ponuja integracije Viberja.
|
Knowledge Base
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
|
LiveAgent ponuja bazo znanja.
|
3CX ponuja baze znanja.
|
Forum strank
Spletna deska za razprave za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
|
LiveAgent ponuja forum za stranke.
|
3CX ponuja foruma za stranke.
|
Avtomatizacija in pravila
Delovni tokovi, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila.
|
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila.
|
3CX ponuja avtomatizacijo in pravila.
|
API
Nabor funkcij, ki omogočajo, da različne aplikacije delujejo skupaj.
|
LiveAgent ponuja funkcije API v načrtu zahtevkov za 15 $/agenta/mesec.
|
3CX ponuja funkcije API v načrtu za $158/mesec.
|
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki dohodnim klicateljem omogoča navigacijo po telefonskem sistemu, preden se pogovarjajo s človeškim operaterjem.
|
LiveAgent ponuja funkcije IVR v paketu All-inclusive za 49 USD/agenta/mesec.
|
3CX ponuja funkcije IVR v načrtu za 158 $/mesec.
|
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime.
|
LiveAgent ponuja video klice v paketu All-inclusive za 49 USD/agenta/mesec.
|
3CX ponuja video klice v načrtu za 158 $/mesec.
|
Neomejena zgodovina
Zahtevki ne potečejo ali se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
|
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino
|
3CX ponuja neomejeno zgodovino.
|
Neomejena spletna mesta
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
|
3CX ponuja neomejeno število spletnih mest.
|
Neomejeni gumbi za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
|
3CX ponuja neomejenih gumbov za klepet.
|
Neomejeno število zahtevkov/poštnih sporočil
Prejmete lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in zahtevkov.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število zahtevkov/poštnih sporočil v načrtu zahtevkov za 15 USD/agenta/mesec.
|
3CX ponuja neomejeno število zahtevkov/poštnih sporočil v načrtu za 158 $/mesec.
|
Neomejeno snemanje klicev
Posnemite vsak opravljen ali prejet klic in predvajajte posnetek kadar koli.
|
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev v paketu All-inclusive za 49 USD/agenta/mesec.
|
3CX ponuja neomejeno snemanje klicev v načrtu za 158 $/mesec.
|
Neomejena podpora 24/7
Podpora strankam je na voljo 24 ur na dan, 7 dni v tednu brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko oddate.
|
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan.
|
3CX ne ponuja neomejene podpore 24 ur na dan.
|
Izboljšajtevključenost strank in dosegajte ljudi po vseh kanalih. Preidite na programsko opremo z intuitivnim vmesnikom in večkanalnim vstopničnim sistemom, ki lahko upravlja z vsakim komunikacijskim kanalom, ki ga uporabljajo vaše stranke. Izboljšajte vašo podporo strankam ali prodajne oddelke z vstopnicami elektronske pošte, najhitrejšim klepetom v živo, klicnim centrom, portalom za stranke, Viber-jem, Facebook-om, Twitter-jem in Instagram-om.
Pripomoček za klepet v živo na vaši spletni strani bo naredil čudež na področju prodaje in podpore strankam. Proaktivna povabila na klepet bodo zagotovila večjo vključenost strank, pogled na tipkanje v realnem času pa bo omogočil agentom hitrejše odgovore in rešitve težav. S hitrostjo našega klepeta v živo bo vaša podporna ekipa učinkovita, rezultati dela pa bodo odlični.
Trudimo se, da poslušamo svoje stranke in zato imamo našo 24/7 podporno službo, ki je tu, da vam pomaga rešiti vaše težave. Pošljite nam elektronsko pošto, klepetajte z nami na spletni strani ali pa nas pokličite vsakič, ko potrebujete pomoč ali pa bi se radi naučili kaj novega o LiveAgent. Poglejte si naše ocene in videli boste razloge, zakaj so se naše stranke odločile za uporabo LiveAgent.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
LiveAgent združuje odličen klepet v živo, vstopnični sistem in avtomatizacijo, ki nam omogoča ponuditi našim strankam izjemno podporo.
Peter Komornik, CEO
Primerjajte naše ugodne plačljive pakete ali pa začnite s 14-dnevnim brezplačnim preizkusom že danes. Za to ne potrebujete vnašati podatkov vaše kreditne kartice. Bi najprej radi izvedeli več o LiveAgent? Poglejte si našo spletno stran ali pa si oglejte predstavitveni video, ki pokaže, kaj LiveAgent zmore.
Iščete alternativo za Channels?
Ne izgubljajte časa z iskanjem alternative za Channels. Poglejte si LiveAgent in njegovo večkanalno podporo, orodja in funkcije.
Iščete alternativo za LiveChat?
LiveAgent ponuja več kot 175 uporabnih funkcij in najhitrejši vmesnik za klepet v živo na tržišču, klicni center in podporo kanalom, kot je Instagram.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.